Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€
En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan yleensä metalliasioita, kuten kulmarautoja, M4/M5 kierreinserttejä, jyrsinsabluunoita, upotusteriä yms ovat vaan kymmenesosa Suomen hinnoista.
Itse ajattelen että se että saa "halvalla" asioita ei ole se ongelma vaan se että (toivottavasti) ihmiset alkavat kysellä että miksi hinnat täällä on niin korkeita ja mistä se koostuu.
Pitääkin muuten tilata vielä alumiininen ympyräohjain yläjysimelle sekä pari alumiinikulmaa.
Esim säädettävä muotoviivain, jota vasten voi pöytäjyrsimellä tehdä kopiojyrsintää ei vaan Suomesta tahdo löytyä.
Kattokaas piruttas m4 kierreinsertti puulle, jossa Hex kiinnitys, löytyykö Suomesta ja paljon maksaa vrt vaikka se temu.
-Kylmät kädet Oy
"ihmiset alkavat kysellä, miksi täällä hinnat on niin korkeita"...
Oisko vaikka se, että kiinalai
Luuletko että se saa yhtään sen enempää vaikka se sama tuote keräisi katetta suomalaisessa kivijalkakaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Suomessa mainostettiin "sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan" Nyt kun maailma on pienentynyt niin suomalaiset jälleenmyyjät kiroavat tuota samaa lausetta minkä joskus lanseerasivat. No onhan se kurjaa kun viedään ruoka suusta eli katteet hyvään elämään näiltä ahneilta kotimaisilta välikäsiltä mutta ajat muuttuvat ja palkansaajien ostovoima pienenee jatkuvasti. Sitä saa mitä on tilannut.
Se on Keskisen mainos ja on pyörinyt vieläkin radiossa. Ja se on halvimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Temusta tilaaminen on jokaisella mittapuulla väärin ja noloa. Jos ei ole varaa, ostakaa kirppareilta, Torista, Vintedista, Tisesta, lainatkaa kaverilta. Jos haluatte välttämättä ostaa uutta tavaraa, ostakaa harkiten ja tarpeeseen, ja panostakaa laatuun ja kestävyyteen.
Kun ei voi. Heti kun Kela-rahat tulee, lähtee tilaus Temuun.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on ftalaatteja, jotka muuttavat seksuaalisen suuntautumisesi ja aiheuttavat siittiöillesi/sikiöillesi epämuodostumia.
Onneksi. Ei pääse tyhmyysgeeni leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.
Olen ostanut Suomesta useammat talvikengät, jotka kesti muutaman talvikuukauden, yhdet kului oikeasti kantapäästä puhki. Hinta ei ollut edullinen ja kesto ihan olematon.
Ostitko ihan Sievi-merkkiset kotimaiset kengät ?
Turvakengissäkö pitäisi lompsia vapaa-ajalla, kaupungissa? Sitten täälläkin valitetaan jatkuvasti kun suomalaiset naiset on niin epänaisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.
Olen ostanut Suomesta useammat talvikengät, jotka kesti muutaman talvikuukauden, yhdet kului oikeasti kantapäästä puhki. Hinta ei ollut edullinen ja kesto ihan olematon.
Turvakengissäkö pitäisi lompsia vapaa-ajalla, kaupungissa? Sitten täälläkin valitetaan jatkuvasti kun suomalaiset naiset on niin epänaisellisia.
Olet kyllä tyhmä. Eivät myy pelkkiä turvakenkiä.
En tule koskaan tilaamaan Temusta mitään. Luotan laatuun.
Olen ostanut viimeksi vaatteita 2 vuotta sitten. Kuluneilla mennään. Kampaajalla olen käynyt 2 v sitten myös.
Syynä on raha. Miekellöni olisin naisellinen ja laittautuisin kuten tein ennen nyt ei vaan rahat enää siihen riitä. Kun on kaksi lasta menee kaikki heidän menoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä tyhmä. Eivät myy pelkkiä turvake
Mallit on todella mummomaisia, raskaita ja järeitä, ei oikeasti ole yhtään nättiä ja naisellista talvisaapasta tarjolla. Hinnat on myös omalle kukkarolle liikaa kengistä, joiden ulkonäkö ei miellytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti samanlaiset, vai ainoastaan saman näköiset?
Ei kumpaakaan.
Ei haittaa, kyllä niillä parikymmentä kilometriä juoksee ennenkuin hajoavat.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ylä/alapeukkuja taas manipuloidaan, temua kritisoivat saa hetkessä yläpeukkuja 30 kpl, ja kehuvat saa alapeukkuja saman verran. Tämä toiminta näissä ketjuissa on joka kerta niiiiin läpinäkyvää, noloa.
Ottaako noin kovasti sieluun, kun niin iso porukka ei fanitakaan Temua ja temuttajia?
Että oikein peukkumanipulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan yleensä metalliasioita, kuten kulmarautoja, M4/M5 kierreinserttejä, jyrsinsabluunoita, upotusteriä yms ovat vaan kymmenesosa Suomen hinnoista.
Itse ajattelen että se että saa "halvalla" asioita ei ole se ongelma vaan se että (toivottavasti) ihmiset alkavat kysellä että miksi hinnat täällä on niin korkeita ja mistä se koostuu.
Pitääkin muuten tilata vielä alumiininen ympyräohjain yläjysimelle sekä pari alumiinikulmaa.
Esim säädettävä muotoviivain, jota vasten voi pöytäjyrsimellä tehdä kopiojyrsintää ei vaan Suomesta tahdo löytyä.
Kattokaas piruttas m4 kierreinsertti puulle, jossa Hex kiinnitys, löytyykö Suomesta ja paljon maksaa vrt vaikka se temu.
-Kylmät kädet Oy
Oisko vaikka se, että kiinalai
Vain alin kiinalainen keskiluokka tienaa vähemmän kuukaudessa kuin suomalaiset vastaavat, muut tienaavat enemmän kuin suomalaiset. Kiinassa on 8 tuntiset työpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kylmät kädet Oy
"ihmiset alkavat kysellä, miksi täällä hinnat on niin ko
Sveitsiläisen pankkijätti Credit Suissen vuosittaisen Global Wealth Report -julkaisun mukaan mediaanitason eli tyypillinen kiinalainen aikuinen on nyt varakkaampi kuin keskiverto eurooppalainen.
Temusta tilaavat tyrkyttää sitä muille ja suuttuvat kun sanoo ettei kiinnosta se roska. Samoin Tokmannin kohdalla. Tietysti aluksi sanon kauniimmin mutta kun heitä ei pysäytä mitään. Suurin osa ei kuitenkaan sieltä tilaa mitään. Näin siis mun tuttavien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Temusta ostaa köyhät.
Ja tyhmät
Haluaisin Hokat mutta en halua maksaa satasta. Pitää kattoo temusta samanlaiaet kun hokat mutta halvemmat
Ostan nykyään vain laatua ja huomannut että tarvitsee ostaa enää hyvin harvoin mitään.
Oisko vaikka se, että kiinalaisen tehdastyöläisen palkka saataa olla alle 600e/kk ja työpäivät 18 tuntisia.