Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieronta lisätyönä - mielipiteitä?

Vierailija
28.08.2024 |

Mietin, kuinkahan tuottoisaa olisi tehdä hierontaa työn ohella lisätyönä? Tänään varasin itse aikaa hierojalle ja tuntihinta näytti olevan 70-80e. Näiden ALV on 0.

Mietin seuraavaa konseptia:

- Asun katutasossa, joten minulla on mahdollisuus laittaa ikkunaan mainos

- Asun keskeisen paikan keskustassa

- Hieronta tapahtuisi kotona, hankkisin hierontapöydän

- Tuntiveloitus olisi ehkä 70e

- Osaan tehdä itse digitaalisen markkinoinnin, kotisivut ja hakukoneoptimoinnin. Käyttäisin kuitenkin todennäköisesti Timma-palvelua, koska kuukausimaksu on vain 20e/kk.

Laskin, että voisin tehdä esim 3 iltapäivähierontaa arkisin. Tämä tarkoittaisi kuukaudessa 3 x 70 x 21 = 4410e lisätuloa. Tietysti tästä menisi YEL maksua n. 150/e kk (aloittavan yrittäjän alennettu maksu, ja maksan minimin mukaan koska olen jo muualla töissä).

Mietin vain sitä, että Suomi on kyllä sellainen verotusvaltio, että tuostahan menee jäätävt verot. Ei siitä sitten lopulta varmaan jää käteen ku vähän yli tonni kuukaudessa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuuten hyvä idea mutta mieti jos sairastut. Onko sulla sijaista? Mä en nyt ihan usko että sulla ois heti 3 asiakasta per päivä kuukaudess, koska toi on jo paljon! Ehkä 3 asiakasta viikossa vois olla realistisempi näkymä ekalta kuulta. Ja sit jos asiakkaat pitää palvelusta saat vakkareita. Sit se voi jossain vaiheessa tuottaa noin paljon, mut riippuu sun asiakaspalvelu ja hierontataidoista.

Vierailija
2/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla hierojan pätevyys? Itse en ainakaan lähtisi sellaiselle hierojalle jota ei löydy Valviran rekisteristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuuten hyvä idea mutta mieti jos sairastut. Onko sulla sijaista? Mä en nyt ihan usko että sulla ois heti 3 asiakasta per päivä kuukaudess, koska toi on jo paljon! Ehkä 3 asiakasta viikossa vois olla realistisempi näkymä ekalta kuulta. Ja sit jos asiakkaat pitää palvelusta saat vakkareita. Sit se voi jossain vaiheessa tuottaa noin paljon, mut riippuu sun asiakaspalvelu ja hierontataidoista.

Jos hieroja sairastuu, ei siitä muuta ongelmaa tule kuin että pitää perua sairausajalta asiakkaat. 

Vierailija
4/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn ohella ei tarvitse yel maksuja tilittää, koska eläketurvasibhoituu päätyön kautta.

Vierailija
5/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma vaan jos taloyhtiön säännöissä ei ole yritystoiminta luvallista.

Vierailija
6/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskysymys: onko sinulla hierojan koulutus?

Vierailija
7/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyttämällä urheiluhierojalla 1h hieronta maksaa 50€. Muista myös, että kaikki eivät ota niitä tunnin hierontoja. Ja jos sulla ei ole koulutusta, niin en kyllä edes tulisi vaikka maksasaisi 15€/h. 

Vierailija
8/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskysymys: kuuluuko happy ending hintaan?

Vierailija
9/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalsaisitko edes kolmea tunnin hierontaa tehdä? Se on aika fyysistä. Ei siinä mikään kevyt läpsyttely oikein kelpaa.

Vierailija
10/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskysymys: kuuluuko happy ending hintaan?

Tietysti, mutta vain happy hourin aikaan

T:AP

Vierailija
11/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pelkkä penishieronta?

Vierailija
12/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma: mammahieronta

Ti: tissit

Ke: kela-asiakkaat

To: torsot

Pe: penis

La: lantion alue (ei penistä)

Su: sulkijalihas

T: AP

Vierailija
13/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ma: mammahieronta

Ti: tissit

Ke: kela-asiakkaat

To: torsot

Pe: penis

La: lantion alue (ei penistä)

Su: sulkijalihas

T: AP

Tulen pe ja su hierontaan

Vierailija
14/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ensimmäiseen puoleen vuoteen ei ole yhtään asiakasta ja maksut juoksee. Onneksi sinulla on päätyö.

Vierailija
15/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että ensimmäiseen puoleen vuoteen ei ole yhtään asiakasta ja maksut juoksee. Onneksi sinulla on päätyö.

Toki kiinteät kulutkaan ei ole niin kauhean suuret, kun tilat (koti) pitää maksaa muutenkin. 

Vierailija
16/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis opiskellut hierojaksi? Vai puhutko nyt "hierojaksi" ryhtymisestä?

Vierailija
17/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis hieronta ei vaadi pätevyyttä. Asiakas kouluttaa ilmaiseksi. Menestys taattu. Paitsi, että naapurit ei kyllä tykkää.

Vierailija
18/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hierojan hinta on kallis mutta ei itse saa kuin murusia. Harvalla on oma liikehuoneisto vaan ovat vuokralla.

Vierailija
19/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma vaan jos taloyhtiön säännöissä ei ole yritystoiminta luvallista.

Niin, no asun päätoimisesti tässä. Ainakin muut asukkaat saavat airbnb-toimintaa harjoittaa ja ilmeisesti tehdä etätöitäkin kotoa käsin.

Vierailija
20/49 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin, ap? Itseäni mietityttäisi turvallisuusasiat noiden muiden asioiden lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan