Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25192)
Minä pidän hyvin outona käytöksenä, jos ihminen uuteen paikkaan tullessaan ensimmäiseksi ryntää halailemaan vieraita ihmisiä. Ei missään työpaikassa sellaista normaalina pidetä, tai uutena naapurina kävisi heti kaulaan kiinni. Jotain omituista silloin näkisin tässä tyypissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hyvin outona käytöksenä, jos ihminen uuteen paikkaan tullessaan ensimmäiseksi ryntää halailemaan vieraita ihmisiä. Ei missään työpaikassa sellaista normaalina pidetä, tai uutena naapurina kävisi heti kaulaan kiinni. Jotain omituista silloin näkisin tässä tyypissä.
Mä pidän erittäin huolestuttavana (narsisti, sosiopaatti, pirullinen ja ivallinen vaan??) kun oli vieläpä uniikisti kyse KUNINKAALLISTEN ensitapaamisesta.
Mulle ainakin tulisi ihan ensimmäisenä mieleen tutustua siihen paljon puhuttuun protokollaan, josta kerran olikin lehdessä joitain siihen kuuluvia sääntöjä, joista muistan heti yhden; kuninkaalliseen ei saa koskea.
Jo tämä heti aluksi, mutta ei Harry edes sitä muka muistanut kertoa?
Monta kertaa on myös lehtijutuissa ollut, kuinka joku on esim. taputtanut olalle, suudellut kädelle, alkanut talutella portaissa (Tom Cruise Catherinea ensi-illassa, mutta hänellä oli siihen tietty lupa) ja perässä lukee, että tällaistahan ei saa tehdä, eli ottaa lähikontaktia.
Mitä tekee Meghan Markle? Syöksyy kiinni ja rutistaa, kai muiskautteli poskisuudelmiakin, kun se on joissain maissa tyyli. Ei tulisi kyllä myöskään mieleeni ottaa tulevaa kuningasparia paljain jaloin vastaan, vaikka kuinka oltaisiin mun kotona. Kas kun ei jossain aamutakissa laahustanut tukka pystyssä moikkaamaan. Mutta tuokin oli vain osoitus siitä, että "en mä nyt teitä palvo, enkä halua niiailla, turha kuvitellakaan".
Andrew Gold on Heretics-podcastissaan toistamiseen haastatellut Andrew Lownieta tämän Entitled-kirjasta, joka käsittelee siis Yorkeja. Videon loppupuolella Lownie kertoo, että tapahtuma, joka sai Harryn vetäisemään Andrew'n nenän verille, liittyi Harryn huumeiden käyttöön. Muu haastattelu valaisee mielenkiintoisesti Andrew'n syntyperää, lapsuutta ja muun kuninkaallisen perheen asioita. Ei niistä tässä kuitenkaan sen enempää, koska eivät liity Sussexeihin.
Jotta kukas se olikaan perheen väkivaltainen öykkäri? Kun ei itsehillintää, älyä ja verbaliikkaa riitä, otetaan nyrkit avuksi. Harryn suhteen menee tosin kaikilla hermo.
Vierailija kirjoitti:
Andrew Gold on Heretics-podcastissaan toistamiseen haastatellut Andrew Lownieta tämän Entitled-kirjasta, joka käsittelee siis Yorkeja. Videon loppupuolella Lownie kertoo, että tapahtuma, joka sai Harryn vetäisemään Andrew'n nenän verille, liittyi Harryn huumeiden käyttöön. Muu haastattelu valaisee mielenkiintoisesti Andrew'n syntyperää, lapsuutta ja muun kuninkaallisen perheen asioita. Ei niistä tässä kuitenkaan sen enempää, koska eivät liity Sussexeihin.
Jos huumeista saa mustan silmän, niin en yhtään ihmettele jos Harry löi toisenkin kerran. Ei kestänyt kuulla totuutta vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Tai kun ensi kertaa tapaa puolisonsa veljen ja tämän vaimon, olivat ne sitten kuninkaallisia tai taviksia.
Omituiseen valoon tuo "olen aina ollut halailija" joutuu kun katsoo videoita joissa Meghania iljettää ja hän suorastaan kavahtaa inhon ilme naamallaan kun joku lapsi yritti häntä koskea. Ja Harry, se rento ja ihana Harry joka niin ymmärtää lapsia ja on heidän kanssaan luonnostaan hyvä nuhtelee lasta!!!!!
Tosiasiassa se Meghanin "kaikkien" halailu on tilanteesta riippuen vallan käyttöä/esitystä medialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Tai kun ensi kertaa tapaa puolisonsa veljen ja tämän vaimon, olivat ne sitten kuninkaallisia tai taviksia.
Omituiseen valoon tuo "olen aina ollut halailija" joutuu kun katsoo videoita joissa Meghania iljettää ja hän suorastaan kavahtaa inhon ilme naamallaan kun joku lapsi yritti häntä koskea. Ja Harry, se rento ja ihana Harry joka niin ymmärtää lapsia ja on heidän kanssaan luonnostaan hyvä nuhtelee lasta!!!!!
Tosiasiassa se Meghanin "kaikkien" halailu on tilanteesta riippuen vallan käyttöä/esitystä medialle.
Juuri näin, esitystä medialla/vallan käyttöä, ja mikä tärkeintä: Dianan larppausta! Sydänten prinsessalla kun oli tapana ottaa HIV-potilaatkin lähelleen, halata ja silitellä. Harry puolestaan hoitaa sen miinakävelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on sen verran viileä että ei varmaan tykkää kenenkään halaluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa se Meghanin "kaikkien" halailu on tilanteesta riippuen vallan
---------
Älä viitsi vertailla Marklea kuninkaallista protokollaa noudattavaan Walesin prinsessaan.
Meghan on nykyään pelkkä tavismoukka, joka ryntäili kuin päätön kana, vaikka arvokkuutta, vailla tilannetajua, vailla monarkian kunnioitusta, vailla Elisabetin oppeja, itsekkäänä ja omahyväisenä.
Catherine on viileä tarvittaessa, kuten arvolleen kuuluukin, mutta hänet on lukuisiin kertoihin nähty sydämellisesti halaamassa, kuten hyvin tiedät. Ottaa etenkin lapset hyvin huomioon, kaikki näyttävät hänen kanssaan viihtyvän.
Meghan saa nykyisin riekkua ihan miten tykkää, ja siitä onkin todella hieno esimerkki sen kuvottava tanssin veivaus.
Mistä moinen katkeruutesi? Jätä jo hovi pois näistä keskusteluista, elävät siellä omaa elämäänsä ja Harryn perhe omaansa.
Meghan, the hugger, ei saa lapsiin luonnollista, lämmintä kontaktia. Lapset tietävät, kuka on aito. Meghan esittää, kun halaa lapsia ja ottaa heihin kontaktia, sen näkee paljaalla silmälläkin. Se ei ole aitoa (mikä hänessä sitä olisi,,).
Eikä se kuuluu amerikkalaiseen kulttuuriin (Meghanin selitys), että ryntäillään halailemaan ihmisiä, joita ei kunnolla vielä tunne, varsinkaan sellaisessa kulttuurissa, jossa ollaan pidättyväisiä ja kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Meghan, the hugger, ei saa lapsiin luonnollista, lämmintä kontaktia. Lapset tietävät, kuka on aito. Meghan esittää, kun halaa lapsia ja ottaa heihin kontaktia, sen näkee paljaalla silmälläkin. Se ei ole aitoa (mikä hänessä sitä olisi,,).
Eikä se kuuluu amerikkalaiseen kulttuuriin (Meghanin selitys), että ryntäillään halailemaan ihmisiä, joita ei kunnolla vielä tunne, varsinkaan sellaisessa kulttuurissa, jossa ollaan pidättyväisiä ja kohteliaita.
Ja vaikka olisi kuinka hyvät tiedot ja taidot eri kulttuurien suhteen, on olemassa sellainenkin asia, kuin erilaisten ihmisten erilainen suhtautuminen läheisyyteen ja lähestymiseen, onhan se kuitenkin hyvin intiimi asia. Talonpoikaisjärjellä tajuttava.
Toki tätä on kuninkaallistenkin siedettävä, eli ei joltain liki 100-vuotiaalta, kansanjoukosta kyynelsilmin syliin syöksyvältä mummolta, voi tietenkään kieltää ja työntää häntä pois, mutta taas sitä tilannetajua, pitäisi lukea niitä katseita ja eleitä...
Jotkut oikein kavahtavat jos vaikka kuiskaa korvaan jotain. Toinen saattaa olla aivan ihastuksissaan saadessaan runsaan lämpimän halauksen. Meghan painaa kuin katujyrä, minä, se olen minä joka täältä tulen, ja teen mitä minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sama kun pistäisi pillit pussiin, jos lehdistö "sopimuksin" vaikenisi. Höpönlöpön. Meghanistien puolusteluja vain. Aneemista suorastaan on näiden anti tähän ketjuun, ei osata kuin Catherinea haukkua ja valheita suoltaa.
Niin olivat kärppänä Tanskan nykyisen kuninkaankin perässä ja julkistivat yölliset kävelyt.
Danielia ja Viktoriaa on yritetty erottaa lehdissä niin, että antoivat jo kiukkuisen lausunnon.
Samoin on Monacosta pelkkää erouutista, koko ajan.
Meghanisti ei saa mielenrauhaa ajatuksesta että Catherine ja William olisivat onnellisesti naimisissa, olisivat uskollisia toisilleen ja rakastaisivat toisiaan. Ei, kyllä Williamilla täytyy olla muita naisia, monikossa. Au-lapsiakin toivottavasti.
No eikö sillä ole?
Kaikki eivät ole niin huolettomia alapäästään kuin sinä. Ja lyö faktaa tiskiin, kun kerran jotain vihjailet. Ai niin, sinullahan ei ole mitään muuta kuin harhainen pää ja lampaan aivot, uskot kaiken sen mitä joku kusipää levittää.
Vierailija kirjoitti:
Harry oli siis VJ 80 Dayna laittanut kaverinsa viemään veteraanien muistomerkille oman seppeleensä ja "salaisen kirjeen", jossa oli ihan oman hovin monogrammi allekirjoituksineen. Kirje oli viety sinne "salaa" sen jälkeen, kun Charles ja Camilla olivat poistuneet paikalta. Ja kas, tämä salainen kirje vuoti jotenkin lehtiin..
Kyse oli Harryn törkeästä pr-tempusta, jonka oli varmaan keksinyt Meghan yhdessä Meredith Mainesin kanssa. Kirjeessä Harry olevinaan kiittää veteraaneja ja prinssi Philipiä sodan aikaisista uhrauksistaan. Samaista isoisäänsä hän oli kohdellut kaltoin varsinkin Oprah-haastattelun myötä.
Anteeksi, että uutiseni on päivän vanha.
Koska lehdet tietävät kertoa, että Harry oli erityisesti pyytänyt, että seppele kirjeineen lasketaan vasta Charlesin ja Camillan lähdön jälkeen, merkitsee se sitä, että Harryn kaverin on pitänyt kertoa se GBNewsille, joka asiasta ensimmäisenä kertoi. Kukaan ei ole vaan voinut löytää salaa laskettua seppelettä ja "salaista" kirjettä tyyliin "kas, täällä on kirje Harrylta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän erittäin huolestuttavana (narsisti, sosiopaatti, pirullinen ja ivallinen vaan??) kun oli vieläpä uniikisti kyse KUNINKAALLISTEN ensitapaamisesta.
Mulle ainakin tulisi ihan ensimmäisenä mieleen tutustua siihen paljon puhuttuun protokollaan, josta kerran olikin lehdessä joitain siihen kuuluvia sääntöjä, joista muistan heti yhden; kuninkaalliseen ei saa koskea.
Jo tämä heti aluksi, mutta ei Harry edes sitä muka muistanut kertoa?
Monta kertaa on myös lehtijutuissa ollut, kuinka joku on esim. taputtanut olalle, suudellut kädelle, alkanut talutella portaissa (Tom
DIANA OLI BIOLOGINEN MIES. Siis MIES jolla ei OLLUT lapsia. Fakea kaikki lapset.
Missä,unessa olette?
Meghanin jouluohjelman kuvausten olisi tarkoitus alkaa syyskuussa. Aiemmin oli huhuja siitä, ettei hän ole löytänyt oikein ketään mukaan ohjelmaan. Nyt kuuluu kerrottavan, että hän olisi ottanut piano- ja laulutunteja itselleen, jotta voisi esiintyä kuin Walesin prinsessa. Itse olen kuullut hänen laulavan nuorena yhdessä jonkun häntä parempiäänisen nuoren naisen kanssa, sekä sotilastukikohdassa mumisemassa White Christmasia. Jospa se tänä vuonna irtoaisi vihdoinkin..
Totta. Se, ettei saa koskea tai lähestyä ilman lupaa istuu satoja vuosia vanhoissa turvallisuussäännöissä, kun ei ollut varmuutta lähestyykö henkilöä pahoissa aikeissa. Historiassa niitä pahoissa aikeissa lähestyneitä on runsaasti ja saaneet pahaa jälkeä aikaiseksi. Elisabet ja Charles kasvoivat niiden ohjeiden mukaan. Aluksi Dianan käytös aiheutti turvamiehille päänsärkyä, mistä Diana otti nokkiinsa. Nykyään Charles antaa halata ja vaikka poskisuudella itseään, koska turvatoimet ovat kehittyneet, William ja Kate voivat kätellä ja kosketella kansaa. Mutta, oliko Marklen käytös sopivaa, vai ei?. Markle ryntäsi Harryn ja jopa Elisabetin edelle väkijoukkoon. Marklen paljasjaloin ensiesiintymisestä Williamin ja Katen kanssa on näköjään kahtaa tietoa. Menikö Sussexit kylään Cambridgien luo, vai tulivatko he Harryn "pikkumökkiin"? Olen lukenut molemmin päin. Jos Sussexit menivät iltateelle Cambridgeille Kensingtonissa asuessaan paljain jaloin, se oli paha. Ja, vaikka Sussexit olisivat pyytäneet Katea ja Willsia käymään heidän talossaan ja emäntä avannut oven alipukeutuneena paljain jaloin, sekin olisi huono juttu ja osoittaisi kunnioituksen puutetta. Lisäksi Cambridget olivat "pukeutuneet", kuten kylään naapuriin mennään ja ensi kertaa tulevaa morsianta tapaamaan. Oli vielä talviaika, eikä todellakaan paljaiden jalkojen vuodenaika, eikös tämä Amerikan nirppanokka valittanut myös "Harryn alkeellisen pikkumökin vetoisuudesta" Eivätkä H&M tainneet olla silloin vielä naimisissakaan ja Marklelle yritettiin opettaa etikkettisääntöjä.
Ei haittaa kun asiaa ei olla käsitelty palstalla.
https://x.com/RNN_RoyalNews/status/1957430028251050453