Minkälainen ihminen kuvittelee, että kaikki naiset inhoaa seksiä? Joo voi olla trolli, mutta kyllä joillakin ihmisillä on mitä tyhmempiä
ajatuksia.
Mun mielestä ihmisellä on itsellään korvien välissä pahasti jotakin vialla, jos kuvittelee, että naiset inhoaa seksiä. Tuollainen luulo on jopa harhaista. Joo on naisia jotka inhoaa seksiä, mutta ei todellakaan kaikki naiset ole tuollaisia. Vastaavasti löytyy myös miehiä jotka inhoaa seksiä.
Mä olen yli 40v nainen ja mä ainakin nautin seksistä ja haluan sitä. Himoitsen tällä hetkellä erästä tiettyä miestä ja meillä on hyvää seksiä. Osataan antaa oikeanlaista nautintoa toisillemme.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.
Vaihdevuosiin on turha vedota enempää miesten kuin naistenkaan.
Molemmilla niitä on, enemmän tai vähemmän. Pitää vain tiedostaa asia ja hakea tarvittaessa apua. Sitä on myös saatavilla.
Totta, mutta näin puhuu yleensä ihminen jolla nuo vaivat ovat lievemmästä päästä. Meillä on kyllä apua haettu ja haettu, juostu eri lääkäreillä ja terapeuteilla, kokeiltu jos jonkinlaista hoitoa, ml erilaiset hormonikorvaushoidot, mutta mikään ei tunnu auttavan. Naiseni sanoo suoraan että mikään ei yksinkertaisesti sytytä, tai saa edes aikaan mitään ajatuksia seksistä. Siinä missä nuorempana tietynlaiset elokuvat tai kirjat tms saattoi hyvinkin herättää himot, on nykyään aivan turha odottaa mitään hyrräämistä vaikka mitä katsoisi, ajattelisi, lukisi tai kokisi. Rakkautta ja läheisyyttä meillä kyllä on paljon, arki sujuu hyvin, huumoria ja yhteistä aikaa riittää, lomailua ja rento yhdessäoloa, kotityötkin jakautuu tasaisesti eikä lapsetkaan ole enää pieniä. Kaikki muu on molempien mielestä paremmin kuin hyvin, mutta mitään seksuaalista syttymistä ei vaan tapahdu.
Mie kuvittelen vain että naiset valehtelevat kaikessa joten ei voi tietää sanomisensa perusteella mitään.
Täytän tänä vuonna 47 ja olen ihan yhtä kiimainen kuin 18-vuotiaana. Vielä ei ole tullut mitään vaihdevuosioireita.
Olen 48v ja haluaisin seksiä joka päivä. Mies on 52v ja on exänsä kanssa avioliitossaan tottunut siihen, että seksiä sai 1-2 kertaa vuodessa. No tämä aiheuttaa sen, että hän kyllä pärjää pitkäänkin ilman, minä en. Ollaan löydetty kompromissi mutta ideaalitilanteessa harrastaisimme vieläkin enemmän. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa
22. Olen eri, mutta kämppissuhde johtaa useimmiten eroon. Olen 55+ iässä nähnyt sen muutaman kerran eli vaimo kuvittelee, että kädestä pitäminen riittää miehelle.
Ehkäpä joskus naisten haluttomuuden selittäminen yleiseksi säännöksi toimii lohdutteluna itselle, jolloin kuvittelee, että kaikilla muilla on samoin. Mutta niinhän asia ei ole.
Kaikki tapaukset, joissa noin kävi (3 kpl), olivat naiselle hyvin suuri järkytys, koska he luulivat, että suhde kestää seksittömyydestä huolimatta. Ja jokaisessa tapauksessa miehellä oli uusi nainen erotessa valmiina.
Seksuaalisuuden toteuttaminen on hyvin tärkeää ihmiselle, se kertoo hyväksytyksitulemisen tarpeesta. Kämppissuhde ei ole terve avioliitto. Ehkä tuo pitäisi jonkun ammattilaisen ääneenkin sanoa parille, jos he terapiaan tulevat. Vaikka toki jokainen itse päättää millaisessa suhteessa haluaa elää.
Se että väitetään kaikkien naisten olevan haluttomia on vain hölmöä ja se, ettei toinen sille mitään mahda, on taas jonkinlaista epätoivoa. Minusta avioliitto on jollain tasolla jo ohi, jos toiselle ei ole tahtoa tehdä hyvää ja pitää huolta omista haluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat seksiä tavallisten suomipulliaismiesten kanssa on totuudenmukaisemmin sanottu.
No ihan tavallinen suomipulliainen tämä mies on jonka kanssa mulla on seksisuhde. Parisuhteissa olen ollut ihan tavallisten miesten kanssa. Sä esitit juuri toisen typerän harhaluulon.
Ap
Tämä, sama mulla. Seksi on ihanaa oman vanhan pulliaisen kanssa. T.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Täytän tänä vuonna 47 ja olen ihan yhtä kiimainen kuin 18-vuotiaana. Vielä ei ole tullut mitään vaihdevuosioireita.
Mulla oli ihanhirveät vaihdevuosioireet ja niitä on vieläkin, mutta kunnon orgasmi auttaa kaikkiin vaivoihin. T.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihanhirveät vaihdevuosioireet ja niitä on vieläkin, mutta kunnon orgasmi auttaa kaikkiin vaivoihin. T.mummeli
Olen todennut saman, orgasmi auttaa ihan kaikkiin vaivoihin. Jotkut vain eivät hoida itseään ja seksuaalisuuttaan, se ei kiinnosta tarpeeksi. Nuo asenteet ovat olleet aina ihmisessä eli harvoinpa se yllätys on. Seksi on voinut olla myös vallankäytön aseena. Mies koettaa olla mielinkielin, että saisi seksiä, mikä sekin on sairas kuvio. Seksi ei ole kaupankäynnin väline terveessä suhteessa, vaan osa molemminpuolista miellyttämisenhalua. Jos se puuttuu, ei voida puhua terveestä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
22. Olen eri, mutta kämppissuhde johtaa useimmiten eroon. Olen 55+ iässä nähnyt sen muutaman kerran eli vaimo kuvittelee, että kädestä pitäminen riittää miehelle.
Ehkäpä joskus naisten haluttomuuden selittäminen yleiseksi säännöksi toimii lohdutteluna itselle, jolloin kuvittelee, että kaikilla muilla on samoin. Mutta niinhän asia ei ole.
Kaikki tapaukset, joissa noin kävi (3 kpl), olivat naiselle hyvin suuri järkytys, koska he luulivat, että suhde kestää seksittömyydestä huolimatta. Ja jokaisessa tapauksessa miehellä oli uusi nainen erotessa valmiina.
Seksuaalisuuden toteuttaminen on hyvin tärkeää ihmiselle, se kertoo hyväksytyksitulemisen tarpeesta. Kämppissuhde ei ole terve avioliitto. Ehkä tuo pitäisi jonkun ammattilaisen ääneenkin sanoa parille, jos he terapiaan tulevat. Vaikka toki jokainen itse päättää millaisessa suhteessa haluaa elää.
Se että väitetään kaikkien naisten olevan haluttomia on vain hölmöä ja se, ettei toinen sille mitään mahda, on taas jonkinlaista epätoivoa. Minusta avioliitto on jollain tasolla jo ohi, jos toiselle ei ole tahtoa tehdä hyvää ja pitää huolta omista haluistaan.
Tunnistan kyllä itseni tästä aika pitkälle, en koe että tämä nykyinen romantiikalla höystetty kämppissuhde olisi mikään ideaali, koen että jään elämässäni tärkeästä osa-alueesta paitsi, ja näen että eron riski on selvästi kohonnut. Meillä tosin asioista kyllä puhutaan, eikä naiselleni ole mitenkään epäselvää että nykytilanne ei ole oikein tyydyttävä. Siksi onkin haettu yhdessä kaikenlaista tarjolla olevaa apua, koska molemmilla on aito halu saada asia kuntoon. Valitettavasti vaan mikään ei ole auttanut. Mistään ei ole löytynyt sitä taikakeinoa joka saisi naiseni taas hyrräämään. Eli siinä mielessä ero ei tulisi yllätyksenä, molemmat tietävät kyllä missä tällä hetkellä mennään. Kun itse on aina uskonut avoimen kommunikaation tärkeyteen hyvän suhteen rakennuselementtinä, on vaikea edes ajatella miten pari voi ajautua tilanteeseen jossa ero tulee yllätyksenä. Eikä tosiaan näistä asioita puhuta? Ilmeisesti ei sitten. Meillä kyllä puhutaan.
Sanoit että noissa tietämässäsi kolmessa tapauksessa on miehellä aina ollut uusi nainen odottamassa. Ehkä siinä on iso ero omaan tilanteeseeni: minulla ei ole oikein mitään mielenkiintoa lähteä tutustumaan uusiin naisiin, enkä mitenkään erityisesti vedä naisia puoleeni noin mitään tekemättä. Vaikea nähdä että jotenkin ajautuisin tilanteeseen jossa olisi valittavissa että hyppäänpä tästä nyt uuden ihmisen matkaan. Tietysti voisi erota ihan vaan jäädäkseen yksin, mutta sitten ei olisi edes sitä kaikkea muuta hyvää mitä suhteessamme on: kumppanuutta, yhdessäoloa, ihania hetkiä... En minä niistä haluaisi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v ja haluaisin seksiä joka päivä. Mies on 52v ja on exänsä kanssa avioliitossaan tottunut siihen, että seksiä sai 1-2 kertaa vuodessa. No tämä aiheuttaa sen, että hän kyllä pärjää pitkäänkin ilman, minä en. Ollaan löydetty kompromissi mutta ideaalitilanteessa harrastaisimme vieläkin enemmän. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa
Minä näen tuon siten, että mies, jonka avioliitossa ei ole seksiä pitkiin aikoihin, on itsekin melko haluton tai ei arvosta seksiä liiemmin elämän tärkeänä voimavarana. Mutta totta tietysti sekin, ettei kaikkea saa mitä haluaa. Sellaiset miehet ovat hyvin harvassa, jotka haluaisivat päivittäin. Minäkin olen sellainen nainen, että maistuisi vaikka joka päivä, vaikka olen melkein 10 vuotta sinua vanhempi. Ja olen aina ollut samanlainen. Jos avioliitostani loppuisi seksi, ottaisin eron aika äkkiä.
Tämän nimenomaisen henkilön kohdalla KAIKKI naiset ovat inhonneet seksiä. Toki siinä on vain se yksi yhteinen nimittäjä. Mutta kun sen tunnustaminen on todella ikävää.
Helppoa on teillä jotka olette parisuhteessa ja saatte seksiä säännöllisesti. Mä olen 45v ja yksin. Toki voin masturboida, mutta ei se pois sitä, että haluan saada kullia. Mikään lelu ei korvaa aitoa vehjettä. Mulla on "seksisuhde" erään miehen kanssa, mutta seksiä on liian harvoin. Ehkä kerran kuukaudessa. Taitaa olla ainoa mies joka sitä mun kanssa haluaa. Eipä ole kukaan muu osoittanut kiinnostusta mua kohtaan ja syynkin tiedän: ylipaino. Vaikka en mä usko, että kun tästä saan painon normaaliksi, että kukaan musta enää kiinnostuu. Olen liian vanha ja kasvoiltani vain tavallinen.
Olisi ihanaa kun olisi rakastava mies jonka kanssa nauttia seksistä ja tehdä muita kivoja asioita. Tuntuu vain, että kaikki tuo on mennyttä mun kohdalla.
Surullinen
Naisella on tosiaan myös miehen sukuelimistön hermopäätteet, klitoris vastaa terskaa ja niin edelleen. Orgasminkin saa helposti kun tietää mitä tekee, vaikka useammankin.
Mitäpä sitten? Jopa alkoholi on nautinnollisempaa kuin parittelun simulointi, enkä juo alkoholiakaan
30. Kyllä varmasti kaikissa kämppissuhteissa on pohdittu asiaa ja käyty terapeuteilla ym. (kyse on valistuneista, hyvin keskenään toimeentulevista pareista), mutta silti nainen ei olisi millään uskonut, että hänen miehensä ottaa eron. Syynä on ollut rakastuminen toiseen naiseen eli niin siinä usein lopulta kuitenkin käy. Kaipuu aitoon suhteeseen on niin vahva, joten enpä osaa nähdä tuota erityisesti pettämisenä (enkä tiedä oliko kyse pettämisestä vai pelkästä rakastumisesta eli ero otettiin ennen suhdetta). Kaikissa tapauksissa mies oli kaikkea muuta kuin pettäjä ja avioliitto paperilla hyvä.
Kyse on lopulta sinusta itsestäsi eli siitä mille sijalle seksuaalisen toteuttamisen asetat elämässäsi. Ilman seksiä vuosikausia elävä mies tai nainen ei aseta sitä kovin korkealle elämässään, vaan muut asiat menevät ohi. Sinä ilmeisesti uskot, ettet kelpaisi muille ja pelkäät eroamista. Eihän se koskaan helppoa olekaan. Mutta niin se vain menee, että rakastuminen toiseen on vahva voima vielä vanhempanakin. Usein tuollainen mies on tavannut uuden rakkautensa siellä normaalissa arkiympäristössään ja naiselle se on sen vuoksi vielä isompi tälli.
Minun on hieman vaikea ymmärtää niin suurta naiiviutta naisessa, ettei hän käsitä seksuaalisuuden merkitystä ja käy kauppaa tai manipuloi sen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Nuorempana tuli kyllä tavattua naisia jotka ihan tykkäsivät seksistä, mutta näin keski-ikäisenä täytyy sanoa että vaihdevuodet osaavat olla hankala vaiva. Joillain seksihommat varmaan vielä menettelee, mutta moni kyllä on suoraan myöntänyt että aika lailla kokonaan on seksuaalisuus sammunut hormonitoiminnan hiipumisen myötä. Ja siis pahimmillaan jo alle 45-vuotiaana. Vaikea siinä on yrittää mitään virittää, vaikka kuinka olisit "hyvä mies" ja tekisit kaiken ns by the book, niin jos hormonitoiminta on vaan täysin seksiä vastaan niin keinot ovat kyllä vähissä :( Harmi jos kuitenkin on tavannut kivan naisen jonka kanssa viihtyy, ja itse haluaisi edelleen myös seksuaalista läheisyyttä.
Vaihdevuosiin on turha vedota enempää miesten kuin naistenkaan.
Molemmilla niitä on, enemmän tai vähemmän. Pitää vain ti
Miksi hän haluaisi paritella kanssasi?
Seksi on parittelua. Joo, miehet siittävät sukkia, puunkoloja, lehmiä, vuohia... Mutta se että yrittää alentaa terveen naisen jotenkin "vialliseksi" sen vuoksi ettei kiinnostu tällaisest sukkiensiitämisestä on itsessään sairautta. Hae ennemminkin itse apua siihen miksi yrität epätoivoisesti käyttää pallejasi ja jopa huumata steroideilla vaimoasi jotta saisit laittaa keppisi häneen. Hyi helvetti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset inhoavat seksiä tavallisten suomipulliaismiesten kanssa on totuudenmukaisemmin sanottu.
No ihan tavallinen suomipulliainen tämä mies on jonka kanssa mulla on seksisuhde. Parisuhteissa olen ollut ihan tavallisten miesten kanssa. Sä esitit juuri toisen typerän harhaluulon.
Ap
Naisten mielestä ihan perusmies voi olla ällöttävä ja creepy, kun taas monen palstanaisen mielestä Brad Pitt 90-luvulla ei ollut kovinkaan komea.
Naisten peruspulliainen = yli 180cm, tukka päässä, litteä vatsa, isohko penis jne.
Tai peruspulliaisella on yksi jättiläisominaisuus kuten valtava hevospenis tai 200cm jättiläispituus, jolloin peruspulliaisen naama käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut saman, orgasmi auttaa ihan kaikkiin vaivoihin. Jotkut vain eivät hoida itseään ja seksuaalisuuttaan, se ei kiinnosta tarpeeksi. Nuo asenteet ovat olleet aina ihmisessä eli harvoinpa se yllätys on. Seksi on voinut olla myös vallankäytön aseena. Mies koettaa olla mielinkielin, että saisi seksiä, mikä sekin on sairas kuvio. Seksi ei ole kaupankäynnin väline terveessä suhteessa, vaan osa molemminpuolista miellyttämisenhalua. Jos se puuttuu, ei voida puhua terveestä parisuhteesta.
Päin vastoin. On sairaalloista siittää satoja, tuhansia, kymmeniä tuhansia kertoja. Tai tulla siitetyksi.
Tervettä on keskittyä elämässä niihin asiohiin, jotka ovat oikeasti ajankohtaisia ja oleellisia. Painavien asioiden nostelu? Ei ole. Toistuva, hedelmätön siittäminen? Ei todellakaan ole. Tuollaisiin asioihin keskittyminen on typeryyttä ja alkeellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstamammat ainakin inhoaa seksiä.
Oletko oikeasti noin lapsellinen ja tyhmä? Täällä moni nainen kirjoittaa seksistä ja miten nauttii siitä. Vain idiootti kuvittelee, että palstalla kirjoittavat naiset ei kukaan halua seksiä.
Ap
Joko sellaisia tekstejä ei ole tai sitten ne menee äkkiä poistoon.
Vierailija kirjoitti:
30. Kyllä varmasti kaikissa kämppissuhteissa on pohdittu asiaa ja käyty terapeuteilla ym. (kyse on valistuneista, hyvin keskenään toimeentulevista pareista), mutta silti nainen ei olisi millään uskonut, että hänen miehensä ottaa eron. Syynä on ollut rakastuminen toiseen naiseen eli niin siinä usein lopulta kuitenkin käy. Kaipuu aitoon suhteeseen on niin vahva, joten enpä osaa nähdä tuota erityisesti pettämisenä (enkä tiedä oliko kyse pettämisestä vai pelkästä rakastumisesta eli ero otettiin ennen suhdetta). Kaikissa tapauksissa mies oli kaikkea muuta kuin pettäjä ja avioliitto paperilla hyvä.
Kyse on lopulta sinusta itsestäsi eli siitä mille sijalle seksuaalisen toteuttamisen asetat elämässäsi. Ilman seksiä vuosikausia elävä mies tai nainen ei aseta sitä kovin korkealle elämässään, vaan muut asiat menevät ohi. Sinä ilmeisesti uskot, ettet kelpaisi muille ja pelkäät eroamista. Eihän se koskaan helppoa olekaan. Mutta niin se vain
Ai kehotat naisia myymään itsejään?
Ei minua kiinnosta olla tekemisissä idioottien kanssa, ja jos elämä pyörii siittimen ympärillä niin on idiootti. Jos pääsee eroon idiootista helposti ja halvalla, vaikka siten että hän juoksee sen siittimen perässä jonkun toisen naisen riesaksi, niin kiva. Kiitos sille naiselle ja otan osaa.
Mulla oli ihana seksisuhde Mika L:n kanssa, mutta lopetin sen, kun hän oli liian monisuhteinen.