Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nikket vai Addidakset?
Ei nää oo mitkään kopiot. On laatumerkki, Freebokit.
Tuollaista kenkämerkkiä ei ole olemassa. 😁 Paitsi Temun hikipajoissa toki
Reebok oli aikoinaan, onko enää!
"Freebok:
https://keskustelu.suomi24.fi ... Palvelimet
Onko Freebokin vieraskirja lopettanut, kun se ei ole enää toiminut n. 2 viikkoon?"
Tilattu äsken läjä tavaraa ei " krääsää" mutta suomen puolella ne muuttuvatkin suomi diilerillä kummasti tuotteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.
No jaa, riippuu ihan tuotteesta. En mä oikeastaan edes halua että joku pusero tai mekko kestää 5 vuotta. Haluan vaihtelua paljon useammin. Temun vaatteet on mulla kestänyt ihan kiitettävästi, ja vaikka monessa vaatteessa on pesuohjeena käsinpesu tai 30 asteessa konepesu, niin ihan hyvin ovat kestäneet kuumemmissa lämpötiloissa pesun. Temussa on loistava valikoima erilaisia kausikoristeita, kivoja koruja, laukkuja, kodintavaraa vaikka minkälaista. Mua ei edes haittaa vaikka olisivat heikkolaatuisia, kun kyllästyn niin nopeasti. Kaikki on kuitenkin ollut ihan ok laatuista. En huomaa laadussa eroa temun vaatteissa ja tavaroissa verrattuna kaupasta ostettuun pikamuotiin tai prisma/ tokmanni tason taloustavaraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kehtaa sanoa tilaavansa mitään Temusta? Noloa se on, ei mitään muuta ja kertoo ihmisestä aivan kaiken. Pihi ja ajattelematon, jopa tyhmä.
Temu ei pyydä rahaa tuotteista koska myy sinun tietosi isolla rahalla pimeille markkinoille.
Se ei oo tyhmä kuka pyytää vaan se kuka tietonsa ilmaiseksi antaa.
Pikkasen paranoidista😂
Vierailija kirjoitti:
Temusta ostaa köyhät.
Ok. Mikä on köyhän raja? Mun kuukausitulot on 3700-4000. Temusta ostan vaikka mitä. En osta sieltä siksi etteikö olisi varaa ostaa muualta, vaan siksi, että valikoimaa on paljon enemmän, enkä halua maksaa kallista hintaa ihan vaan sen vuoksi että mulla olisi siihen varaa, jos kerran halvemmallakin saan mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kehtaa sanoa tilaavansa mitään Temusta? Noloa se on, ei mitään muuta ja kertoo ihmisestä aivan kaiken. Pihi ja ajattelematon, jopa tyhmä.
Temu ei pyydä rahaa tuotteista koska myy sinun tietosi isolla rahalla pimeille markkinoille.
Pikkasen paranoidista😂
Ei suinkaan. Temu-sovelluksessa on monenlaisia tietoturvariskejä.
https://nbcmontana.com/news/nation-world/temu-accused-being-data-theft-…
Lisää tietoturvariskeistä
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt termusta yhtään islantilaistyylistä villapaitaa, jossa näkysi jokun mökkimaisemia. taas täyttä fuulaa nämäkin kommentit" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ei millään pahalla mutta miten pihalla voi ihminen olla. Ei tietenkään niissä pureroissa ole mitään mökkimaisemia:DDDDDDDDDDDD
Temussa myydään ihan yksityisten ihmisten suunnittelemia neulemalleja(luvatta kopiotu malli) ja eräskin neule oli kuvattu niin, että sen taustalla oli toisen neulojan mökkimaisema, kun hän oli kuvannut oman villapaitansa siinä mökillä ja se kuva oli ollut tuossa ryhmässä esillä. Siihen oli moni laittanut kommentteja, että oli löytänyt temusta myytävänä itse suunnittelemansa kuvion/paidan.Ei toisen suunnittelemaan neulemallia saa kopioida myyntitarkoituksessa.
Toinen kyseli linkkiä tuohon tietoon, niin passaa liittyä siihen fb ryhmään ja etsiä tieto sieltä.

Eikun laitat sen kopiovillapaidan nyt linkitettynä tänne, nyt on puhe temusta eikä niin että se tieto pitäisi käydä itse jostain facebookin ryhmästä etsimässä. Oikeasti miksei näille väitteille ole ikinä laittaa ihan konkreettista linkkiä mistä tämä kopiointi ilmenee? Muuten nämä on täysin hatusta vedettyjä juttuja jos et voi todistaa näitä paikkaansa pitäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen paranoidista😂
Ei suinkaan. Temu-sovelluksessa on monenlaisia tietoturvariskejä.
https://nbcmontana.com/news/nation-world/temu-accused-being-data-theft-…
Noin? Tokihan ne kerää dataa markkinointiinsa, ja siinä mielessä stalkkaa asiakkaitaan, mutta mitä sitten? Ei siitä mitään haittaa ole. Kohdennettua mainontaa voi tulla, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta ostaa köyhät.
Ok. Mikä on köyhän raja? Mun kuukausitulot on 3700-4000. Temusta ostan vaikka mitä. En osta sieltä siksi etteikö olisi varaa ostaa muualta, vaan siksi, että valikoimaa on paljon enemmän, enkä halua maksaa kallista hintaa ihan vaan sen vuoksi että mulla olisi siihen varaa, jos kerran halvemmallakin saan mitä haluan.
Joo, mä olen kans aika tasan keskiluokkainen (kk-tulot 3800€) ja tilaan Temusta säännöllisesti kaikkea kivaa.
jatkuva sojotus kun hankin uudet lenkkipopot.
Vierailija kirjoitti:
No intersportista ei kannata ostaa mitään koska siellä on tosiaan se K -kauppias lisä.
Tarjouksesta voi ostaa. Ja me nyt sentään yleensä on mitä logo lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tilasi temusta hiilikuitulevylliset huippukilpajuoksukengät maksoi 43€, vastaavat tismalleen samannäköiset inttersportissa 285€,muuten hyvä mutta kävi vaan ilmi että niissä ei ollut mitään hiilikuitulevyä,ja materiaalikin oli jotain ihan muuta kuin alkuperäisessä mallissa.
Se on Intersport. Ei Inttersport.
Ostin Temusta lämpimät vuorelliset talvikengät, joilla olen mennyt koko talven. Hinta oli 24 euroa, täällä joutuisi vähintään 60e maksamaan, jos siihenkään hintaan saisi.
Leikitään ajatuksella, että kyseessä olisi oikea todellinen tuote. Kotimaisella myyjällä toki on tuotteen hinnan ohella tukku erilaisia muita kuluja, mitkä tulevat tuotteen hinnan päälle. Se, että ostan tuotteen 20 eurolla ja myyn 120 eurolla ei todellakaan takroita, että tienaan 100 euroa per kauppa.
Pitäkää ne hintanne siedettävällä tasolla niin kauppa voi käydäkin...mutta heti halutaan sähkömersut joka riisto yrittäjä.
wikipedia "Intersport eli IIC Intersport International Corporation on kansainvälinen urheilutarvikekaupan kauppaketju, joka on perustettu 1968. Sen pääkonttori sijaitsee Bernissä, Sveitsissä. Intersport-kauppoja on yli viisi tuhatta 42 eri maassa. Suomessa on 62 Intersport-kauppaa.[1] Ne kuuluvat K-ryhmään, mutta niissä toimivat itsenäiset kauppiaat. Intersport Finland toimii Suomessa myös Budget Sport -konseptilla. Pienemmillä paikkakunnilla toimii Kesport-urheilukaupat."