Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö sukuelintäsi rumana?

Vierailija
18.03.2025 |

Toki kysymystä voisi tarkentaa, mutta kysytään nyt näin. Eli vain sen ihka oman elimen rumuus kysymyksenä.

Pidätkö sukuelintäsi rumana?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rumana. Kumppanien...joita ollut huikeat kolme...suhtautuminen on vaihdellut, ei kukaan heistä ole sitä rumana pitänyt mutta minä pidän sitä inhottavana. Exmiesystävä sai sitä katsella ja tutkiskella koska hän oli niin vakuuttava ja hellä ja kaunispuheinen siitä miten sitä haluaa ihailla. Nykyinen mies ei ole sitä koskaan nähnyt kunnolla eikä tarvitsekaan, on puhunut minusta muutenkin arvostelevasti niin mielestäni hänen ei tarvitse nähdä minua niin läheltä kun olen jo muutenkin arka asiasta. 

Vierailija
2/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, kaluni on niin pikkuriikkinen ja sitten kun vielä on tullut ikänäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ihan helvetin pieni 😔😭

M39

Vierailija
4/18 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikisen miehen ja naisen sukuelimet on RUMAT

Vierailija
5/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauniit, eikä rumat, mutta omat Monet hyvät hetket antaneet, ovat tarpeelliset ja kaikista vaikeuksistakin selvitty yhdessä. 

N36

Vierailija
6/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leikattu posliini ruma?? 

Vierailija
7/18 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiahan tuo salko on ainakin silloin kun seisoo..lepotilassahan se on vähän kurttunen. Samoin pulleat kassit näyttää ihan hyvältä

Vierailija
8/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat, ruttuiset häpyhuulet, niiden sisällä vähän paremman näköistä, sievä klitta ja sisemmät häppärit...mutta ei kyllä kauniiksi voi sanoa.

Vierailija
9/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet velhon hihat nykyisin. On tortun ulkonäkö nimittäin muuttunut kovastikin vuosien varrella. Sisemmät huulet kadonneeet, reikä ammottaa melkein levälllään ja on laskeumaakin siellä sun täällä, reiästä tunkee jotain sisälmyksiä ja ulommat huulet tosiaan ku sinipunaiset velhon hihat. Juu, en kestä kattoo itsekään moista lihasilppua, saati että sinne jonkun muun päästäisin enää. Seksi on osaltani ohi viisikymppisenä, ompa kiva.

Mielestäni yhteiskunnan tulisi verovaroin korjata naisten emättimet synnytysten jälkeen entiseen kuntoon, ihan vaan tasapuolisuuden nimissä. Kuinka kävisi syntyvyyden jos miesten elimet räjähtäisi käyttökelvottomaksi ja jopa virtsaaminen olisi tuskaista kun tekee lapsia? Ei taitais suomessa olla lapsia ollenkaan ja taatusti korjattais sairaalassa heti lapsenteon jälkeen giggulit kuntoon. Vaan naisillapa ei, paljon saat tehdä töitä ja kärsiä laskeuminesi ja vaivoinesi ennenkuin saat mitään apua. Tikkejä, arpia, laskeumaa, v- ja u-vaivoja, löysyyttä, tunnottomuutta,  seksielämä täysin pilalla jne jne. 

Sillä mallilla vaan lapsentekotalkoisiin nuoriso! :D 

Vierailija
10/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pilluani tosi rumana koko elämäni, suorastaan hävennyt sitä. Mut nykyinen mieheni on aivan haltioissaan sen "Poikkeuksellisesta Kauneudesta", että olen alkanut katsella sitä toisin silmin. Ihan kiva, harmittaa paljon vähemmän 😅

Vierailija
11/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat, ruttuiset häpyhuulet, niiden sisällä vähän paremman näköistä, sievä klitta ja sisemmät häppärit...mutta ei kyllä kauniiksi voi sanoa.

Kostuminen ja kiihoittuminen on kuitenkin tärkeintä jos haluja riittää ja kutsuuhan se klitoris vastaanottamaan hyväilyä.

Vierailija
12/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt pilluani tosi rumana koko elämäni, suorastaan hävennyt sitä. Mut nykyinen mieheni on aivan haltioissaan sen "Poikkeuksellisesta Kauneudesta", että olen alkanut katsella sitä toisin silmin. Ihan kiva, harmittaa paljon vähemmän 😅

Jos naiset todella tajuaisivat ja jämättömästi sisäistäisivät, kuinka kauniina ja ihanina miehet näkevät naisen sukupuolielimet, naisten alemmuudentunnot loppuisivat kuin seinään. Kuinka voikaan olla jotakin niin KAUNISTA!

Vierailija
13/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset todella tajuaisivat ja jämättömästi sisäistäisivät, kuinka kauniina ja ihanina miehet näkevät naisen sukupuolielimet, naisten alemmuudentunnot loppuisivat kuin seinään. Kuinka voikaan olla jotakin niin KAUNISTA!

Juuri näin..voisin ihailla naisen sitä kauneinta loputtomiin

Vierailija
14/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä. Kyllähän täälläkin palstalla joka päivä joku kommentoi negatiivisesti tietyntyyppisiä naisten elimiä tai kertoo jonkun tehneen niin nähtyään kirjoittajan elimen.

Vierailija
15/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä. Kyllähän täälläkin palstalla joka päivä joku kommentoi negatiivisesti tietyntyyppisiä naisten elimiä tai kertoo jonkun tehneen niin nähtyään kirjoittajan elimen.

Nämä niitä samoja miehiä joiden vastaus kaikkiin naisten ongelmiin on että laihduta

Vierailija
16/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sukupuolielimet ovat naisen kaikkein kaunein kohta, suorastaan kauneuden keskus, juuri niistä jos mies mainitsee, vastaanotto on kaikkein epäuskoisin.

Vaikka mitä selityksiä tarjotaan, imartelua, liioittelua, pehmittelyä, mieliksi valehtelemista, epäaitoa ja härskiä pyrkimystä "päästä naisen pöksyihin", mutta TODELLISTA syytä ei uskota todeksi: ne ovat miesten silmin niin häikäisevän kauniit, ettei niitä voi verrata mihinkään. 

Vierailija
17/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. Kullini on harvinaisen komea ja ainut komea asia koko kropassa, jossa ei ole muuten mitään kehuttavaa saati näytettävää. Eikä kulliakaan voi esitellä missään.

Vierailija
18/18 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset todella tajuaisivat ja jäämättömästi sisäistäisivät, kuinka kauniina ja ihanina miehet näkevät naisen sukupuolielimet, naisten alemmuudentunnot loppuisivat kuin seinään. Kuinka voikaan olla jotakin niin KAUNISTA!

Nämä niitä samoja miehiä joiden vastaus kaikkiin naisten ongelmiin on että laihduta

Aina jää pieni määrä katkeria sovinisti- ja luuserimiehiä, jotka tuntevat syvää tarvetta lausua iljettäviä herjoja suloisille naisille, mutta he eivät todellakaan ole miesten enemmistö. Naisten sukupuolielimet eivät ole vain kauniit, vaan runsaassa moninaisuudessaan kaikkein korkeinta korkeinta kauneutta, mitä maa päällään kantaa. Naiset, teidän on pakko tietää ja uskoa, mitä miesten enemmistö ajattelee.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän