Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (33253)

Vierailija
33241/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten heräsi jo meghanistikin, kun päivä on kallistumassa iltaan. 

Vierailija
33242/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Courtroom bombeja ovat olleet Harryn tunnustukset Chelsy Davystä: The One That Got Away. Niitä pommeja saatiin jo yhdellä edellisistä Harryn oikeusjutuista, joten uskottava se on: Chelsy on Harryn elämän rakkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33243/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan Chelsy mahtaa tuumia, kun hänen entistä elämäänsä Harry jatkuvasti paljastelee oikeudessa ja samalla koko maailman mediassa. Ihminen joka niin kovasti on omaa privacyään peräämässä, ei ollenkaan välitä siitä, miten muiden elämää iloisesti itse paljastelee. Kaksinaismoralisti Harry on. 

Vierailija
33244/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan Chelsy mahtaa tuumia, kun hänen entistä elämäänsä Harry jatkuvasti paljastelee oikeudessa ja samalla koko maailman mediassa. Ihminen joka niin kovasti on omaa privacyään peräämässä, ei ollenkaan välitä siitä, miten muiden elämää iloisesti itse paljastelee. Kaksinaismoralisti Harry on. 

Palstan suuri idoli Viktuuria Beckham on nyt pulassa. Hän meni twerkkaamaan  miniän edessä häissä ja Davy häpesi silmät päästänsä. 

Hänhän (VB) kuuluu yhtä paljon tähän ketjuun kuin Chelsyn 

Chelsy nyt kuuluu kumminkin koska Harry itse hänestä yhä puhuu elämänsä rakkautena, V. Beckham ei kuulu millään lailla.

Vierailija
33245/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Courtroom bombeja ovat olleet Harryn tunnustukset Chelsy Davystä: The One That Got Away. Niitä pommeja saatiin jo yhdellä edellisistä Harryn oikeusjutuista, joten uskottava se on: Chelsy on Harryn elämän rakkaus. 

En minä ole lukenut mitään pommeja Chelsystä tässä oikeudenkäynnissä. Olen seurannut oikeudenkäyntiä BBC:n, The Guardianin ja The Independentin kautta. Kaikki nämä ovat uutisoineet, että Harry liikuttui melkein kyyneliin kertoessaan kärsimyksestä, jonka syytettynä olevat lehdet ovat aiheuttaneet hänen vaimolleen.

Vierailija
33246/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan suuri idoli Viktuuria Beckham on nyt pulassa. Hän meni twerkkaamaan  miniän edessä häissä ja Davy häpesi silmät päästänsä. 

Chelsy nyt kuuluu kumminkin koska Harry itse hänestä yhä puhuu elämänsä rakkautena, V. Beckham ei kuulu millään lailla.

Linkki tähän Harryn puheeseen, kiitos.

Vierailija
33247/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itse linkkisi. Kun täällä vedotaan Walesien kohdalla yli 20 vuotta vanhoihin (ja vääristeltyihin) juttuihin sopii vallan hyvin puhua Sussexien kohdalla muutaman vuoden takaisista jutuista.

Jotkut jopa muistelevat mitä Elisabet on tehnyt 50-luvulla.

Vierailija
33248/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki tähän Harryn puheeseen, kiitos.

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/prince-harry-meghan-ma

Ainoa maininta Chelsystä oli se DM:n toistuva kiero tapa saada hänestä tietoa oli maksaa yksityisetsivälle n.200 puntaa, saada selville lentonsa numero ja istumapaikka koneessa.Sitten viereinen paikka varattiin lehden edustajalle jotta saataisin taas juorun aihetta.

Harry ei ole maininnut Chelsyä muussa yhteydessä  joten jätetäänpä tuo "elämäni rakkaus" jo pois. 

Vierailija
33249/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itse linkkisi. Kun täällä vedotaan Walesien kohdalla yli 20 vuotta vanhoihin (ja vääristeltyihin) juttuihin sopii vallan hyvin puhua Sussexien kohdalla muutaman vuoden takaisista jutuista.

Älä aloita taas tuota vertailua, pysy aiheessa. Ketju on nyt saatu siivottua joten asiallista keskustelua vaan.

Vierailija
33250/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin puhut palturia ja sitten vielä vaadit minua etsimään linkin todistamaan palturisi, sillä perusteella että joku muu on joskus puhunut aiheen vierestä. Ehei, lapsi kulta, ei se noin mene.

Vierailija
33251/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen tekoälyn suosiollisella avustuksella voin kertoa, ettei Harry ole koskaan kutsunut Chelsyä elämänsä rakkaudeksi. Sen sijaan hän on kutsunut tätä ensirakkaudekseen.

Olkaa hyvät.

- Paremman keskustelukulttuurin puolesta ry. 

Vierailija
33252/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin puhut palturia ja sitten vielä vaadit minua etsimään linkin todistamaan palturisi, sillä perusteella että joku muu on joskus puhunut aiheen vierestä. Ehei, lapsi kulta, ei se noin mene.

Nyt suu suppuun, ei nimittelyä eikä halveerausta. Täällä ei kukaan ole lapsikultasi.

Vierailija
33253/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lukenut mitään pommeja Chelsystä tässä oikeudenkäynnissä. Olen seurannut oikeudenkäyntiä BBC:n, The Guardianin ja The Independentin kautta. Kaikki nämä ovat uutisoineet, että Harry liikuttui melkein kyyneliin kertoessaan kärsimyksestä, jonka syytettynä olevat lehdet ovat aiheuttaneet hänen vaimolleen.

Siis, nyt olen tipahtanut kärryiltä. Eikö tuon oikeudenkäynnin alkuasetelmat ole jo 2000-luvun alkupuolelta , vai vielä sitä ennen? Tapahtuneet paljon ennen Meghan Marklea? Lehtikustantamo on myöntänyt kuunnelleensa myös Williamin ja Catherinen puheluja yli 20v sitten. Miten sen aikaiset tapahtumat ovat loukanneet Meghan Marklea vuodesta 2016? Voisiko Harry yrittää pysyä asiassa. Chelsyn ja Harryn keskusteluissa sovittiin treffejä jonnekin, William ja Catherine eivät ole halunneet sekaantua juttuun, vaikka heitäkin kuunneltiin.

Charlesin puhelinlinjoja tarkkailtiin Camilla-skandaalin jälkeen palatsin puolesta.

Meghan Markle oli kuullut asiasta, kun ongelma ei ollut enää ajankohtainen, Harryn täytyy saada vetää Megsu tähän ihan turhaan. Kännykätkin oli kehittyneet jo siihen aikaan, ei kukaan olisi enää voinut Megsun puheluja kuunnella. 

Vierailija
33254/33253 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero Chelsysta kirvelsi kyllä Harrya, eikä muut suhteet paikanneet sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi