Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pääse treffeille koska tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä eikä tavis miehiä. Tavis naiset antaa usein pakit samantasoiselle. Tiedän koska olen saanut ainakin 500 kertaa pakit naisilta. Olen tavallinen duunari, tienaan 2100 kk, lähes normaalipainoinen mutta en pääse treffeille ollenkaan.

62/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen raivostuu tinderissä jos kysyy mitä teit tänään :D   Ulkona sitten näkee vain alle 16 vuotiaita tai miesten taluttamia.

Anteeks mutta miten päin he l vettiä esität tuon kysymyksen kun moni oikein raivostuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on naiset jotka niitä pakkeja antaa miehille. Suurin osa miehistä lähtisi treffeille naisten kanssa muttaa kun ei naisille kelpaa.

Vierailija
64/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Vierailija
65/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

^asutko sitten jollain pienellä paikkakunnalla, kun sinulla on kuukaudessa ollut noin vähän matchejä?

Kyllä. Ja kun en itsekään jakele tykkäyksiä, niin eihän niitä matcheja tule. Niinkuin sanoin, Match tulee lähes aina kun tykkään. Sitä en tiedä kuinka paljon on tykkäyksiä miehiltä, hyvin äkkiä tuli se 100 täyteen. Ei ole maksullista versiota niin en näe kuin sen +99. 

Eli saat käytännössä aina haluamastasi miehestä matchin, mutta silti et kykene saamaan kumppania?

Miten onnistut tuossa? Miten noilla korteilla voi edes hävitä?

Vierailija
66/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En jotenkaan usko että usein on aloituksessa kuvatusta kyse? Moni yksinjäävä mies on tunnetaidoton eikä ehkä _oikeasti_ edes halua suhdetta. Siis on niin vähän suhdekokemusta tai niin itsekeskeinen ja kypsymätön että odottaa siltä naiselta kaikkien sosiaalisten tarpeiden täyttämistä ja/tai ei osaa yhtään kommunikoida tai tehdä kompromisseja. 

Moni niistä miehistä jotka eivät pääse edes suhteeseen asti ovat tylsiä, persoonattomia, sosiaalisesti kömpelöitä, eivät osaa hurmata naista edes olemalla hänestä oikeasti kiinnostunut. He eivät myöskään etsi lyhyttä, tanakkaa, tympeää, hieman pesemätöntä ja köyhää naista (omaa vastinpariaan) vaan jotakuta mielenkiintoisempaa ja sievempää. 

Uskoisin että aloituksessa kuvattu tilanne itseasiassa pätee enemmän moniin haave maailmassa eläviin naisiin jotka etsivät vuosisadan romanssia mutta eivät ole valmiita sitoutumaan kun ainahan nurkan takana voisi olla se naisen tunneälyllä varustettu unelmain prinssi. Suurimman osan ihmisistä suhteet liene kaatuvat siihen ettei tavoitteena koskaan ollutkaan vakaasti päätetty elämänkumppanuus jonka eteen ollaan valmiita tekemään töitä. 

67/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin pihalla todellisuudesta. Tinderin omien tilastojen mukaan n. 50% tinderin mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.

Miten nämä miehet voisivat olla siinä käsityksessä että tarjonta olisi jotenkin loputonta, kun kukaan nainen ei edes anna heille tykkäyksiä?

No minä ainakin olen useasti saanut pakit sellaisilta miehiltä, jotka ovat itse kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä (no mitä se "harvoin" sitten tarkoittaan?)

Vierailija
68/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tökki ettei niitä ollut!

Vierailija
69/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kerran olin treffeillä miehen kanssa. Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Vuoden kuluttua hän otti yhteyttä uudelleen ja kysyi, että haluanko nyt lähteä toisille treffeille. Hän kertoi että oli vuoden aikana tavannut kuusi naista, mutta kenenkään kanssa juttu ei jatkunut, niin nyt sitten minä kelpaisin sittenkin hänelle.

Vierailija
70/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun kerran olin treffeillä miehen kanssa. Olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Vuoden kuluttua hän otti yhteyttä uudelleen ja kysyi, että haluanko nyt lähteä toisille treffeille. Hän kertoi että oli vuoden aikana tavannut kuusi naista, mutta kenenkään kanssa juttu ei jatkunut, niin nyt sitten minä kelpaisin sittenkin hänelle.

toivottavasti et lähtenyt...

Vierailija
71/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yleensäkään on missään deittisovellutuksessa?

Kun tosielämässä ei kohtaa ketään ja missään ei saa lähestyä vaikka olisi kuinka asiallinen ja hyväkäytöksinen saa vaan vttumaisen katseen takaisin kadulla, kaupassa, salilla, harrastuksissa, tapahtumissa jne.

Vierailija
72/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Parisuhde on tosiaan kahden kauppaa. Ei siinä ole mitään epäreilua jos joku tai jotkut asettaa mahdottomia vaatimuksia, jokainen on täysin vapaa jättämää

Ikään kuin elettäisiin tyhjiössä ja mikään ei vaikuta mihinkään.

Tuo maahan miljoona miestä, yhtäkkiä naiset muuttuvat ylivaativiksi nirppanokiksi. 

Vierailija
73/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin pihalla todellisuudesta. Tinderin omien tilastojen mukaan n. 50% tinderin mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.

Miten nämä miehet voisivat olla siinä käsityksessä että tarjonta olisi jotenkin loputonta, kun kukaan nainen ei edes anna heille tykkäyksiä?

No minä ainakin olen useasti saanut pakit sellaisilta miehiltä, jotka ovat itse kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä (no mitä se "harvoin" sitten tarkoittaan?)

Älykkyytesi ei siis riitä tajuamaan:

1. Treffimiehet valehtelevat

2. Poikkeus ei tee sääntöä

Vierailija
74/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. En jotenkaan usko että usein on aloituksessa kuvatusta kyse? Moni yksinjäävä mies on tunnetaidoton eikä ehkä _oikeasti_ edes halua suhdetta. Siis on niin vähän suhdekokemusta tai niin itsekeskeinen ja kypsymätön että odottaa siltä naiselta kaikkien sosiaalisten tarpeiden täyttämistä ja/tai ei osaa yhtään kommunikoida tai tehdä kompromisseja. 

Moni niistä miehistä jotka eivät pääse edes suhteeseen asti ovat tylsiä, persoonattomia, sosiaalisesti kömpelöitä, eivät osaa hurmata naista edes olemalla hänestä oikeasti kiinnostunut. He eivät myöskään etsi lyhyttä, tanakkaa, tympeää, hieman pesemätöntä ja köyhää naista (omaa vastinpariaan) vaan jotakuta mielenkiintoisempaa ja sievempää. 

Uskoisin että aloituksessa kuvattu tilanne itseasiassa pätee enemmän moniin haave maailmassa eläviin naisiin jotka etsivät vuosisadan romanssia mutta eivät ole valmiita sitoutumaan kun ainahan nurkan takana voisi olla se na

Kivaa yleistystä taas kerran.

Vierailija
75/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Juu, ymmärretty. Olen ihan tavis, mutta niin olivat nuo miehetkin.

🤷

Vierailija
76/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä naiskumppania sitten tarvitaan.. Itse en ainakaan ole tarvinnut. Tykkään olla vapaana. Joka viikonloppu uusi hoito. 

Vierailija
77/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi kun tapaa mieskumppaneita.

Vierailija
78/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pääse treffeille koska tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä eikä tavis miehiä. Tavis naiset antaa usein pakit samantasoiselle. Tiedän koska olen saanut ainakin 500 kertaa pakit naisilta. Olen tavallinen duunari, tienaan 2100 kk, lähes normaalipainoinen mutta en pääse treffeille ollenkaan.

Olet saanut sen tavallisen duunin kouluttautumalla 12 vuotta. Kuinkas kauan ja mitä olet panostanut siihen, että opettelet mistä naiset pitävät ja mitä he haluavat?

Vierailija
79/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä naiskumppania sitten tarvitaan.. Itse en ainakaan ole tarvinnut. Tykkään olla vapaana. Joka viikonloppu uusi hoito. 

Joku haluaa perhee ja rakkautta. Kullekin toivottavasti halunsa mukaan. Sinulle hoidot.

Vierailija
80/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi puolison löytäminen katsotaan miehen tehtäväksi? Eikö naisten tarvitse tehdä tässä yhteiskunnassa mitään?

Se, kenellä on matalampi markkina-arvo (=mies) juokseen sen korkeamman markkina-arvoisen perässä. Tekee aloitteet, ylläpitää keskustelua jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi