Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (19006)

Vierailija
1961/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka on tyyppi, joka julkaisee kirjassa tarinoita, joiden todenperäisyyden pystyy helposti tarkistamaan? Onko Harry ihan irti todellisuudesta? Ilokaasuissako sanellut tarinoitaan?

Spare sold more than 1.43 million copies in all formats in the United States, Canada and Britain, including pre-orders, according to its publisher. The figure marked the largest first-day sales for any nonfiction book ever published by Penguin Random House, the world's largest publisher.Jan 13, 2023 (New York Times)

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi tekstin vierestä, tai etsiä siitä joku ihan muu poi

Harry on voinut puhua ihan mitä soopaa tahansa, koska on tiennyt, että kuninkaalliset eivät voi asiaa kommentoida. 

Vierailija
1962/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkitollotoopet, plagiointia ja teeskentelyä, monarkian hyväksikäyttöä. Haza on suorastaan maanpetturi. Toivottavasti hovi pitää ovensa kiinni ja unohtaa tuon luuserin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta M valehtelee koko ajan. En jaksa edes listatata kaikkia asioita, ne useimpien tiedossa. Kyse on siitä, että keksii/kopioi "sopivia" tarinoita.

Vaikka että keskenmeno =kaikki uskoo/ihan normaalia, tuttua monille. Mutta hautaaminen saman puun alle mihin  Dianan kaverin  sikiö jne. =valhe.. =kyseenalaistan KOKO tarinan.

Ja se että tarinat 'elää', normaalin ihmisen jutut pysyy 'samana'. Tiedän että Kateen vertaaminen tyhmää/ärsyttää mojia, mutta hänen elämänsä ja 'historia' pysynyt samana! Ei poukkoule ja ole tänää  yhtä ja huomenna toista...,

Markle kopioi muita ja omii muiden kokemuksia itselleen. Mutta miksi. Eikö hän näe omassa elämässään mitään ainutkertaista vai häpeääkö sitä? Ja miksi Hartsa näitä samoja valheita kertoo kirjassaan tosin eri versiossa koska ne ovat valheita. Onko Hartsa niiin huumeissa ja jälkitripeissä ettei erota todellisuutta kuvitellusta.

Vierailija
1964/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin valheet liittyvät aina kuhunkin tilanteeseen ja niiden tarkoitus on kerätä hänelle sympatiaa ja ymmärrystä.

Ihan älytön vale oli sekin, ettei hän tiennyt Brittihovista mitään eikä ollut googlannut Harrysta tietoja. Hänellä oli hyllyssään Diana-kirjoja ja hän kävi luokkaretkellä Englannissa Buckinhamin palatsin luona. Ihan tarpeeton valhe tuo googlauskin. Minä googlaan kaikkea, mikä kiinnostaa. Niin tekee iso osa ihmisiä nykyään. Eihän siinä mitään noloa ole.

Ja jos Charles olisi rasisti, olisiko hän saattanut Meghanin alttarille ja sallinut gospel-kuoron ja mustan, karismaattisen  saarnamiehen Anglikaanisissa häissä? 

(Karismaattinen saarnamies viittaa siis vapaaseen saarnatyyliin eikä henkilön luonteeseen, kun puhutaan kristillisestä kulttuurista)

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningatar tästä ei pitänyt. Mutta mitäs protokollasta ja kuningattaresta..

Camillan hääpuku sopi paremmin aikuiselle divorceelle ja oli silti kaunis ja näyttävä. 

Kaiken häihin ja Frogmore Cottagen remonttiin laitettujen miljoonien jälkeenkin Meghan koki olevansa syrjitty.

Vierailija
1965/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan asunto on hiljaisella myyntilistalla.

Vierailija
1966/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkitollotoopet, plagiointia ja teeskentelyä, monarkian hyväksikäyttöä. Haza on suorastaan maanpetturi. Toivottavasti hovi pitää ovensa kiinni ja unohtaa tuon luuserin.

Opiskelepa hiukan mitä tarkoittaa maanpetturuus. Tämä teissä vihaajissa on juuri pielessä: suhteellisuudentajun totaalinen puute. Esim. Harryn setä Andrew on syyllistynyt oikeisiin, ällöttäviin rikoksiin ja silti hänestä ei ole tuhansien sivujen haukkumisketjuja. Ei, niitä on paljon mukavampi tehdä ihmisistä, jotka ei ole tehneet oikeastaan mitään muuta kamalaa kuin kertoneet vähän tahdittomia perhepiirin asioita julkisuuteen.

Vierailija
1967/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin valheet liittyvät aina kuhunkin tilanteeseen ja niiden tarkoitus on kerätä hänelle sympatiaa ja ymmärrystä.

