Nainen, kelpaisiko 36 vuotias mies jolla ei ole aikaisempia suhteita?
Kommentit (91)
Millainen persoona olisi muuten? Siitä riippuu? Jos kovin ujo ja arka ja helposti ahdistuva, niin mun olis vaikea sellaisen kanssa olla. Mutta silloin se syy olisi se ahdistumistaipumus (joka olis johtanut siihen kokemattomuuteen) eikä se kokemattomuus sinänsä.
Kelpaisi, kunhan ei ole mikään naisiin katkeroitunut inkkeli. Ei kaikki naisetkaan mitään kokeneita ole, itse olen sua vanhempi ja seurustellut vain kerran jotain 20 vuotta sitten. Ja sekin olisi saanut jäädä kokematta.
En harrasta irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Heti vaikka tänään.
N50
Tämä. Koska miehiä on nuorissa enemmän, ja naisia vanhoissa, joka ikisen miehen kannattaisi etsiä n. 3-5 vuotta itseään vanhempi nainen. Näin jokaiselle olisi puoliso teoriassa ja odotetut eliniätkin täsmäisivät.
Vähän riippuu tapauksesta. Onko hän umpimielinen ja tapoihinsa pinttynyt vai elämää edelleen avoimin silmin katsova kehityskelpoinen yksilö?
No mulla oli 31-vuotias, joka oli kokematon. Että ei kai muutama vuosi siinä mitään haittaisi. Komea ja raitis mies, ei katkera. Ero tuli, mutta hyvät välit jäi ja hän sai naisia minun jälkeeni. Siitä olen iloinen.
Joku syy siihen on että ei ole ollut ketään joten jättäisin väliin, vaikka olisi luonteeltaan miten ihana tahansa. Se ei vaan ole normaalin ihmisen merkki. Sorry
Jos ei ole kelvannut muille niin ei kelpaa minullekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kelvannut muille niin ei kelpaa minullekkaan.
Sanoi apina kun puuhun kiipesi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu tapauksesta. Onko hän umpimielinen ja tapoihinsa pinttynyt vai elämää edelleen avoimin silmin katsova kehityskelpoinen yksilö?
En ole tapoihin pinttynyt ja on mulla omat kiinnostuksen kohteet mitkä myös monet naiset jakaa. Olisi kivaa yhdessä vihdoin päästä tässä elämässä kokemaan jotain eikä yksin vain kulkea. Se on tällä hetkellä isoin unelmani.
Ap
Ei olisi yksiselitteinen turn-off. Riippuisi luonteesta ja niistä kiinnostuksenkohteista sekä paljon muusta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Turn off đźš©
Uteliaisuudesta miksi? - Vaikka olen kyllä laittanuyt lukuisia kertoja merkille tälläkin palstalle, kuinka edelleen osa haluaa ylläpitää tuplastandardia, joka yksinkertaisuudessaan ja kärjisteäm kuuluu niin, että miehen arvo nousee niin naisten kuin muiden miesten silmissä ja mielikuvissa, mitä enemmän hänellä uskotaan olevan tai olleen naissuhteita / seksiä naisten kanssa kun taas naisten kohdalla tilanne on aivan päinvastainen mitä useampi miessuhde/ seksiä mieten kanssa, sitä halveksittavampi ja vähemmän arvostettavana häntä pidetään.
Aina on toivoa. Kannattaa katsella hieman vanhempia naisia. Heistä joku ottaa sut ihan iloissaan. Susta ei tartu mitään tautiakaan. Se jos mikä on hieno asia.
Kyllä muuten kelpaisi, mutta olet minun poikieni ikäinen. En tosin huolisi vanhaa ukkoakaan, mutta sinulla ei ikä riitä
Katsastaisin ja selvittäisin onko mies ok.
Vieläkö tuon jälkeen aiot sotkea asiasi?
En pelkästään tuon takia jättäisi väliin.
Ja sille, joka sanoi, että pakko olla vikaa, kun ei ole muille kelvannut: parisuhteisiin päätyy kaikenlaisia paskiaisia. Se, että joku ukko on joskus jollekin kelvannut (tai on jopa tälläkin hetkellä parisuhteessa) EI ole tae miehen laadukkuudesta.
Kyllä! Heti vaikka tänään.
N50