Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen kuvittelee, että kaikki naiset inhoaa seksiä? Joo voi olla trolli, mutta kyllä joillakin ihmisillä on mitä tyhmempiä

Vierailija
16.03.2025 |

ajatuksia. 

Mun mielestä ihmisellä on itsellään korvien välissä pahasti jotakin vialla, jos kuvittelee, että naiset inhoaa seksiä. Tuollainen luulo on jopa harhaista. Joo on naisia jotka inhoaa seksiä, mutta ei todellakaan kaikki naiset ole tuollaisia. Vastaavasti löytyy myös miehiä jotka inhoaa seksiä. 

Mä olen yli 40v nainen ja mä ainakin nautin seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tällä hetkellä erästä tiettyä miestä ja meillä on hyvää seksiä. Osataan antaa oikeanlaista nautintoa toisillemme. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan parikymppisillä naisilla on eniten seksihaluja, mutta heidänkin seksihalut ovat vain seitsemänkymppisen miehen tasolla.

Vierailija
42/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä palstalla suurin osa naisista vihaa seksiä.

Ja sitten jos puhutaan oikeasti, niin kyllähän monet kysylet osoittavat sen, että vähemmistö naisista on ap:n kaltaisia.

Kyllähän täällä aina yleistettään toisinkinpäin. Miehet eivät sitä ja tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 47 ja olen ihan yhtä kiimainen kuin 18-vuotiaana. Vielä ei ole tullut mitään vaihdevuosioireita.

Selvästi miehen kirjoittama teksti. Sitäpaitsi miehille ei tule vaihdevuosioireita.

Vierailija
44/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistään ei ole löytynyt sitä taikakeinoa joka saisi naiseni taas hyrräämään."

Vaimosi on ilmeisesti saanut terapiasta sinetin ja siunauksen sille, ettei hänen tarvitse halujaan herätellä. Hän ei muka ole siitä itse vastuussa eli olet sinäkin ostanut teorian siitä, että terapian taikakeinokaan ei auttanut. 

Terapia ei kuitenkaan ole mikään taikakeino, vaan se on menetelmä ottaa itsestään enemmän vastuuta ja pohtia oman käytöksen vaikuttimia ja seurauksia suhteessa muihin. Jos terapeutti on todennut, että haluttomuudelle ei voi mitään, hän on täysin ammattitaidoton (en usko, että kukaan oikea terapeutti on voinut niin sanoa tai antaa ymmärtää).

Haluttomuuden hoito pariterapiassa on hyvin tavallinen asia ja jokaisella terapeutilla äitäisi olla perustiedot siitä. Ne eivät sisällä väitettä naisen väistämättömästä haluttomuudesta iän myötä. Toki ne sisältävät sen, että jokainen vastaa omista haluistaan ihan itse eli seksiin ei pidä ketään pakottaa.

Vierailija
45/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v ja haluaisin seksiä joka päivä. Mies on 52v ja on exänsä kanssa avioliitossaan tottunut siihen, että seksiä sai 1-2 kertaa vuodessa. No tämä aiheuttaa sen, että hän kyllä pärjää pitkäänkin ilman, minä en. Ollaan löydetty kompromissi mutta ideaalitilanteessa harrastaisimme vieläkin enemmän. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa

Minä näen tuon siten, että mies, jonka avioliitossa ei ole seksiä pitkiin aikoihin, on itsekin melko haluton tai ei arvosta seksiä liiemmin elämän tärkeänä voimavarana. Mutta totta tietysti sekin, ettei kaikkea saa mitä haluaa. Sellaiset miehet ovat hyvin harvassa, jotka haluaisivat päivittäin. Minäkin olen sellainen nainen, että maistuisi vaikka joka päivä, vaikka olen melkein 10 vuotta sinua vanhempi. Ja olen aina ollut samanlainen. Jos avioliitostani loppuisi seksi, ottaisin eron aika äkkiä.

Siis hän halusi kyllä seksiä mutta vaimo oli kehoittanut hoitamaan itse itsensä ja erohan siinä lopulta tuli

Vierailija
46/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä tekstiäni siitä, miten nämä kämppisliitot päättyivät eli minä en pidä sitä pettämisenä, jos rakastuu toiseen seksittömässä liitossa. Se on luonnollinen lopputulos siitä, että nainen on jo ennen sitä pettänyt miestään jättämällä hänen perustarpeeensa ja toiveensa huomiotta. Rakkaus merkitsee sitä, että toista tahtoo miellyttää kaikin tavoin ja huolehtii omasta seksuaalisuudestaan ja haluistaan. Jos se halu puuttuu, on tosiaan kyseessä kämppisliitto, joka perustuu ystävyydelle eikä rakkaudelle.

Vierailija
47/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimenomaisen henkilön kohdalla KAIKKI naiset ovat inhonneet seksiä. Toki siinä on vain se yksi yhteinen nimittäjä. Mutta kun sen tunnustaminen on todella ikävää.

Vähän tulee sellaiset hyväksikäyttäjä vibat. Että joko hänen naiset ovat olleet jo ennalta rikottuja ja traumatisoituneita tällä saralla, tai tämä mies on rikkonut heidän seksuaalisuutensa.  Se on kuitenkin tosi helposti ja lopullisesti tuhottavissa oleva asia.

Mutta kyllä sekin herättää kysymyksiä, jos kiinnostuu aina nimenomaan rikkinäisistä naisista. Eikö hän pärjää itsevarmojen naisten kanssa?

Vierailija
48/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 47 ja olen ihan yhtä kiimainen kuin 18-vuotiaana. Vielä ei ole tullut mitään vaihdevuosioireita.

Selvästi miehen kirjoittama teksti. Sitäpaitsi miehille ei tule vaihdevuosioireita.

Olen nainen; kolmen lapsen äiti.

Vierailija
49/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45. Aika usein varmaan noin eikä se hymyilyllä ja ystävällisyytenä menisi kyllä minulle läpi, jos käsketään hoitelemaan itsensä tai menemään vieraisiin hoitamaan tarpeensa. 

Sen pitäisi olla iso herätys ja varoitusääni, että avioliitto on käytännössä ohi, rakkaus on vaihtunut joksikin muuksi. Rakkauden sijalla voi olla ystävyys ja joillekin se riittää. Kämppisliitto siis. Ja jos puolisoa edelleen rakastaa, se on vähän kuin kidutusta, masokismia ja sadismia. Ehkä puoliso nauttii, kun saa kieltää toiselta tärkeän asian ja tuntee olonsa tärkeäksi. Muutenhan ei sanoisi mitään julmuuksia riidoissakaan (mene runkkaamaan tai vieraisiin).

Itsepetos pitää monin tavoin noita liittoja koossa, sadomasokismiin salaisesti kietoutuvana.

Vierailija
50/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45. Aika usein varmaan noin eikä se hymyilyllä ja ystävällisyytenä menisi kyllä minulle läpi, jos käsketään hoitelemaan itsensä tai menemään vieraisiin hoitamaan tarpeensa. 

Sen pitäisi olla iso herätys ja varoitusääni, että avioliitto on käytännössä ohi, rakkaus on vaihtunut joksikin muuksi. Rakkauden sijalla voi olla ystävyys ja joillekin se riittää. Kämppisliitto siis. Ja jos puolisoa edelleen rakastaa, se on vähän kuin kidutusta, masokismia ja sadismia. Ehkä puoliso nauttii, kun saa kieltää toiselta tärkeän asian ja tuntee olonsa tärkeäksi. Muutenhan ei sanoisi mitään julmuuksia riidoissakaan (mene runkkaamaan tai vieraisiin).

Itsepetos pitää monin tavoin noita liittoja koossa, sadomasokismiin salaisesti kietoutuvana.

Kyllä ja sitten vielä juuri se, kuinka se vaikuttaa toisen ihmisen seksuaalisuuteen jopa pitkällä aikavälillä

Vierailija
51/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimenomaisen henkilön kohdalla KAIKKI naiset ovat inhonneet seksiä. Toki siinä on vain se yksi yhteinen nimittäjä. Mutta kun sen tunnustaminen on todella ikävää.

Vähän tulee sellaiset hyväksikäyttäjä vibat. Että joko hänen naiset ovat olleet jo ennalta rikottuja ja traumatisoituneita tällä saralla, tai tämä mies on rikkonut heidän seksuaalisuutensa.  Se on kuitenkin tosi helposti ja lopullisesti tuhottavissa oleva asia.

Mutta kyllä sekin herättää kysymyksiä, jos kiinnostuu aina nimenomaan rikkinäisistä naisista. Eikö hän pärjää itsevarmojen naisten kanssa?

Yhtä lailla sekin on rikkomista, jos kieltää toiselta seksuaalisen toteuttamisen. Miksi nainen olisi rikkinäinen ja mies ei?

Kannattaa pohtia ennakko-oletuksiaan miehen ja naisen seksuaalisuudesta. Miehen seksuaalisuus vahingoittuu siinä missä naistenkin, kun tulee jatkuvasti torjutuksi. Kyllä itse pidän sitä väkivaltana ja rikkomisena myös. Useinhan siihen yhdistyy miehen halventamista joko peitetysti tai ihan avoimesti. Mene runkkaamaan ja vieraisiin, olet seksihullu ja epänormaali tms. 

Monet myös ajattelevat, että naisen ei kuulukaan haluta. Varsinkaan vanhempana.

Vierailija
52/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos puhutaan oikeasti, niin kyllähän monet kysylet osoittavat sen, että vähemmistö naisista on ap:n kaltaisia.

Tällä palstalla pyörii paljon kovia kokeneita ja täysin kokemattomia naisia. Harvoin ne jotka nauttivat elämästä pyörivät palstoilla.

Vierailija
53/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se halutonkin osapuoli kärsii. Kun haluaisi haluta, mutta ei vaan haluta. Ja sitten jos suostuu ilman halua, se tuntuu raiscauxelta (joskus ainaki oli tuo sana kielletty täällä, siksi muutin sen).

Ja siihen päälle se jatkuva eron pelko ja mustasukkaisuus kun mies kuitenkin alkaa katsella muita naisia.

Vierailija
54/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se halutonkin osapuoli kärsii. Kun haluaisi haluta, mutta ei vaan haluta. Ja sitten jos suostuu ilman halua, se tuntuu raiscauxelta (joskus ainaki oli tuo sana kielletty täällä, siksi muutin sen).

Ja siihen päälle se jatkuva eron pelko ja mustasukkaisuus kun mies kuitenkin alkaa katsella muita naisia.

Varmasti kärsii eikä sellaisessa avioliitossa oikein ole järkeä, missä molemmat kärsivät. 

Vierailija
55/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on se kokemus, että kaikki naiset vihaa seksiä.

Älä sinä sitä vähättele ap.

😅

Vierailija
56/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan parikymppisillä naisilla on eniten seksihaluja, mutta heidänkin seksihalut ovat vain seitsemänkymppisen miehen tasolla.

Laitatko linkin tähän "tutkimukseen" kiitos.

Vierailija
57/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaista huomannut.

Jos nainen kieltäytyy seksistä, mies on vastenmielinen, tai huono sängyssä.

Vierailija
58/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on se kokemus, että kaikki naiset vihaa seksiä.

Älä sinä sitä vähättele ap.

😅

Niin naiset vihaa seksiä noiden miesten kanssa. 

Ap

Vierailija
59/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pitänyt seksistä ja edelleen haluaisin sitä vaikka päivittäin ja nimenomaan aviomieheni eli lasteni isän kanssa. Suorastaan himoitsen häntä edelleen vaikka vuosia on kulunut jne. Mies tosin ei jaksa enää ihan joka päivä, mutta selkeästi hänkin edelleen himoitsee minua. Ihanaa, että meillä kohtaa halut ja seksi on edelleen kuumaa, vaikka on ollut myös aikoja kun se on ollut arkisempaa (silloinkin sitä kuitenkin oli usein).

Minullakin on tässä iässä jo parikin läheistä ystävää, joiden avioliitossa seksi kuihtunut lähes olemattomiin (juttelemme näistäkin asioista). En oikein itse ymmärrä tätä, koska he kuitenkin haluavat puolisoidensa kanssa olla. Enkä viitsi itse hehkuttaa aktiivista seksielämäämme/halujani, koska se loukkaa heitä. Eivät kuitenkaa tee mitään sen eteen, että oma seksielämänsä piristyisi.

N40

Vierailija
60/75 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sano että naiset inhoavat seksiä, vaan että eivät sitä hirveän paljon halua.

Mies himoitsee seksiä ihan seksinä, siis sitä itse toimintaa.

Nainen haluaa seksiä vain tietyssä kontekstissa ja mielentilassa. Hän haluaa sitä tietyn miehen kanssa tietyssä tilanteessa ja vain kun mies on täyttänyt tietyt reunaehdot. Eli antanut naiselle jotain muuta mitä hän haluaa, esimerkiksi on ostettu asunto tai tilattu lomamatka tai muuta sellaista. Joskus voi olla että riittää miehen ulkonäkö, jos se sopii naisen fantasiaan sillä hetkellä eikä mies pilaa illuusiota ilmaisemalla omia ajatuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan