Nainen, kelpaisiko 36 vuotias mies jolla ei ole aikaisempia suhteita?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ottaisi. Se ettei ole kelvannut koskaan kenellekkÀÀn kertoo jostain. Jos taas itse ei ole kelpuuttanut koskaan ketÀÀn kielii myös pÀÀnsiÀisistÀ ongelmista. Liikaa kysymysmerkkejÀ.
Toisaalta jos on pÀrjÀnnyt yksin tuohonkin asti niin pÀrjÀÀ kyllÀ elÀmÀnsÀ loppuun. Itse olisin kyllÀ kuollut yksinÀisyyteen ja suruun ajat sitten jos ei olisi ollut ketÀÀn.
Hienoa ettÀ olet kelvannut jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Sori vaan. MinÀ olen jo ns. rintamalla palvellut. Uskokaa, kun tÀti kertoo. Olin kolmekymppisen miehen ensimmÀinen tyttöystÀvÀ kuuden vuoden ajan. Siihen oli vissit syyt, ettei ollut aiemmin hÀnellÀ onnistunut. Nyt muutama vuosi eron jÀlkeen pohdin, josko pitÀisi mennÀ traumaterapiaan sen ankeuttaja-mustekalan jÀljiltÀ. PitÀisi saada hermosto uskomaan, ettÀ sota on ohi ja se p***kasa ei ole enÀÀ elÀmÀssÀni.
Minulle kelpaa vain koulutettu yksilö. Ja vaadin sertifikaatit.
Olisi kiva kuulla mitÀ ne syyt ovat olleet noin traumaattiseen kokemukseen, ei taida ihan kokemattomuudella selittyÀ. NÀissÀ asioissa liian usein kaikki negatiiviset piirteet laitetaan sen kokemattomuuden syyksi tai yleistetÀÀn ettÀ kaikki kokemattomat olisi samalla tavalla viallisia yksilöitÀ.
No tÀssÀ tapauksessa kokemattomuus selittyy persoonalla, ei toisin pÀin. HÀnellÀ oli kyllÀ ollut lyhyempiÀ virityksiÀ, erityisesti seksisuhteita aikaisemminkin. TiedÀn. ettÀ tÀmÀ ei vÀlttÀmÀttÀ koske kaikkia kokemattomia. En kuitenkaan ota pienintÀkÀÀn riskiÀ, ettÀ joutuisin joskus samanlaiseen tilanteeseen. Voi mennÀ lapsi pesuveden mukana, mutta ei voi mitÀÀn. Siksi vaadin asiallista suhdehistoriaa sekÀ myös normaalilta vaikuttavaa sosiaalista statusta (=kavereita ja sosiaalista elÀmÀÀ).
- ensimmÀinen lainaus
Naisten liian yleinen logiikka, mitĂ€ enemmĂ€n naisia pyörii syystĂ€ tai toisesta jonkun miehen ympĂ€rillĂ€, sitĂ€ parempi mies đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ aina vÀlillÀ kirjoittelee nÀitÀ kokemattomia, ja lopulta kÀy ilmi, ettÀ ovat vailla mallin nÀköisiÀ naisia, joita pitÀvÀt tavallisina :D
No kyllÀ minulle riittÀÀ ettÀ on kaksi jalkaa ja pillu
LisÀksi pitÀÀ olla hoikka, ei saa olla lapsia, ei saa olla lemmikkejÀ, ei saa olla tatuointeja... mutta noita sÀ et edes laske vaatimuksiksi. (Jos taas naiset katselee vain suunnilleen omanikÀisiÀÀn miehiÀ, se katsotaan ihan kohtuuttomaksi vaatimukseksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos erilaisista kommenteista, kiva kun aloitus herÀtti keskustelua.
En ole tosiaan katkeroitunut vaan hyvin yksinÀÀn viihtyvÀ ihminen. MyönnÀn kuitenkin ettÀ olisin halunnut suhteen jo aikaisemmin ja varmasti moni olisi kelvannut.. mutta en ole yrittÀnyt. Se taas johtuu huonosta itsetunnosta ja riittÀmÀttömyyden tunteesta eri syistÀ johtuen. Nyt kuitenkin pÀÀssyt niistÀ yli.
Ap
IkÀvÀ kyllÀ monen naisen kuten minunkin mielestÀ liian myöhÀÀn. On kai elÀmÀssÀ muutakin.
No, elÀmÀssÀ varsinkin on muitakin naisia.
Minulle se, ettei miehellÀ ole takana aikaisempia suhteita, olisi pikemminkin plussaa.
Mutta 36-vuotias olisi minulle ehkÀ vÀhÀn liian vanha.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku syy siihen on ettÀ ei ole ollut ketÀÀn joten jÀttÀisin vÀliin, vaikka olisi luonteeltaan miten ihana tahansa. Se ei vaan ole normaalin ihmisen merkki. Sorry
NÀinhÀn se on. Tuossa iÀssÀ pitÀÀ olla jo kolmannella kierroksella ja lapsia parista edellisestÀ vakavasta suhteesta. Nuoruuden yrityksiÀ, yhden illan sotkuja ja ja paria vÀÀrÀÀn aikaan siinnyttÀ lasta ei edes lasketa noihin.
Miksi te jotkut idiootit ette tajua, ettÀ on olemassa muutakin kuin vain kaksi ÀÀripÀÀtÀ? Ja miksi ei hyvÀksytÀ sitÀ, ettÀ kaikkia naisia ei kiinnosta lÀhes 40v mies jolla ei ole mitÀÀn kokemusta.
Onko mammallasi isot hölskyvĂ€t utareet, joita vasten painat pÀÀsi iltaisin nyyhkien ja Ă€itisi vie kĂ€tensĂ€ kikulillesi lohtua tuodakseen? đ€
Vierailija kirjoitti:
Onko mammallasi isot hölskyvĂ€t utareet, joita vasten painat pÀÀsi iltaisin nyyhkien ja Ă€itisi vie kĂ€tensĂ€ kikulillesi lohtua tuodakseen? đ€
đ€
NÀinhÀn se on. Tuossa iÀssÀ pitÀÀ olla jo kolmannella kierroksella ja lapsia parista edellisestÀ vakavasta suhteesta. Nuoruuden yrityksiÀ, yhden illan sotkuja ja ja paria vÀÀrÀÀn aikaan siinnyttÀ lasta ei edes lasketa noihin.