Nainen, kelpaisiko 36 vuotias mies jolla ei ole aikaisempia suhteita?
Kommentit (91)
Millainen persoona olisi muuten? SiitÀ riippuu? Jos kovin ujo ja arka ja helposti ahdistuva, niin mun olis vaikea sellaisen kanssa olla. Mutta silloin se syy olisi se ahdistumistaipumus (joka olis johtanut siihen kokemattomuuteen) eikÀ se kokemattomuus sinÀnsÀ.
Kelpaisi, kunhan ei ole mikÀÀn naisiin katkeroitunut inkkeli. Ei kaikki naisetkaan mitÀÀn kokeneita ole, itse olen sua vanhempi ja seurustellut vain kerran jotain 20 vuotta sitten. Ja sekin olisi saanut jÀÀdÀ kokematta.
En harrasta irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ! Heti vaikka tÀnÀÀn.
N50
TÀmÀ. Koska miehiÀ on nuorissa enemmÀn, ja naisia vanhoissa, joka ikisen miehen kannattaisi etsiÀ n. 3-5 vuotta itseÀÀn vanhempi nainen. NÀin jokaiselle olisi puoliso teoriassa ja odotetut eliniÀtkin tÀsmÀisivÀt.
VÀhÀn riippuu tapauksesta. Onko hÀn umpimielinen ja tapoihinsa pinttynyt vai elÀmÀÀ edelleen avoimin silmin katsova kehityskelpoinen yksilö?
No mulla oli 31-vuotias, joka oli kokematon. EttÀ ei kai muutama vuosi siinÀ mitÀÀn haittaisi. Komea ja raitis mies, ei katkera. Ero tuli, mutta hyvÀt vÀlit jÀi ja hÀn sai naisia minun jÀlkeeni. SiitÀ olen iloinen.
Joku syy siihen on ettÀ ei ole ollut ketÀÀn joten jÀttÀisin vÀliin, vaikka olisi luonteeltaan miten ihana tahansa. Se ei vaan ole normaalin ihmisen merkki. Sorry
Jos ei ole kelvannut muille niin ei kelpaa minullekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kelvannut muille niin ei kelpaa minullekkaan.
Sanoi apina kun puuhun kiipesi.
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn riippuu tapauksesta. Onko hÀn umpimielinen ja tapoihinsa pinttynyt vai elÀmÀÀ edelleen avoimin silmin katsova kehityskelpoinen yksilö?
En ole tapoihin pinttynyt ja on mulla omat kiinnostuksen kohteet mitkÀ myös monet naiset jakaa. Olisi kivaa yhdessÀ vihdoin pÀÀstÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ kokemaan jotain eikÀ yksin vain kulkea. Se on tÀllÀ hetkellÀ isoin unelmani.
Ap
Ei olisi yksiselitteinen turn-off. Riippuisi luonteesta ja niistÀ kiinnostuksenkohteista sekÀ paljon muusta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Turn off đ©
Uteliaisuudesta miksi? - Vaikka olen kyllÀ laittanuyt lukuisia kertoja merkille tÀllÀkin palstalle, kuinka edelleen osa haluaa yllÀpitÀÀ tuplastandardia, joka yksinkertaisuudessaan ja kÀrjisteÀm kuuluu niin, ettÀ miehen arvo nousee niin naisten kuin muiden miesten silmissÀ ja mielikuvissa, mitÀ enemmÀn hÀnellÀ uskotaan olevan tai olleen naissuhteita / seksiÀ naisten kanssa kun taas naisten kohdalla tilanne on aivan pÀinvastainen mitÀ useampi miessuhde/ seksiÀ mieten kanssa, sitÀ halveksittavampi ja vÀhemmÀn arvostettavana hÀntÀ pidetÀÀn.
Aina on toivoa. Kannattaa katsella hieman vanhempia naisia. HeistÀ joku ottaa sut ihan iloissaan. Susta ei tartu mitÀÀn tautiakaan. Se jos mikÀ on hieno asia.
KyllÀ muuten kelpaisi, mutta olet minun poikieni ikÀinen. En tosin huolisi vanhaa ukkoakaan, mutta sinulla ei ikÀ riitÀ
Katsastaisin ja selvittÀisin onko mies ok.
VielÀkö tuon jÀlkeen aiot sotkea asiasi?
En pelkÀstÀÀn tuon takia jÀttÀisi vÀliin.
Ja sille, joka sanoi, ettÀ pakko olla vikaa, kun ei ole muille kelvannut: parisuhteisiin pÀÀtyy kaikenlaisia paskiaisia. Se, ettÀ joku ukko on joskus jollekin kelvannut (tai on jopa tÀllÀkin hetkellÀ parisuhteessa) EI ole tae miehen laadukkuudesta.
KyllÀ! Heti vaikka tÀnÀÀn.
N50