Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen kuvittelee, että kaikki naiset inhoaa seksiä? Joo voi olla trolli, mutta kyllä joillakin ihmisillä on mitä tyhmempiä

Vierailija
16.03.2025 |

ajatuksia. 

Mun mielestä ihmisellä on itsellään korvien välissä pahasti jotakin vialla, jos kuvittelee, että naiset inhoaa seksiä. Tuollainen luulo on jopa harhaista. Joo on naisia jotka inhoaa seksiä, mutta ei todellakaan kaikki naiset ole tuollaisia. Vastaavasti löytyy myös miehiä jotka inhoaa seksiä. 

Mä olen yli 40v nainen ja mä ainakin nautin seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tällä hetkellä erästä tiettyä miestä ja meillä on hyvää seksiä. Osataan antaa oikeanlaista nautintoa toisillemme. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kaikki naiset inhoa seksiä. Vain 98% naisista.

Idiootti jatkaa harhansa levittämistä.

Ap

Niin jatkaa, ja sä jatkat hänen haukkumistaan. Kumpi onkaan teistä sitten se fiksumpi noin loppuviimein?

Vierailija
62/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sanoa inhoavani seksiä, sillä en ole sitä koskaan harrastanut. Seksi ei vain ole ikinä minua kiinnostanut, enkä ole koskaan kokenut ns. fyysistä vetoa toiseen ihmiseen (enkä tuntenut nk. "panetusta").

Mutta myöskään täysin "ihan sama" seksi ei minulle ole, sillä nimenomaan *en halua* sitä harrastaa. Eli seksi edes parisuhteessa toisen mieliksi ei tulisi kysymykseenkään. Minulle seksuaalisuus on liian intiimi asia toisen kanssa jaettavaksi; en halua asettaa itseäni niin (niin henkisesti kuin fyysisestikin) haavoittuvaiseen tilaan.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sano että naiset inhoavat seksiä, vaan että eivät sitä hirveän paljon halua.

Mies himoitsee seksiä ihan seksinä, siis sitä itse toimintaa.

Nainen haluaa seksiä vain tietyssä kontekstissa ja mielentilassa. Hän haluaa sitä tietyn miehen kanssa tietyssä tilanteessa ja vain kun mies on täyttänyt tietyt reunaehdot. Eli antanut naiselle jotain muuta mitä hän haluaa, esimerkiksi on ostettu asunto tai tilattu lomamatka tai muuta sellaista. Joskus voi olla että riittää miehen ulkonäkö, jos se sopii naisen fantasiaan sillä hetkellä eikä mies pilaa illuusiota ilmaisemalla omia ajatuksiaan.

No tuossa sitä hölmöyttä on monen rivin verran tarjolla.

Vierailija
64/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan parikymppisillä naisilla on eniten seksihaluja, mutta heidänkin seksihalut ovat vain seitsemänkymppisen miehen tasolla.

Laitatko linkin tähän "tutkimukseen" kiitos.

"Miehet kokevat seksuaalista halua keskimäärin useammin kuin naiset. Kun kaikkia ikäryhmiä tarkastellaan yhdessä, miehistä lähes 80 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, kun naisilla vastaava osuus on noin 40 prosenttia. Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Siinä linkki tutkimukseen, ei "tutkimukseen".

Vierailija
65/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan parikymppisillä naisilla on eniten seksihaluja, mutta heidänkin seksihalut ovat vain seitsemänkymppisen miehen tasolla.

Laitatko linkin tähän "tutkimukseen" kiitos.

"Miehet kokevat seksuaalista halua keskimäärin useammin kuin naiset. Kun kaikkia ikäryhmiä tarkastellaan yhdessä, miehistä lähes 80 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, kun naisilla vastaava osuus on noin 40 prosenttia. Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Siinä linkki tutkimukseen, ei "t

Olen eri, mutta kysehän oli keskimäärin kerran viikossa halua tuntevien ryhmästä, jossa saman verran halua tunteva "pari" löytyi alle kolmekymppisten naisten ja kuusikymppisten miesten kesken. Huvittava yksityiskohta, minkä vuoksi se oli varmaan ingressiin nostettukin. Halujen eriparisuus on valtavan yleistä, sillä sen perusteella pariskunta harvemmin pariutuu (muut asiat vaikuttavat enemmän). Vaikka miehistä 80 prosenttia kokee halua kerran viikossa, kerran viikossa halua tunteva 40 prosenttiin kuuluva nainen voi pariutua vähemmistöön kuuluvan miehen (20 prosenttia), joka tuntee halua vähemmän.

Miehet tuntevat halua useammin kuin naiset, mutta halu harrastaa seksiä ei välttämättä kulje sen kanssa käsi kädessä. Toisaalta spontaani halu on myös erotettava halusta harrastaa seksiä muista syistä. 

Yleisesti voi todeta, että jos parisuhteen seksi perustuu spontaaniin haluun, on odotettavissa seksielämän vaikeuksia. S

Vierailija
66/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.

Tuokin on yksilöllistä mutta kyllä aikakin itsellä paikat toimii ja haluja on vielä 60+v:nä. Toki on upea rakastajakin, paljon rakkautta ja intohimoa joka saa vaikka kuolleen heräämään.

Hormonit voi hoitaa

Vierailija
67/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimenomaisen henkilön kohdalla KAIKKI naiset ovat inhonneet seksiä. Toki siinä on vain se yksi yhteinen nimittäjä. Mutta kun sen tunnustaminen on todella ikävää.

Jos näin on syy ei välttämättä ole naisissa?

Mies ei osaa eikä ole kiinnostunut naisesta muuten kuin reiän kohdalta? Suoraan asiaan mies? On tökerö, kovakourainen tökkijä, lopettaa kun on itse saanut piittaamatta naisen nautinnosta. Ei hellyyttä sängyn ulkopuolella, ei esileikkiä eikä jälkilämmittelyä?

Peilistä löytyy vastaus

Vierailija
68/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 47 ja olen ihan yhtä kiimainen kuin 18-vuotiaana. Vielä ei ole tullut mitään vaihdevuosioireita.

Selvästi miehen kirjoittama teksti. Sitäpaitsi miehille ei tule vaihdevuosioireita.

Itsellä seksuaalisesti upein aika on ollut 45-60v. 

Googlaa miehen vaihdevuodet...

Vierailija
69/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies noin väittää, voisko siitä päätellä jotain miehen taidoista rakastajana, vink vink. 

Vierailija
70/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset inhoa seksiä, 95 prosenttia vaan. Ja loput on sen näköisiä, ettei niitä halua pylsiä kukaan.

Vierailija
71/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.

On kyllä ihan väärä käsitys tämä, mutta jos mies ei ole kiinnostava, siihen on helppo vedota. Ja on myös  miehiä, joilla ei enää seksi onnistu. 

Vierailija
72/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoivat ne miehet, joita naiset eivät halua.

Jep. Nämä jotka hakkaavat pleikkaria 15 tuntia päivässä, syövät pelkkiä mikropizzoja ja käyvät suihkussa kerran kuussa. Ei ihme, ettei naisia kamalasti kiinnosta. 

Niin eivät ymmärrä, että naiset eivät halua seksiä heidän kanssaan ja luulevat, että naiset ei halua seksiä ollenkaan.

Ap

Niin, naisethan haluavat seksiä ainoastaan Top 10% kanssa. Sitten ihmettelevät täällä palstalla, miksi nämä miehet eivät koskaan sitoudu heihin.

Vierailija
73/75 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoivat ne miehet, joita naiset eivät halua.

Jep. Nämä jotka hakkaavat pleikkaria 15 tuntia päivässä, syövät pelkkiä mikropizzoja ja käyvät suihkussa kerran kuussa. Ei ihme, ettei naisia kamalasti kiinnosta. 

Niin eivät ymmärrä, että naiset eivät halua seksiä heidän kanssaan ja luulevat, että naiset ei halua seksiä ollenkaan.

Ap

Niin, naisethan haluavat seksiä ainoastaan Top 10% kanssa. Sitten ihmettelevät täällä palstalla, miksi nämä miehet eivät koskaan sitoudu heihin.

Oletko ajatellut ryhtyä tällaiseksi mieheksi, jonka kanssa naiset haluavat seksiä? Jos onnistut, miten silloin toimit näiden naisten kanssa? 

Vierailija
74/75 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies noin väittää, voisko siitä päätellä jotain miehen taidoista rakastajana, vink vink. 

Palstanaisen älykkyys ei koskaan riitä keskustelemaan aiheesta alentumatta henkilötasolle. Tämä on merkillinen ilmiö.

Vierailija
75/75 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset tykkäävät seksistä siinä missä miehetkin. Ovat vain keskimäärin nirsompia ja kuka tahansa mies ei välttämättä kykene nostattamaan tarpeeksi himoa. Moni mies taas nyt vaikka panee reikää seinässä. Miehet jotka luulevat, että naiset eivät tykkää seksistä luulevat näin, koska naiset eivät vain halua seksiä HEIDÄN kanssa. Naiset taas, jotka teeskentelevät, että kaikki naiset vihaisivat seksiä ovat jollain tavalla katkeria ja/tai mielenvikaisia tapauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi