Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
06.03.2025 |

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla

Kommentit (411)

Vierailija
381/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä incelit itkee pllunpuutettaan ja syyttelee naisia kaikista elämänsä vastoinkäymisistään ja ongelmistaan? Jyystäkää toisianne, reikä kuin reikä, tai hypätkää sillalta alas!

Sulla on varmaan asiat elämässä tosi hyvin ja olet onnellinen. :)

Kyllä näin todella on, sillä hän keskustelee aiheesta yleensä (yksilöihin ja irrelevantteihin lillukanvarsiin takertumatta) vs. inkkeli(t) hyökkää(vät) henkilöön.

Herttaisen yhdentekevää mitä joku tai jotkut syrjäytyneet reppanat täällä rähisee ja puhisee. Ovat sekä pllun että naisen puutteessaan ihan syystäkin. Onneksi heillä on toisensa. Vielä kun tajuaisivat toistensa reiän arvon omiin tarpeisiinsa niin huomaisivat ettei aihetta narinaan. 

Vierailija
382/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään Prismassa. Kaikilla naisilla oli kaksimetrinen pankkiirilääkäri käsipuolessa. Hyvä kun mahtui kaikkien niiden isojen leukojen ja tuuheiden tukkien joukkoon. 

Minun huomio oli taas se että vaikka nainen olisi kokoa hiiliproomu ja naama kuin olisi seinään juostu, niin miehensä on normaaleissa mitoissa ja huomattavasti tasokkaamman näköinen kuin naisensa. Yhtään en huomannut sellaisia joissa mies olisi ruma ja lihava ja nainen edes vähän nätti ja normaaleissa mitoissa. Sellaiset miehet kulki yksin tai korkeintaan kaltaisensa naisen kanssa.

Saman havainnon olen tehnyt itsekin ja tuolle on olemassa selitys eli naisten hypergamia.

T. M39

Toteutuiko "naisten hypergamia yhyy nyhyy" myös äitisi ja isäsi välillä? Jos kyllä niin miten ja missä ilmeni? Miksi kohdallasi "ei pojasta polvi parantunut"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä incelit itkee pllunpuutettaan ja syyttelee naisia kaikista elämänsä vastoinkäymisistään ja ongelmistaan? Jyystäkää toisianne, reikä kuin reikä, tai hypätkää sillalta alas!

Kyllä näin todella on, sillä hän keskustelee aiheesta yleensä (yksilöihin ja irrelevantteihin lillukanvarsiin takertumatta) vs. inkkeli(t) hyökkää(vät) henkilöön.

Herttaisen yhdentekevää mitä joku tai jotkut syrjäytyneet reppanat täällä rähisee ja puhisee. Ovat sekä pllun että naisen puutteessaan ihan syystäkin. Onneksi heillä on toisensa. Vielä kun tajuaisivat toistensa reiän arvon omiin tarpeisiinsa niin huo

Ei se välttämättä ole yhdentekevää jos radikalisoituvat  e l l i o t r o d g e r s -tyylillä ja heillä ei ole (ketään) toisiaan, koska elämä on yhtä "kuka ku-c pisimmälle" -kilpailua.

Vierailija
384/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla ymmärrän kyllä naisia. Suurin osa miehistä ei todellakaan ole viehättäviä, vaikkei tosin suurin osa naisistakaan, etenkin 25 v jälkeen. Mutta miesten korkeampi libido ja näin ollen matalammat standardit saavat heidät helposti tyytymään ja tavoittelemaan naisia, jotka ovat tosiasiallisesti ns. heidän tasonsa alla. Tämä johtaa vääristymään, jossa naisten on helpompi poimia ne parhaat päältä kuin karkkikaupassa konsanaan, etenkin kiitos deittisovellusten. Miehet tekisivät samoin, jos vain kykenisivät, ja kaikkein viehättävimmät miehet niin tekevätkin. Mutta koska miesten ja naisten biologia eroaa, vain naiset voivat käytännössä harjoittaa tällaista hypergamiaa suuremmassa mittakaavassa. Naiset siis toimivat vain biologiansa mukaan, ja miehet myös yrittäessään iskeä kaikkea vastaan tulevaa ja näin ollen osoittamatta valikoivuutta ja korkeampia standardeja. 

Tälle ongelmalle oli tietenkin olemassa ratkaisu tuhansien vuosien ajan, missä nuoren miehen ja naisen vanhemmat yhdessä päättivät naittaa nämä toisilleen. Silloin ei syntynyt samalla tavalla täydellisen vapauden suomaa runsauden pulaa ja vääristymiä. 

Vierailija
385/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti tasapainoinen ihminen ei heitä toisille kehoituksia hypätä sillalta alas mistään syystä, ei varsinkaan valitusviesteistä keskustelupalstalla.

Vierailija
386/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaisen yhdentekevää mitä joku tai jotkut syrjäytyneet reppanat täällä rähisee ja puhisee. Ovat sekä pllun että naisen puutteessaan ihan syystäkin. Onneksi heillä on toisensa. Vielä kun tajuaisiva

Itsepä vastaavat teoistaan ja tekojensa seurauksista joskaan en usko että mihinkään sen radikaalimpaan nämä patalaiskat pskakasat kykenevät kuin korkeintaan juomaan itsensä hengiltä (tuon ainaisen kitinän ja rutinan lisäksi) eli en maalailis piruja seinille noiden säälittävien matojen vuoksi. Eivät ole sen arvoisia. 

Vierailija
387/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti tasapainoinen ihminen ei heitä toisille kehoituksia hypätä sillalta alas mistään syystä, ei varsinkaan valitusviesteistä keskustelupalstalla.

Voit aivan vapaasti sääliä ja sympatisoida näitä alati samasta asiasta täälläkin jatkuvalla syötöllä kitiseviä reppanoida ja vaikka auliisti antaa heille sitä säälipllua. Kenenkään muun ei tarvitse. Tuo on loputon kierre eikä loppua näy ennen ruumisarkkua. 

Vierailija
388/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti tasapainoinen ihminen ei koskaan syyllistä ketään muuta/keitään muita omasta tilanteestaan eikä pakkoneuroottisena alati vonkaa säälisukupuolielintä.

Vierailija
389/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä tähän on some. siellä keskivertonaiset ja rumemmatkin saavat kovasti kehuja kauneudesta, joka taas johtuu valtavista meikkimäristä ja filttereistä. kohta on sama tilanne, kuin usassa. siellä on arvioitu, että vuonna 2030 19-40 vuotiaista naisista on sinkkuja noin 45%. ja nainenhan on ylijäämää 35 vuotiaana parisuhdemarkkinoilla. meitä naimisissa olevia tämä vaan naurattaa, kun yli-ikäiset siideripissikset epätoivoissaan etsii elättäjää. noh, onnea teille keskivertoisille tuulupukutantoille.

Vierailija
390/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syynä tähän on some. siellä keskivertonaiset ja rumemmatkin saavat kovasti kehuja kauneudesta, joka taas johtuu valtavista meikkimäristä ja filttereistä. kohta on sama tilanne, kuin usassa. siellä on arvioitu, että vuonna 2030 19-40 vuotiaista naisista on sinkkuja noin 45%. ja nainenhan on ylijäämää 35 vuotiaana parisuhdemarkkinoilla. meitä naimisissa olevia tämä vaan naurattaa, kun yli-ikäiset siideripissikset epätoivoissaan etsii elättäjää. noh, onnea teille keskivertoisille tuulupukutantoille.

"Meitä naimisissa olevia naurattaa"... kaikki ja ei mikään = kilpaa räkättävät tyhjännaurajat. Nauttikaa onnestanne (teeskennelkää paremmin ja valehdelkaa itsellennekin) kunnes...

Taas täysin irrelevanttia sössötystä: kukaan normijärkinen ei kehuttuna tai kehumatta ota itselleen epämieluista/epäsopivaa ap-henkilöä, ei edes tyhjäpääräkättirastasparvien mieliksi.

Vierailija
391/411 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
392/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton taas yksi ilta lisää, yksin, neljän seinän sisällä. Mitä minä olen tehnyt väärin? Kiltti mies, rehellinen, enkä edes rumimmasta päästä. Mutta ei, eihän se riitä!

Naiset ne haluavat vain niitä pitkäkoipisia renttuja, jotka eivät viitsi edes ovea avata! Kyllä minä tiedän  olenhan minä katsellut vierestä. Toinen toistaan hylkäävät, sitten naiset valittavat, että "mistä löytäisi kunnon miehen?" Niin, täällä minä olisin ollut koko ajan, mutta ei eihän kiltti mies kelpaa ennen kuin on liian myöhäistä.

Ja mitä minä saan tästä kiltteydestä? Katseet, jotka lipuvat ylitseni kuin olisin ilmaa. Ehkä pitäisi opetella olemaan mulkku ja pahis, mutta se ei vain ole minua enkä halua esittää muuta mitä olen.

No, antaa olla. Säästän rahani, aikani ja sydämeni. Kyllä se oma arvo pitää ymmärtää. Vaikka yksin sitten. 

Silloin kun miehellä ei muuta ole kuin että on kiltti, ei miehellä todellakaan ole mitään annettavaa. Ei muut miehet mitään pahiksia eikä mulkkuja ole, on omat mielipiteet ja oma persoona jota kiltillä sopeutuvalla miehellä ei ole. 

Seksuaalinen jännite tulee siitä kun plus ja miinus kohtaa, kipinät vaan lentää. Kun laittaa plus ja plus, ei tapahdu mitään.

Tätä ei kiltit miehet ymmärrä. Jännite syntyy välille kun mies ei ryhdy miellyttäjäksi, avaamaan ovia ja olemaan romanttinen. Mies voi nauttia naisen romanttisuudesta, mutta jos rupeat ruusu suussa siirappi valuen ovia avaamaan, juoksee nainen karkuun.

Voi mies toki joskus ovenkin avata, mutta sitä ei tehdä palvova koiranpennun katse silmissä, vaan tyyliin menehän siitä ja työnnetään vähän takapuolen päältä "vauhtia"

Vierailija
393/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat siittävät siis naaraat. Kun ekan kanssa menee poikki, on jo side chick odottelemassa

Vierailija
394/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton taas yksi ilta lisää, yksin, neljän seinän sisällä. Mitä minä olen tehnyt väärin? Kiltti mies, rehellinen, enkä edes rumimmasta päästä. Mutta ei, eihän se riitä!

Naiset ne haluavat vain niitä pitkäkoipisia renttuja, jotka eivät viitsi edes ovea avata! Kyllä minä tiedän  olenhan minä katsellut vierestä. Toinen toistaan hylkäävät, sitten naiset valittavat, että "mistä löytäisi kunnon miehen?" Niin, täällä minä olisin ollut koko ajan, mutta ei eihän kiltti mies kelpaa ennen kuin on liian myöhäistä.

Ja mitä minä saan tästä kiltteydestä? Katseet, jotka lipuvat ylitseni kuin olisin ilmaa. Ehkä pitäisi opetella olemaan mulkku ja pahis, mutta se ei vain ole minua enkä halua esittää muuta mitä olen.

No, antaa olla. Säästän rahani, aikani ja sydämeni. Kyllä se oma arvo pitää ymmärtää. Vaikka yksin sitten. 

Kyllähän niitä naisia on, jos on naisten himoitsemia piirteitä. Valitettavasti aika harvalla on näitä tasaisesti koko elämän ajan, joten naiset eroavat välillä. Samalla syntyy lapsia, kun alfa on kelvannut vain väliaikaisesti. Alfa saa virtaa erosta ja jatkaa seuraavan naisen luokse, jonka kanssa tulee lapsia. Jos on tarpeeksi kova alfa, pettäminenkään ei haittaa, kunhan näissä seikkailuissa ei synny lapsia. Lisäksi alfa on sosiopaatti, eikä varsinainen kumppani tiedä hänen sivusuhteistaan.

Vierailija
395/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputulos: Naiset ihastuvat traumakemian herättäviin sosiopaatteihin. Tulee ero, jossa nainen siirtää traumansa myös lapsiin. Ja ei kun uutta sosiopaattia kehiin

Vierailija
396/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat siittävät siis naaraat. Kun ekan kanssa menee poikki, on jo side chick odottelemassa

Mutta kun kuvailemasi mies ei ole mikään alfa mistään kohdasta. 

Todellinen alfa hoitaa parisuhteensa niin että se ei mene poikki ja valitsee vaimonsa huolellisesti. Oikea alfa ymmärtää että lapsista on pidettävä huolta ja että lapset tarvitsevat turvallisen perheen jossa kasvaa aikuiseksi. 

Todellisella alfalla ei ole mitään side chickejä odottelemassa, vaan on vastuullinen.

Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, että mikä on oikea mies.

Vierailija
397/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokullisia ja rikkaita suositaan. Ja  väritettyjä.

Vierailija
398/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokullisia ja rikkaita suositaan. Ja  väritettyjä.

Mulle käy pienipilinenkin kunhan on pätäkkää. Sen isoaseisen löytää kyllä tarvittaessa.

Vierailija
399/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen alfa hoitaa parisuhteensa niin että se ei mene poikki ja valitsee vaimonsa huolellisesti. Oikea alfa ymmärtää että lapsista on pidettävä huolta ja että lapset tarvitsevat turvallisen perheen jossa kasvaa aikuiseksi. 

Todellisella alfalla ei ole mitään side chickejä odottelemassa, vaan on vastuullinen.

Kuitenkin ne menestyneimmät miehet ovat usein pettämiseen taipuvaisia. Bill Clinton (satoja naisia?), Tiger Woods, Pyhimys, Jussi Halla-aho, Bratt Pitt jne.

Olen itse avioliitossa. Tienaan 6000 euroa kuukaudessa ja minulla on lapsi vaimoni kanssa. Tulen myös perimään suuren summan rahaa.

En kuitenkaan ottanut puolisoksi eniten alfankaipuussa eläneitä naisia, koska tiesin sen olevan vastuutonta. Kannattaa ottaa sellainen nainen, joka ei jätä ihan pienestä, koska muuten pilaa perheensä elämän ja mahdollisesti oman taloutensa.

Todelliset alfat ovat kuvailemani tyyppisiä henkilöitä. Tunnen heitä paljon tosielämässä. Rikkinäisiä perheitä, erosta ja paineista rikkinäisiä lapsia ja erittäin kallis elämäntyyli. 

Vierailija
400/411 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin ne menestyneimmät miehet ovat usein pettämiseen taipuvaisia. Bill Clinton (satoja naisia?), Tiger Woods, Pyhimys, Jussi Halla-aho, Bratt Pitt jne.

Olen itse avioliitossa. Tienaan 6000 euroa kuukaudessa ja minulla on lapsi v

Rahallinen menestys ei tee miehestä alfaa, oikea alfa on jotain ihan muuta, mistä sinulla ei ole mitään käsitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi