Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26503)
Vierailija kirjoitti:
Miten heillä riittääkään harrastusta jatkuvasti mollata kuningashuonetta varsinkin kun itse lähtivät tiehensä ovet paukkuen.
Se ei taida olla heille pelkkä harrastus vaan leipäpuu ja tulonlähde. Meghanin kokkishow on kaikkien aikojen huonoimmaksi Netflix-sarjaksi arvioitu 1.3 tähteä. Ainoa millä he pärjäsivät oli nämä loanheitto dokumentit ja kirja.
Nyt on hovilla suunnitteilla lakkauttaa taas Sussexin herttuakunta. Eli prinssi Harryhan on "Harry the first duke of sussex". Sussex herttuakunta luotiin tai elvytettiin ihan vain Harrya ja Meghania varten kun heille ei kelvannut se Dumbarton-nimi. Sussexilla oli aikaisemmin oma herttuakunta hetken aikaa 1800 -luvulla. Jos oikein muistan se kesti vain 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni opetus ketjun herkkäuskoisille: https://people.com/billie-eilish-calls-out-ai-generated-images-2025-met…
Billie Eilish on saanut kritiikkiä = haukkuja Met Gaalan asustaan somessa. Vitsi on siinä että hän ei osallistunut koko gaalaan, esiintyi Alankomaissa samana päivänä. Oli AI luomus.
Samalla tavalla lokaa niskaansa sai Katy Perry joka veti konsertin Etelä-Amerikassa.
Mutta kukaan ei edes tekoälyllä saanut Meghan Marklea Met Galaan?
Menneen talven lumia koko Meghan.
Oletko koskaan nähnyt Met Gaalan "pukuloistoa"? Tämänvuotinen gaala oli kyllä sellainen freak show että ainoa mikä sieltä puuttui oli Trump kultainen vessanpytyn rengas kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten heillä riittääkään harrastusta jatkuvasti mollata kuningashuonetta varsinkin kun itse lähtivät tiehensä ovet paukkuen.
Se ei taida olla heille pelkkä harrastus vaan leipäpuu ja tulonlähde. Meghanin kokkishow on kaikkien aikojen huonoimmaksi Netflix-sarjaksi arvioitu 1.3 tähteä. Ainoa millä he pärjäsivät oli nämä loanheitto dokumentit ja kirja.
Nyt on hovilla suunnitteilla lakkauttaa taas Sussexin herttuakunta. Eli prinssi Harryhan on "Harry the first duke of sussex". Sussex herttuakunta luotiin tai elvytettiin ihan vain Harrya ja Meghania varten kun heille ei kelvannut se Dumbarton-nimi. Sussexilla oli aikaisemmin oma herttuakunta hetken aikaa 1800 -luvulla. Jos oikein muistan se kesti vain 40 vuotta.
Tuli taas vähän "vapaasti käännettyä" historiaa. Duke of Sussex is a noble title given to a male member of the British Royal Family.[1] It is considered a hereditary title, meaning it can be passed down from father to son. Kuka nyt on lopettamassa Sussexin herttuakuntaa? Arvonimeä ei käytetty melkein kahteensataan vuoteen kun sen edellinen hallitsija kuoli ilman miespuolista perillistä. Nyt Harrylla on perillinen joka voi saada Sussexin herttuan arvonimen, Archie.
Ja mitäs se sellaisella arvonimellä tekisi? Amerikkalaiset pitää jonain friikkinä, jos alkaa kovin dukettelemaan. Moi, mä oon Archie, The Duke of Sussex. Taattu koulukiusattu ja siitä samalla linjalla jatkoon...
Jos ollaan taviksia, niin ei sitten olla mitään "herttuakuntalaisia". Hovista lähdettiin, ja sieltä pois pysytään, vaikka Dianan korut kuinka kilisisivät. Mahtanee ottaa pataan.
'Mutta kukaan ei edes tekoälyllä saanut Meghan Marklea Met Galaan?
Menneen talven lumia koko Meghan."
Kerro nyt sitten kuka sinne kutsutaan ja miten. Ei tarvitse vihjailla mitään jos kerran tiedät kuka on kutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suusexin herttuatar on paras.
Tämä on vitsinä jo aika kulunut tässä keskustelussa.
WC-pariskunta on hauskempi nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs se sellaisella arvonimellä tekisi? Amerikkalaiset pitää jonain friikkinä, jos alkaa kovin dukettelemaan. Moi, mä oon Archie, The Duke of Sussex. Taattu koulukiusattu ja siitä samalla linjalla jatkoon...
Jos ollaan taviksia, niin ei sitten olla mitään "herttuakuntalaisia". Hovista lähdettiin, ja sieltä pois pysytään, vaikka Dianan korut kuinka kilisisivät. Mahtanee ottaa pataan.
Archie asuu USAssa, ei Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy jotain eliittikoulua niin siellä voi olla vaikka mitä prinssejä, herttuoita ja von und zu'ita. Amerikassa ollaan totuttu kaikenlaiseen erilaisuuteen aivan eri tavalla kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas vähän "vapaasti käännettyä" historiaa. Duke of Sussex&
Tietenkään itse Sussexin kuntaa ei lopeteta vaan se muutetaan herttuakunnasta tavalliseksi kunnaksi ja näin titteli kuten the duke of Sussex ym. lakkautetaan...
Line of succession
[edit]
Prince Harry, Duke of Sussex (born 1984)
(1) Prince Archie of Sussex (born 2019)
Kuka muuttaa herttuakunnasta "tavalliseksi kunnaksi"?
Artsi asuu Englannissa äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta tajusit? Minä ainakin kirjoitin, että amerikkalaiset pitävät jotain dukea hauskana friikkinä ja pilkankohteena. Mistä Suomen tähän mukaan tempaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käy jotain eliittikoulua niin siellä voi olla vaikka mitä prinssejä, herttuoita ja von und zu'ita. Amerikassa ollaan totuttu kaikenlaiseen erilaisuuteen aivan eri tavalla kuin Suomessa.
Tuskin kaikilla erilaisilla on kuitenkaan noin nolot taustat? Kaksi tolloa vanhempina, toinen itkee hoviin, koko ajan pikkupöllyssä, ja toinen yrittää hampaat irvessä olla jotain boss ladya. Vuoronperään laukataan naamaa näyttämään kaikenlaisiin kissanristiäisiin. Kuin olisivat jotain silmäätekeviä. Lähinnä naurettavia nuo tittelit, kun pitäisi sitten olla myös se hovi. Näillä välit monarkiaan kokonaan poikki, mutta HRH lukee kortissa :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta tajusit? Minä ainakin kirjoitin, että amerikkalaiset pitävät jotain dukea hauskana friikkinä ja pilkankohteena. Mistä Suomen tähän mukaan tempaisit?
Suomessa pilkattaisi ja irvailtasi mutta täällä Amerikassa on totuttu monenlaisiin ihmisiin ja heidän erilaisuuteensa, ei ole mikään pilkanaihe. Koeta seuraavaksi kirjoittaa aiheesta joka on sinulle tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pilkattaisi ja irvailtasi mutta täällä Amerikassa on totuttu monenlaisiin ihmisiin ja heidän erilaisuuteensa, ei ole mi
Amerikassa arvostetaan omilla ansioillaan huipulle päässeitä, ei mitään monarkialla ratsastelevia wanna be royaleja. Heillä kun ei ole mitään muuta. Epätoivoista on pariskunnan haahuilu a-luokan julkkisten vanavedessä.
Ja koeta sinä seuraavalla kerralla kirjoittaa ketjun aiheesta. Vaikka olet eri mieltä jonkun kanssa ja luulet olevasi joku besserwisser, niin ihan aina ei tarvitse tulla päsmäröimään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt sitten kuka sinne kutsutaan ja miten. Ei tarvitse vihjailla mitään jos kerran tiedät kuka on kutsuja.
Sama kuin kysyisit kuka on Dame Anna Wintour?
Vierailija kirjoitti:
Dame Anna Wintour kutsuu. Anna ei tykkää Meghanista, joten kutsua ei kuulu.
Suomessako? Muualla maailmassa Hot Ticket.