Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollaista tapahtuu.
https://www.businessinsider.com/temu-sellers-are-counterfeiting-amazon-…
Yksittäisten tuotteiden linkkaaminen tänne on turhaa, sillä tuotteita tulee ja menee eikä linkkiä enää myöhemmin löydy.
Eli mitään oikeaa esimerkkiä ei ole? Yhtä hyvin voi olla Amazonin tilaama ja maksama artikkeli aiheesta, kun kauppa ei käy sielläkään enää samaan malliin. Nyt niitä yksittäisiä esimerkkejä nimenomaan kaivattaisiin, niin saa jotain perää näille väitteille.
No pistä temuun hakusanaksi vaikka Mickey Mouse tai Disney. Ihan varmasti saa aitoa lisenssikamaa alle kahdella eurolla😆
https://nypost.com/2024/09/03/lifestyle/familys-disney-themed-sock-orde…
Temussa on lukemattomia myyjiä, ei temu itse valmista noita tuotteita eikä todellakaan ole netin ainoa sivusto missä noita myydään. Mikä tässä on osalle mahdotonta hahmottaa?
Laita linkki. Jos et laita, huijaat.
Mulla on 3 kesämekkoa ja 4 ihanaa neuletta Temusta. Koot meni ihan oikein ja laatu on hintaansa nähden erinomainen. Kaikki siellä ei ole hyvää, mutta kun tutkii asiakaspalautteet, niin saa vihiä siitä, mitä kannattaa tilata, mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpas, mun eilinen Temu-tilaus:
juustohöylä 2€
huonekaluharja kissankarvoille 3€
3 kpl setti led-kynttilöitä 3€
Pakkausteippiä (vinted-myyntejä varten) 0,79€/rulla
ovistopperi 0,60€
10 kpl setti tarrataulukoukkuja 1€
Onkilelu kissalle 0,97€
Kissanvessan edusmatto 6€
Jalusta puhelimelle videokuvaamista varten 1,89€
Aamutossut 4€
Että siinäpähän nostavat ruoan ja lääkkeiden hintaa, otan säästön sitten tästä kaikesta muusta. Mitä ikinä satun taloudessa tarvitsemaan, katson sen ekaksi Temusta.
Juu nuo onkin _todella_ tarpeellisia kaikki.
En löytänyt termusta yhtään islantilaistyylistä villapaitaa, jossa näkysi jokun mökkimaisemia. taas täyttä fuulaa nämäkin kommentit" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ei millään pahalla mutta miten pihalla voi ihminen olla. Ei tietenkään niissä pureroissa ole mitään mökkimaisemia:DDDDDDDDDDDD
Temussa myydään ihan yksityisten ihmisten suunnittelemia neulemalleja(luvatta kopiotu malli) ja eräskin neule oli kuvattu niin, että sen taustalla oli toisen neulojan mökkimaisema, kun hän oli kuvannut oman villapaitansa siinä mökillä ja se kuva oli ollut tuossa ryhmässä esillä. Siihen oli moni laittanut kommentteja, että oli löytänyt temusta myytävänä itse suunnittelemansa kuvion/paidan.Ei toisen suunnittelemaan neulemallia saa kopioida myyntitarkoituksessa.
Toinen kyseli linkkiä tuohon tietoon, niin passaa liittyä siihen fb ryhmään ja etsiä tieto sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juustohöylä 2€
ovistopperi 0,60€
Onkilelu kissalle 0,97€
Aamutossut 4€
Että siinäpähän nostavat ruoan ja lääkkeiden hintaa, otan säästön sitten tästä kaikesta muusta. Mitä ikinä satun taloudessa tarvitsemaan, katson sen ekaksi Temusta.
Samaa ajattelin. Kaikki täysin turhaa. j
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ftalaatteja, jotka muuttavat seksuaalisen suuntautumisesi ja aiheuttavat siittiöillesi/sikiöillesi epämuodostumia.
En ole lisääntymässä, joten ei kiinnosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juustohöylä 2€
ovistopperi 0,60€
Onkilelu kissalle 0,97€
Aamutossut 4€
Tarvitsin niistä jokaikistä. Jos sä et, niin ethän sä silloin niitä kivijalastakaan olis ostanut, vai mitä? Eli sinänsä tosi turha kommentti sulta.
Samassa paikassa tehdään. Suomeen tilataan mutta kova hinta päälle, kauppiaan eduksi tietysti.
Hyvännäköistä kenkää on tarjolla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juustohöylä 2€
ovistopperi 0,60€
Onkilelu kissalle 0,97€
Aamutossut 4€
Samaa ajattelin. Kaikki täysin turhaa. j
Siis jos sä et siivuta sun juustoa, ripusta taulua tai leikitä kissaa, niin eihän se mun tarpeisiin vaikuta. Mä teen noita ja tarvitsin noi listan asiat. Sä et.
Täysin turha oli vain sun kommenttisi.
Katsomaan missä omat addut ja muut merkit tehty.
Iso osa on Bangladesh eikö niin? China lukee useassa vaatteissa, ostit mistä tahansa.
Miksi ostaisin samat tuotteet viisinkertaisen hintaan Tokmannista, joka polkee työntekijöiden ihmisoikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kehtaa sanoa tilaavansa mitään Temusta? Noloa se on, ei mitään muuta ja kertoo ihmisestä aivan kaiken. Pihi ja ajattelematon, jopa tyhmä.
Temu ei pyydä rahaa tuotteista koska myy sinun tietosi isolla rahalla pimeille markkinoille.
Se ei oo tyhmä kuka pyytää vaan se kuka tietonsa ilmaiseksi antaa.
No eipä oo kyllä mitään seuraamuksia tullut, vaiikka olen jo 3 kertaa tilannut ja eka kerran vuosi sitten. Minusta on turha maksaa 4 kertainen hibta kiinalaisesta tavarasta siksi, että sen myy suomalainen kauppias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin samat tuotteet viisinkertaisen hintaan Tokmannista, joka polkee työntekijöiden ihmisoikeuksia?
Temun roina voi olla orjatyöllä teetettyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juustohöylä 2€
ovistopperi 0,60€
Onkilelu kissalle 0,97€
Aamutossut 4€
Temun ledkynttilää en uskaltaisi käyttää. Onko tulipsaon vaara? Muita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua työntekjöiden oikeudet kiinnosta, jos Temusta tilaat. Sitä paitsi kun Tokman suljetaan kannattamattomana, ei tarvitse enää murehtia Tokmannin työntekijöiden oikeuksista, mutta pääseepähän taas huutamaan palstalla työttämille, että "Menkää töihin!"
osta vaan orjatyövpomalla/lapsityövpomalla tuotettuja tuotteita, hyi häpee
Onko kestävyys yhtä hyvä vai hajoavatko jo kymmenen kilometrin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kehtaa sanoa tilaavansa mitään Temusta? Noloa se on, ei mitään muuta ja kertoo ihmisestä aivan kaiken. Pihi ja ajattelematon, jopa tyhmä.
Temu ei pyydä rahaa tuotteista koska myy sinun tietosi isolla rahalla pimeille markkinoille.
No eipä oo kyllä mitään seuraamuksia tullut, vaiikka olen jo 3 kertaa tilannut ja eka kerran vuosi sitten. Minusta on turha maksaa 4 kertainen hibta kiinalaisesta tavarasta siksi, että sen myy suomalainen kauppias.
Mä olen jo varmaan 30 kertaa tilannut. Aina kun tulee tarve jollekin uudelle tavaralle tai jokin kukuva käyttötavara loppuu, etsin sen Temusta ja klikkaan koriin ja jätän odottamaan. Kun korissa se minimi 25€ täynnä, lähetän tilauksen. Säästän satasia vuodessa, koska tarvitsisin nuo joka tapauksessa.