Ihan älytön vale oli sekin, ettei hän tiennyt Brittihovista mitään eikä ollut googlannut Harrysta tietoja. Hänellä oli hyllyssään Diana-kirjoja ja hän kävi luokkaretkellä Englannissa Buckinhamin palatsin luona. Ihan tarpeeton valhe tuo googlauskin. Minä googlaan kaikkea, mikä kiinnostaa. Niin tekee iso osa ihmisiä nykyään. Eihän siinä mitään noloa ole.

Ja jos Charles olisi rasisti, olisiko hän saattanut Meghanin alttarille ja sallinut gospel-kuoron ja mustan, karismaattisen  saarnamiehen Anglikaanisissa häissä? 

(Karismaattinen saarnamies viittaa siis vapaaseen saarnatyyliin eikä henkilön luonteeseen, kun puhutaan kristillisestä kulttuurista)

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningata

Uuuuhhh voi kamalaa miten karmeisiin synteihin onkaan syyllistynyt, että ihan itse valitsemassaan hääpuvussa piti päästä alttarille..

Vierailija
1968/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningata 

The Tigiiin kirjoitti katsoneensa Catherinen ja Williamin häitä telkkarista ja hyvin kaunaisesti siihen kommentoi varsinkin Catherineä. Se katkeruus Catherineä kohtaan on paljon varhaisempaa tuotetta kuin Harryn tapaamisen jälkeistä. 

Vierailija
1969/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos puhuvat jo Oprahissa pussiin ja tarinat vaihtuvat kuulijoiden mukaan niin yleisellä elämänkokemuksella tällainen ihminen on silloin valehtelija.

Juurikin näin. 

Minulla itselläni on kokemusta pahantahtoisesta narsistista. Kaikki Meghanissa huutaa samanlaista kahelia kuin tämä Saija aikoinaan. 

Ja kyllä, kun itse on joskus ollut mukana narsistin vuoristoradassa ottavana osapuolena, sitä osaa katsoa muistakin ihmisistä. 

Harryn ongelma taas on äidin varhainen kuolema ja jalustalle nostaminen ja se, ettei Harryllä olekaan yhtä tärkeä roolia elämässä kuin isoveljellään ja tämän lapsilla. Meghan osasi hyvin ajoittaa hyökkäyksensä: tulepa tänne, luota minuun, kujersi hämähäkkikin kärpäselle. 

Ja nyt sitten ollaan tässä. Kuninkaallisista ovat vajonneet litkuisen l

Ei.

Minun kokemukseni saa minut näkemään ja tajuamaan, milloin huijari huijaa huijattavaa eikä tämä tajua tulevansa huijatuksi. Ole onnellinen, jos sinulle ei vielä ole käynyt niin. Mutta heti  kun se tapahtuu, sen jälkeen tajuat kyllä. Jos siis olet sen pyörityksen jälkeen vielä hengissä ja yhtenä kappaleena, fyysisesti ja henkisesti. 

Ehdottaisin muuten, että jätät kaikki nuo "analysoinnit" muiden "epäpätevyyksistä".  Et todellakaan anna itsestäsi hyvää kuvaa. Pelkästään epäpätevän. 

Vierailija
1970/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Saat vastauksen jokaiseen kysymykseesi kun pystyt todistamaan että olen yhdellä sanallakaan kirjoittanut mitään mistään Meghanin myymästä tuotteesta. No niin, annapa tulla nyt!

No siinäpä meillä vasta oikea Meghanin tiaratantrum! Ei mikään ihme, meghanisti kun on kyseessä. 

Vierailija
1971/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Saat vastauksen jokaiseen kysymykseesi kun pystyt todistamaan että olen yhdellä sanallakaan kirjoittanut mitään mistään Meghanin myymästä tuotteesta. No niin, annapa tulla nyt!

NO NIIN, ANNAPA TULLA NYT ! 

SINULLA ON MENEILLÄÄN MEGHANIN TIARATANTRUM! 

Vierailija
1972/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halpaa huvia uhota ketjussa ja sitten luikkia piiloon häntä koipien välissä. 

No kuule. Siinä on sellainen teeny tiny juttu. Ihan teeny tiny. Minulla nimittäin on jotain mitä sinulla ei ole. 

Minulla on elämä internetin ja vauva av:n ulkopuolella. Eli arvaa missä olin? Olin elämässä elämääni. 

Vierailija
1973/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan asunto on hiljaisella myyntilistalla.

Totta kai on. Harry viettää aikaansa enimmäkseen hotellissa ja Meghan luuhaa Santa Monicassa. 

Vierailija
1974/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä meillä vasta oikea Meghanin tiaratantrum! Ei mikään ihme, meghanisti kun on kyseessä. 

Elääkö nää meghanistit ilman vuokraa pääsi sisällä jatkuvasti?

Ehkä vika onkin sinussa eikä siinä että kuvittelet jonkun myyttisen meghanistin jota vastaan taistelet palstalla jo yli 10 tuhannen sivun edestä kommentteja voimin.

Huvittavaa että tää aina vaan tyhmenevä mediamme antoi tällekin roskaketjulle kruunun kun tääkin länkytys taitaa ylittää hesarin omien tutkivan journalismin porukoiden kyvyt :D

Kannattaa hakeutua terapiaan tuon meghanvihasi kanssa. Ja muuten, ei harry sinulle päädy vaikka kuinka spämmisit ja yrittäisit saada nuo eroamaan.

-eri

Vierailija
1975/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoista, miten paljon Meghan nyt käyttää aika tyylkkäitäkin beigen värisiä vaatteita, hyvin upper class-tyyliä. Hovissa ollessaan uhmasi aina protokollaa: käytti mustaa jopa kastetilaisuudessa ja muuallakin, kulki ryppyisessä pellavakaavussa tukka hapsottaen, risafarkut ja t-paita, kirkaanvihreä asu tilaisuudessa, jonne suositeltiin sinistä, punaista ja valkoista vaatetusta. Ja tosiaan puhtaanvalkoinen häämekko huntuineen, vaikka eronnut ja monessa suhteessa ollut. Rikkoi tahallaan hovietikettiä mutta heti Kaliforniassa alkoikin tällainen quiet luxury-tyyli, joka olisi sopinut hoviin risafarkkuja paremmin.

Tämä nainen ei kunnioita mitään eikä ketään. Elisabeth "antoi hänen lähteä" ja Harry kipitti kiltisti perässä.

Vierailija
1976/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa "keskustelu" on yhtä ja samaa vanhojen asioiden uudelleenlämmitystä ja hyvää päivää kirvesvartta vastauksia. Ei mitään ajankohtaista. 

Meghanisti on tällä kertaa fiksoitunut Oprah-haastatteluun. Se ei pääse siitä yli, junnaa samaa levyä. 

Ensi kerralla sitten jotain muuta. 

Vierailija
1977/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei ilokaasu mene jollekulle valheeksi, entä ne tanssikekkerit sitten? Miten yleistä se on ja minkälainen vyö tarvitaan niiden monitorointiin? 

Onko tähän kukaan kätilö/muuten synnytyksistä tietävä vastannut? Haluaisin tietää. Kuulosti niin hauskalta tämä Harryn kuvaus heidän synnytyksessään nämä tanssikekkerit. Polkaisivatkohan ne polkkaa vai regeelläkö menivät? Vai panivatko valssaten (pun totally not intended)? 

Vierailija
1978/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elääkö nää meghanistit ilman vuokraa pääsi sisällä jatkuvasti?

Sinun pääsi sisällä elää, koska sinä olet meghanisti. 

Ei siihen muuta minun tarvitse kommentoida. Jos et kestä, älä avaa ketjua. Mene pois ja pysy poissa. Kiitos. 

Vierailija
1979/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina antaa minule sussex

Vierailija
1980/19006 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelepa hiukan mitä tarkoittaa maanpetturuus. Tämä teissä vihaajissa on juuri pielessä: suhteellisuudentajun totaalinen puute. Esim. Harryn setä Andrew on syyllistynyt oikeisiin, ällöttäviin rikoksiin ja silti hänestä ei ole tuhansien sivujen haukkumisketjuja. Ei, niitä on paljon mukavampi tehdä ihmisistä, jotka ei ole tehneet oikeastaan mitään muuta kamalaa kuin kertoneet vähän tahdittomia perhepiirin asioita julkisuuteen.

Andrew'n rikoksista ei mitään tiedetä. Hän ei ole ollut oikeudessa mistään, häntä ei ole tuomittu mistään. 

Sinuna pitäisin suuni ihan supussa. 

Tiedätkö sinä, ovatko sinun miespuoliset sukulaisesi ympärileikattu? Haluaisitko tietää? Me tiedämme nyt, että William on, kiitos Harryn. Onko tämä vain vähän tahditonta vai olisiko se rikollista yksityiselämän intiimien asioiden paljastamista?  William ei haastanut veljeään oikeuteen, koska he eristävät Harryn perhepiiristään vaikenemisella. Se onkin erittäin tehokasta. Harry ei ole enää päässyt rikastumaan perheensä uusia salaisuuksia paljastamalla. Hän ei niistä voi tietää, koska hän ei niitä enää pääse kuulemaan. Iso peukku Windsoreille. 👍