Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (32566)
On ne varmaan vetonauloina ainakin jollain tavalla, myrskyvaroitushan jo annettiin, kun korostettiin niiden tulevia rooleja lapsifilantrooppeina :'D
Vierailija kirjoitti:
On ne varmaan vetonauloina ainakin jollain tavalla, myrskyvaroitushan jo annettiin, kun korostettiin niiden tulevia rooleja lapsifilantrooppeina :'D
Reppanat. Tuon ikäisenä minä en edes osannut tavata filantrooppia saati sitten olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppanat. Tuon ikäisenä minä en edes osannut tavata filantrooppia saati sitten olla sellainen.
Säälittää tosiaan. Mutta kaikki keinot käyttöön, kun kääritään hihat ja aletaan miljoonajahtiin. Jospa tuo poikisi Artsiwellillekin lahjoituksia kun muksut tapittaa somasti kameroihin. Ehkä hiukset kammattuina ja sopivissa vaatteissakin...
Eniten tuossa hommassa minua kiinnostaisi nähdä Meghanin suhtautuminen lapsiin, kun on niin kovin väitetty, ettei ole mitään aitoa äiti/lapsi-sidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää tosiaan. Mutta kaikki keinot käyttöön, kun kääritään hihat ja aletaan miljoonajahtiin. Jospa tuo poikisi Artsiwellillekin lahjoituksia kun muksut tapittaa somasti kameroihin. Ehkä hiukset kammattuina ja sopivissa vaatteissakin...
Eniten tuossa hommassa minua kiinnostaisi nähdä Meghanin suhtautuminen lapsiin, kun on niin kovin väitetty, ettei ole mitään aitoa äiti/lapsi-sidettä.
Lapset tapittavat tietysti suurin silmin äitiään, joka narsistina vaatii heiltä ehdotonta palvontaa. "We love you mommy!"
Harry saa hieman vapautta sillä aikaa kun Megsu laittaa lapsoset kaikkein edustavimmin esille, tapittamaan mamia suurilla silmillään, palvoen :D
Archie todennäköisesti pitää pienen puheen jossa ihanasti kertoo kuinka äiti ja isä ovat olleet hänen inspiraationsa filantroopin uralle lähtemisestä. Aiemmin se oli astronautti, mutta kun äiti kertoi kärsivistä lapsista tai vammautuneista sotilaista Archie inspiroitui filantroopin urasta. Lili voi sitten tehdä jonkun suloisen tanssin, hän varmasti harrastaa balettia tai jotain vastaavaa.
Niin, nähtäväksi jää ovatko Artsi ja Lilipetteri 2027 Invictuksen vetonaulat.