Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (18649)

Vierailija
1221/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nimenomaan kultti. Sopii kyllä tämänhetkiseen USAn pelon ilmapiiriin, siellä on nyt Trump-kultti ja Markle-kultti. Harry on Markle-kultissa vain mitätön sivuseikka ja vaimon rahapussi, Meghania ne palvovat raivoisan pakkomielteisesti."

Pelon ilmapiiriin? Mistä osavaltiosta kirjoittelet? Lauantaina kaikissa osavaltioissa (50) oli ainakin 1200 anti-Trump "Hands Off"-  mielenosoitusta.

Raivoisaa pakkomielteisyyttä näkyy vain Meghanvihaajissa.

Narsismi yhdistettynä pakkomielteeseen on hankala tauti. Liekö hesarilla nyt someosaajien (vaikuttajien) palkkausvuosien jälkeen toimitus täynnä samanlaisia kun tämäkin piti väkisin nostaa. 

Kuinka usein kärsin vainoharhasta? Hesarin toimittajat eivät vietä vapaa aikaansa palstalla. Lisäksi sinun valituksesi nosti ketjun kr

Sanomien muiden bestis vihaa Meghania. 

Vierailija
1222/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenelläkään mitään asiallista sanottavaa Harrysta tai Meghanista? Jos ei niin kehoitan teitä aloittamaan "Sekalaista nälvintää"-ketjun missä voitte tapella keskenänne. Minua ei ainakaan kiinnosta nimittelynne eikä omatekoiset arviot milloin mistäkin.

Sinä olet niin minä, minä ja minä... "Miksi tämä ketju on nostettu poimintoihin kun MINUA ei huvita lukea tätä... MINUA ei ainakaa kiinnosta teidän omatekoiset arvionne...." 

Ymmärrätkö, että me muut keskustelijat emme ole sinun jatkeitasi? Meidän muiden tehtävä täällä ei ole viihdyttää SINUA vaan spekuloida keskenämme Sussex-pariskunnasta, koska se on MEISTÄ mielekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun aihe on otsikossa ja aloitusviestissä (näkyy ylinnä joka sivulla) kerrottu. Tämä ei ole keskustelu mustien asemasta USA:n filmiteollisuudessa eikä Sussexin pariskuntaan kriittisesti suhtautuvien parjausketju.

Jos aihe ei kiinnosta, älä valita vaan mene muualle. Aiheita on vaikka kuinka. Tämän ketjun lukeminen ja kommentointi on täysin vapaaehtoista. Aikuinen ihminen valittaa täällä, ettei kiinnosta. 

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla.  Tämä on ainoa täällä aloittamani keskustelu ja minua haukutaan spämmääjäksi. Ei ehkä ole sanan merkitys ihan selvä?

AP

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla😂😂😂😂 eli siis haukkumisella! Jatkakaa mutta olisit voinut aloitukseen laittaa että tähän ketjuun vain haukkumiset ei muuta. Niin olis tajunneet muut pysyä poissa vaikka ei täällä kyllä enää muita juuri olekkaan niin saatte keskenään jatkaa kertomuksianne.

Vierailija
1224/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta joka "pakeni skandaalilehdistöä", jonka he kokivat suureksi uhaksi itselleen (enkä väitä, etteikö se olisi julkisuuden huonoja puolia), ryhtyi sitten itse oman elämänsä skandaalilehdistöksi ensin Oprah'n showssa ja sitten vielä Harryn juorukirjassa.

Nyt sitten mikään ei oikein mene putkeen. Karman laki.

He päättävät itse nyt millaisessa julkisuudessa esiintyvät. 

He ottivat hovista vain sen minkä halusivat, eli kuninkaalliset tittelit itselleen ja lapsilleen ja roikkuvat julkisuudessa  haukkumalla monarkiaa. 

Heidänhän piti luopua titteleistään ja Harrykin halusi olla "just Harry". 

Tittelien avulla Meghan sai uskomattomia työsopimuksia, joista parhaimmatkin tekijät voi vain uneksia. Esim. spotifyn ja netflixin miljoonasopparit. Kuitenkin tämä "lazy f'king grifter" ei kyennyt hyödyntämään saamiaan mahdollisuuksia koska hän on tylsä ja laiska. 

Vierailija
1225/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun aihe on otsikossa ja aloitusviestissä (näkyy ylinnä joka sivulla) kerrottu. Tämä ei ole keskustelu mustien asemasta USA:n filmiteollisuudessa eikä Sussexin pariskuntaan kriittisesti suhtautuvien parjausketju.

Jos aihe ei kiinnosta, älä valita vaan mene muualle. Aiheita on vaikka kuinka. Tämän ketjun lukeminen ja kommentointi on täysin vapaaehtoista. Aikuinen ihminen valittaa täällä, ettei kiinnosta. 

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla.  Tämä on ainoa täällä aloittamani keskustelu ja minua haukutaan spämmääjäksi. Ei ehkä ole sanan merkitys ihan selvä?

AP

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla😂😂😂😂 eli siis haukkumisella! Jatkakaa mutta olisit voinut aloitukseen laittaa että tähän ketjuun vain haukkumiset ei muuta. Niin olis tajunneet muut pysyä poissa vaikka ei täällä kyllä enää muita juuri olekkaan niin saa

Miksi olet täällä kun sinua ei edes kiinnosta keskustella itse aiheesta? yli 90% viesteistäsi on muiden kirjoittajien henkilöön menevää solvaamista. 

Vierailija
1226/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä into Meghanilla nyt yhtäkkiä tuli ottaa Sussex (kreivikunta)viralliseksi sukunimeksi? Onko tullut mahdollisesti Charlesilta noottia, että tittelit otettaisiin pariskunnalta pois?

On jotenkin kauheaa, että tämä pariskunta on polttanut sillat Harryn perheeseen näin valtavalla roihulla. Harry on täysin irti kaikesta, minkä parissa kasvoi. Ja Meghania rakkaudella kasvattanut isäkin on hylätty kokonaan - tarpeettomana?

Vierailija
1227/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titteleitähän ei saanut käyttää moneymakersiin mutta sitähän nämä ovat koko ajan tehneet. Ihmettelen mikseivät vain sano, että se on adios, olette rikkoneet luvattuja sääntöjä ja tittelskät lähtee. Vai alkaako taas rasismiulina, että tittelit otettiin pois koska atrsi on afro ja lili on afroprinsessa :(

Vierailija
1228/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla😂😂😂😂 eli siis haukkumisella! Jatkakaa mutta olisit voinut aloitukseen laittaa että tähän ketjuun vain haukkumiset ei muuta. Niin olis tajunneet muut pysyä poissa vaikka ei täällä kyllä enää muita juuri olekkaan niin saa 

Ja kuitenkin siinä sinä olet, valittamassa kuten aina. Yritäs nyt lähteä laputtamaan, ettei sinun tarvitse enää useampaa täsmälleen samanlaista kommenttia laittaa. 

Minä jo ehdotin, että meghankulttilaiset voisivat tehdä sen oman palvontaketjunsa, yksikään Meghan-skeptikko ei sinne taatusti ilmestyisi pilaamaan teidän palvonta-&jumalointibileitä. Voit vaikka heti ponkaista sen pystyyn, hopi hopi! 

Vierailija
1229/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Titteleitähän ei saanut käyttää moneymakersiin mutta sitähän nämä ovat koko ajan tehneet. Ihmettelen mikseivät vain sano, että se on adios, olette rikkoneet luvattuja sääntöjä ja tittelskät lähtee. Vai alkaako taas rasismiulina, että tittelit otettiin pois koska atrsi on afro ja lili on afroprinsessa :(

Tittelit on hovin omistuksessa ja niillä ei voi rahastaa edes Usassa, koska myös Usa on hyväksynyt sopimuksen Englannin kanssa.

Myös lasten nimet ovat suojan piirissä.

Vierailija
1230/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa hovissa olla edessä uusien arvioiden tekeminen omasta käytöksestä nyt kun Virginia Giuffrelta on kadonnut kokonaan itsekontrolli siitä että ketä syyttää minäkin päivänä ja mistä kinuaa lisää rahaa. Nyt viimeistään on jokaiselle selvää että Andrew ei ole ansainnut saamaansa törkykohtelua eivätkä hänen lapsensa siirtoa sivuun mainehaitan vuoksi.

Ja kun asiaan päästään, niin Harryn ja Meghaninkin saama kohtelu saatetaan arvioida uudelleen. Tämä sama nainenhan oli yrittänyt sotkea myös Meghanin juttuihinsa. 

Vierailija
1231/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa hovissa olla edessä uusien arvioiden tekeminen omasta käytöksestä nyt kun Virginia Giuffrelta on kadonnut kokonaan itsekontrolli siitä että ketä syyttää minäkin päivänä ja mistä kinuaa lisää rahaa. Nyt viimeistään on jokaiselle selvää että Andrew ei ole ansainnut saamaansa törkykohtelua eivätkä hänen lapsensa siirtoa sivuun mainehaitan vuoksi.

Ja kun asiaan päästään, niin Harryn ja Meghaninkin saama kohtelu saatetaan arvioida uudelleen. Tämä sama nainenhan oli yrittänyt sotkea myös Meghanin juttuihinsa. 

En ole ikinä pitänyt Andrew kuvaa aitona. Mutta en myöskään usko että Andrew ei olisi sikaillut naisten kanssa.

Vierailija
1232/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pidänkin Meghania onnenonkijana ja miehiä hyväkseen käyttäneenä, en ole ikinä uskonut noihin yacht girl-syytteisiin. Niissä kuvissa on aina ollut joku muu nainen kuin Meghan ja sen kyllä heti näkee. Tuollainen keksitty mustamaalaaminen on alhaista.

En myöskään ihan täysin ymmärtänyt sitä Virginia Giuffren uhriutumista, kun hän on kuitenkin jo 17 siinä kuvassa, jossa hymyilee ihan luontevasti Andrewn kainalossa. Mun on vaikea ymmärtää, että häntä olisi tuohon tilanteeseen pyssyllä ajettu. En mitenkään vähättele Andrewn sikailuja mutta eihän niihin ole kenenkään ollut pakko mennä mukaan.

Vierailija
1233/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pidänkin Meghania onnenonkijana ja miehiä hyväkseen käyttäneenä, en ole ikinä uskonut noihin yacht girl-syytteisiin. Niissä kuvissa on aina ollut joku muu nainen kuin Meghan ja sen kyllä heti näkee. Tuollainen keksitty mustamaalaaminen on alhaista.

En myöskään ihan täysin ymmärtänyt sitä Virginia Giuffren uhriutumista, kun hän on kuitenkin jo 17 siinä kuvassa, jossa hymyilee ihan luontevasti Andrewn kainalossa. Mun on vaikea ymmärtää, että häntä olisi tuohon tilanteeseen pyssyllä ajettu. En mitenkään vähättele Andrewn sikailuja mutta eihän niihin ole kenenkään ollut pakko mennä mukaan.

Ja eikös se ollut väittämän mukaan Andrewin kanssa moneen kertaan ja oleillut siellä asunnossa pitempään. Vapaasti on saanut liikkua, ja pakoonkin olisi päässyt miljoonia vonkaamaan heti tuoreeltaan. Aurinkoisesti kuvassa hymyilee, niin saaneen näköinen typykkä, omenaiset posket. Yhtäkkiä sitten tajuaa, että heippa vaan, mua on hväksikäytetty.

Vierailija
1234/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusexin herttuatar sai näyttävän uran jo Hollywoodissa.

Vierailija
1235/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry ei ollut ensimmäinen prinssi joka päätyi Meghanin vällyjen väliin

https://m.youtube.com/watch?v=A-rI6IXTXOk&pp=ygUYbWVnaGFuIG1hcmtsZSB5YX…

https://m.youtube.com/watch?v=ybaEgBZhjTU&t=7s&pp=ygUYbWVnaGFuIG1hcmtsZ…

Vierailija
1236/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Me jatkamme nyt Sussexien arvioinnilla😂😂😂😂 eli siis haukkumisella! Jatkakaa mutta olisit voinut aloitukseen laittaa että tähän ketjuun vain haukkumiset ei muuta. Niin olis tajunneet muut pysyä poissa vaikka ei t

HOPI, HOPI itsellesi, kovin hataroilla tiedoilla sinä täällä meuhkaat. Ei missään ole säädetty että Sussexeista saa kirjoittaa ainoastaan negatiivisia asioita. En  ymmärrä miksi sinä täällä roikut haukkumassa ja komentelemassa kun ainoa mitä saat aikaan on eripura. Lue otsikko uudelleen ainakin kolme kertaa päivässä - elämä ja teot.

Vierailija
1237/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihailijakerho ei voi luoda palvontaketjua? Kyllä sellainen säilyy, kun ainoastaan ihannoidaan ja kehutaan.

Kun noin intohimoisella raivolla puolustaa jotakuta, on vain kunnia-asia koota kaikki sugarit koolle ja yhdistää voimat. Täällä ei ole teille tarjolla kuin mielipahaa, kun totuudet lyödään tiskiin. "Elämä ja teot"...

Muutama totuus:

Harryn kirja: Yli 6 miljoonaa myyty ja "The title, ghostwritten by journalist J.R. Moehringer, also set a new Guinness World Record for the fastest selling nonfiction book of all time.Nov 13, 2024"

Harry ja Meghan Netflix show 12.6 miljoonaa katselutuntia.

Harryn voitto Murdochin valtakunnasta.

Harryn viisumi-kiusan voitto.

Meghanin As Ever, uutuudentuore yritys, lupaavat myyntinumerot.

Ja Meghanvihaajat vaan toistavat päivästä toiseen kuinka kaikki mitä yrittävät, epäonnistuu. Kai joku Lontoon chav on niin koskus jossain kirjoittanut, sitä vaan nyt papukaijoina toistellaan.

Vierailija
1238/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenelläkään mitään asiallista sanottavaa Harrysta tai Meghanista? Jos ei niin kehoitan teitä aloittamaan "Sekalaista nälvintää"-ketjun missä voitte tapella keskenänne. Minua ei ainakaan kiinnosta nimittelynne eikä omatekoiset arviot milloin mistäkin.

Sinä olet niin minä, minä ja minä... "Miksi tämä ketju on nostettu poimintoihin kun MINUA ei huvita lukea tätä... MINUA ei ainakaa kiinnosta teidän omatekoiset arvionne...." 

Ymmärrätkö, että me muut keskustelijat emme ole sinun jatkeitasi? Meidän muiden tehtävä täällä ei ole viihdyttää SINUA vaan spekuloida keskenämme Sussex-pariskunnasta, koska se on MEISTÄ mielekästä.

Idioottimainen spekuloini on mielekästä? Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
1239/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tämä pitänyt arvata! Taas on joku ketjumutsi langennut ansaan. Jos tässä olisi hivenkään totta niin johan olisi jokainen uutislähde sen kimpussa mutta kun ei., ei sanaakaan. CLICKBAIT.

"A lot of it is absolute nonsense clickbait that don't even address what it says it's going to address in the title.

The fake corner dude annoys me too 😂"

Vierailija
1240/18649 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä into Meghanilla nyt yhtäkkiä tuli ottaa Sussex (kreivikunta)viralliseksi sukunimeksi? Onko tullut mahdollisesti Charlesilta noottia, että tittelit otettaisiin pariskunnalta pois?

On jotenkin kauheaa, että tämä pariskunta on polttanut sillat Harryn perheeseen näin valtavalla roihulla. Harry on täysin irti kaikesta, minkä parissa kasvoi. Ja Meghania rakkaudella kasvattanut isäkin on hylätty kokonaan - tarpeettomana?

Et näytä lukevan/katsovan yhtään mitään Meghania koskevaa, suutasi soitat vaan. With Love-videossahan Meghan selittää miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi