Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (19006)

Vierailija
1921/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka on tyyppi, joka julkaisee kirjassa tarinoita, joiden todenperäisyyden pystyy helposti tarkistamaan? Onko Harry ihan irti todellisuudesta? Ilokaasuissako sanellut tarinoitaan?

Spare sold more than 1.43 million copies in all formats in the United States, Canada and Britain, including pre-orders, according to its publisher. The figure marked the largest first-day sales for any nonfiction book ever published by Penguin Random House, the world's largest publisher.Jan 13, 2023 (New York Times)

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi tekstin vierestä, tai etsiä siitä joku ihan muu pointti mikä kirjoittajala selkeästi on. tämä kuvio sinulla toistuu.

Vierailija
1922/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan tarvitsi turvamies- ja poliisisaattueen teatterikäyntiä varten. Lisäksi yksityiskoneen itärannikolle ja takaisin.  - Väärin, oli vieraana Robbinsien koneessa. 

Näyttelijöden yhteiskuvassa hän on keskellä. - Tottakai, hän tuli kiittämään esityksestä.

(Sarah Jessica Parker vei lapsiaan metrolla kouluun - ja hän oli Sex and the Cityn aikoina sentään suurempi kuuluisuus kuin Megsu. Keanu Reeves käyttää myös metroa Nykissä. ) - Sarah'n vanhin lapsi on jo 22 vuotias, on jonkinverran aikaa niistä ajoista.

Sinä olet ainoa joka on raportoinut poliisisaattueesta, ehkä siksi että sitä ei ollut?olet

Yksi autoista oli poliisiauto, kolme muuta turvapalvelun autoa. Hieman liioiteltu suojelu. 

Kirjoitin ajasta, jolloin Sarah Jessica ol

Apples & Oranges. Maailman viheliäisin paikka omistaa auto on NYC. Usein parkkitalot ovat matkan takana omasta kodista, pitää mennä hakemaan se auto. Kadun varsilla ei ole parkkipaikkoja ja kaikki MAKSAA.

Valokuvista päätellen Meghan ei ollut pukeutunut oikein metroseikkailua varten iltahameessaan ja piikkikoroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka on tyyppi, joka julkaisee kirjassa tarinoita, joiden todenperäisyyden pystyy helposti tarkistamaan? Onko Harry ihan irti todellisuudesta? Ilokaasuissako sanellut tarinoitaan?

Spare sold more than 1.43 million copies in all formats in the United States, Canada and Britain, including pre-orders, according to its publisher. The figure marked the largest first-day sales for any nonfiction book ever published by Penguin Random House, the world's largest publisher.Jan 13, 2023 (New York Times)

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi tekstin vierestä, tai etsiä siitä joku ihan muu poi

Millä tavalla tunnet itsesi jonkinlaiseksi totuudenmittariksi Harryn juttujen suhteen? Ethän sinä siellä ole ollut itse mitään näkemässä.

Vierailija
1924/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä tavalla tunnet itsesi jonkinlaiseksi totuudenmittariksi Harryn juttujen suhteen? Ethän sinä siellä ole ollut itse mitään näkemässä."

Nää tämän ketjun ihmiset on uskonsa varassa. Ihan niin kuin monet Briteissäkin. Siellä sen vielä jotenkin ymmärtää kun H&M ovat lähteneet Briteille pyhästä hovista ja loukanneet kuninkaallisten kunniaa, mutta että suomalainen av-mamma.. suorastaan hilpeää miten sitoutuneita täällä ollaan tuohon mustavalkoiseen "Harry ja Meghan pahoja, muu hovi hyviä" -narratiiviin. Itse en pidä todennäköisenä että tiedämme stoorista riittäväksi että voisimme olla näistä ihmisistä voimakkaasti mieltä suuntaan tai toiseen.

Ja nyt kun tämän sanon, tulee joku sanomaan että olen "meghanisti". Jos terve epäily on meghanismia niin otan nimittelyn ilolla vastaan. 

Vierailija
1925/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puhuvat jo Oprahissa pussiin ja tarinat vaihtuvat kuulijoiden mukaan niin yleisellä elämänkokemuksella tällainen ihminen on silloin valehtelija.

Vierailija
1926/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi tekstin vierestä, tai etsiä siitä joku ihan muu poi 

Niin toistuu, ja se huvittaa joka kerta. Kauheesti tohisten se etsii jotain numeroita jostain ja on mitä ilmeisimmin kovin ylpeä netinkäyttöosaamisestaan. Ihan turhaa työtä se vain tekee ainakin minun suhteeni. Minua eivät mitkään luvut hetkauta mihinkään suuntaan. Ehkä meghanisteja sitten. 

Vierailija
1927/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi te

Etpäs ollut sinäkään näkemässä. Hähää. 

Hupaisaa, kun nämä muita haukkuvat eivät koskaan muista sitä, että itse ovat ihan yhtäläisiä seuraajia kuin kaikki muutkin. Eivät ne tiedä mitään Meghanista ja sen ukosta nekään, vaikka kovin ovat tietäväisiä olevansa. Hähää. 

Vierailija
1928/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, kun nämä muita haukkuvat eivät koskaan muista sitä, että itse ovat ihan yhtäläisiä seuraajia kuin kaikki muutkin. Eivät ne tiedä mitään Meghanista ja sen ukosta nekään, vaikka kovin ovat tietäväisiä olevansa. Hähää. 

Mitkä "muita haukkuvat"? Jos joku luulee tuntevansa tämän julkkisparin niin tarkkaan kuin tässä ketjussa osa on ilmaissut, ja sen perusteella kirjoittelee inhostaan täällä, niin kai sellaisen perusteita saa ihmetellä? Se ei ole mitään haukkumista vaan puutteellisen argumentaation toteamista.

Ja seuraaja voi olla analyyttinen tai sitten tunteella. Analyyttisella pysyy yleensä henkilökohtaiset tunteet erossa tosiasioista ja siksi analyyttisen arvostelukyky on parempi. 

Vierailija
1929/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos puhuvat jo Oprahissa pussiin ja tarinat vaihtuvat kuulijoiden mukaan niin yleisellä elämänkokemuksella tällainen ihminen on silloin valehtelija.

Juurikin näin. 

Minulla itselläni on kokemusta pahantahtoisesta narsistista. Kaikki Meghanissa huutaa samanlaista kahelia kuin tämä Saija aikoinaan. 

Ja kyllä, kun itse on joskus ollut mukana narsistin vuoristoradassa ottavana osapuolena, sitä osaa katsoa muistakin ihmisistä. 

Harryn ongelma taas on äidin varhainen kuolema ja jalustalle nostaminen ja se, ettei Harryllä olekaan yhtä tärkeä roolia elämässä kuin isoveljellään ja tämän lapsilla. Meghan osasi hyvin ajoittaa hyökkäyksensä: tulepa tänne, luota minuun, kujersi hämähäkkikin kärpäselle. 

Ja nyt sitten ollaan tässä. Kuninkaallisista ovat vajonneet litkuisen levitteen kaupustelijoiksi. 

Vierailija
1930/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä "muita haukkuvat"? Jos joku luulee tuntevansa tämän julkkisparin niin tarkkaan kuin tässä ketjussa osa on ilmaissut, ja sen perusteella kirjoittelee inhostaan täällä, niin kai sellaisen perusteita saa ihmetellä? Se ei ole mitään haukkumista vaan puutteellisen argumentaation toteamista.

Ja seuraaja voi olla analyyttinen tai sitten tunteella. Analyyttisella pysyy yleensä henkilökohtaiset tunteet erossa tosiasioista ja siksi analyyttisen arvostelukyky on parempi. 

Annasku arvaan: tarkoitit ittees. 😂

Vastaus tulee tässä: et sinä ole analyyttinen. 

Vierailija
1931/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollaisten valehtelijoiden ideologian puolustelu on meghanismia. Piste.

Vierailija
1932/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Minulla itselläni on kokemusta pahantahtoisesta narsistista. Kaikki Meghanissa huutaa samanlaista kahelia kuin tämä Saija aikoinaan. 

Ja kyllä, kun itse on joskus ollut mukana narsistin vuoristoradassa ottavana osapuolena, sitä osaa katsoa muistakin ihmisistä. 

Harryn ongelma taas on äidin varhainen kuolema ja jalustalle nostaminen ja se, ettei Harryllä olekaan yhtä tärkeä roolia elämässä kuin isoveljellään ja tämän lapsilla. Meghan osasi hyvin ajoittaa hyökkäyksensä: tulepa tänne, luota minuun, kujersi hämähäkkikin kärpäselle. 

Ja nyt sitten ollaan tässä. Kuninkaallisista ovat vajonneet litkuisen levitteen kaupustelijoiksi. 

Montako purkkia ostit? Missäpäin Amerikkaa asut? Maistamatta et voi tietää miten litkuista se levite on eikä niitä ole lähetetty ulkomaille. Valhetta valheen perään.

Vierailija
1933/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääkkösdiplomaatti on nyt myöhässä...

Haha, joo. 😂

Vierailija
1934/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Vierailija
1935/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan lääketieteellinen fakta joka paikassa, ettei vesialtaassa synnyttävälle anneta epiduraalipuudutusta. Enkä usko brittihovin jäseniä hoitavan tahon antaneen Harryn tyhjentää paria kanisterillista ilokaasua.

Jos "Waagh"-kirjassa tällaista selostaa niin paskaa puhuu.

Vierailija
1936/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääkkösdiplomaatti on nyt myöhässä...

Näytti jo vähän aikaa siltä että tämä rääväsuu olisi ottanut opikseen. Ei kestänyt päivääkään ennenkuin taas avasi sanaisen arkkunsa. Nyt taitaa kokeilla miten kauan kestää ennenkuin saa bannit koko keskustelupalstalta.

Vierailija
1937/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Tajuatkohan, että tuo sinun oma kokemuksesi ei tee sinusta pätevämpää Meghanin arvostelijaa vaan itse asiassa epäpätevämmän? Todistit juuri että heijastat omat kokemuksesi "Saijan" kanssa häneen. 

Vierailija
1938/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan lääketieteellinen fakta joka paikassa, ettei vesialtaassa synnyttävälle anneta epiduraalipuudutusta. Enkä usko brittihovin jäseniä hoitavan tahon antaneen Harryn tyhjentää paria kanisterillista ilokaasua.

Jos "Waagh"-kirjassa tällaista selostaa niin paskaa puhuu.

Täällä ei ole kukaan kiistänyt ettäkö epiduraalia voisi saada vesialtaassa. Mutta täällä joku väitti että epiduraalin jälkeen ei voi kotiutua samana päivänä ja se taas ei pidä paikkaansa. 

Ja tiedän montakin miestä jotka ovat kokeilleet hengittää hiukan ilokaasua vaimon synnyttäessä. Katsos kun nainen ei sitä maskia koko aikaa pidä kasvoillaan. No big deal.

Vierailija
1939/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollaisten valehtelijoiden ideologian puolustelu on meghanismia. Piste.

Onko sinulle täysin tuntematonta, että ei ole kummankaan osapuolen puolella vaan katsoo asiaa ulkopuolisena, tiedostaen oman puutteellisen informaation asiassa? Vähän jo alan ihmetellä miksi jaksan edes vastailla näihin vääristelyihin.

Vierailija
1940/19006 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Saat vastauksen jokaiseen kysymykseesi kun pystyt todistamaan että olen yhdellä sanallakaan kirjoittanut mitään mistään Meghanin myymästä tuotteesta. No niin, annapa tulla nyt!