Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut temusta jo 3 vuotta eikä loppua näy ja säästänyt törkeän paljon vs jos olisin ostanut rip off kauppiailta suomesta.Voitte pitää tunkkinne rotat.
Miten olet tilannut JO KOLME VUOTTA , jos Eurooppaan pääsi tilailemaan vasta vuonna 2023?
Sekoittuu muisto varmaan Sheinin kanssa. Mä ainakin tilasin Sheinistä paljon kaikkea ennen kuin Temu tuli. Nykyään pelkästä Temusta.
Juuri shoppailin tokmannilta kiinalaisia vaatteita. Onko nämä nyt eettisesti parempi valinta ja myrkyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.
Olen ostanut Suomesta useammat talvikengät, jotka kesti muutaman talvikuukauden, yhdet kului oikeasti kantapäästä puhki. Hinta ei ollut edullinen ja kesto ihan olematon.
Sitten menet ja teet reklamaation joko kauppaan josta kengät ostit tai valmistajalle. Ei ole normaalia kulumista ja saat korvauksen.
Kaupasta ostettaessa pääsee kokeilemaan ja testailemaan tuotteen laatua, ja valitettavan usein nykymaailmassa tietää jo koskematta että tuote ei kestä normaalikäytössä.
Kengissä ja vaatteissa on iso laatuero muutaman vuosikymmenen takaisiin. Huonoja ei kan
Aikamoinen selvänäkijä saa olla jos kengistä näkee etukäteen minkä verran ne kestää käyttöä. Sovittamallakaan ei tätä voi mitenkään päätellä. Kyllä huonoa laatua myydään paljon Suomessakin ja yleensä nekin on sieltä Kiinan tehtailta lähtöisin vaikka hinta on moninkertainen.
Ja tekotulppaanit saa Kiinakaupasta parilla dollarilla, mutta Suomesta 89 eurolla.
Tyhmät ostavat Temusta ja vielä tyhmemmät Intersportista. Meikä menee nyt paskalle!
No varmaan sun vähän turha vannoa, kun just edellä kerroin tekeväni noin 😅 en mä osta kuin tarpeeseen, mitään, ikinä.