Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kelpaisiko 36 vuotias mies jolla ei ole aikaisempia suhteita?

Vierailija
16.03.2025 |

Vai olisiko turn off?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti ottaisi. Se ettei ole kelvannut koskaan kenellekkään kertoo jostain. Jos taas itse ei ole kelpuuttanut koskaan ketään kielii myös päänsiäisistä ongelmista. Liikaa kysymysmerkkejä.

Toisaalta jos on pärjännyt yksin tuohonkin asti niin pärjää kyllä elämänsä loppuun. Itse olisin kyllä kuollut yksinäisyyteen ja suruun ajat sitten jos ei olisi ollut ketään.

Minusta on outoa, jos ei viihdy itsensä seurassa. 

Vierailija
62/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina välillä kirjoittelee näitä kokemattomia, ja lopulta käy ilmi, että ovat vailla mallin näköisiä naisia, joita pitävät tavallisina :D

No kyllä minulle riittää että on kaksi jalkaa ja pillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos erilaisista kommenteista, kiva kun aloitus herätti keskustelua.

En ole tosiaan katkeroitunut vaan hyvin yksinään viihtyvä ihminen. Myönnän kuitenkin että olisin halunnut suhteen jo aikaisemmin ja varmasti moni olisi kelvannut.. mutta en ole yrittänyt. Se taas johtuu huonosta itsetunnosta ja riittämättömyyden tunteesta eri syistä johtuen. Nyt kuitenkin päässyt niistä yli.

Ap

Ei muuta kuin lähde deittailemaan ja etsimään puolisoasi. Muuten et häntä löydä ja muista sitten, että ihmiset  (etenkin suomessa) ovat hirveän ennakkoluuloisia, joten luultavasti saat eitä ja kiitoseitä enemmänkin, ihan vain siksi, että sanoja ei halua itse kohdata omia ennakkoluulojaan ja rehellisesti keskustella sinun kanssasi siitä, että kykenisistkö ehkä sellaiseen parisuhteeseen, jota hän itse ehtii, mutta sellaista se on ja loppupeleissä eihän kukaan halua puolisokseen oikeasti mitään ennakkoluuloista tyyppiä, joten parempi, että he jäävät jo kättelyssä pois ja sinne omaan ennakkoluuloiseen kuplaansa.   Kunhan et itse tee itsellesi turhia esteitä. Maailma on "täynnä" ihmisiä, joilla ei ole parisuhdekokemusta. Osa uskonnollista syistä, osa kasvatuksellista, kuka mistäkin.

Vierailija
64/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos erilaisista kommenteista, kiva kun aloitus herätti keskustelua.

En ole tosiaan katkeroitunut vaan hyvin yksinään viihtyvä ihminen. Myönnän kuitenkin että olisin halunnut suhteen jo aikaisemmin ja varmasti moni olisi kelvannut.. mutta en ole yrittänyt. Se taas johtuu huonosta itsetunnosta ja riittämättömyyden tunteesta eri syistä johtuen. Nyt kuitenkin päässyt niistä yli.

Ap

Ikävä kyllä monen naisen kuten minunkin mielestä liian myöhään. On kai elämässä muutakin.

En ole hän kenen postausta kommentoit. - Mutta jatkan silti. että kieltämättä joskus on käynyt mielessä, että olisinko päässyt vähemmällä ja tai olisinko nyt mahd. "parempi ihininen" tai ainakin haluttavampi kumppaniehdokas, jos nuorempiana olisi yrittänyt pariutua vaikka väksin. - Mutta jos niin olisin toiminut, niin silloin en olisi ollut oma itseni tai mahd olisi se, mitä olen tänään. - Olen toistaiseksi -koputtaa puuta- voinut välttää katkeroitumsien ja ymmärtänyt, että naisia (tai muita miehiä) halveksimalla tai arvostelemalla heidän valintojaan ja päätöksiään tuskin parannan omaa oloani.

Mutta kun lukee tähän avaukseen tehtyjä kommentteja, niin hetken luulen tajuavani, mikski jotkut ovat katkeroituneet tai ovat katkeroitumisen kynnyksellä, kun osa on antanut hyvinkin suoraviivaisesti ymmärtää, että miehen arvo on (lähellä) nolla(a), jonka toki voi sanoa kiertäen sanomalla teinipojan tasolla (olettaen että sanoja ei ole pedofiili), jollei hän ole ollut 36 vuotiaana ollut parisuhteessa. -Ja mikä ikävintä vaikka tilastollisesti miehellä on edessä ainakin yhtä monta elinvuotta edessä kuin takana, niin hänen elonsatai sitä kohtaan koettava arvostus tuskin tulee kohomaan vuosien saatossa.     

