Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?

Vierailija
15.05.2026 |

Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehenä katsoisin peiliin, enkä tekisi tästäkin naisten ongelmaa

Vierailija
2/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi sitä selittää? Minä tunnen yhden naimisissa olevan miehen, joka käyttää maksullisten palveluita. Rakastaa vaimoaan, mutta heidät halut ei vaan ole kohdanneet vuosikausiin. Lisäksi tunnen kourallisen miehiä, jotka muuten vaan pettävät puolisoaan. Kelle mun pitäis tätä selittää ja miksi? Eikö se ole niiden miesten asia selittää tekojaan, eikä minun tai jonkun muun naisen?

Vierailija
4/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on rikkaita ja komeita toimitusjohtajia ja yritysmaailman eliittimiehiä, eikös niin?  ; )

Vierailija
5/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se meidän Pentti nyt tuollaisia hyi!

Vierailija
6/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenhän se on selitettävä.

Vierailija
7/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta prosenttia avioeroista on naisten hakemia? Luku taitaa olla 70 %. Yksikään ero ei ole turha.

Vierailija
8/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ap ei osaa nähdä tuota omien sukupuolikollegoiden vikana. #naisvihanäkyväksi

Vierailija
9/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa huoramarkoista on perheellisiä narsisteja. Ihan yleistä tietoa. 

Vierailija
10/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .

Vierailija
11/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .

PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe. 

Vierailija
12/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.

Vierailija
13/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe. 

Ei tietenkään pakko, mutta vapaat miehet saavat helposti vaihtelevaa seksiä vapailta naisilta, kun taas varatuilla on nuo rajoitteensa.

Vierailija
14/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omassa asiakaskunnassani perheelliset miehet on varmasti yli puolet.

Ja muutenkin seksipalveluiden tarjonta on niin suurta PK-seudulle, että asiakaskunta on todella laaja. Ei peräkammarin pojat elätä tälläistä joukkoa seksityöntekijöitä.

Vierailija
15/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin moraaliton, niin parempi vain ottaa ero ja päästää aviopuoliso vapaaksi.

Vierailija
16/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettävät, ei siinä sen kummempaa. Ja nämä sitten muka tarvitsisivat konservatiivisen vaimon. Ja sitten ihmetellään kun naiset hakee eroa.

Vierailija
17/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun puolelta tuo asia vaatisi selityksiä, niin ehkä pikemminkin niiden miesten.

Vierailija
18/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi selittää, voihan sen vain uskoa.

Vierailija
19/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun puolelta tuo asia vaatisi selityksiä, niin ehkä pikemminkin niiden miesten.

Miehenhän pitää siinäkin tapauksessa selittää kun nainen pettää. Jotainhan mies on tehnyt silloin väärin kun ei nainen ole ollut tyytyväinen!

Vierailija
20/35 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pettäjiä. Ei kai siinä muuta seliteltävää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan