Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Hokat mutta en halua maksaa satasta. Pitää kattoo temusta samanlaiaet kun hokat mutta halvemmat
Mulla on Hokat ja uusia en sitten tarvitsekkaan. Ostin syksyllä valkoiset niin oli tarjouksessa. Hoka one one.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ysärillä oli noloa jäädä kiinni piraattituotteiden käytöstä. Lapsia kiusattiin ankarasti jos esim. verkkareissa oli neljä raitaa kolmen sijaan.
Harmi että nykyiset nuorisolaiset ei ole yhtä kunnollista väkeä, vaan KEHTAAVAT kulkea ties missä kopiokengissä.
Itse ainakin edelleen katson moisten käyttäjät köyhiksi JA mauttomiksi. Ostat varmaan vielä feikki LV siihen rinnalle! "Oikea maksaisi 5k, tän sai 7 eurolla!"
Eikö temun suurin käyttäjäkunta olekaan 55+ miehet, jotka sieltä tilailevat milloin mitäkin? Syyttää ikäluokkaa 18-24, jos vanhukset tilaavat eniten ja ovat suurin käyttäjäkunta.
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1690de1a-698b-4701-8133-e2f67b3b2fd5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ysärillä oli noloa jäädä kiinni piraattituotteiden käytöstä. Lapsia kiusattiin ankarasti jos esim. verkkareissa oli neljä raitaa kolmen sijaan.
Harmi että nykyiset nuorisolaiset ei ole yhtä kunnollista väkeä, vaan KEHTAAVAT kulkea ties missä kopiokengissä.
Itse ainakin edelleen katson moisten käyttäjät köyhiksi JA mauttomiksi. Ostat varmaan vielä feikki LV siihen rinnalle! "Oikea maksaisi 5k, tän sai 7 eurolla!"
Niin monet ovat köyhiä. Mitä ihmettelemistä siinä on että ostavat tulojensa mukaan. Vaikka näyttää mauttomalta ei voi mitään koska hetken huuma velaksi ostamalla ei pitkälle kanna.
No ei kai vaatteita tarvii velaksi ostaa. Ihmisen ei tarvii köyhänäkään elää yli varojensa. Nykyään on kirpparit joista saa hyvää tavaraa/vaatetta ihan kelpo
Jaha näköjään et tajua että Suomessa on köyhiä. Ei käytetyt vaatteet ole monestikkaan halpoja. Varsinkaan ne hyvät. Ja vaikka hinta on kelpo Köyhällä ei ole siihen riittävästi rahaa. Ostaisitko itse kengät, rintaliivi, sukat, alushousut ym. Käytettynä? Käyn myös kirppiksillä ja joskus löydän jotai joskus en. Temusta löytyy lähes kaikki.
Oho 15 eurollakin saa aika makeet popot.
Juuri lähti tilaus! Kiitos ketjusta.
Hyvin uskottava väite..lenkkareiden valmistus maksaa vain murto osan myyntihinnasta ja pääosin ne valmistetaan jossain Kiinassa..
Muistaakseni Nike sponsoroi Jordania suuremmalla summalla mitä se maksoi palkkakuluja kenkien valmistuksesta .
Kiinalaisten lenkkarien ja kenkien vika on että ne ei oikein mahdu ja suomalaiseen jalkaan .
Minun normaali kengän koko on 43. Mutta jos se on Kiinan kenkä pitää ostaa numero 46 kun sen kesti on niin kapea... Lenkkarit näyttää suksilta jalassa eikä istu hyvin.
Hei Lidl saa ihan yhtä hyviä lenkkareita kuin nämä merkkilenkkarit...ne valmistetaan usein samoissa tehtaissa kun nämä logon hinnoilla nostetut lenkkarit..
Muistaakseni jostain Lidl logolla merkityistä lenkkareita maksettiin jopa huimia summia
Itse ostin 43 koon ja numeroa suurempi on 43 ja hyvät ovat ja suksista tietoakaan,suomesta edes saa moisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ainakaan kiusattu. Yks perhe kävi säännöllisesti venäjällä ja aina kaikki odotti tilaamiaan piraattituotteita, kuten cd levyjä yms. Ihan normaalia oli meidän vähän köyhempien piireissä, koska ei ollut varaa ostaa niitä levyjä. Uusimpia jonotettiin kirjaston varauslistoilla ja poltettiin sit ysärin loppupuolella jo itse.
Tuskin ovat täsmälleen samanlaiset. Jos näyttää, että ovat, niin on todennäköisesti väärennetty. Merkkikenkien brändin omistaja haluaa kuitenkin oman siivunsa, joten niitä ei kukaan pysty myymään noin paljon halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ftalaatteja, jotka muuttavat seksuaalisen suuntautumisesi ja aiheuttavat siittiöillesi/sikiöillesi epämuodostumia.
Höpöä. En ikinä kiinnostuisi naisista. Enkä tulisi raskaaksi.
Melkein kaikki puhelimetkin tehdään Kiinassa. Esim. kaikki iPhonet tehdään Kiinassa. Jotkut vielä esittelee ylpeänä uutta kallista kinuskipuhelintaan :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan yleensä metalliasioita, kuten kulmarautoja, M4/M5 kierreinserttejä, jyrsinsabluunoita, upotusteriä yms ovat vaan kymmenesosa Suomen hinnoista.
Itse ajattelen että se että saa "halvalla" asioita ei ole se ongelma vaan se että (toivottavasti) ihmiset alkavat kysellä että miksi hinnat täällä on niin korkeita ja mistä se koostuu.
Pitääkin muuten tilata vielä alumiininen ympyräohjain yläjysimelle sekä pari alumiinikulmaa.
Esim säädettävä muotoviivain, jota vasten voi pöytäjyrsimellä tehdä kopiojyrsintää ei vaan Suomesta tahdo löytyä.
Kattokaas piruttas m4 kierreinsertti puulle, jossa Hex kiinnitys, löytyykö Suomesta ja paljon maksaa vrt vaikka se temu.
-Kylmät kädet Oy
"ihmiset alkavat kysellä, miksi täällä hinnat on niin ko
"Luuletko, että saa yhtään enenpää vaikka suomalainen kivijalkamyymälä kerää katetta?"
Edelleen, onko pakko ostaa sitä kiinalaista???
Osta sieltä kivijalkakaupasta edes jotakin laadukasta, ei mitään temuromua kovaan hintaan.
Juju onkin siinä, että se temu nyy enimmäkseen todella huonolaatuista, joka on monesti jo rikki, ennen kuin pääsee edes käyttöön. Siinä on jos jotakin myrkkyä. Kiinalaiset nyrkyttää jopa omat lapsensa, kun äidinmaidonvastikkeessakin on myrkkyä. Sohvat vedettiin yhteen aikaa pois myymmistä, kun niissäkin oli myrkkyä. ja kuka hullu ostaa tuolta vauvalleen mitään esim leluja? Myrkytettyjä leluja, vaikka sitten saisi miten halvalla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri lähti tilaus! Kiitos ketjusta.
En ikinä tilaa mitään kiinasta tai temusta, kiitos tämän ketjun, joka sai minut ymmärtämään, miten typerää on haaskata rahat kiinanpaskaa.
Ei siinä mitään,maksakaa itsenne kipeäksi kun samaa tavaraa ostatte suomesta 5 kertasilla hinnoilla,ja kaikki mitä temussa on ei ole krääsää/ paskaa,silmä käteen ja katsokaa mitä ostatte ennenkuin klikkaatte oston.
Minä ostin kilon kultaharkon Temusta kolmella tonnilla. Ihan saman harkon hinta Suomessa olisi 90 000€ !!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin kilon kultaharkon Temusta kolmella tonnilla. Ihan saman harkon hinta Suomessa olisi 90 000€ !!!!
No kyllä oli hyvä ostos..
Wt hehkuttaa hyvää diiliä, kun on ostanut 29 eurolla kopiopaskaa temusta. Vai pitäisikö sanoa temmusta.