Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (34973)

Vierailija
1921/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos puhuvat jo Oprahissa pussiin ja tarinat vaihtuvat kuulijoiden mukaan niin yleisellä elämänkokemuksella tällainen ihminen on silloin valehtelija.

Osaatko siteerata sanasta sanaan mitä valheellista puhuttiin Oprah'n haastattelussa? Kiinnostaa kuulla niitä valheita.

Tässä on vain osa kokoelmasta. koita pysyä perässä: Hän valehteli hakiessaan "The Suits" sarjan koe-esiintymiseen että hän on SAG:n (screen actors guild) jäsen. Hän tunnusti myöhemmin että hän valehteli jäsenyydestään. Häntä ei koskaan oltu kelpuutettu ja suitsiin haluttiin vain SAG näyttelijöitä Hän myönsi asian haastattelussa naurahtaen " I am such a fraud".

Tig kolumneissaan hän ylisti jatkuvasti maailmanparasta iskä-kultaansa, joka maksoi hälle hyvän koulutuksen, asumisen, autot ja näyttelijän tunteja

Väittää siinä with Love Megan- sarjan yhdessä jaksossa, että olisi lapsena syönyt pikaruokaa kokoajan. Tuskin. Isä ja äiti ovat kohdelleet tätä, kuin prinsessaa, ja käynyt hienoa yksityiskoulua Los Angelesissa. 

Vierailija
1922/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa "keskustelu" on yhtä ja samaa vanhojen asioiden uudelleenlämmitystä ja hyvää päivää kirvesvartta vastauksia. Ei mitään ajankohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oprahissa hän valehteli ainakin että häneltä olisi takavarikoitu passi hovissa sekä tuo yksityinen vihkimisseremonia muutamaa päivää ennen varsinaista "spektaakkelia".

Vierailija
1924/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkkaa kirjaa" pitävät tietenkin ne, joilla on aina esittää todisteet, kun meghanisti kyselee epätoivoissaan perusteluita :D 

Älä kysele linkkejä, lähteitä tai mitään muutakaan faktaväitteiden todisteluiksi, jos se on aina vaan tämä typerä "tarkka kirja" :D

Vierailija
1925/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nopsa googlaus ja selviää että ilokaasu on brittilainsäädännössä luokiteltu psydeeliseksi aineeksi ja huumeeksi. Hammaslääkärit eivät ole enää aikoihin saaneet käyttää sitä potilaillaan. Toisinaan potilas kuoli ilokaasuun. Bilehuumeena se voi aiheuttaa pahimmillaan kouristuksia, tajuttomuutta ja jo10min. kuoleman. Se on kuitenkin edelleen käytössä esim. synnytyksissä turvallisena kivunlievittäjänä osaavissa käsissä. 

Itse olen se "puolibritti" ja isoäitini valvoessaan vaarini kuolinvuoteella sairaalassa, pyysi särkylääkettä hoitajilta, koska useamman päivän stressi ja yövalvominen aiheutti hänelle päänsärkyä. Yhtä pamolia tai disperiiniä hoitajat eivät saaneet hälle antaa. Sukulainen joutui tuomaan hälle särkkäreitä apteekista. 

Ilokaasu aiheuttaa hapenpuutetta aivoissa, ja siksi synnyttäjillä sen annostelu on tarkkaa, ja pitää huolehtia hapen antamisesta ilokaasua antamisen jälkeen. Aiheuttaa myös pitkäaikaisessa käytössä neurologisia ongelmia, mm tasapaino- ja kävelyvaikeuksia.

Onhan tuo Harry voinut sitä i mpata, mutta pistää miettimään, että onko ihan täysin sekaisin jo kaikista aineista, mitä on kokeillut/käyttänyt? Turha enää selittää äitinsä kuolemalla, häntä on teininä yritetty auttaa ohjaamalla hoitoon, ja hän on sitäpaitsi aikuinen mies, pitäisi jo ihan itse osata ottaa vastuu elämästään.

Vierailija
1926/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekään tiedätte heidän elämästä

Ei se ole kysymys vaan toteamus, ei teiltä voi vastausta odottaa.

Vierailija
1927/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos puhuvat jo Oprahissa pussiin ja tarinat vaihtuvat kuulijoiden mukaan niin yleisellä elämänkokemuksella tällainen ihminen on silloin valehtelija.

Osaatko siteerata sanasta sanaan mitä valheellista puhuttiin Oprah'n haastattelussa? Kiinnostaa kuulla niitä valheita.

Tässä on vain osa kokoelmasta. koita pysyä perässä: Hän valehteli hakiessaan "The Suits" sarjan koe-esiintymiseen että hän on SAG:n (screen actors guild) jäsen. Hän tunnusti myöhemmin että hän valehteli jäsenyydestään. Häntä ei koskaan oltu kelpuutettu ja suitsiin haluttiin vain SAG näyttelijöitä Hän myönsi asian haastattelussa naurahtaen " I am such a fraud".

Tig kolumneissaan hän ylisti jatkuvasti maailmanparasta iskä-kultaansa, joka maksoi hälle hyvän k

Hienoa yksityiskoulua? Mikä siitä mielestäsi tekkee niin hienon?

Vierailija
1928/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan annonseeraa plagiovansa seuraavaksi Catherinen vaatteita, kun Catherinen muksujen vaatteet tulivat jo kopioiduiksi?

Ai niinkuin Katen homssuisia kukkamekkoja🙊

Nonni, siinä teille se vihaaja. Nyt teidän täytyy olla tyytyväisiä, kun se löytyi. 

Ei net nyt ihan nykymuodin mukaisia kuitenkaan ole. Muistuttavat kovasti Laura Ashleyn 1980 kokoelmia.

Minulle tulee mieleen Mark & Spencerin 90-luku. 

Hovietiketti sanelee tarkasti sen, miten kuninkaalliset pukeutuu. Miss Markle ei tätä(kään) asias koskaan tajunnut, esiintyi esim hihattimissa vaatteissa, ja ilman sukkahousuja. Kate on tyylikäs ja klassinen pukeutuja, sitä on suomalaisen tuumipukutädin vaikea tajuta. Sinulle varmaan Luiz vttunin logovaatteet ja asusteet ovat tyylikkyyden huippu.

Vierailija
1929/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka dorka on tyyppi, joka julkaisee kirjassa tarinoita, joiden todenperäisyyden pystyy helposti tarkistamaan? Onko Harry ihan irti todellisuudesta? Ilokaasuissako sanellut tarinoitaan?

Spare sold more than 1.43 million copies in all formats in the United States, Canada and Britain, including pre-orders, according to its publisher. The figure marked the largest first-day sales for any nonfiction book ever published by Penguin Random House, the world's largest publisher.Jan 13, 2023 (New York Times)

En minä myyntiluvuista kirioittanutkaan vaan sisällön todenperäisyydestä mm tämän synnytyslegendan suhteen. Tottakai tällainen juorukirja myy, hetken aikaa. Sisällön uskottavuudesta se ei todista mitään. Sulla on taipumus kommentoida vähän lainaamasi tekstin vierestä, tai etsiä siitä joku ihan muu poi

Harry on voinut puhua ihan mitä soopaa tahansa, koska on tiennyt, että kuninkaalliset eivät voi asiaa kommentoida. 

Vierailija
1930/34973 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkitollotoopet, plagiointia ja teeskentelyä, monarkian hyväksikäyttöä. Haza on suorastaan maanpetturi. Toivottavasti hovi pitää ovensa kiinni ja unohtaa tuon luuserin.

Vierailija
1931/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta M valehtelee koko ajan. En jaksa edes listatata kaikkia asioita, ne useimpien tiedossa. Kyse on siitä, että keksii/kopioi "sopivia" tarinoita.

Vaikka että keskenmeno =kaikki uskoo/ihan normaalia, tuttua monille. Mutta hautaaminen saman puun alle mihin  Dianan kaverin  sikiö jne. =valhe.. =kyseenalaistan KOKO tarinan.

Ja se että tarinat 'elää', normaalin ihmisen jutut pysyy 'samana'. Tiedän että Kateen vertaaminen tyhmää/ärsyttää mojia, mutta hänen elämänsä ja 'historia' pysynyt samana! Ei poukkoule ja ole tänää  yhtä ja huomenna toista...,

Markle kopioi muita ja omii muiden kokemuksia itselleen. Mutta miksi. Eikö hän näe omassa elämässään mitään ainutkertaista vai häpeääkö sitä? Ja miksi Hartsa näitä samoja valheita kertoo kirjassaan tosin eri versiossa koska ne ovat valheita. Onko Hartsa niiin huumeissa ja jälkitripeissä ettei erota todellisuutta kuvitellusta.

Vierailija
1932/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin valheet liittyvät aina kuhunkin tilanteeseen ja niiden tarkoitus on kerätä hänelle sympatiaa ja ymmärrystä.

Ihan älytön vale oli sekin, ettei hän tiennyt Brittihovista mitään eikä ollut googlannut Harrysta tietoja. Hänellä oli hyllyssään Diana-kirjoja ja hän kävi luokkaretkellä Englannissa Buckinhamin palatsin luona. Ihan tarpeeton valhe tuo googlauskin. Minä googlaan kaikkea, mikä kiinnostaa. Niin tekee iso osa ihmisiä nykyään. Eihän siinä mitään noloa ole.

Ja jos Charles olisi rasisti, olisiko hän saattanut Meghanin alttarille ja sallinut gospel-kuoron ja mustan, karismaattisen  saarnamiehen Anglikaanisissa häissä? 

(Karismaattinen saarnamies viittaa siis vapaaseen saarnatyyliin eikä henkilön luonteeseen, kun puhutaan kristillisestä kulttuurista)

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningatar tästä ei pitänyt. Mutta mitäs protokollasta ja kuningattaresta..

Camillan hääpuku sopi paremmin aikuiselle divorceelle ja oli silti kaunis ja näyttävä. 

Kaiken häihin ja Frogmore Cottagen remonttiin laitettujen miljoonien jälkeenkin Meghan koki olevansa syrjitty.

Vierailija
1933/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan asunto on hiljaisella myyntilistalla.

Vierailija
1934/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkitollotoopet, plagiointia ja teeskentelyä, monarkian hyväksikäyttöä. Haza on suorastaan maanpetturi. Toivottavasti hovi pitää ovensa kiinni ja unohtaa tuon luuserin.

Opiskelepa hiukan mitä tarkoittaa maanpetturuus. Tämä teissä vihaajissa on juuri pielessä: suhteellisuudentajun totaalinen puute. Esim. Harryn setä Andrew on syyllistynyt oikeisiin, ällöttäviin rikoksiin ja silti hänestä ei ole tuhansien sivujen haukkumisketjuja. Ei, niitä on paljon mukavampi tehdä ihmisistä, jotka ei ole tehneet oikeastaan mitään muuta kamalaa kuin kertoneet vähän tahdittomia perhepiirin asioita julkisuuteen.

Vierailija
1935/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin valheet liittyvät aina kuhunkin tilanteeseen ja niiden tarkoitus on kerätä hänelle sympatiaa ja ymmärrystä.

Ihan älytön vale oli sekin, ettei hän tiennyt Brittihovista mitään eikä ollut googlannut Harrysta tietoja. Hänellä oli hyllyssään Diana-kirjoja ja hän kävi luokkaretkellä Englannissa Buckinhamin palatsin luona. Ihan tarpeeton valhe tuo googlauskin. Minä googlaan kaikkea, mikä kiinnostaa. Niin tekee iso osa ihmisiä nykyään. Eihän siinä mitään noloa ole.

Ja jos Charles olisi rasisti, olisiko hän saattanut Meghanin alttarille ja sallinut gospel-kuoron ja mustan, karismaattisen  saarnamiehen Anglikaanisissa häissä? 

(Karismaattinen saarnamies viittaa siis vapaaseen saarnatyyliin eikä henkilön luonteeseen, kun puhutaan kristillisestä kulttuurista)

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningata

Uuuuhhh voi kamalaa miten karmeisiin synteihin onkaan syyllistynyt, että ihan itse valitsemassaan hääpuvussa piti päästä alttarille..

Vierailija
1936/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanille sallittiin myös se käsin kirjailtu huntu  (500 työtuntia) ja vitivalkoinen hääpuku - vaikka olikin eronnut nainen. Kuningata 

The Tigiiin kirjoitti katsoneensa Catherinen ja Williamin häitä telkkarista ja hyvin kaunaisesti siihen kommentoi varsinkin Catherineä. Se katkeruus Catherineä kohtaan on paljon varhaisempaa tuotetta kuin Harryn tapaamisen jälkeistä. 

Vierailija
1937/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. 

Minulla itselläni on kokemusta pahantahtoisesta narsistista. Kaikki Meghanissa huutaa samanlaista kahelia kuin tämä Saija aikoinaan. 

Ja kyllä, kun itse on joskus ollut mukana narsistin vuoristoradassa ottavana osapuolena, sitä osaa katsoa muistakin ihmisistä. 

Harryn ongelma taas on äidin varhainen kuolema ja jalustalle nostaminen ja se, ettei Harryllä olekaan yhtä tärkeä roolia elämässä kuin isoveljellään ja tämän lapsilla. Meghan osasi hyvin ajoittaa hyökkäyksensä: tulepa tänne, luota minuun, kujersi hämähäkkikin kärpäselle. 

Ja nyt sitten ollaan tässä. Kuninkaallisista ovat vajonneet litkuisen l

Ei.

Minun kokemukseni saa minut näkemään ja tajuamaan, milloin huijari huijaa huijattavaa eikä tämä tajua tulevansa huijatuksi. Ole onnellinen, jos sinulle ei vielä ole käynyt niin. Mutta heti  kun se tapahtuu, sen jälkeen tajuat kyllä. Jos siis olet sen pyörityksen jälkeen vielä hengissä ja yhtenä kappaleena, fyysisesti ja henkisesti. 

Ehdottaisin muuten, että jätät kaikki nuo "analysoinnit" muiden "epäpätevyyksistä".  Et todellakaan anna itsestäsi hyvää kuvaa. Pelkästään epäpätevän. 

Vierailija
1938/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Saat vastauksen jokaiseen kysymykseesi kun pystyt todistamaan että olen yhdellä sanallakaan kirjoittanut mitään mistään Meghanin myymästä tuotteesta. No niin, annapa tulla nyt!

No siinäpä meillä vasta oikea Meghanin tiaratantrum! Ei mikään ihme, meghanisti kun on kyseessä. 

Vierailija
1939/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse olet ostanut? Maistamatta et voi tietää, että se ei ole litkuista. 

No niin, annapa tulla nyt. Montako purkkia ostit, usalainen? Oliko litkuista vai ei? Saitko kaikki purkit, joista maksoit? Aivan kaikki ostaneet eivät ole saaneet, siitä on ollut uutisointia mediassa. 

Saat vastauksen jokaiseen kysymykseesi kun pystyt todistamaan että olen yhdellä sanallakaan kirjoittanut mitään mistään Meghanin myymästä tuotteesta. No niin, annapa tulla nyt!

NO NIIN, ANNAPA TULLA NYT ! 

SINULLA ON MENEILLÄÄN MEGHANIN TIARATANTRUM! 

Vierailija
1940/34973 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halpaa huvia uhota ketjussa ja sitten luikkia piiloon häntä koipien välissä. 

No kuule. Siinä on sellainen teeny tiny juttu. Ihan teeny tiny. Minulla nimittäin on jotain mitä sinulla ei ole. 

Minulla on elämä internetin ja vauva av:n ulkopuolella. Eli arvaa missä olin? Olin elämässä elämääni. 

Ketju on lukittu.