Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksisuhteen vaan hiivuttaa ilman että sanallisesti katkaisee sen?

Vierailija
31.05.2023 |

Onko kukaan onnistunut siinä?
Mies on jotenkin tosi kiinni mussa eikä halua lopettaa suhdetta. On sanonut et olen hänelle tosi tärkeä, hänellä on syviä tunteita mua kohtaan ja hälle on tärkeää et suhde pysyy.
Toisaalta minä oon melkein aina yhteyden ottaja ja mies tai joskus minä sit vie sen seksin tasolle.

Mietin jos vaan hiivutan yhteydenottoja... pikkuhiljaa... ilman et varsinaisesti sanon et tämä on ohi.

Suhteessa on tietyt hankaluudet minkä takia en oikein jaksaisi sitä enää...
1 v 3 kk on seksisuhde kestänyt. Välillä intensiivisempää ja useammin, välillä harvemmin. Ei asuta yhdessä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helppoa, kun mies ei kerran suhun ota yhteyttä. Mitä vielä ihmettelet?

Vierailija
2/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, meillä on yhteinen harrastus, jonka kautta ollaan tekemisissä, mutta periaatteessa sitä kautta ei tarvitse kahden kesken kommunikoida ja harrastuskaverit ei suurin osa tiedä meidän suhteesta. Harrastuksessa ei nähdä kahdestaan vaan porukalla. Harrastuksessa käydään noin kerran viikossa.

Ap

Vierailija
4/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kasvattaisit kuvainnolliset kivekset ja päätät suhteen etkä mene mitään pelkurin reittiä?

Ihme lapamatoja ihmiset nykyään.

Vierailija
5/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on täysi oikeus vaan lopettaa se seksisuhde. Selitelläkään ei tarvi.

Sano vaikka, että et enää pysty jatkaa, on muita kiireitä!

Vierailija
6/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljaheteron pahin painajainen: joutua puhumaan kumppanille.

Vierailija
7/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle ilmainen pano. En onnittele.

Vierailija
8/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ota yhteyttä. Jos mies ottaa, vastaat että et jaksaisi enää.

Vierailija
9/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ota yhteyttä. Jos mies ottaa, vastaat että et jaksaisi enää.

Joo, kiitos!

Meillä ei siis ole seurustelua tai mitään sovittua suhdetta, tilanne on vaan ajautunut tällaiseen seksisuhteeseen. Mullakin on kyllä haluja häntä kohtaan mut muuten tuntuu nyt liian mutkikkaalta.

Yritän vaan hiivuttaa tän erikseen puimatta asiaa.

Ap

Vierailija
10/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä enää ota yhteyttä. Jos hän ottaa, vastaat vaan jotain. Kyllä sitä pystyy pikkuhiljaa etäännyttää, mutta jos kerran näette muutenkin, niin varmaan on vaan puhuttava jossain vaiheessa.

Vierailija
11/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä enää ota yhteyttä. Jos hän ottaa, vastaat vaan jotain. Kyllä sitä pystyy pikkuhiljaa etäännyttää, mutta jos kerran näette muutenkin, niin varmaan on vaan puhuttava jossain vaiheessa.

Tai sit ei, koska harrastuksessa puhutaan harrastusasioista, eikä olla kahdestaan. Ellei hän sit jotenkin erikseen vedä sivuun juttelemaan mitä ei ole vielä koskaan tehnyt.

Hän tietää kyllä mikä mua meidän kuviossa vaivaa. Olen kertonut jo aiemmin ja ehkä just siksi ei ota itse yhteyttä, vaikka ilahtuu kun minä otan.

Ap

Vierailija
12/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde, mikä se on.

Vierailija
13/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde, mikä se on.

Niinpä, en nyt keksinyt parempaa sanaa.

Ollaan kait ystäviä, mut meillä seksiä. Kiihkeää sellaista. Ja usein jos yritän nähdä kaverina tuon harrastuksen pohjalta kahdestaan, seksiin se menee silti.

Seksiä on tän reilun vuoden aikana ollut välillä viikottain, välillä muutaman kerran viikossa, välillä ollut kuukausikin taukoa ja sit taas...

Homma alkoi siitä kun itse ihastuin häneen ja hän sit perässä.

Mut eri syistä, oikea seurustelu ei toimisi. Siitä on puhuttu, mutta ei...

Ja nyt mietin hiivuttaa pois nää seksiin johtavat yhteydenpidot...

Ap

Vierailija
14/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maailman helpoin homma vaan päättää lopettaa ja joko sanot sen nyt tai et ota yhteyttä. Tää on niin naisten hommaa tällainen arpominen.

Vierailija
15/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaniljaheteron pahin painajainen: joutua puhumaan kumppanille.

Höpöhöpö. Aito vanilja puhuu kyllä. Aito vanilja tietää kyllä muustakin, mutta haluaa silti nimenomaan sitä vaniljaa, ja osaa sen kumppanilleen kertoa.

Se, joka tyytyy vaniljaan, koska ei uskalla kertoa kumppanille, että haluaisi kokeilla muutakin, ei ole aito vanilja.

Vierailija
16/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit ei, koska harrastuksessa puhutaan harrastusasioista, eikä olla kahdestaan. Ellei hän sit jotenkin erikseen vedä sivuun juttelemaan mitä ei ole vielä koskaan tehnyt.

Hän tietää kyllä mikä mua meidän kuviossa vaivaa. Olen kertonut jo aiemmin ja ehkä just siksi ei ota itse yhteyttä, vaikka ilahtuu kun minä otan.

Ap

Eli teillä on sellainen suhde, jossa olet saanut annettua ymmärtää, että miehen ei ole sopivaa ottaa yhteyttä, vaan sinä määräät halujesi mukaan, koska ja missä harrastetaan seksiä. Reilulta asetelmalta kuulostaa.

Muutenhan Ap juttusi on oikein tyypillinen AV-juttu: heitetään jotain tosi epämääräistä ja sitten annetaan minimimäärä tietoa, lähinnä siitä miksi kenenkin vastaajan apu ei juuri nyt sinulle kelpaa.

Vierailija
17/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli teillä on sellainen suhde, jossa olet saanut annettua ymmärtää, että miehen ei ole sopivaa ottaa yhteyttä, vaan sinä määräät halujesi mukaan, koska ja missä harrastetaan seksiä. Reilulta asetelmalta kuulostaa.

Muutenhan Ap juttusi on oikein tyypillinen AV-juttu: heitetään jotain tosi epämääräistä ja sitten annetaan minimimäärä tietoa, lähinnä siitä miksi kenenkin vastaajan apu ei juuri nyt sinulle kelpaa.

Niin, voi olla, että olen antanut ymmärtää niin....

Ja nyt kait lopetan senkin mikä mulle joskus omien oikkujeni mukaisesti on sopinut...

YRITÄN hiivuttaa ton jutun ja jos lipsahtelen, mies on iloinen yhteydenotoistani. Muttei ota itse yhteyttä, koska varmaan jo tietääkin, et pyristelen tästä eroon.

Näin se kait menee.

Mut hänen kohdalla multa sanat "se on nyt ohi" tuntuu liian kovilta eikä toimivilta.

Ap

Vierailija
18/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Jos et halua seksiä hänen kanssaan, niin älä soita, älä tapaa kahdestaan, ja pidä pikkarit jalassa!

Ihme ameeboja sitä onkin.

Vierailija
19/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, voi olla, että olen antanut ymmärtää niin....

Ja nyt kait lopetan senkin mikä mulle joskus omien oikkujeni mukaisesti on sopinut...

YRITÄN hiivuttaa ton jutun ja jos lipsahtelen, mies on iloinen yhteydenotoistani. Muttei ota itse yhteyttä, koska varmaan jo tietääkin, et pyristelen tästä eroon.

Näin se kait menee.

Mut hänen kohdalla multa sanat "se on nyt ohi" tuntuu liian kovilta eikä toimivilta.

Ap

Joo, pidä sälliä vaan mahdollisimman pitkään löysässä hirressä, niin ei pääse jatkamaan elämäänsä, vaan maksimoit vahingon.

- Edellinen

Vierailija
20/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus lopettaa seksijutun ja hän oli hädissään ja sanoi et mun ei tarvi yrittää vakuuttaa itselleni eikä hänelle et juttu on ohi.

Lisäksi hän sanoi et hänelle on erityisen tärkeää saada pitää edes hieman yhteyttä muhun.

Ja sanoi, että jos meidän juttu vaivaa mua paljon niin voidaan tehdä niin et otan yhteyttä jos otan ja hän ei lähesty itse mua. Sanoin et musta tuo olis epäreilua häntä kohtaan, moneen kertaan oon sanonut et saa ottaa yhteyttä jos haluaa, muttei ota enää. Alussa kyllä otti aktiivisesti yhteyttä.

Edelleen aina kiittää ja on iloinen jos minä otan yhteyttä.

Olen kertonut mikä meidän jutussa mua vaivaa, mutta että oon kiitollinen meidän koetuista yhteisistä hetkistä. Hänkin on kiitollinen kaikesta yhteydestä ja seksistä.

Ja nyt sit vain hiivutan tän...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi