Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (32539)
Jo on levotonta meininkiä! Onko pakkanen palelluttanut päänne, kun on niin kahelia touhua? Vai viikonlopun tylsyyskö on tylsyttänyt sen viimeisenkin aivosolun pääkopistanne?
Joka tapauksessa: booooringggg!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan kuullut että ensi maistamisella joku syötävä ei oikein maistunut mutta myöhemmin siitä alkoikin pitää. Ei tuo mitään valehtelua ole. Meghanvihaajan vaan pitää vääntää hunajakin valehteluksi. Ota malka omasta silmästäsi.
Sinä puhut nyt ihan omiasi, Meghan ei itse ole mitään tuollaista sanonut. Vaan juuri kuten kirjoitettu on: ensin toteaa ettei pidä hunajasta ja yhtäkkiä täräyttääkin että herkutteli sillä jo nuorena. Aivan eri asia kuin se että makumieltymys muuttuu ja oppiikin pitämään jostain jota ennen jopa inhosi. Miksi sinä koet niin suurta tarvetta puolustaa Meghania ja satuilla hänen puolestaan?
Mä joskus teini-ikäisenä vatkasin yhteen voita ja sokeria, ja vedin paljaaltaan herkuntuskaani, kun ei kaapissa muuta ollut. En suuremmin välitä kummastakaan. Varmasti olisin laittanut hunajaa jäätelöön, jos olisi ollut.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä 32474. En ole käyttänyt autismia halventamismielessä. Tuo hunajalogiikkasi toi mieleeni keskustelun, jonka kävin joitakin viikkoja sitten erään nuoren miehen kanssa. Sanoin hänelle, etten välitä sitruunoista, koska ne eivät tee hyvää hampaille. Hän kutsui minua valehtelijaksi, koska olin kerran aiemmin leiponut sitruunakakkua, ja silloin minulla ei ollut mitään ongelmaa sitruunoiden kanssa. Hänellä on Aspergerin syndrooma.
ja niin sinä sitten vedit johtopäätöksen että autismiahan sen täytyy olla jos toteaa että meghan valehtelee tuossakin asiassa. Esimerkkisi ei ole verrannollinen tähän Meghanin hunajakommenttiin, kuinka et millään sitä tajua? Onko sinussa autistisia piirteitä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä 32474. En ole käyttänyt autismia halventamismielessä. Tuo hunajalogiikkasi toi mieleeni keskustelun, jonka kävin joitakin viikkoja sitten erään nuoren miehen kanssa. Sanoin hänelle, etten välitä sitruunoista, koska ne eivät tee hyvää hampaille. Hän kutsui minua valehtelijaksi, koska olin kerran aiemmin leiponut sitruunakakkua, ja silloin minulla ei ollut mitään ongelmaa sitruunoiden kanssa. Hänellä on Aspergerin syndrooma.
Eli ok, kun Meghan aiemmin ilmoitti että ei pidä hunajasta ja myöhemmin esitti nostalgisen muiston opiskeluajoilta ja hunajaomenavml herkutteluistaan täytyy olla jollain lailla autisti kun ei tajua että tarinoissa ei ole mitään ristiriitaa. Nuori mies voi ollakin asperger mutta ei hänen logiikastaan voi vetää yhtäläisyysmerkkejä ketjun kommentoijien argumentaatioon ja päätellä että autisteja ovat eivätkä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan kuullut että ensi maistamisella joku syötävä ei oikein maistunut mutta myöhemmin siitä alkoikin pitää. Ei tuo mitään valehtelua ole. Meghanvihaajan vaan pitää vääntää hunajakin valehteluksi. Ota malka omasta silmästäsi.
Sinä puhut nyt ihan omiasi, Meghan ei itse ole mitään tuollaista sanonut. Vaan juuri kuten kirjoitettu on: ensin toteaa ettei pidä hunajasta ja yhtäkkiä täräyttääkin että herkutteli sillä jo nuorena. Aivan eri asia kuin se että makumieltymys muuttuu ja oppiikin pitämään jostain jota ennen jopa inhosi. Miksi sinä koet niin suurta tarvetta puolustaa Meghania ja satuilla hänen puolestaan?
Mä joskus teini-ikäisenä vatkasin yhteen voita ja sokeria, ja vedin paljaaltaan herkuntuskaani, kun ei kaapissa muuta ollut. En suuremmin
No Markle ei kuitenkaan muistellut kuinka makeanhimossansa söi hunajaa vaan kertoi mikä oli hänen herkkuaan nuorena. Hunaja. Josta aiemmin oli sanonut että on liian makeaa hänen mielestään, ei pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jo on levotonta meininkiä! Onko pakkanen palelluttanut päänne, kun on niin kahelia touhua? Vai viikonlopun tylsyyskö on tylsyttänyt sen viimeisenkin aivosolun pääkopistanne?
Joka tapauksessa: booooringggg!
Samaa mieltä kanssasi!
Samojen vanhojen asioiden jauhamista. Mistään ei keskustella, mäkätetään vaan jo valmiiksi pureskeltuja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja niin sinä sitten vedit johtopäätöksen että autismiahan sen täytyy olla jos toteaa että meghan valehtelee tuossakin asiassa. Esimerkkisi ei ole verrannollinen tähän Meghanin hunajakommenttiin, kuinka et millään sitä tajua? Onko sinussa autistisia piirteitä?
Ei, minulla ei ole autistisia piirteitä. Siksi minun on melko helppoa todeta, milloin jonkun aj
Vaikutat aspergerilta jankkaamisesi kanssa. Meghan jälleen kerran ei muistanut mitä oli aiemmin sanonut ja siksi satuili mitä satuili. Ei ollut ensimmäinen kerta kun hänelle kävi noin.
Millä lailla sössöt pelastaisivat hovin (ja miltä)? Solvattuaan sen maan rakoon ja halveksittuaan koko Britanniaa.
No niin, meghanistit! Kaivakaas kaks sataa tonnia takataskustanne ja pääsette kuulemaan paljon itsekehua ja Britannian kuninkaallisen perheen haukkumista. Ihanaa illanviettoa, eikö totta? 😆
Mun mielestäni hunaja on liian makeaa. En pidä siitä esimerkiksi teessä. Mutta pieni loraus hunajaa luonnonjugurttiin ja saksanpähkinöihin on ihanaa. Olenko valehtelija, help me dear Eki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla ei ole autistisia piirteitä. Siksi minun on melko helppoa todeta, milloin jonkun aj
Juurihan sinä annoit esimerkin kaavamaisesta ja mustavalkoisesta ajattelustasi sillä sitruunakakkujutullasi. Yksinkertaisesti oletat aspergertuttusi ajattelun noudattavan palstalaisten ajatusmaailmaa sivuuttaen täysin mitä sinulle on selitetty. Et ota vastaan mitä sinulle sanotaan vaan olet jumiutunut omaan ajatukseesi.
Eikö se ole ihan loogista, että kun ihminen innostuu mehiläistenhoidosta, alkaa hänelle hunajakin maistua enemmän kuin ennen? Ja makeutusaineenahan hän sitä silloin nuorempana käytti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Meghan jollekin todella tärkeä, kun hän täällä miettii illat pitkät Meghanin hunajasuhdetta.
Ei vaan valehtelua. Emme sentään inhoa Katea ja samalla tutki hänen työkalenteriansa silmät soikeina.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ihan loogista, että kun ihminen innostuu mehiläistenhoidosta, alkaa hänelle hunajakin maistua enemmän kuin ennen? Ja makeutusaineenahan hän sitä silloin nuorempana käytti.
Onko hän innostunut mehiläistenhoidosta? Miksi sitten sanoa että hunaja on liian makeaa jos kuitenkin makeutusaineena käyttää. Niinhän sitä yleensäkin käytetään eikä samalla todeta etten tykkää, liian makeaa.
Selvä, yritän muotoilla tämän uudestaan: palstamme hunajahullu vain sattuu verbalisoimaan ajatuskulkunsa täsmälleen samoin kuin tuntemani autisti.
Jo on vimma meghanisteilla pestä taas musta valkoiseksi. Meghanhan ei ole jäänyt kiinni valehtelusta, ei koskaan, ei ikinä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Meghan jollekin todella tärkeä, kun hän täällä miettii illat pitkät Meghanin hunajasuhdetta.
Se nyt on ihan yks ja sama mikä on hänen suhteensa hunajaan. Pointti tässä hunajakeississä on se että jutut hänellä muuttuvat aina tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on taas yhdestä valheesta sen pitkässä valheiden ketjussa. Aiheena kun näyttäis olevan juuri Meghan Markle. Mutta muistikuvathan voivat tietenkin aina vaihdella.
Ehkä kuitenkin kuuluu ketjuun ennemmin kuin Walesien avioliitto...
Vierailija kirjoitti:
Selvä, yritän muotoilla tämän uudestaan: palstamme hunajahullu vain sattuu verbalisoimaan ajatuskulkunsa täsmälleen samoin kuin tuntemani autisti.
Sinulta puuttuu kyky ymmärtää mitä sinulle sanotaan, muotoile miten muotoile.