Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
1/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some aiheuttaa kyllä pinnallisuutta.

Vierailija
2/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Mutta tavallinen mies tietää ettei ne ole markkinat, ehkä siinä syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
4/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗

Vierailija
5/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗

Niin no naiset ei tunnu edes antavan sitä tutustumis mahdollisuutta tavalliselle miehelle koska ne odottaa sitä pitkää ja komeaa prinssiä joka tulee juttelemaan.

Vierailija
6/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile juttusi todenperäisyyttä. Niitä "huippusaaliita" ei riitä kaikille. Minunkin kaveripiirissäni aivan tavalliset ihmiset ovat pariutuneet keskenään. Eikä ketään ole tultu kotoa hakemaan, vaan kaikki ovat joutuneet tahollaan olemaan aktiivisia parisuhdemarkkinoilla. 

Jos tavis ei riitä, niin sitten ei auta kuin olla yksin.

Vierailija
7/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tavallinen mies on nykyään synonyymi jankuttavalle incelille. 

Vierailija
8/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no naiset ei tunnu edes antavan sitä tutustumis mahdollisuutta tavalliselle miehelle koska ne odottaa sitä pitkää ja komeaa prinssiä joka tulee juttelemaan.

Ei, minä olen jo valinnut 166 cm pitkän, kaljun mieheni, enkä siksi ole kiinnostunut teistä lainkaan. 

Hän on hieman epätavallinen, kuten olen itsekin. Olen muuten häntä pidempi. 

Jättäkää meidät siis rauhaan. 

Vierailija
9/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Yli puolet naisista on ylipainoisia ja 50% ihmisistä on jokin mielenterveyden häiriö elämänsä aikana. Vaatimattomat kriteerit mutta jo pelkästään ne sulkevat suurimman osan naisista pois. 

Vierailija
10/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros? Minun röllykkämahainen huithapeli ukkeliniko? Ei ole alfauros, mutta rakas on. 

Vierailija
11/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille. 

Vierailija
12/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Vierailija
13/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on oman mielenterveytesi laita? Se, ettet sitä hoida, ei tarkoita, ettei ongelmia ole. 🤗

Vierailija
14/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mistäköhän se johtuu että toistuvasti törmää Vuittoneita ja Dubaita haluaviin naisiin? 

Vierailija
15/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet naisista on ylipainoisia ja 50% ihmisistä on jokin mielenterveyden häiriö elämänsä aikana. Vaatimattomat kriteerit mutta jo pelkästään ne sulkevat suurimman osan naisista pois. 

Eli et itsekään halua tavallista naista. Koska tuon kuvailusi statistiikka loogisesti ajatellen on tavallinen,

Vierailija
16/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Vierailija
17/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Vierailija
18/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään naista joka haluaa vain jotain laukkuja saati Dubain matkoja. Tunnen muutaman joilla on jotain intoa merkkilaukkuihin tai vastaavaan, mutta hekään eivät ole sellaisia että joku Dubai olisi kiinnostava matkakohde, eivätkä myöskään postaile mahdollisista matkoistaan someen. Ja ostavat laukkunsa itse. He, joilla ei ole varaa laukkuihin, eivät niitä lahjoiksi odota.

Mutta aloituksen kaltaisia naisia kyllä olen nähnyt somessa ja seiskan sivuilla. Ovatkin useat käytännössä tavallaan ostettavissa, markkinoivat itseään ahkerasti. Ovat lähtökohtaisesti myös kauniita tai ainakin näyttäviä ja laitettuja. Mutta tavallisia naisia eivät ole eivätkä tavallista miestä halua.

Vierailija
19/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset mielipiteet on ap mielestäni yllättäviä. Itselläni ja siskollani on 170 cm pituiset miehet eli ovat ihan muutaman sentin meitä pidempiä. Siskon mies on duunari eikä ole käynyt mitään kouluja peruskoulun jälkeen. Oma mieheni on käynyt amiksen. Jos päätyisin vielä joku päivä sinkuksi, minua kiinnostaisi duunari ihan siinä missä insinöörikin. Itse olen korkeasti koulutettu, mutta matala palkka verrattuna esim. bussikuskeihin. 

Vierailija
20/700 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille. 

Ei auta mitään ellei ole miesmallin näköinen tai rikas. Jos se tavallinen raksamiespena menee juttelemaan kauniille naiselle niin pakit tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi