Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se minua ihmetyttää eniten kun Lilibetillä on ystävänpäiväkuvassa SUKKAHOUSUT jalassa😁
MIKÄ siinä niin ihmetyttää? Täällä on nytkin 45F eli 7C.. kyllä siinä lapsi tarvitsee sukkahousut.
Kyse ei ole lämpötilasta, Meghanin asenne sukkahousuihin ei ole tainnut osua silmiisi.
Asenteellako sinä lapsesi puet? Meghanin ASENNE sukkahousuihin? Taisi kerran mainita että ei ole sellaisia käyttänyt sitten 80-luvun. Sitä sitten jaksetaan jauhaa joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se minua ihmetyttää eniten kun Lilibetillä on ystävänpäiväkuvassa SUKKAHOUSUT jalassa😁
MIKÄ siinä niin ihmetyttää? Täällä on nytkin 45F eli 7C.. kyllä siinä lapsi tarvitsee sukkahousut.
Kyse ei ole lämpötilasta, Meghanin asenne sukkahousuihin ei ole tainnut osua silmiisi.
On osunut hyvinkin. Minä esim . Olen inhonnut sukkahousuja ikäni enkä myös pidäniitä koska tuntuvat inhottavata. Siitä huolimatta minä ja muutkin äidit pitää lapsillaan sukkahousuja. Ei tuossa mitään kummalista ole. Koeta kaivaa joku seuraava naisia sopertelu. Naura itsellesi. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jaa, täältä katosi sekin keskustelu jossa toivottiin asiallista keskustelua.
No voi helevettiläenen. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan käy redditissä (ei kyllä minuun tainnut viitatakaan) vaan You tubessa katsomassa toimittajien ja esim kehonkielen asiantuntijoiden videoita tästä aiheesta. Muitakin seuraan, mm Beebs Kellya, PDinaa ja Dan Woottonia.
He eivät ole toimittajia, kaksi ekaa on törkybloggaajia, ja kolmas seksuaalirikollinen. Katsotaan, saako tämä tieto pysyä täällä nyt.
Toivottavasti ei saa, Woottonia ei kai ole virallisesti tuomittu seksuaalirikollisuudesta. Kaikki syytteet hylättiin.
Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko villu ollut ponsroimassa roiston lapsenkidutus filmiä ??? Tääähhh !!!!
Haista paska meghanisti. Blääähhhhh !!!!!!!!!!!
Käy lukemassa niinkuin me muutkin. Vai haluatko linkin.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Kamillakin ollut on ilman sukkapöksyjä. Jopa näytellyt varpaitaan.
Ja likaisia jalkapohjiaan, niin elegantin kuninkaallista.
Idolisi tyrkyttää rusinoitaan netissä. Niin elegantin kuninkaallista.
Jalkafoobikkokin heräili iltaansa viettämään. No, jos iäkkään naisen jalat kiihottavat, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan käy redditissä (ei kyllä minuun tainnut viitatakaan) vaan You tubessa katsomassa toimittajien ja esim kehonkielen asiantuntijoiden videoita tästä aiheesta. Muitakin seuraan, mm Beebs Kellya, PDinaa ja Dan Woottonia.
He eivät ole toimittajia, kaksi ekaa on törkybloggaajia, ja kolmas seksuaalirikollinen. Katsotaan, saako tämä tieto pysyä täällä nyt.
Toivottavasti ei saa, Woottonia ei kai ole virallisesti tuomittu seksuaalirikollisuudesta. Kaikki syytteet hylättiin.
Vai onko?
Ei mielestäni ole tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä kommentteja jaksa enää lukea, mutta onneksi sentään ihmiset ympäri maailman pitävät Meghania ja hänen ukkoressukkaansa tekopyhinä. 👍
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000011826316.html
Ja lähteenä The Mirror, need I say more. Privacy ei myöskään merkitse sitä että meistä ei koskaan enää kuulla mitään vaan sitä että itse saamme valita mitä muille kerrotaan tai näytetään.
Ja edelleen roikumme kynsin hampain kiinni kuninkaallisissa titteleissä.
Ne näyttävät olevan erittäin pyhiä ja tärkeitä tasavaltalaisile, yöuet menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko villu ollut ponsroimassa roiston lapsenkidutus filmiä ??? Tääähhh !!!!
Haista paska meghanisti. Blääähhhhh !!!!!!!!!!!
Voi ihmisparka miten saastaisesti puhut. Oletko käynyt mitään kouluja ?
Kaksi väsynyttä naista stressaavassa elämänvaiheessa, toinen järjestämässä häitään ja toinen vauvahuuruissa. Tietenkin tuo riita olisi pitänyt unohtaa ja antaa anteeksi. Mutta niin vain tilanne vuodettiin lehdistölle, ja vielä Katea suosivasta näkökulmasta. Eikös perheen sisäiset riidat pitänyt käsitellä perheen sisällä, ilman lehdistöä osapuolena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko?
Näin BBC:n mukaan marraskuussa: https://www.bbc.com/news/articles/cly90lnped2o
Ei ole hylätty eikä vielä tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi väsynyttä naista stressaavassa elämänvaiheessa, toinen järjestämässä häitään ja toinen vauvahuuruissa. Tietenkin tuo riita olisi pitänyt unohtaa ja antaa anteeksi. Mutta niin vain tilanne vuodettiin lehdistölle, ja vielä Katea suosivasta näkökulmasta. Eikös perheen sisäiset riidat pitänyt käsitellä perheen sisällä, ilman lehdistöä osapuolena?
Ilman muuta. Ei kai Katekaan noin idioottimaista juttua mediaan haluaisi. Jos pystyy henkilökohtaisesti pyytämään anteeksi niin tuskin kokee tarvetta juoruta medialle. Väärää puuta on haukuttu. Kuten ihana Meghan sanoi Kate on hyvä ihminen.
Kovin monta ihmistä ei tuolla sovituksessa ollut. Kate on osoittanut olevansa kova peluri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussexit eivät ole yksityisiä henkilöitä, he ovat julkisuuden henkilöitä jotka jatkuvasti myös itse tuovat itseään julkisuuteen.
Ja omasta halusta he eivät missään nimessä ole yksityisiä henkilöitä, sehän olisi Meghanin maailmanloppu jos joutuisi olemaan tuikituntematon jonka oleminen ja tekeminen ei saisi minkäänlaista huomiota.
Niinkö ?? He kumminkin tekevät töitään ja elävät kivaa perhe elämäänsä. Älä heistä hätäile palsta täti. he kyllä pärjäävät niinkuin mekin. Eikö olekkin kivaa. ..🌹 🌴 🍿🍿 🥂 🥤🥤 🍰 💄 🎶 🎶 🎉 🎊 🎈🎈
Edelleen olen onnellinen heidän puolestaan että lähtivät tuosta häpeällisesti ryvettyneestä ilmapiiristä jossa nyt revittiin kaikki menneisydenkin häpeälliset teo Epstein myötä ihmis salakuljetuksineen.Puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin täällä fiksusti keskustella, monta viestiäni poistettiin vauhdilla. Kävin tuossa lueskelemassa YouTubessa ihmisten kommentteja tästä pariskunnasta ja heidän tekemisistään ja tajusin että se mitä mulla on heistä sanottavaa, on sanottu jo varmaan tuhansia kertoja siellä ja paljon paremmin ja osuvammin kuin itse osaisin. Terveisiä vaan maaniselle poistajameghanistille. Niitä viestejä et ikinä pääse poistelemaan, ja niitä on todellakin tuhansia. Pärjäätkö? Ja ei, en ole heitä haukkumassa, vaan kyse on vain ihmisten mielipiteistä tän pariskunnan touhuista. Siis kaikesta mitä he itse on julkisuuteen tuoneet.
Mitä ihmettä valitsitte lainauksista ja viestien poistamisesta? Miksei minulla ole ikinä mitään ongelmia?
Mitähän tuo kysymys tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittijournalisti sanoo vihdoinkin sen mikä on tiedetty mutta mitä ei ole uskallettu ennen sanoa ääneen. Meghan on globaali kuuluisuus jonka kuvasta maksetaan paljon enemmän kuin Katen. Harry on kaikkein pidetyin kuninkaallinen.
Oli tosi että lähtivät tuosta ahdistuneesta salailun ym ilmapiiristä. Elävät omaa elämää kivojen ihmisen kassa VAPAANA tuosta häkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää positiivisia uutisia Meghanista luotettavasta lähteestä. Pukukin oli asiantuntijoiden mielestä upea.
Kyllä, ja väri sopii oikein hyvin.. Ihana katsoa .🌹.🌹.🌹.🌹.🌹.🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan taas viedä roskat
🏃 🏃. 🏃. 🏃. 🏃. 🏃. 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
😂😂😂😂😂😂😂😂