Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit tulee tappaa.
Tässä on sitä ihanaa tasa-arvoa miehiltä! Uhkailevat koko ajan väkivallalla. Miehet muuten ta**avat naisiaan. Miksette ole vaatimassa miehiltä väkivallan lopettamista ja sukunimenvaihtoa? Miksi uskonnonvapaus sallii naisen syrjinnän? Miksi ette taistele uskonnonvapautta vastaan? Se on syrjivää. Noloa vikistä miesten puolesta, kun miehet itse syrjivät naisia eivätkä ota siitä mitään vastuuta.
Feminismi ei ole tasa-arvoa, se on naisen etua. Onhan sukunimetkin miesten. Miksi minulla ei saisi olla omaa etua ja liikettä? Hopi hopi sukunimet pois ja tilalle naislinjaiset nimet jos tasa-arvoa haluatte!
Epäilen että itse kirjoitit viestin ja nyt vastaat siihen itse. Aika läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia.
Et sinä ole miestä nähnytkään.. Luepa tilastoja, niin voit lopettas tuon tyhjänpäiväisen mussutuksen.
BtW, Miehet oli senkin uudistuksen takana, että edes KUTSUNNAT ulotetaan koskemaan kaikkia. Naiset eivät saaneet sitäkään vähää aikaiseksi.
Jos miehellä tarkoitat Tarja Halosta, niin ok. Mutta ei hän mies ole.
Vierailija kirjoitti:
Ajakoon miehet itse omia asioitaan.
No eihän tuo vastaa kysymykseen, vaan ainoastaan siihen, että sinä et ole feministi, vaan miesten vihaaja tai muuten vaan ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naisviha näkyväksi
Tämän palstan perusteella naisia ei vihata läheskään tarpeeksi.
Aloita naisvihaketju, latelee tappouhkauksia ja odota naisilta rakkautta 🤣🤣🤣 Logiikka 5/5
Toi on varmaan sitä parempaa logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Todellinen valta hallituksessa on feministeillä? Kiitos hyvistä nauruista. Eli feministejä on ketkä? Purra? Orpo? Kerro toki tarkemmin.
Purra ainakin on kertonut olevansa feministi ja Orpokin puhuu vain naisten tasa-arvosta esim. Tuomitsee vain naisiin kohdistuvan väkivallan ja kannattaa miesten pakkoarmeijaa. Purra taas leikkaa köyhiltä miehiltä.
Miksi miehiin kohdistuva väkivalta pitäisi tuomita samalla kun miehet itse KANNATTAVAT ja SUOSIVAT naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? Kun Johnny Depp sai kämmenestä, oli akkalauma kiljumassa miten mies nyt kärsii nyyh nyyh <3<3<3<3<3<3<3 Sitten kun naiselle käy paljon pahemmin, kiljutte vain miksi meni, mitäs teki, mitäs prvovosoi.
Minua ei kiinnosta paskaakaan miesten itse aiheutetut ongelmat, olette ne ansainneet. Mitä oikein oletatte kun ITSE SYRJITTE TYTTÖJÄ JA KANNATATTE VÄKIVALTAA!
Miksette ole painostamassa miehiä ajamaan naisen asiaa? Miehethän ne naisia vihaa, tappaa ja rai*kaa? Silti painostatte naisia ajamaan miesten asiaa, idiootit.
Pup.pa pistää runkaten 🍖🍖🍖🍆🍆🍆🍆🧓🧓🧓🧓🥩🥩🥩🥩🥩🍼🍼🍼🥧🥧🥧🥧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo vastaa kysymykseen, vaan ainoastaan siihen, että sinä et ole feministi, vaan miesten vihaaja tai muuten vaan ahdasmielinen.
Ei naisen ole pakko ajaa miehen asiaa. Mikset valita MIESASIALIIKKEISTÄ. Mikseivät ne aja naisten asiaa? :DDDDD Näettekö miten paskamaisen epäloogisia olette.
Nautin kaikista miesten ongelmista! Oikein nauran kun mies hajoaa ongelmiinsa. Lällällää! Kannattiko syrjiä? Kiusaajan oma vika :)
Voisitteko vihdoin kertoa miksi rai*kauksen uhri on syyllinen, mutta kun mies itse, omin käsin vie henkensä niin hän on pelastettava uhri? EI kiinnosta paskaakaan miesten asiat niin kauan kun ette tuomitse naisvihaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole vähemmistö :(
Feminismi ajaa tasa-arvoa, ei pelkästään vähemmistöjen asioita. Muutenkaan en ymmärrä koko kommenttia, ei naisetkaan ole vähemmistö. Itseasiassa etnisyyttä katsottaessa, valkoiset ihmiset ovat ehdoton vähemmistö maailmassa, joten mitä ajat takaa kommentillasi?
Tässä ketjussa näyttää olevan runsaasti peräsuolen laskeumasta kärsiviä ukonkuvatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vien kaikki palstaukot järveen
You go girl!
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4ac3fa8c-a682-4ba7-b943-09b9a57e8…
Feministi Purra leikkaa köyhiltä miehiltä ja ei halua että nämä pääsivät koskaan eläkkeelle. Lisäksi jakaa rahaa vain naisjärjestöille. Herää kysymys miksi feministit haukkuu Persuja vaikka Persuhan vihaavat miehiä eniten.
Lopeta vääristely. Purra leikkaa naisvaltaisilta pienipalkkaisilta aloilta. Kukaan persu akka ei ole feministi.
Vierailija kirjoitti:
Miksette miehet ikinä tee itse mitään? Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki teidän eteen?
Miehet on läpi historian tehnyt paljonkin asioita itsensä ja muiden eteen sekä puolesta, joten koko kommentti on täyttä pskaa, mutta nyt oli puhe feministeistä, tiesithän että myös mies voi olla feministi jos on tasa-arvon kannalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi Purra leikkaa köyhiltä miehiltä ja ei halua että nämä pääsivät koskaan eläkkeelle. Lisäksi jakaa rahaa vain naisjärjestöille. Herää kysymys miksi feministit haukkuu Persuja vaikka Persuhan vihaavat miehiä eniten.
Lopeta vääristely. Purra leikkaa naisvaltaisilta pienipalkkaisilta aloilta. Kukaan persu akka ei ole feministi.
Leikkaa myös miehiltä ansiosidonnaisesta ja ei korota varusmiesten päivärahaa. Sen sijaan tamppoonivero poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole vähemmistö :(
Ovat muuten. Vuonna 2015 naisia oli 2,786 miljoonaa ja miehiä 2,701 miljoonaa, ja ero on sen jälkeen kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät ensin aja naisille tasapuolista työelämää ja palkkausta? Kun tämän saatte kuntoon niin varmasti olen mukana ajamassa tasapuolista asepalvelusta. Se on diili!
Yhdessäkään Tessissä ei ole eritelty naisten ja miesten palkkoja. Armeijassa sen sijaan naiset saa isomman päivärahan joten laki suosii sielläkin naisia.
Yhyy yhyy vttu. Jos sinäkin tarvitsisit kuukautissuojia ja rintsikoita, niin saisit isomman päivärahan. Vtttu, että te nyky"miehet" olette säälittäviä vikisijöitä.
Ainut kuka tässä vikisee olette te säälittävät feministit. Mieskin joutuu ostamaan partahöylät ja käymään parturissa mutta siitä ei makseta mitään. Lisäksi tämä on pakollista miehille.
Huono vertaus. Armeija kustantaa alusvaatteet. Rintaliivit on alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät ensin aja naisille tasapuolista työelämää ja palkkausta? Kun tämän saatte kuntoon niin varmasti olen mukana ajamassa tasapuolista asepalvelusta. Se on diili!
Yhdessäkään Tessissä ei ole eritelty naisten ja miesten palkkoja. Armeijassa sen sijaan naiset saa isomman päivärahan joten laki suosii sielläkin naisia.
Yhyy yhyy vttu. Jos sinäkin tarvitsisit kuukautissuojia ja rintsikoita, niin saisit isomman päivärahan. Vtttu, että te nyky"miehet" olette säälittäviä vikisijöitä.
Ainut kuka tässä vikisee olette te säälittävät feministit. Mieskin joutuu ostamaan partahöylät ja käymään parturissa mutta siitä ei makseta mit
Naisten ei tarvitse ajaa partaa ja tukkaa intissä toisin kuin miesten. Silti näitä menoja ei korvata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministien pitää tehdä aina kaikki?
Eihän feministeiltä pyydetä yhtään mitään muuta kuin ajamaan asiaansa. Kukaan ei ole pyytänyt feministejä pelastamaan eläimiä tai pysäyttämään öljyä tai muutakaan, niille on ihan omat aktivistinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa myös miehiltä ansiosidonnaisesta ja ei korota varusmiesten päivärahaa. Sen sijaan tamppoonivero poistettiin.
Miksi naisten pitää ylipäänsä maksaa tamppooneista? Jälleen yksi kuluerä, jota miehillä ei ole. Epätasa-arvoista!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Todellinen valta hallituksessa on feministeillä? Kiitos hyvistä nauruista. Eli feministejä on ketkä? Purra? Orpo? Kerro toki tarkemmin.
Purra ainakin on kertonut olevansa feministi ja Orpokin puhuu vain naisten tasa-arvosta esim. Tuomitsee vain naisiin kohdistuvan väkivallan ja kannattaa miesten pakkoarmeijaa. Purra taas leikkaa köyhiltä miehiltä.
Voi kuule, ihan yhtä lailla se leikkaa köyhiltä naisilta.
Tässä on sitä ihanaa tasa-arvoa miehiltä! Uhkailevat koko ajan väkivallalla. Miehet muuten ta**avat naisiaan. Miksette ole vaatimassa miehiltä väkivallan lopettamista ja sukunimenvaihtoa? Miksi uskonnonvapaus sallii naisen syrjinnän? Miksi ette taistele uskonnonvapautta vastaan? Se on syrjivää. Noloa vikistä miesten puolesta, kun miehet itse syrjivät naisia eivätkä ota siitä mitään vastuuta.
Feminismi ei ole tasa-arvoa, se on naisen etua. Onhan sukunimetkin miesten. Miksi minulla ei saisi olla omaa etua ja liikettä? Hopi hopi sukunimet pois ja tilalle naislinjaiset nimet jos tasa-arvoa haluatte!