Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Meghanisti nyt taas yrittää muuttaa mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. So what else is new. 🥱
Onko tämä ketju mennyt lukkoon vai muuten vain kuivunut kokoon?
Sitä minäkin olen ihmetellyt viimeiset pari minuuttia. Tapahtuiko myöhään illalla jotain jonka takia on paljon kommentteja poistettu, vai loppuiko ihmisten mielenkiinto minun kahden säkenöivän kommenttini jälkeen: tämän parempaa ei ikinä voida kirjoittaa. Just kidding.
Enpä osaa sanoa. Outoa joka tapauksessa, kun nyt ottaa huomioon miten innostuneesti yleensä juuri ennen yhtätoista täällä säpinä käy, eikä aamullakaan kukaan ole viitsinyt sanan sanaa kirjoittaa. Hmmm. Onko nyt saavutettu kyllästymispiste?
Itse asia on hävinnyt jo aikaa sitten toinen toistensa haukkumiseen ja jopa henkilökohtaisiin solvauksiin.
Tosin Sussexien saralla on ollut melkoisen hiljaista, lukuunottamatta viimeksi julkaistua videota, joka myös hukkui yleiseen riitelyyn.
Kun yritin tuota edellistä kommenttia lainata ja siihen vastata tuo on totisinta totta , palsta ilmoitti minulle laittaneensa minut jonoon ja julkaisevansa sen hyväksynnän jälkeen. Jo on mennyt vielä oudommaksi tämä palsta kuin ennen oli, minkä luulin olevan mahdotonta. 🙄
Eikö ylläpito voisi bannata tuon häirikön, niin ketju siistiytyisi kerralla?
En lakkaa ihmettelemästä sitä, miten avuton ja taidoton Meghan on sekä lasten että keittiön kanssa.
Aina, kun hän laittaa ruokaa tuossa ohjelmassaan näyttää siltä kuin joku lapsi opettelisi ruuanlaittoa.
Lapsista ja heidän ikätasolleen sopivasta toiminnasta hän ei paljoa ymmärrä.
Kova on pokka tehdä ohjelmia, jossa näyttää muille ihmisille kokkailun saloja, vaikka kaikesta näkee, ettei tosiaan ole mikään ruuanlaittajatyyppi.
Sen supersuuri itserakkaus ja -varmuus on jotain täysin käsittämätöntä. Normaalista terveestä itsetunnosta ei siis nyt ole kyse, vaan harhaisista ylemmyyden kuvitelmista.
Sille itselleenkin näyttää olevan jotenkin spesiaalisen hienoa ja suurempikin taidonnäyte pilkkoa hedelmiä, ripotella niitä kukkarouheitaan ja pelkästään sormeilla taikinaa. Kakun palaa ja leipää leikataan kuin olisi jotain ennen näkemätöntä tapahtumassa.
Hyvin outoa ja huvittavaa, mutta samalla erittäin koukuttavaa. Koko ajan odottaa saavansa lisää tuota hulluutta. Eli voisiko sanoa, että jollain tavalla tuossa on onnistuttu :/
Ketjussa oli eilen ikävä tapaus, josta ilmoitin valvontaan eli alkuperäisessä viestissä Walesien lapsia ei mainittu mitenkään, mutta joku epärehellinen tyyppi oli vääristellyt kommenttia niin, että siihen sisältyi Catherinen ja Williamin lasten solvaamista.
Nyt kun kommenttien lainaus ei oikein pelitä, niin monet kirjoittelevat kommentin itse uudestaan kun vastaavat siihen. Joten kannattaa tsekata vastaako kopioitu kommentti alkuperäistä.
Meghan Marklen vuosi 2025 kutistettuna alle kahteenkymmeneen minuuttiin. Vaikka suunnitelmat olivat suuria, lopputulos ei hääppöinen ollut.
"MM has NO biological children with her current husband. That baby on MM lap has ZERO connection to that woman. Zero. MOST of the photos where there are children and MM and H, these photos have been altered or photoshopped."
Lähde tälle kunnianloukkaukselle?
No nyt sitten heräsi jo meghanistikin, kun päivä on kallistumassa iltaan.
Courtroom bombeja ovat olleet Harryn tunnustukset Chelsy Davystä: The One That Got Away. Niitä pommeja saatiin jo yhdellä edellisistä Harryn oikeusjutuista, joten uskottava se on: Chelsy on Harryn elämän rakkaus.
Mitä vaan Chelsy mahtaa tuumia, kun hänen entistä elämäänsä Harry jatkuvasti paljastelee oikeudessa ja samalla koko maailman mediassa. Ihminen joka niin kovasti on omaa privacyään peräämässä, ei ollenkaan välitä siitä, miten muiden elämää iloisesti itse paljastelee. Kaksinaismoralisti Harry on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaan Chelsy mahtaa tuumia, kun hänen entistä elämäänsä Harry jatkuvasti paljastelee oikeudessa ja samalla koko maailman mediassa. Ihminen joka niin kovasti on omaa privacyään peräämässä, ei ollenkaan välitä siitä, miten muiden elämää iloisesti itse paljastelee. Kaksinaismoralisti Harry on.
Palstan suuri idoli Viktuuria Beckham on nyt pulassa. Hän meni twerkkaamaan miniän edessä häissä ja Davy häpesi silmät päästänsä.
Hänhän (VB) kuuluu yhtä paljon tähän ketjuun kuin Chelsyn
Chelsy nyt kuuluu kumminkin koska Harry itse hänestä yhä puhuu elämänsä rakkautena, V. Beckham ei kuulu millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Courtroom bombeja ovat olleet Harryn tunnustukset Chelsy Davystä: The One That Got Away. Niitä pommeja saatiin jo yhdellä edellisistä Harryn oikeusjutuista, joten uskottava se on: Chelsy on Harryn elämän rakkaus.
En minä ole lukenut mitään pommeja Chelsystä tässä oikeudenkäynnissä. Olen seurannut oikeudenkäyntiä BBC:n, The Guardianin ja The Independentin kautta. Kaikki nämä ovat uutisoineet, että Harry liikuttui melkein kyyneliin kertoessaan kärsimyksestä, jonka syytettynä olevat lehdet ovat aiheuttaneet hänen vaimolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan suuri idoli Viktuuria Beckham on nyt pulassa. Hän meni twerkkaamaan miniän edessä häissä ja Davy häpesi silmät päästänsä.
Chelsy nyt kuuluu kumminkin koska Harry itse hänestä yhä puhuu elämänsä rakkautena, V. Beckham ei kuulu millään lailla.
Linkki tähän Harryn puheeseen, kiitos.
Etsi itse linkkisi. Kun täällä vedotaan Walesien kohdalla yli 20 vuotta vanhoihin (ja vääristeltyihin) juttuihin sopii vallan hyvin puhua Sussexien kohdalla muutaman vuoden takaisista jutuista.
Jotkut jopa muistelevat mitä Elisabet on tehnyt 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tähän Harryn puheeseen, kiitos.https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/prince-harry-meghan-ma
Ainoa maininta Chelsystä oli se DM:n toistuva kiero tapa saada hänestä tietoa oli maksaa yksityisetsivälle n.200 puntaa, saada selville lentonsa numero ja istumapaikka koneessa.Sitten viereinen paikka varattiin lehden edustajalle jotta saataisin taas juorun aihetta.
Harry ei ole maininnut Chelsyä muussa yhteydessä joten jätetäänpä tuo "elämäni rakkaus" jo pois.
Appears, joo. Appears to grab. Siinä se nyt on, mitä meghanisti väitti että ei ikinä tapahtunut. Kyllä vain tapahtui.