Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…

Kommentit (442)

Vierailija
141/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kärsitkö peräsuolen laskeumasta? 

Vierailija
142/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten miehet eivät ole KOSKAAN ottaneet mitään vastuuta naisten syrjinnästä vaikka miehet ovat SUORA syy siihen. Naiset eivät syrji miehiä missään muodossa, ympärileikkaukset ja asepalvelus on miesten OMAA KEKSINTÖÄ JA DRAAMAA.

Miksei akat ole painostamassa miehiä tuomitsemaan raiskauksia ja väkivaltaa? :) Miehethän kannattamalla kannattaa niitä, silti ette tee mitään mutta alennutte pässit paapomaan ukkoja. Sekö on tasa-arvoa että mies vetää kuonoon ja nainen reagoi ajamalla ukolle tasa-arvoa?

SE JÄRKI KÄTEEN PÄSSIT. Miehet itse vihaavat naisia, TEHKÄÄ JOTAIN. Miesvihaa ei ole olemassa.

Vierailija
144/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikkihiiret, ottakaas tosta niin helpottaa 

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊

Vierailija
145/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lasten liikuntaharrastuksia tukeva taho tue lasten lukuharrastusta? Koska ne ovat eri asioita. Kumpikin tähtää lasten hyvinvoinnin lisäämiseen, mutta fokus on eri. Sama ihminen voi toki haluta kumpaakin, ja yleensä ajaa. Ei ole mitään syytä, miksi miesten asiaa pitäisi ajaa juuri feministissä organisaatioissa, mutta toki olisi toivottavaa että myös feministit kannattavat asioita jotka lisäävät miesten hyvinvointia silloin kun aihetta on.

Olen feministi, mutta tietysti tuen kampanjoita jotka edistävät miesten kivessyöpätietoisuutta tai ympärileikkauskieltoa. En vain halua puhua niistä aiheista silloin kun käsittelen naisten ongelmia siihen tarkoitetussa järjestössä. 

Minä olen feministi enkä tue mitään noista. Miehet itse ovat sitä mieltä että naisen saa ta**aa ja rai*kata, joten miksi ajaisin miesten hyvinvointia? En todel

Jos joku täällä on nolo, niin sinä :D

T. Rento feministi (ja minulle feminismi tarkoittaa yleistä tasa-arvoa, ei vain naisten asioiden parantamista.)

Vierailija
146/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feministi ei aja tasa-arvoisia sukunimiä? Miksi ihmeessä sukunimet "vapautettiin" jolloin ne jäivät vain ennalleen suosimaan miehiä, mutta nyt yritätte PAKOTTAA tasa-arvoa? Miksette pakottaneet ukkoja nimenvaihtoon kerta niin tasa-arvon perään olette? Miksi mies saa kunnian naisen tekemästä työstä perheessä?

Tasa-arvoa on se että minä naisena saan kunnian armeijasta, ihan kuten mies saa perheessä kaiken tekemättä mitään hyödyllistä. Tajuaisiko akka tämän? ;) Miksi ihmeessä suositte ukkojen sukunimiä, kerta tasa-arvon kaipuunne on niin suuri? Aivan, ette te tasa-arvoa hae.

Vierailija
147/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten miehet eivät ole KOSKAAN ottaneet mitään vastuuta naisten syrjinnästä vaikka miehet ovat SUORA syy siihen. Naiset eivät syrji miehiä missään muodossa, ympärileikkaukset ja asepalvelus on miesten OMAA KEKSINTÖÄ JA DRAAMAA.

Miksei akat ole painostamassa miehiä tuomitsemaan raiskauksia ja väkivaltaa? :) Miehethän kannattamalla kannattaa niitä, silti ette tee mitään mutta alennutte pässit paapomaan ukkoja. Sekö on tasa-arvoa että mies vetää kuonoon ja nainen reagoi ajamalla ukolle tasa-arvoa?

SE JÄRKI KÄTEEN PÄSSIT. Miehet itse vihaavat naisia, TEHKÄÄ JOTAIN. Miesvihaa ei ole olemassa.

Lopeta trollaus. Tuo on niin läpinäkyvää. Takaisin ylilaudalle mars!

Vierailija
148/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministi ei aja tasa-arvoisia sukunimiä? Miksi ihmeessä sukunimet "vapautettiin" jolloin ne jäivät vain ennalleen suosimaan miehiä, mutta nyt yritätte PAKOTTAA tasa-arvoa? Miksette pakottaneet ukkoja nimenvaihtoon kerta niin tasa-arvon perään olette? Miksi mies saa kunnian naisen tekemästä työstä perheessä?

Tasa-arvoa on se että minä naisena saan kunnian armeijasta, ihan kuten mies saa perheessä kaiken tekemättä mitään hyödyllistä. Tajuaisiko akka tämän? ;) Miksi ihmeessä suositte ukkojen sukunimiä, kerta tasa-arvon kaipuunne on niin suuri? Aivan, ette te tasa-arvoa hae.

Sukunimi Sukunimi Sukunimi Sukunimi 

Vierailija
149/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministien pitää tehdä aina kaikki? 

Jep. Feministit jopa haukkuu kaikki miehet. Senkin he osaavat.

Haluat siis, että porukka joka haukkuu miehiä, alkaa ajamaan miesten asiaa? Ei tässä oikein mitään logiikkaa nyt ole. 

Sitä kutsutaan vitsiksi. Löysää vähän nutturaa.

Vierailija
150/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajakoon miehet itse omia asioitaan.

Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.

Todellinen valta hallituksessa on feministeillä? Kiitos hyvistä nauruista. Eli feministejä on ketkä? Purra? Orpo? Kerro toki tarkemmin. 

Vierailija
151/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lasten liikuntaharrastuksia tukeva taho tue lasten lukuharrastusta? Koska ne ovat eri asioita. Kumpikin tähtää lasten hyvinvoinnin lisäämiseen, mutta fokus on eri. Sama ihminen voi toki haluta kumpaakin, ja yleensä ajaa. Ei ole mitään syytä, miksi miesten asiaa pitäisi ajaa juuri feministissä organisaatioissa, mutta toki olisi toivottavaa että myös feministit kannattavat asioita jotka lisäävät miesten hyvinvointia silloin kun aihetta on.

Olen feministi, mutta tietysti tuen kampanjoita jotka edistävät miesten kivessyöpätietoisuutta tai ympärileikkauskieltoa. En vain halua puhua niistä aiheista silloin kun käsittelen naisten ongelmia siihen tarkoitetussa järjestössä. 

Minä olen feministi enkä tue mitään noista. Miehet itse ovat sitä mieltä että naisen saa ta**aa ja rai*kata

Minulle feminismi tarkoittaa naisen asian parantamista. Miksei miesasialiike aja tasa-arvoa? Miksi ihmeessä sinä alennut ajamaan ukon asiaa, KUN MIEHET KANNATTAVAT NAISIIN KOHDISTUVAA VÄKIVALTAA.

Et sinä päätä mitä feminismi on. Se on naisen asiaa, miksi niin ei saisi olla? Miksi miehiä ei painosteta vaihtamaan sukunimiä? Niin?

Mikset sinä TASA-ARVOAJATTELIJA vaadi miehiltä nimenvaihtoa, kerta olet TASA-ARVON PERÄÄN? ;) Jännä miten te feministitkin suositte ukkoja mutta yritätte viedä muilta vapauden ajaa naisten asiaa!

Vierailija
152/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup.pa pistää nyt runkaten 🍆🍆🍆🍆🍆🥩🥩🥩🥩🥩🥩🍼🍼🍼🍼🥧🥧🧓🥧🥧🥧🥧🧓🍆🥳🥳🥳🍼🍼🍼🥧🥧🥧🍖🍖🍖🍖🍖

Vierailija
153/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jukurtti tai rahka eläkeläiselle, saatana??!! 

Vierailija
154/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#naisviha näkyväksi 

Tämän palstan perusteella naisia ei vihata läheskään tarpeeksi.

Aloita naisvihaketju, latelee tappouhkauksia ja odota naisilta rakkautta 🤣🤣🤣 Logiikka 5/5

Tämä. 

Taitaa nuo vihaviestien tekijät olla feministejä jotka torpedoi asiallisen keskustelun. Ei ainakaan ap.

Vierailija
155/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kaikki palstaukot järveen

Vierailija
156/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esimerkiksi vanhempainvapaauudistus toteutettu myös sitä silmällä pitäen, että miehille ei olisi niin iso kynnys jäädä vanhempainavapaalle. Kun miehelle on kiintiöity oma osuus siitä ja yhä useammat miehet käyttävät vapaita, ei työnantaja voi ottaa niin helposti silmätikuksi yksittäistä vanhempainvapaita käyttävää miestä. 

Vierailija
157/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen feministi enkä tue mitään noista. Miehet itse ovat sitä mieltä että naisen saa ta**aa ja rai*kata

Feminismi ajaa naisen asiaa, tasa-arvo on aivan eri asia. Lisäksi naisilla on täysi oikeus hakea itselleen ylioikeuksia. Saahan miehilläkin olla sukunimivalta ja vain naisilla on huiveja. Mitäs se sellainen tasa-arvo on, että saa valita miehen ylivallan ja edun, mutta ei naisen?

Lisäksi miehet itse sortavat naisia, kannattavat naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja eivät halua tyttöjä syntyvän :D Eipä teitä "tasa-arvo"määkijöitä näy koskaan paikalla kun ukkonne on joukolla huorittelemassa raiskausten ja perhesurmien uhreja. Miehet myös joukolla ihailevat Andrew Tatea ja muita radikaaleja naisviha-ajattelijoita. Ihan oikeasti avaa ne silmäsi. Yhtään kukaan nainen ei ole miehille velkaa samalla kun miehet ovat itse niitä jotka KAIKKI TASA-ARVO-ONGELMAT ovat aiheuttaneet.

Miksi ajaisin naisena miehen asiaa? Miesten kuuluu tehdä se itse. Mutta eivät tee,vihaavat vain naisia. OLisiko oma vika kun ovat provosoineet? Niinhän te raiskauksen uhreille sanotte. Kas kun ette tuomitse tai vaadi miehiltä tasa-arvoa!

Vierailija
158/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup paa taikka kuole taikka Pu ppaa taikka Pu ppaa ja kuole! 🥸🥸🥸🥸

Vierailija
159/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkekaa nyt lopultakin tämä hullujenhuone. Mode töihin! 

Vierailija
160/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajakoon miehet itse omia asioitaan.

Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.

Todellinen valta hallituksessa on feministeillä? Kiitos hyvistä nauruista. Eli feministejä on ketkä? Purra? Orpo? Kerro toki tarkemmin. 

Purra ainakin on kertonut olevansa feministi ja Orpokin puhuu vain naisten tasa-arvosta esim. Tuomitsee vain naisiin kohdistuvan väkivallan ja kannattaa miesten pakkoarmeijaa. Purra taas leikkaa köyhiltä miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi