Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies suuttui ajankäytöstä

Vierailija
30.09.2026 |

Olen yh ja sen ilmoitin heti profiilissani. Treenaan 8xvko ja mies oli tästä mielissään ja kertoi itsekin treenavansa paljon. Tapasimme muutaman kerran ja tein selväksi että arkeni on suunniteltua kun liikunta on minulle tärkeää. Mies suuttui kun en ehdikään näkemään kuin pikaisesti arkena esim koirakenkillä. Treenaan päivittäin 1- 2 tuntia, lenkitän koiraa ja olen totaali yh kouluikäisille.  En tosiaan ole kiinnostunut mistään sohvalla loikoilusta sitä paitsi en aio tuoda miestäni lasteni elämään.

Mihin se miehen liikunnallisuus jäi kun kertoi treenavansa päivittäin? Itse oletin että näkisimme enemmän viikonloppuisin ja lomilla kun lapset voivat olla mummolassa. Ja mieskin ilmoitti ettei mikään perhe- elämä kiinnosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

Vierailija
2/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

Ei ole eka kerta kun törmään tähän että miehen treenaaminen tarkoittaa 2x vko salilla käyntiä. Siksi ihmettelen asiaa. Luuleeko tälläinen henkilö että lopetan treenaamisen tai työnnän lapset pois jotta hänelle jää aikaa, varsinkin kun alussa kun juteltiin harvoin tapaaminen sopi miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.

Vierailija
4/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.

Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla. Lapset ovat jo teinejä joten eivät asu kanssani enää 10 vuotta. Olisi hienoa löytää ihminen jolla on aidosti myös oma elämänsä. 

Vierailija
5/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eka kerta kun törmään tähän että miehen treenaaminen tarkoittaa 2x vko salilla käyntiä. Siksi ihmettelen asiaa. Luuleeko tälläinen henkilö että lopetan treenaamisen tai työnnän lapset pois jotta hänelle jää aikaa, varsinkin kun alussa kun juteltiin harvoin tapaaminen sopi miehelle.

Suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen. Paljon hedelmällisempää etsiä heitä jotka sopivat sinulle, kuin syväanalysoida epäsopivia. He kun eivät siitä vatkaamisesta yhtään sopivammiksi muutu.

Vierailija
6/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla."

Niin, sinulla. Sillä toisella taas saattaa olla vaikka viikonloppuihin painottuva muu elämä ja viikolla olisi enemmän aikaa. Ette vain ole toisillenne sopivia.

Ja sanon muutenkin että intohimoiset harrastajat eivät usein ymmärrä että jos he haluavat suhteen niin sille pitäisi antaa enemmän aikaa kun sille harrastukselle. Muuten se kumppani ihan oikeasti tulee vasta harrastuksen jälkeen ja se ei yleensä ole kauhean mairittelevaa eikä houkuttelevaa kenellekään.

jos ei kykene luopumaan mistään parisuhteen takia niin ei sitä parisuhdetta niin kovasti haluakaan. Se on vain "olisi ihan kiva" asteella.

Vierailija
7/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde joka sovitetaan niihin väleihin jotka sattuvat kaikelta muuta tärkeämmältä jäämään ei ole lähtökohtaisesti mitenkään kovin houkutteleva. Toisen pitää aika epätoivoisesti haluta olla juuri sinun kanssasi jotta tuohon ryhtyy.

Vierailija
8/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla."

Niin, sinulla. Sillä toisella taas saattaa olla vaikka viikonloppuihin painottuva muu elämä ja viikolla olisi enemmän aikaa. Ette vain ole toisillenne sopivia.

Ja sanon muutenkin että intohimoiset harrastajat eivät usein ymmärrä että jos he haluavat suhteen niin sille pitäisi antaa enemmän aikaa kun sille harrastukselle. Muuten se kumppani ihan oikeasti tulee vasta harrastuksen jälkeen ja se ei yleensä ole kauhean mairittelevaa eikä houkuttelevaa kenellekään.

jos ei kykene luopumaan mistään parisuhteen takia niin ei sitä parisuhdetta niin kovasti haluakaan. Se on vain "olisi ihan kiva" asteella.

Itselläni edellinen parisuhteen alku päättyi, kun yritin aluksi mahduttaa itseäni toisen kalenteriin, mutta lopputuloksena minun olisi pitänyt tinkiä omista tekemisistäni jotta olisi ollenkaan nähty.

Ei enää uudestaan, en toki suuttuisi vaan toteaisin, ettei nyt taideta mätsätä.

Vierailija
9/9 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla. Lapset ovat jo teinejä joten eivät asu kanssani enää 10 vuotta. Olisi hienoa löytää ihminen jolla on aidosti myös oma elämänsä. 

Parisuhde, jolle on aikaa joskus lomilla ja 10 vuoden päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän