Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy tänään ulkoilmassa

Vierailija
05.09.2026 |

Ihana keli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo useamman kerran, parvekkeella tupakalla. Ei ole mikään ihana ilma, pilvistä ja aika kylmää.

Vierailija
2/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn pihalla silloin, kun haluan enkä jonkun palstatollon käskemänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt jo useamman kerran, parvekkeella tupakalla. Ei ole mikään ihana ilma, pilvistä ja aika kylmää.

Sano vielä että meren rannalla niin epäilen enemmän että ollaan samalla seudulla. Ei sentään sada. Sekään ei estä jos päätän mennä ulos. En tykkää sadevaatteista. Huppu on joskus pakko nostaa niskaan. Pää saa kastua että näkee tuleeko autoja. Mua on sanottu riipperiksi ja viikatemieheksi sadevaatteissa. Jos ottaisin viikatteen ihan rekvisiitaksi niin se voisi olla liikaa. Vanhukset luulee että nyt se noutaja tulee polkupyörällä. Autoilija katsoo epäuskoisena liian kauan pyöräilevää viikatemiestä, kolari.

Vierailija
4/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ulkorappusilla,a😀

Vierailija
5/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäydyn tahallani niin filosofiseksi että sisälläkin voi henkilö olla ihan pihalla. Koittakaa nyt edes vapaapäivänä välttää turhia liikkeitä.

T. Sohvan guru.

Vierailija
6/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen ankeuttaja. Täystollo olet itse, etkä edes ymmärrä sitä.

Ihan pirteän ystävälliseen aloitukseen vastataan naama norsunv:lla. Sinä et varmaan vaivaudu edes tervehtimään takaisin, jos sulle moikataan (minä en käskystä tervehdi).

Vierailija
7/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen käskemättäki😏 poiminut puolukoita ja pyöräilllyt 10 kilsaa, eiköoähän se riitä ulkoiluksi ainakin aluksi...onhan tässä vielä päivää jäljellä😏

Vierailija
8/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan hyvä kun on pilvistä. Aamupäivällä ei ollut, kun syysaurinko paistaa niin matalalta ja viistosta, että häikäisee pahasti joko suoraan tai epäsuorasti metallisten pintojen kautta.

Vierailija
9/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle joillain on aina tyrkyttää ulkoilua ventovieraille ihmisille? Mitä muitten ulkoilut sen napaa kaivaa?

Vierailija
10/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle joillain on aina tyrkyttää ulkoilua ventovieraille ihmisille? Mitä muitten ulkoilut sen napaa kaivaa?

Mikä pakkomielle joillakin on levittää omaa pahaa tuultaan? Tyrkyttää muille omaa perusnegaa elämänasennetta?

Vierailija
11/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
12/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen käskemättäki😏 poiminut puolukoita ja pyöräilllyt 10 kilsaa, eiköoähän se riitä ulkoiluksi ainakin aluksi...onhan tässä vielä päivää jäljellä😏

Mä poimin aina pyöräillessä kaikki marjoja. Tää on taitolaji ja pitää vanhankin notkeana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän