Minkälainen ihminen kuvittelee, että kaikki naiset inhoaa seksiä? Joo voi olla trolli, mutta kyllä joillakin ihmisillä on mitä tyhmempiä
ajatuksia.
Mun mielestä ihmisellä on itsellään korvien välissä pahasti jotakin vialla, jos kuvittelee, että naiset inhoaa seksiä. Tuollainen luulo on jopa harhaista. Joo on naisia jotka inhoaa seksiä, mutta ei todellakaan kaikki naiset ole tuollaisia. Vastaavasti löytyy myös miehiä jotka inhoaa seksiä.
Mä olen yli 40v nainen ja mä ainakin nautin seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tällä hetkellä erästä tiettyä miestä ja meillä on hyvää seksiä. Osataan antaa oikeanlaista nautintoa toisillemme.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat seksiä tavallisten suomipulliaismiesten kanssa on totuudenmukaisemmin sanottu.
No ihan tavallinen suomipulliainen tämä mies on jonka kanssa mulla on seksisuhde. Parisuhteissa olen ollut ihan tavallisten miesten kanssa. Sä esitit juuri toisen typerän harhaluulon.
Ap
Niin sanoivat ne miehet, joita naiset eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nämä jotka hakkaavat pleikkaria 15 tuntia päivässä, syövät pelkkiä mikropizzoja ja käyvät suihkussa kerran kuussa. Ei ihme, ettei naisia kamalasti kiinnosta.
Kaikki palstamammat ainakin inhoaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstamammat ainakin inhoaa seksiä.
Oletko oikeasti noin lapsellinen ja tyhmä? Täällä moni nainen kirjoittaa seksistä ja miten nauttii siitä. Vain idiootti kuvittelee, että palstalla kirjoittavat naiset ei kukaan halua seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nämä jotka hakkaavat pleikkaria 15 tuntia päivässä, syövät pelkkiä mikropizzoja ja käyvät suihkussa kerran kuussa. Ei ihme, ettei naisia kamalasti kiinnosta.
Niin eivät ymmärrä, että naiset eivät halua seksiä heidän kanssaan ja luulevat, että naiset ei halua seksiä ollenkaan.
Ap
Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.
Ei tietenkään kaikki naiset inhoa seksiä. Vain 98% naisista.
Ei se ole mikään henkinen vika, vaan kyse on alhaisesta äo:sta. Osa ihmisistä aidosti kuvittelee, että heidän kokemuksensa elämästä on totuus, vaikka olisivat tynnyrissä kasvaneita ja syynä on silloin älyllisen suorituskyvyn puute.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti jatkaa harhansa levittämistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat seksiä tavallisten suomipulliaismiesten kanssa on totuudenmukaisemmin sanottu.
No ihan tavallinen suomipulliainen tämä mies on jonka kanssa mulla on seksisuhde. Parisuhteissa olen ollut ihan tavallisten miesten kanssa. Sä esitit juuri toisen typerän harhaluulon.
Ap
Naiset eivät pysty arvioimaan miehen tavallisuutta.
Vai miten on selitettävissä, että 90% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia?
No se voi olla kahdenlainen.
Joko sille on muuten vain sattunut vain naisystäviä, jotka vihasivat seksiä (näitä on), tai se on itse huono sängyssä ja siksi kaikki naiset vihaavat seksiä juuri sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti jatkaa harhansa levittämistä.
Ap
Minkäpä kukaan sille mahtaa, että äo on heikko. Anna tuollaisten vain olla. Et varmaan ryhdy valistamaan muitakaan heikkolahjaisia eikä heitä kiusatakaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset eivät pysty arvioimaan miehen tavallisuutta.
Vai miten on selitettävissä, että 90% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia?
Rumuus/kauneus ei hirveästi liity tavallisuuteen.
Vierailija kirjoitti: Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.
Vaihdevuosiin on turha vedota enempää miesten kuin naistenkaan.
Molemmilla niitä on, enemmän tai vähemmän. Pitää vain tiedostaa asia ja hakea tarvittaessa apua. Sitä on myös saatavilla.
N70
Vierailija kirjoitti:
Sä et edes tunne sataa naista, joten tuskin menee tuo prosenttilaskusi kohdalleen yksinkertaisemmillakaan lukemilla.
Normaali ruokahalu ei vielä takaa että tykkäisi kaikesta syömiskelpoisesta, ja tosi nälkäisenä saattaa inhottavakin kelvata, mutta ei siitä silti ala välttämättä pitämään.
Ihan yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi osa ajattelee, että naiset ja miehet eivät voi olla vain kavereita? - Tai oliko elokuvan 40 v. neitsyt mies opetus se, että mies oikeasti arvoton ja ei koskaan täyteen mittaansa kasvanut aikuinen, tai kenties jollain tavoin sairas jollei hän ole harrastanut seksiä yhdenkään naisen kanssa, vaan hänellä on ns. poikuus tallella. - Pahoittelu heidän puolesta, jotka eivät ole tätä mainiota elokuvaa nähneet
- Parina viime päivänä täällä käytiin keskustelua, jossa kävi ilmi, että joidenkin mielestä 36 vuotias mies joka on ns. kokematon (, mitä se sitten tarkemmin tarkoittaakin) on taatusti jotain vikaa ja puutetta, jonka vuoksi hän ei ole sovelias ja kelpaa parisuhdekumppaniksi.
Kuten joku kirjoittaja myös mainitsi niin on myös hämmentävää miten eri tavoi suhtaudutaan mielikuvissa kokemattomiin naisiin vs. miehiin - Tarkempi keskustelu löytyy oheisen linkin takaa https://www.vauva.fi/keskustelu/5986114/nainen-kelpaisiko-36-vuotias-mi…