30 vuoden takainen poikaystävä laittoi kaveripyynnön facessa
Olipa yllättävä fiilis. Ensin mietin, että en kaveriksi hyväksy, mutta voisin viestillä kysyä kuulumisia. Yön yli nukuttuani tajusin, ettei mua edes kiinnosta mitä hänelle kuuluu ja nousi mieleen kaikki ne syyt miksi erottiin. 3 vuotta oltiin yhdessä parikymppisinä.
Miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa.
Kommentit (29)
En kyselisi palstalla: Miten sinä toimisit vastaavassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Ei tuosta seuraa mitään hyvää.
En edes ajatellut että hänellä olisi mitään taka-ajatuksia, sekö muilla tulee ekana mieleen?
Olen parisuhteessa ja se näkyy profiilissani.
Ap
Etkö osaa tällaistakaan asiaa päättää kyselemättä palstalta?
Tippaleipäaivo spekuloi niin että sloggit höyryää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ajatellut että hänellä olisi mitään taka-ajatuksia, sekö muilla tulee ekana mieleen?
Olen parisuhteessa ja se näkyy profiilissani.
Ap
Ihan oikeasti, turha analysoida sitä sen enempää.
Anna hänelle minuutti aikaa kertoa, mitä asiaa. Pääset ehkä itsekin sitten epätietoisuudesta eroon. Jos ei mitään järkevää, niin estoille.
Incelli ei ole l.öytänyt ketään. Riesan saat. Miehillä on aina taka-ajatus.
En keksi miksi en hyväksyisi. Vai oliko narsku? Kai sitä muuten aikuiset voi käyttäytyä aikuismaisesti, eiköhän noista ole päästy yli jo.
Itse en sekstailisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en voisi olla FB-kaveri 30v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle minuutti aikaa kertoa, mitä asiaa. Pääset ehkä itsekin sitten epätietoisuudesta eroon. Jos ei mitään järkevää, niin estoille.
Vaikka että mitä kuuluu 30v jälkeen? Kumman kylmiä olette... Miksi niin dramaattista?
Ei jatkoon. Älä laita kakkaa takaisin suoleen vaikka kakka pyytäisi päästä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En keksi miksi en hyväksyisi. Vai oliko narsku? Kai sitä muuten aikuiset voi käyttäytyä aikuismaisesti, eiköhän noista ole päästy yli jo.
Itse en sekstailisi kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en voisi olla FB-kaveri 30v päästä.
Polygamia ei ole aikuisuutta ja mies lähestyy naista aina muna kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Älä laita kakkaa takaisin suoleen vaikka kakka pyytäisi päästä takaisin.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki. Jos on mennyt tekemään virheen 30v sitten ei siitä tänään tarvitse kärsiä. Mies roskikseen.
Puolisolle kävi vastikään näin. Itse sanoin, että hyväksy pois, tuskinpa siinä on taustalla muuta, kuin että vettä virrannut sen verran, että voi jo vaihtaa kuulumisia ihan muuten vaan. Ja juuri niin se olikin, vaihtoivat muutamat viestit miten menee nykyään ja lähettivät terveiset toistensa perheille ja ystäville, eikä siinä mitään sen kummallisempaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polygamia ei ole aikuisuutta ja mies lähestyy naista aina muna kädessä.
Mitähän ihmettä nyt :D Ei ole minun vikani, jos sinun tuntemasi miehet ovat seksihulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki. Jos on mennyt tekemään virheen 30v sitten ei siitä tänään tarvitse kärsiä. Mies roskikseen.
Vaikka ihminen ei sopisi minulle, niin ei se tarkoita, että hän tai minä olisimme virheitä. Kaveri voi olla exänkin kanssa, jos fiksuja ollaan, ja miksi ei oltais. WT-meininki sitten asia erikseen.