Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€

Vierailija
16.03.2025 |

En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavsti pitää paikkansa. Paljon Suomen kaupoissa myytäviä tuotteita on juuri tuota kiinanpaskaa. Esim joku Tokmanni valittaa kun suomalaiset tilavat suoraan Kiinasta tuotteeit eikä osta Kyöstin 2 liikkeestä. 

Vierailija
122/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kilon kultaharkon Temusta kolmella tonnilla. Ihan saman harkon hinta Suomessa olisi 90 000€ !!!!

No kyllä oli hyvä ostos..

Nii-i. Ei ihme että Temu on niin suosittu.

Kiinassa tekevät kultaakin murto-osalla siitä hinnasta mitä se Suomessa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kilon kultaharkon Temusta kolmella tonnilla. Ihan saman harkon hinta Suomessa olisi 90 000€ !!!!

https://www.temu.com/fi/vintage-messinkinen--tanko-kiinalaisella-rahaku…

Halvemmallakin saisit

Vierailija
124/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan yleensä metalliasioita, kuten kulmarautoja, M4/M5 kierreinserttejä, jyrsinsabluunoita, upotusteriä yms  ovat vaan kymmenesosa Suomen hinnoista.

Itse ajattelen että se että saa "halvalla" asioita ei ole se ongelma vaan se että (toivottavasti) ihmiset alkavat kysellä että miksi hinnat täällä on niin korkeita ja mistä se koostuu.

Pitääkin muuten tilata vielä alumiininen ympyräohjain yläjysimelle sekä pari alumiinikulmaa.

Esim säädettävä muotoviivain, jota vasten voi pöytäjyrsimellä tehdä kopiojyrsintää ei vaan Suomesta tahdo löytyä.

Kattokaas piruttas m4 kierreinsertti puulle, jossa Hex kiinnitys, löytyykö Suomesta ja paljon maksaa vrt vaikka se temu.

-Kylmät kädet Oy

"ihmiset

Luuletko, että saa yhtään enenpää vaikka suomalainen kivijalkamyymälä kerää katetta?"

Edelleen, onko pakko ostaa sitä kiinalaista???

Osta sieltä kivijalkakaupasta edes jotakin laadukasta, ei mitään temuromua kovaan hintaan. 

Juju onkin siinä, että se temu nyy enimmäkseen todella huonolaatuista, joka on monesti jo rikki, ennen kuin pääsee edes käyttöön. Siinä on jos jotakin myrkkyä. Kiinalaiset nyrkyttää jopa omat lapsensa, kun äidinmaidonvastikkeessakin on myrkkyä. Sohvat vedettiin yhteen aikaa pois myymmistä, kun niissäkin oli myrkkyä. ja kuka hullu ostaa tuolta vauvalleen mitään esim leluja? Myrkytettyjä leluja, vaikka sitten saisi miten halvalla tahansa.

Ensimmäinen langassa kertoi mitä osti. Ei hän ostanut romua saati leluja lapsille, vaan tarvitsemansa mutta halvemmalla kuin kivijalasta. Eikä mennyt heti rikki. 

Lue aina mihin olet vastaamassa, vaikka miten olis tunteissa asia.

Vierailija
125/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan on lyijyä seassa.

Vierailija
126/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saisi kasattavan temu omakotitalon ja auton. 

Vierailija
127/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavsti pitää paikkansa. Paljon Suomen kaupoissa myytäviä tuotteita on juuri tuota kiinanpaskaa. Esim joku Tokmanni valittaa kun suomalaiset tilavat suoraan Kiinasta tuotteeit eikä osta Kyöstin 2 liikkeestä. 

Rehellisesti sanat Kiinan roskat jota olen temusta tilannut olen googlettanut löytyvän ihan suomalaisista krääsä kaupoista..

Halpahalliy,Tokmannin,puuilot,giganti...yms

Vierailija
128/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietysti totta että nämä K S ym. on ahneita, mutta sekin on faktaa että temusta ostettu tavara on täyttä roskaa.

Ainoat hyvät ja kestävät kengät on olleet Haglöfs merkkiset ja vanha sanonta pitää paikkansa, hyvää ja halpaa ei ole olemassa.

Linkin Haglöfs Ridge Mid GTX on kestäneet nyt jo yli 3,5 vuotta, eikä vieläkään vuoda vettä pahjan huonon liimauksen tai materiaalien takia niin kuin halpiskenkien kanssa käy.

Halpiskengät alkaa vuotamaan jo 3-12kk aikana.

Noitten kestävyydestä ja paljosta käytöstä kertoo myös se, että oikean  kengän kantapään pehmusteet on jo jonkin verran kulunut, eikä ole enää hyvä kävellä pitkiä matkoja.

Ostin toiset samanlaiset kun olivat tarjouksessa ja ne on tuossa reilu 2 vuotta odottanut käyttöönottoa.

https://www.xxl.fi/haglofs-ridge-mid-gtx-miesten-retkeilykengat-musta/p…

Vierailija
129/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Nikket vai Addidakset?

Ei nää oo mitkään kopiot. On laatumerkki, Freebokit.

Hobibear on toinen laatumerkki.

Vierailija
130/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari

Minä kuulun fb:n Islantilaisneuleita ryhmään ja siellä on vähän valiä juttua, kun Temu on kopioinut jonkun oman mallin ja  kuvan taustana jonkun ryhmäläisen mökkimaisema.

Ja "aito" islantilaisneule maksaa 16e :D

Voi luoja mitä huijareita. 

No se on varmaa, ettei tuo paita ole villaa nähnytkään. 

Ihmiset on todella typeriä, kun tilaavat temusta yhtään mitään. 

Temu rikkoo räikeästi ihmisten oikeutta saada korvaus tekemästään työstä/suunnittelutöstä esim jostakin neulemallista jne. Eli temu rikkoo tekijänoikeuslakia.  Kiinalaiset on kautta aikojen omineet ja kopioineet ilman lisenssimaksuja

Temu on kauppapaikka, jossa eri kauppiaat myyvät tuotteittansa

Vierailija
131/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis sauhuten taas kirjoitetaan temu-haukkuketjuja, koko viime vuoden mittaan oli näitä, sama kaava aina näissä. Itse kauppiaatko taas asialla kun ylihintainen kiinaroina käy yhä huonommin ja huonommin kaupaksi?

Vierailija
132/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari

64 yläpeukkua (itseannettua) kommentille, missä ei ole mitään lähdettä? Oikeasti saisiko sen linkin tähän kopio-kassiin jos tämä kerta on totta? Eipä taida tulla ikinä...

Vierailija
133/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun fb:n Islantilaisneuleita ryhmään ja siellä on vähän valiä juttua, kun Temu on kopioinut jonkun oman mallin ja  kuvan taustana jonkun ryhmäläisen mökkimaisema.

Laita linkki tästä temutuotteesta niin nähdään millainen kopio tämä on.

Vierailija
134/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki tästä temutuotteesta niin nähdään millainen kopio tämä on.

En löytänyt temusta yhtään islantilaistyylistä villapaitaa missä näkyisi jonkun mökkimaisemia. Taas täyttä fuulaa nämäkin kommentit.

Vierailija
135/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Nikket vai Addidakset?

Adibas :kset ovat.

Vierailija
136/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpas, mun eilinen Temu-tilaus:

juustohöylä 2€

huonekaluharja kissankarvoille 3€

3 kpl setti led-kynttilöitä 3€

Pakkausteippiä (vinted-myyntejä varten) 0,79€/rulla

ovistopperi 0,60€

10 kpl setti tarrataulukoukkuja 1€

Onkilelu kissalle 0,97€

Kissanvessan edusmatto 6€

Jalusta puhelimelle videokuvaamista varten 1,89€

Aamutossut 4€

Että siinäpähän nostavat ruoan ja lääkkeiden hintaa, otan säästön sitten tästä kaikesta muusta. Mitä ikinä satun taloudessa tarvitsemaan, katson sen ekaksi Temusta.

Vierailija
137/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaista tapahtuu.

https://www.businessinsider.com/temu-sellers-are-counterfeiting-amazon-…

Yksittäisten tuotteiden linkkaaminen tänne on turhaa, sillä tuotteita tulee ja menee eikä linkkiä enää myöhemmin löydy.

Vierailija
138/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisten tuotteiden linkkaaminen tänne on turhaa, sillä tuotteita tulee ja menee eikä linkkiä enää myöhemmin löydy.

Eli mitään oikeaa esimerkkiä ei ole? Yhtä hyvin voi olla Amazonin tilaama ja maksama artikkeli aiheesta, kun kauppa ei käy sielläkään enää samaan malliin. Nyt niitä yksittäisiä esimerkkejä nimenomaan kaivattaisiin, niin saa jotain perää näille väitteille.

Vierailija
139/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten tyhmä olet. Ei kukaan luule kiinalaista villapaitaa vaikka sitten H&m:sta tai Temusta ostaessa että se on joku käsinkudottu aito islantilainen lampaanvillaneule jos hinta on vaikka 20 euroa. Nimenomaan halutaan sen tyylinen ja näköinen vaate, ei kaikki halua edes mitään kutisevaa lampaanvillaa yllensä ja maksaa siitä 200 euroa.

Vierailija
140/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään oikeaa esimerkkiä ei ole? Yhtä hyvin voi olla Amazonin tilaama ja maksama artikkeli aiheesta, kun kauppa ei käy sielläkään enää samaan malliin. Nyt niitä yksittäisiä esimerkkejä nimenomaan kaivattaisiin, niin saa jotain perää näille väitteille.

No pistä temuun hakusanaksi vaikka Mickey Mouse tai Disney. Ihan varmasti saa aitoa lisenssikamaa alle kahdella eurolla😆

https://nypost.com/2024/09/03/lifestyle/familys-disney-themed-sock-orde…