Kuinka moni seksuaalinen ahdistelu kertookaan miehen hädästä ja pelosta, että hän pelkää, että hän jäisi halveksituksi kokemattomaksii mieheksi, joka ei kelpaa kun ei ole kelvannut kenellekään muullekaan, vaikka muutoin olsikin tavanomaisen fiksu ja siisti?

Vierailija
65/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off đźš©

Uteliaisuudesta miksi? - Vaikka olen kyllä laittanuyt lukuisia kertoja merkille tälläkin palstalle, kuinka edelleen osa haluaa ylläpitää tuplastandardia, joka yksinkertaisuudessaan ja kärjisteäm kuuluu niin, että miehen arvo nousee niin naisten kuin muiden miesten silmissä ja mielikuvissa, mitä enemmän hänellä uskotaan olevan tai olleen naissuhteita / seksiä naisten kanssa kun taas naisten kohdalla tilanne on aivan päinvastainen mitä useampi miessuhde/ seksiä mieten kanssa, sitä halveksittavampi ja vähemmän arvostettavana häntä pidetään.

Koska meillä olisi aivan erilaiset kokemukset elämästä ja parisuhteesta. En halua kokematonta miestä, jolle ei ole kehittynyt parisuhdetaitoja. Sama kuin alkaisi suhteeseen jonkun teinipojan kanssa.

Miehillä mitään parisuhdetaitoja oo. 

Vierailija
66/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina välillä kirjoittelee näitä kokemattomia, ja lopulta käy ilmi, että ovat vailla mallin näköisiä naisia, joita pitävät tavallisina :D

No kyllä minulle riittää että on kaksi jalkaa ja pillu

Tarviiko edes olla kokonaiset jalat eikö se pillu vain riitä. 

Vierailija
67/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes tämä tilanne (mies 35 kun tavattiin , ei yhtään varsinaista parisuhdetta) ja tuota noin... Siihen oli syynsä ettei niitä suhteita ollut. :D 

Ollaan siis yhdessä ja tiesin mitä sain mutta hyvä luoja, kyllä oli turn off olla siinä seurana kun kaikki opetellaan alusta asti aina siitä lähtien että pitää kommunikoida jos lähtee pois kauppaan versus pois koko illaksi versus käymään vaan postilaatikolla. Mieheni on todella älykäs ja itsenäinen mutta selkeästi kirjolla ja se on tuonut omat haasteensa. Koska hän kuitenkin osaa siivota, huolehtia itsestään ja minusta ja pitää minua äärimmäisen tärkeänä ja on ahkera ja miehekäs ja itsevarma kuin mikä, eikä omaa mitään ikäviä luonteenpiirteitä niin jaksoin nuo alkutakeltelut.

Mutta jos tuossa olisi vielä lisäpainolastina ollut jotain paljon "normaaleimmilla" miehillä tapaamaani avuttomuutta, sotkuisuutta tai kommunikointitaitojen puutetta tai mitään epärehellisyyttä ja lusmuilua niin kokemattomuus olisi jatkunut kyllä miehen osalta heti kättelyssä. 

Uskon että tuohon ikään asti täysin yksin ollut ei ihan oikeasti priorisoi kumppanin olemassaoloa kovin korkealle (alhainen libido, sosiaalinen estyneisyys, sitoutumiskammo?) eivätkä kaikki taustasyyt mitään pahoja ole mutta tämä kannattaa huomioida. Kukaan ei ole tuohon ikään asti täysin vailla seurustelusuhdetta "sattumalta"

Vierailija
68/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Sori vaan. Minä olen jo ns. rintamalla palvellut. Uskokaa, kun täti kertoo. Olin kolmekymppisen miehen ensimmäinen tyttöystävä kuuden vuoden ajan. Siihen oli vissit syyt, ettei ollut aiemmin hänellä onnistunut. Nyt muutama vuosi eron jälkeen pohdin, josko pitäisi mennä traumaterapiaan sen ankeuttaja-mustekalan jäljiltä. Pitäisi saada hermosto uskomaan, että sota on ohi ja se p***kasa ei ole enää elämässäni.

Minulle kelpaa vain koulutettu yksilö. Ja vaadin sertifikaatit.

Olisi kiva kuulla mitä ne syyt ovat olleet noin traumaattiseen kokemukseen, ei taida ihan kokemattomuudella selittyä. Näissä asioissa liian usein kaikki negatiiviset piirteet laitetaan sen kokemattomuuden syyksi tai yleistetään että kaikki kokemattomat olisi samalla tavalla viallisia yksilöitä. 

Vierailija
69/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ei aikaisempia suhteita?

Vain pelkkiä yhdenyön hoitoja?

Vain panoja?

Neitsyys tallessa?

Vierailija
70/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Sori vaan. Minä olen jo ns. rintamalla palvellut. Uskokaa, kun täti kertoo. Olin kolmekymppisen miehen ensimmäinen tyttöystävä kuuden vuoden ajan. Siihen oli vissit syyt, ettei ollut aiemmin hänellä onnistunut. Nyt muutama vuosi eron jälkeen pohdin, josko pitäisi mennä traumaterapiaan sen ankeuttaja-mustekalan jäljiltä. Pitäisi saada hermosto uskomaan, että sota on ohi ja se p***kasa ei ole enää elämässäni.

Minulle kelpaa vain koulutettu yksilö. Ja vaadin sertifikaatit.

Olisi kiva kuulla mitä ne syyt ovat olleet noin traumaattiseen kokemukseen, ei taida ihan kokemattomuudella selittyä. Näissä asioissa liian usein kaikki negatiiviset piirteet laitetaan sen kokemattomuuden syyksi tai yleistetään että kaikki kokemattomat olisi samalla tavalla viallisia yksilöitä. 

Samaa mieltä. Vaikeuksia ja varmasti normista jonkin verran poikkeava profiili löytyy useimmilta joilla kolmevitosena eka parisuhde kokematta, mutta ei tuo oma aiemmin suhdekokematon ainakaan mitään traumoja aiheuta, päinvastoin on hyvinkin järkevä ja tasainen luonne. 

Vierailija
71/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syy siihen on että ei ole ollut ketään joten jättäisin väliin, vaikka olisi luonteeltaan miten ihana tahansa. Se ei vaan ole normaalin ihmisen merkki. Sorry

Nainen suostuu tekemään valinnan vain saadessaan siihen laumansa hyväksynnän!

Vierailija
72/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ei aikaisempia suhteita?

Vain pelkkiä yhdenyön hoitoja?

Vain panoja?

Neitsyys tallessa?

Sanaa kans mietin. Tuolla kun jo hehkutettiin ettei ole ainakaan tauteja. Jos ei ole ollu seurustelusuhteita, niin voi olla vaikka niitä panoja  silti. 

Vierailija
73/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähes tämä tilanne (mies 35 kun tavattiin , ei yhtään varsinaista parisuhdetta) ja tuota noin... Siihen oli syynsä ettei niitä suhteita ollut. :D 

Ollaan siis yhdessä ja tiesin mitä sain mutta hyvä luoja, kyllä oli turn off olla siinä seurana kun kaikki opetellaan alusta asti aina siitä lähtien että pitää kommunikoida jos lähtee pois kauppaan versus pois koko illaksi versus käymään vaan postilaatikolla. Mieheni on todella älykäs ja itsenäinen mutta selkeästi kirjolla ja se on tuonut omat haasteensa. Koska hän kuitenkin osaa siivota, huolehtia itsestään ja minusta ja pitää minua äärimmäisen tärkeänä ja on ahkera ja miehekäs ja itsevarma kuin mikä, eikä omaa mitään ikäviä luonteenpiirteitä niin jaksoin nuo alkutakeltelut.

Mutta jos tuossa olisi vielä lisäpainolastina ollut jotain paljon "normaaleimmilla" miehillä tapaamaani avuttomuutta, sotkuisuutta tai kommunikointitaitojen puutetta tai mitään epär

Eipä tuohon nyt ihmeitä vaadita. Yhtä naista piirittää aidossa elämässä keskimäärin viisi miestä. Jos useamman kerran osuu se 80% paska säkä kohdalle, niin aika pitkään siinä saa yksin haahuilla. Netissä taas naiset saa kymmeniä tuhansia yhteydenottoja parhaimmillaan päivässä, joten mahdollisuudet vielä pienemmät

Vierailija
74/91 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkään äidin helmoissa kasvanut mieslapsi ei kiinnosta.

Vierailija
75/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään tuon takia jättäisi väliin.

Ja sille, joka sanoi, että pakko olla vikaa, kun ei ole muille kelvannut: parisuhteisiin päätyy kaikenlaisia paskiaisia. Se, että joku ukko on joskus jollekin kelvannut (tai on jopa tälläkin hetkellä parisuhteessa) EI ole tae miehen laadukkuudesta.

Ei varmaan olekkaan mutta se ettei ole kelvannut koskaan kenellekkään on 100% merkki siitä että kyseessä on jotenkin viallinen mies.

Uskomatonta skeidaa.

Kyllä ihminen voi jäädä kokemattomaksi ihan huonon tuurin vuoksi. Ja siksi, ettei halua ihan ketä vaan, jotta neitsyys menisi.

Jos mies fiksu ja emotionaalisesti kypsä, hän voi olla paljon valmiimpi patisuhteeseen kuin joku itsekäs ja ailahtava 20v.

Vierailija
76/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on maksullinen vaikka ei se sama asia ole kuin aito kokemus mutta pääsee edes hieman kokemaan miltä naisen kanssa oleminen tuntuu vaikkei olisi aitoa.

Vierailija
77/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa teille täytyy muistuttaa Turkkiin lähtevistä lennoista? Helsinki-Vantaalta lähtee 3-5 suoraa lähtöä päivässä. Rovaniemi palvelee pohjoisessa. Turkissa on nyt hyvä tilanne naisten osalta. Maahan saapuu päivittäin slaavinaisia kokeilemaan onneaan. Alatte vaan reippaasti mätsäilemään! Google translate kääntää. Vinkkilinkki: https://www.rbth.com/arts/2016/07/08/a-survival-guide-for-dating-russia… Ps. Tori,Emmy.fi ja Re-love tarjoaa luksusvermeitä.

Vierailija
78/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään tuon takia jättäisi väliin.

Ja sille, joka sanoi, että pakko olla vikaa, kun ei ole muille kelvannut: parisuhteisiin päätyy kaikenlaisia paskiaisia. Se, että joku ukko on joskus jollekin kelvannut (tai on jopa tälläkin hetkellä parisuhteessa) EI ole tae miehen laadukkuudesta.

Ei varmaan olekkaan mutta se ettei ole kelvannut koskaan kenellekkään on 100% merkki siitä että kyseessä on jotenkin viallinen mies.

Ei todellakaan ole. Kukaan meistä ei ole kelvannut koskaan kenellekään ennen ensimmäistä parisuhdettaan.

Joo, mutta normaalit ihmiset kokee ensimmäisen suhteensa jo teini-iässä, eikä keski-iässä.

Mitä vittui

Oletko ihan sekaisin? Tuossa kirjoitettiin ensimmäisestä suhteesta eikä mistään raskaudesta. Olen mäkin seurustellut ensimmäisen kerran teininä, mutta tulin suunnitellusti raskaaksi 24-vuotiaana. 

Vierailija
79/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off...ei tuon ikäistä enää kannata käydä opettamaan...tuollainen mies tyytyköön "nyrkkikyllikkiin".

Vierailija
80/91 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off...ei tuon ikäistä enää kannata käydä opettamaan...tuollainen mies tyytyköön "nyrkkikyllikkiin".

Oletko siis nainen, joka uskoo, että kaikki naiset nauttivat ja iloitset vaikka sitten vain seksissä samoista asioista. - Ja minä olen juurikin se pässi mies, joka on tehnyt toistuvasti saman virheen kun on yrittänyt ainakin enimmäkseen suhtautua jokaiseen naiseen yksilönä, jolla on mm. omia haaveita ja unelmia tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita erilaisia tapoja saada iloa ja nautintoa jne. - Ei liene tämän jälken yllättävää, että olen ja elän sinkkuna ja luulatavsti jatkossakin, jollen opi kuinka tärkeää on sivuuttaa naiset yksilöinä vaan toistensa klooneina, jotka perimmältään haluavat samoja asioita esimerkiksi seksissä.