Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Joskus moderointi menee lainauksista sekaisin. Sama teksti menee läpi kun ei käytä lainaa-toimintoa. Luettavuuttahan tämä ei paranna mitenkään...
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly poistelee viestejä nopeasti ja oudoilla perusteilla.
Ei ole tekoäly:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekö 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekö 😘
On Poistattaja-Eukko joka hääräilee nimettömänä ketjussa aamusta iltaan.
On surullista että sinäkin joudut häntä seuraamaan aamusta iltaan. Eikö jo vuosiensaatossa väsytä????
Minä en ainakaan käy redditissä (ei kyllä minuun tainnut viitatakaan) vaan You tubessa katsomassa toimittajien ja esim kehonkielen asiantuntijoiden videoita tästä aiheesta. Muitakin seuraan, mm Beebs Kellya, PDinaa ja Dan Woottonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
markun kuvat ovat aina omituisia, kuin paperinukkeja leikelty ja liimailtu yhteen. hartsan katsoo johonkin muualle kuin mutterin päähän ja mutterin pää on kuin olisi kaksi peruukkia samaan aikaan katossa kiinni. en ihmettelisi vaikka se pää olisi oikeasti artsin johon on muokkailtu peruukki kiinni. tekoälyä kuulemma käytetty 75 prosenttisesti kuva-analysoinnin mukaan??
Täh? Markku? Mutteri?
Kaggulin, Viliviggulin ja Vaggulin serkkuja.
Se minua ihmetyttää eniten kun Lilibetillä on ystävänpäiväkuvassa SUKKAHOUSUT jalassa😁
Ensin kysyttiin, onko hän koskaan pyytänyt anteeksi. Minä vastasin. Sitten iski jollakulla itkupotkualapeukutusdenialismiraivari, kuinka hänen anteeksipyyntönsä eivät ole olleet oikeanlaisia. Hyvää keskustelukulttuuria?
Perheenjäsenet yleensä hoitavat perheen sisäiset anteeksipyynnöt jossain muualla kuin lehtien palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan käy redditissä (ei kyllä minuun tainnut viitatakaan) vaan You tubessa katsomassa toimittajien ja esim kehonkielen asiantuntijoiden videoita tästä aiheesta. Muitakin seuraan, mm Beebs Kellya, PDinaa ja Dan Woottonia.
Eli valehtelijoita ja seksuaalirikollisia, jotka tekevät elantonsa Sussexeita haukkumalla. Ja sinä kutsut heitä toimittajiksi.
Minä kysyn täältä ihan vain ohiksena, kun kiinnostaa, että onko noilla mainituilla henkilöillä, joita syyttelet, oikein viralliset tuomiot seksuaalirikoksista? Kun nyt alkaa tuntua jo siltä, että täällä huudellaan peeedoa ja vaikka mitä hirrviötä jo kuin konsanaan "persua", joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Perheenjäsenet yleensä hoitavat perheen sisäiset anteeksipyynnöt jossain muualla kuin lehtien palstoilla.
Perheenjäsenet yleensä hoitavat perheen sisäiset ongelmat&ristiriidat muualla kuin lehtien palstoilla, televisiohaastatteluissa ja "muistelma"kirjoissa. Kuten Harry on tehnyt. Kun tekee aisoista julkisia sopii ne hoitaakin julkisesti.
Täältä on jo poistettu alta puoli tuntia sitten laitetut kommentit joissa muistutettiin että Epsteinjutut eivät kuulu tänne elleivät ne liity Sussexeihin. Ketjun otsikko ja aihe kun on yhä Sussexin herttuaparin elämä ja teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko ne Myersin kirjan kommentit poistuivat? Mikä mahtoi nyt olla syy kun lähdeviitauskin oli? Harryn kuvaamasta väkivallanteosta on ollut paljon keskustelua, joten toisen osapuolen näkemys asioista on myös ihan relevantti? Se ei ole Harryn solvaamista, se on keskustelua asiasta, josta varmasti toisella puolella todellakin on erilainen näkemys. (Ja jutussa sanottiinkin että William on riidan aikana sanonut asioita joita katui.)
Ketjun toiseen päähenkilöön liittyen: onko Harry koskaan yhtäkään kertaa esittänyt pahoittelua/katumusta jostain/mistään mitä on tehnyt /sanonut? Ei tule itselleni mieleen mitään, kaikki on aina muiden vikaa ja itse uhriutuu kun toiset loukkaavat ja hän on viaton pikkupulmunen jonka äitikin kuoli ja isoveli sai kaksi nakkia.
Viimeksi hän pyysi anteeksi kolmisen kuukautta sitten Kan
Bravo!
Meghanistit ne vain, kerta toisensa jälkeen ja ikuisesti, jankuttavat hovista Sussex-ketjussa.
Siis meghanistit, eivät katenistit, hovinpalvojat, hovihullut yms.
Ei ole todellista, ihan just ilmestyi kommentti johon halusin vastata ja se on jo poissa! Oli tullut siis vasta tuon "Bravo"-kommentin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, ihan just ilmestyi kommentti johon halusin vastata ja se on jo poissa! Oli tullut siis vasta tuon "Bravo"-kommentin jälkeen.
Joo. Ei tässä ole mitään mieltä enää.
Jaa, täältä katosi sekin keskustelu jossa toivottiin asiallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Se minua ihmetyttää eniten kun Lilibetillä on ystävänpäiväkuvassa SUKKAHOUSUT jalassa😁
MIKÄ siinä niin ihmetyttää? Täällä on nytkin 45F eli 7C.. kyllä siinä lapsi tarvitsee sukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ siinä niin ihmetyttää? Täällä on nytkin 45F eli 7C.. kyllä siinä lapsi tarvitsee sukkahousut.
Kyse ei ole lämpötilasta, Meghanin asenne sukkahousuihin ei ole tainnut osua silmiisi.
Niin, paitsi jos viest julkaistiin jo ja sitten joku avulias siivosi sen pois? Palstan "jonouttaja" on kyllä virheellisesti koodattu, mutta onneksi sitä pystyy kiertämään.