Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
06.03.2025 |

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla

Kommentit (411)

Vierailija
361/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valivali uliuli. Menisit lenkille ja laihduttaisit niin kelpaisit miehille etka olisi noin katkera valittaja."

En ehdi, kun yritän tsempata sua. Semmonen vinkki, että siitä foliosta kannattaa käyttää sitä kääntöpuolta. Se on himmeämpi, joten säkenöi älysi kanssa sopivammin. Pizzalaatikosta voi leikata kätevän vahvennuksen.

Mulla on naisia niin paljon kuin jaksan. Ei se silti esta nakemasta metsaa puilta.

Suomessa naiset vaativat kuuta taivaalta vaikka perse on metrin kaksi levea.

Ei tässä naista ollut tarkoitus askarrella vaan se mitali. Jaksatko yrittää? 

Niin ja tosiaan, tuo tarjous että yksi lenkki riittää miehiin monikossa oli oikein avokätinen, mutta mies oli sitä mieltä, että vaatehuoneeseen ei nyt mahdu kuin yksi ylimääräinen. Otetaan kaksi tai kolme kärpästä kesäksi, niistä on vähemmän vaivaa ja enemmän huvia. 

Vierailija
362/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies on kuin pikkulapsi; kitisee turhasta ja omaa suuret luulot itsestään 

Onnex en oo tavallinen mitenkään. En luule mitään, vaan tiedän. En tosin kuulu somessa mihinkään eikä ole tinderiä, mulla menee hyvin muutenkin.Mulle riittää yksi nainen, kerrallaan. Käytän sen loppuun asti.

Käytät naisen loppuun asti kuin tiskirätin. Olette te suomimiehet hienoa kansaa. 

No et sitten ymmärtä huumoria. Tottakai käytän vaimon loppuun asti. On se sitten omani tai hänen.

Oho, jäi vielä tuo loppu -sana pois muodossa eli

omani loppu tai hänen loppunsa.

En ymmärrä kyllä toteamustasipitäisikö vähän kaikkia vaan hätäseen ko

Käyttää tai kuluttaa nainen loppuun? Kuulostaa aika pahalta. 

Kuluttavaan suhteeseen ei kenenkään tarvi jäädä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miesvaltaisessa työpaikassa, perus insinöörimiehiä, hyvin tavallisia, vain yksi komea. Ainoastaan yksi on sinkku.

Mitä yhteistä on näillä työpaikan miehillä? Ovat koulutettuja ja ainakin työympäristössä kaikki mukavia ja ystävällisiä. 

Kaveripiirissäkin kaikki pariskunnat ovat hyvin taviksia. Tuttavatasolla kaunottaret ovat toki hyvätuloisten kanssa. 

Ongelma on, että ylipainoinen perus-Reiska kuvittelee harhaluuloissaan, että hänellä on "oikeus" siihen kaunottareen...

Olisihan sitä varmaan opiskellut vaikka miksi jos ei olisi niin paljon ollut päässä vikaa. Se ei ole minun vika mutta sen mukaan minut määritellään. Naisia kohtaan ei olla läheskään yhtä julmia jos ei ole meinannut tulla opiskelusta mitään. Minun isosiskoni on paljon pahemmassa jamassa, eikä hän ole töitä tehnyt päivääkään ja ei juuri koulussakaan näkynyt. Hänellä on kuitekin iso perhe ja rakastava mies joka pitää huolta. Maailma on niin epäreilu.

Vierailija
364/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde on kyllä ihan yhtätyhjän kanssa jos ei saa peppua. Pillu on ihan tylsä.

Et tarvitse naista, koska et ymmärrä naisesta mitään.  Onneksi tuo peppuvouhotus menee pian ohi, kuten kaikki muutkin

Vierailija
365/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miesvaltaisessa työpaikassa, perus insinöörimiehiä, hyvin tavallisia, vain yksi komea. Ainoastaan yksi on sinkku.

Mitä yhteistä on näillä työpaikan miehillä? Ovat koulutettuja ja ainakin työympäristössä kaikki mukavia ja ystävällisiä. 

Kaveripiirissäkin kaikki pariskunnat ovat hyvin taviksia. Tuttavatasolla kaunottaret ovat toki hyvätuloisten kanssa. 

Ongelma on, että ylipainoinen perus-Reiska kuvittelee harhaluuloissaan, että hänellä on "oikeus" siihen kaunottareen...

Olisihan sitä varmaan opiskellut vaikka miksi jos ei olisi niin paljon ollut päässä vikaa. Se ei ole minun vika mutta sen mukaan minut määritellään. Naisia kohtaan ei olla läheskään yhtä julmia jos ei ole meinannut tulla opiskelusta mitään. Minun isosiskoni on paljon pahemmassa jamassa, eikä hän ole töitä tehnyt päivääkään ja ei juuri k

Onkohan teissä muuten mitään eroa siskoni kanssa? Tajuatko että ihmiset ovat yksilöitä ja sinussa ja siskossasi on paljon muutakin eroa kuin sukupuoli. Voi olla että siskoosi on ahkerampi kotona tai iloisempi ja sosiaalisempi ym. Ja naisilla on kieltämättä enemmän valinnanvaraa monesti mutta miten sitä voitaisiin tasoittaa ? Ei osaa miehistä voi poistaa että molempia sukupuolia olisi yhtäpaljon. Ja ei naisia voi pakottaa ottamaan parisuhteeseen miestä jolla viiraa päässä jos kukaan nainen ei halua olla tuon miehen kanssa. 

mies voi toki olla aktiivisempi tekemään asiallisia aloitteita naisten suuntaan. Hän voi opetella sosiaalisemmaksi. Hän voi harrastaa liikuntaa ja pukeutua siististi jne

Vierailija
366/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut äitinä seurata poikani kasvua nuoreksi mieheksi. Jostain syystä hänen ympärillään on aina pyörinyt tyttöjä. Hän ei ole pitkä, päinvastoin, eikä mitenkään erityisen mallikomea. Ei ollut koskaan se luokan supliikkimies, vaan pikemminkin hiljainen ja ujo, itkuherkkäkin. Ei kultalusikka suussa syntynyt. Häntä nolotti pienenä, kun tytöt juoksivat perässä. Yläkouluiässä alkoivat seurustelut ja yökyläilyt. Ovi laitettiin lukkoon ja kuului hirveää naurunkiherrystä. Kauniita, fiksuja tyttöystäviä on riittänyt. Miksi hän ei kuulu niihin, jotka jäävät ilman? En keksi oikein muuta kuin terveen itsetunnon. Ei yritä väkisin miellyttää ketään. Varmaan ollut ihastunut tyttöihin, joilta ei ole saanut vastakaikua, mutta mitäs sitten, tutustuu uusiin. Ainakaan ei ruikuta. Kuten moni täällä on kirjoittanutkin, ihan tavallisille miehille riittää kyllä ottajia.

Vierailija
367/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään Prismassa. Kaikilla naisilla oli kaksimetrinen pankkiirilääkäri käsipuolessa. Hyvä kun mahtui kaikkien niiden isojen leukojen ja tuuheiden tukkien joukkoon. 

Minun huomio oli taas se että vaikka nainen olisi kokoa hiiliproomu ja naama kuin olisi seinään juostu, niin miehensä on normaaleissa mitoissa ja huomattavasti tasokkaamman näköinen kuin naisensa. Yhtään en huomannut sellaisia joissa mies olisi ruma ja lihava ja nainen edes vähän nätti ja normaaleissa mitoissa. Sellaiset miehet kulki yksin tai korkeintaan kaltaisensa naisen kanssa.

Saman havainnon olen tehnyt itsekin ja tuolle on olemassa selitys eli naisten hypergamia.

T. M39

Vierailija
368/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen tavallinen mies ja Tinderissä pari sataa machia ja joku tuhat tykkäystä. Treffiseuraa ja tyttöystäviä on aina löytynyt, joista moni on halunnut aloittaa kanssani perheen. Joten kyllä tavallinenkin mies pärjää.

Vierailija
369/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä edellinen 24 sivuinen keskustelu samasta seuraavaa odoteltaessa:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5972025/tavalliset-miehet-sysatty-syrja…

Vierailija
370/411 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa taas tämä miesten tasoteoria selittely. Ei olla nähty koskaan rumaa miestä kauniin naisen kanssa. Rumallakin naisella on vähintään tavis mies. Ja tämä todistaa että naiset pariutuvat ylöspäin. Siis suoraan myönnetään että miestä ei kiinnosta parinvalinnassa mikään muu kuin naisen ulkonäkö. Eli he määrittävät tasot joista jankkaavat pelkän ulkonäön pohjalta. 

Lisäksi nämä valittajat päättävät itse mikä on kaunis nainen ja mikä tavis nainen. Samoin miesten kohdalla. Ja sitten kauhea ruikutus omien keksintöjensä pohjalta.

Suurella osalla naisia ja joillakin miehilläkin parisuhteen valinnassa paljon tärkeämpiä asioita on yhteiset arvot, yhteiset haaveet, yhteen sopivat luonteet ym. 

ja suurin osa ihmisistä kokee että prismatestissä näkyy lähinnä tavispareja enimmäkseen. Tätä ei nämä jankkaavat ulisijat vaan halua nähdä ja ymmärtää.

Vierailija
371/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin olen tavallinen mies ja Tinderissä pari sataa machia ja joku tuhat tykkäystä. Treffiseuraa ja tyttöystäviä on aina löytynyt, joista moni on halunnut aloittaa kanssani perheen. Joten kyllä tavallinenkin mies pärjää.

Olet nähtävästi sitten top 20% mies vähintään.

Vierailija
372/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa taas tämä miesten tasoteoria selittely. Ei olla nähty koskaan rumaa miestä kauniin naisen kanssa. Rumallakin naisella on vähintään tavis mies. Ja tämä todistaa että naiset pariutuvat ylöspäin. Siis suoraan myönnetään että miestä ei kiinnosta parinvalinnassa mikään muu kuin naisen ulkonäkö. Eli he määrittävät tasot joista jankkaavat pelkän ulkonäön pohjalta. 

Lisäksi nämä valittajat päättävät itse mikä on kaunis nainen ja mikä tavis nainen. Samoin miesten kohdalla. Ja sitten kauhea ruikutus omien keksintöjensä pohjalta.

Suurella osalla naisia ja joillakin miehilläkin parisuhteen valinnassa paljon tärkeämpiä asioita on yhteiset arvot, yhteiset haaveet, yhteen sopivat luonteet ym. 

ja suurin osa ihmisistä kokee että prismatestissä näkyy lähinnä tavispareja enimmäkseen. Tätä ei nämä jankkaavat ulisijat vaan halua nähdä ja ymmärtää.

Ne prisman parit taitaa olla enimmäkseen keski-ikäisiä? Ajat on muuttuneet ja nuoremmissa ikäluokissa on enemmän ikisinkkuja.

Vierailija
373/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä parisuhteen 'saamisessa' ole mitään tavoittelemisen arvoista. Muutama eka kuukausi on jotain alkuhuumaa, ja sen jälkeen ihan sitä peruskauraa. Eikä ne naiset ole yhtään sen kummoisempia vaikka niiden päällä olis minkälainen kuorrutus hyvänsä. Se on jo niin nähty ja koettu. Ihan oikeesti, vähemmällä pääsee kun on ilman, eikä tämä ole mitään inseliä vai mitä se nyt onkaan. Hyvin harvoin niitä oikein hyviä naisia sattuu kohdalle. Jos pärjää ilman naista, suosittelen ihan lämpimästi sitä vaihtoehtoa. Ja ne seksuaaliset tarpeet voi hoitaa myös muulla tavoin kuin sen vakinaisen kanssa.

Vierailija
374/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde on kyllä ihan yhtätyhjän kanssa jos ei saa peppua. Pillu on ihan tylsä.

Ho-moilemaan sitten vaan kun miehilläkin on peppureikä ja keskenään sopivammat libidot.

Vierailija
375/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisia: naiset sanoo noita juttuja siksi että miehet, jotka ei osaa lähestyä ja kunnioittaa sitä naisen vastausta, pysyisi poissa. Kohtelias lähestyminen on yleensä tervetullut. Jos ei osaa perusasioitakaan, ei tosiaan kannata lähestyä. 

Ok. Eli ihan perusnaisen toimintaa tämäkin: valehtelua valehtelun perään.

Kenties se naisen "ei" myöskään oikeasti tarkoita "ei", vaan mies voi edelleen jatkaa seksiin ja yhdyntään...

Oisko toi totuuden puhuminen mitään, naiset? 

Tässä malliesimerkki siitä miksi on parempi kieltää lähestymästä kokonaan. 

Vierailija
376/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä incelit itkee pllunpuutettaan ja syyttelee naisia kaikista elämänsä vastoinkäymisistään ja ongelmistaan? Jyystäkää toisianne, reikä kuin reikä, tai hypätkää sillalta alas!

Vierailija
377/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä incelit itkee pllunpuutettaan ja syyttelee naisia kaikista elämänsä vastoinkäymisistään ja ongelmistaan? Jyystäkää toisianne, reikä kuin reikä, tai hypätkää sillalta alas!

Sulla on varmaan asiat elämässä tosi hyvin ja olet onnellinen. :)

Vierailija
378/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täälläkään toisen puolen valitusta: "Tavalliset naiset sysätty syrjään yhyy", joten turhaan niin projisoitte.

Aihe on siis jälleen toisin päin ja ei siitä muutu vaikka kuinka mutkuentäswhataboutisminönnötyksiä ulisette.

Vierailija
379/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valittamista. Siksi en täällä valitakaan. Vaikutan omaan elämääni ja asioihini niin paljon kuin pystyn ja sopeudun. Parisuhdekin on ja siinäkin kaikki hyvin :) 

Vierailija
380/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin todella on, sillä hän keskustelee aiheesta yleensä (yksilöihin ja irrelevantteihin lillukanvarsiin takertumatta) vs. inkkeli(t) hyökkää(vät) henkilöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän