Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla
Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat tarttuvat tällaiseen aloitukseen kärkkäästi. Miksiköhän?
Naiset osaavat keskustella aiheesta kuin aiheesta, koska naisilla kokonaisvaltaisesti parempi elämänhallinta ja joko oma rakas puoliso tai itse valittu, onnellinen sinkkuus. Naisilla ei ole tarvetta larpata mitään mitä he eivät ole, kuten "kilttiä" tai "tavallista" (simppeleimmilläkin miehillä yleensä näkökyky tallella ja kauneus tarkeintä), joten ei kulu energiaa kukkotappeluihin.
Eli aloituksen aihe on pelkää valetta?
Ei, on vaan eri asia keskustella yleisellä tasolla kuin antaa sääliphillua (vaikkei itse halua).
No voi kyynel, tätä samaan uikutusta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei vaadi mieheltä kummoisia hoksottimia esittää eläinrakasta vaikka todellisuudessa vihaisi sitä naisen rakasta eläintä. Äkää naiset olko liian hyväuskoisia.
Kyllä se vain aikamoisia hoksottimia tuntuu vaativan esittää edes jokseenkin mukavaa ihmistä. Ei näytä monellakaan riittävän.
Voi kumpa miehet olisi edes rehellisia ilman mitään roolia niin voisi välttää narsistit.
Voit välttää haluamasi kehnokoijarikeijot vain jos ja kun arvostat itseäsi tarpeeksi, jotta pystyt heidät hoksaamaan ja hylkäämään. Vastuu on omalta osaltasi lopulta sinulla itselläsi, oli mies rehellinen tai epärehellinen, ja harvoin yksikään mies jättää valehtelematta, jos niinkin helpolla lohkeaa sinulta ja kaltaisiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Prismassa. Kaikilla naisilla oli kaksimetrinen pankkiirilääkäri käsipuolessa. Hyvä kun mahtui kaikkien niiden isojen leukojen ja tuuheiden tukkien joukkoon.
Minun huomio oli taas se että vaikka nainen olisi kokoa hiiliproomu ja naama kuin olisi seinään juostu, niin miehensä on normaaleissa mitoissa ja huomattavasti tasokkaamman näköinen kuin naisensa. Yhtään en huomannut sellaisia joissa mies olisi ruma ja lihava ja nainen edes vähän nätti ja normaaleissa mitoissa. Sellaiset miehet kulki yksin tai korkeintaan kaltaisensa naisen kanssa.
Eli tavallinen mies kyllä kelpaa parisuhteeseen, kunhan vain katsoo myös meitä seinään juosseita hiiliproomuja. Simpsakoita kaunottaria kun on verrattain vähän, varsinkin kun ikää karttuu. Minäkin kuulemma olen mieheni mielestä oikein mukava ja seksikäs. Parempi kun jätän kysymättä, että naiseksi vai hiiliproomuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ei vaadi mieheltä kummoisia hoksottimia esittää eläinrakasta vaikka todellisuudessa vihaisi sitä naisen rakasta eläintä. Äkää naiset olko liian hyväuskoisia.
Kyllä se vain aikamoisia hoksottimia tuntuu vaativan esittää edes jokseenkin mukavaa ihmistä. Ei näytä monellakaan riittävän.
Voi kumpa miehet olisi edes rehellisia ilman mitään roolia niin voisi välttää narsistit.
Mitä teet kun mies on treffeillä rehellisesti erimieltä kanssasi? Niinpä. Rehellisyydellä ei juuri voita mitään parisuhdemarkkinoilla.
Ei parisuhdemarkkinat ole normijärkiselle mikään kilpailu, jossa tavoitteena voittaa (irtopllua ovista ja ikkunoista?!) vaan välttämätön paha vain kunnes se yksi oma kumppani löytyy.
"Valivali uliuli. Menisit lenkille ja laihduttaisit niin kelpaisit miehille etka olisi noin katkera valittaja."
En ehdi, kun yritän tsempata sua. Semmonen vinkki, että siitä foliosta kannattaa käyttää sitä kääntöpuolta. Se on himmeämpi, joten säkenöi älysi kanssa sopivammin. Pizzalaatikosta voi leikata kätevän vahvennuksen.
No minulle ainakin on red flag, jos mies tuntuu olevan kaikesta samaa mieltä kuin minä. Jos ei edes ruokaa tai ruokajuomaa pysty valitsemaan eri tavoin kuin minä, tuskin on avuksi isommissakaan päätöksissä. Mitään perässä vedettävää pulkkaa en halua, vaan keskusteluun tarvitaan niitä mielipiteitä. Leikkisä kiistelykin on todella ok.
Tietysti isot arvokysymykset ovat asia erikseen, mutta ei niistäkään kannata valehdella vaan todeta, että emme ole oikeat toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
"Valivali uliuli. Menisit lenkille ja laihduttaisit niin kelpaisit miehille etka olisi noin katkera valittaja."
En ehdi, kun yritän tsempata sua. Semmonen vinkki, että siitä foliosta kannattaa käyttää sitä kääntöpuolta. Se on himmeämpi, joten säkenöi älysi kanssa sopivammin. Pizzalaatikosta voi leikata kätevän vahvennuksen.
Mulla on naisia niin paljon kuin jaksan. Ei se silti esta nakemasta metsaa puilta.
Suomessa naiset vaativat kuuta taivaalta vaikka perse on metrin kaksi levea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naisia niin paljon kuin jaksan. Ei se silti esta nakemasta metsaa puilta.
Suomessa naiset vaativat kuuta taivaalta vaikka perse on metrin kaksi levea.
Sulla on sitten antaa se kuu taivaalta ja parimetristä parrua sekä veljellistä empatiaa ap:ta ja kaltaisiaan kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kun mies on treffeillä rehellisesti erimieltä kanssasi? Niinpä. Rehellisyydellä ei juuri voita mitään parisuhdemarkkinoilla.
Ei parisuhdemarkkinat ole normijärkiselle mikään kilpailu, jossa tavoitteena voittaa (irtopllua ovista ja ikkunoista?!) vaan välttämätön paha vain kunnes se yksi oma kumppani löytyy
Irtopillua ja sitä oikeaa kohtnti kuljetaan ihan sammaa tietä. Nettivaikana se todellakin on ikäluokassani kilpailua jonka tuomareina toimii naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit välttää haluamasi kehnokoijarikeijot vain jos ja kun arvostat itseäsi tarpeeksi, jotta pystyt heidät hoksaamaan ja hylkäämään. Vastuu on omalta osaltasi lopulta sinulla itselläsi, oli mies rehellinen tai epärehellinen, ja harvoin yksikään mies jättää valehtelematta, jos niinkin helpolla lohkeaa sinulta ja kaltaisiltasi.
En halua olla mikään salapoliisi parisuhteessa ja haluan luottaa ihmisiin kuten ole jo lapsuudesta asti voinut luottaa läheisiini ja kyläyhteisöön. Ei taida pärjätä maalaistyttö kaupungissa. Muutan takaisin kotiseudulle, hankin koiran ja kissan ja elän yksin loppuelämäni n27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Prismassa. Kaikilla naisilla oli kaksimetrinen pankkiirilääkäri käsipuolessa. Hyvä kun mahtui kaikkien niiden isojen leukojen ja tuuheiden tukkien joukkoon.
Minun huomio oli taas se että vaikka nainen olisi kokoa hiiliproomu ja naama kuin olisi seinään juostu, niin miehensä on normaaleissa mitoissa ja huomattavasti tasokkaamman näköinen kuin naisensa. Yhtään en huomannut sellaisia joissa mies olisi ruma ja lihava ja nainen edes vähän nätti ja normaaleissa mitoissa. Sellaiset miehet kulki yksin tai korkeintaan kaltaisensa naisen kanssa.
Eli tavallinen mies kyllä kelpaa parisuhteeseen, kunhan vain katsoo myös meitä seinään juosseita hiiliproomuja. Simpsakoita kaunottaria kun on verrattain vähän, varsinkin kun ikää karttuu. Minäkin kuulemma olen mieheni mielestä oikein mukava ja seksik
Tämä oli selvästikin runkkarin kirjoittama viesti. Sulla mitään naista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on kuin pikkulapsi; kitisee turhasta ja omaa suuret luulot itsestään
Onnex en oo tavallinen mitenkään. En luule mitään, vaan tiedän. En tosin kuulu somessa mihinkään eikä ole tinderiä, mulla menee hyvin muutenkin.Mulle riittää yksi nainen, kerrallaan. Käytän sen loppuun asti.
Käytät naisen loppuun asti kuin tiskirätin. Olette te suomimiehet hienoa kansaa.
No et sitten ymmärtä huumoria. Tottakai käytän vaimon loppuun asti. On se sitten omani tai hänen.
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille koska naiset etsii omasta tasosta riippumatta sitä hyvätuloista komistusta joka on varustettu jännällä luonteella. Me tavalliset miehet elämme ikisinkkuna koska naiset yliarvioivat tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on kuin pikkulapsi; kitisee turhasta ja omaa suuret luulot itsestään
Onnex en oo tavallinen mitenkään. En luule mitään, vaan tiedän. En tosin kuulu somessa mihinkään eikä ole tinderiä, mulla menee hyvin muutenkin.Mulle riittää yksi nainen, kerrallaan. Käytän sen loppuun asti.
Käytät naisen loppuun asti kuin tiskirätin. Olette te suomimiehet hienoa kansaa.
No et sitten ymmärtä huumoria. Tottakai käytän vaimon loppuun asti. On se sitten omani tai hänen.
Oho, jäi vielä tuo loppu -sana pois muodossa eli
omani loppu tai hänen loppunsa.
En ymmärrä kyllä toteamustasipitäisikö vähän kaikkia vaan hätäseen kokeilla eikä kuluttaa eli jättää muillekkin vähän?
Menikö tääkin viikonloppu aaveella? Kerta kaikkiaan.. Rovaniemeltä ja Helsinki-Vantaalta lentää suora yhteys Turkkiin jossa pärjää 500e/kk. Google translate kääntää. Torista saa aitoustodistuksellisia merkkivermeitä suht huokeasti,samaten Emmy.fi tai Re-loven verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille koska naiset etsii omasta tasosta riippumatta sitä hyvätuloista komistusta joka on varustettu jännällä luonteella. Me tavalliset miehet elämme ikisinkkuna koska naiset yliarvioivat tasonsa.
Eiköhän jokainen nainen toivo turvallista kumppania. Ei näitä ketkä kuvaa naistaan luvatta nettiin tai ottaa väkisellä.
Voi hyvä tavaton taas yksi ilta lisää, yksin, neljän seinän sisällä. Mitä minä olen tehnyt väärin? Kiltti mies, rehellinen, enkä edes rumimmasta päästä. Mutta ei, eihän se riitä!
Naiset ne haluavat vain niitä pitkäkoipisia renttuja, jotka eivät viitsi edes ovea avata! Kyllä minä tiedän olenhan minä katsellut vierestä. Toinen toistaan hylkäävät, sitten naiset valittavat, että "mistä löytäisi kunnon miehen?" Niin, täällä minä olisin ollut koko ajan, mutta ei eihän kiltti mies kelpaa ennen kuin on liian myöhäistä.
Ja mitä minä saan tästä kiltteydestä? Katseet, jotka lipuvat ylitseni kuin olisin ilmaa. Ehkä pitäisi opetella olemaan mulkku ja pahis, mutta se ei vain ole minua enkä halua esittää muuta mitä olen.
No, antaa olla. Säästän rahani, aikani ja sydämeni. Kyllä se oma arvo pitää ymmärtää. Vaikka yksin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijan suuri tragedia on isättä kasvaminen. Hän ei oikeasti tiedä, millainen on tavallinen perheenisä. Sellainen, joka ehkä kertoo noloja vitsejä ja piereskelee ääneen, jolla on vähän mahaa ja kaljua. Mutta joka on kuitenkin oma faija, joka kuskaa treeneihin ja hehkuttaa jokaista maalia. Joka silmäkulma kostuen pitää rippijuhlissa pojalleen puheen, jossa sanoo, että me ollaan susta tosi ylpeitä. Faija, jonka tukeen voi luottaa joka tilanteessa. Näin kasvaa suoraselkäisiä, omasta elämästään vastuun ottavia miehiä, jotka tekevät eivätkä ulise.
Tämä. Joko isää ei ole ollut tai on ollut lapatossu, joka odottaa, että vaimo kantaa vastuun kaikesta. Siitä tulee pojallekin se malli, että naisen pitää kantaa vastuu siitä parisuhteesta, jota hänellä ei ole.
Vaikea olla hyvä isä kun yhden heiko
Tiedätkös.. Kun jäät kiinni pettämisestä, petetyllä on ihan täysi oikeus päättää suhde. Se, jolle parisuhde ei merkinnyt mitään, löytyy peilistä.
Suhteen voi päättää myös ilman mitään "eroamiseen oikeuttavaa tekoa". Se, ettei voi suhteessa hyvin tai haluaa elämältään jotain muuta, on ihan riittävä syy.
Sarkasmi näyttää olevan sinulle liian vaikea laji. Mutta onhan se huvittavaa että vain toisen puolen valitus on olematonta.