Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatko että tunteesi ovat vain pääsi sisällä tapahtuva asia?

Vierailija
22.11.2023 |

Suututtaa, ilostuttaa, masentaa jne.. Kaikki on vaan sun pääsi sisällä. Ympäröivä maailma pyörii niistä välittämättä jatkuvasti. Ne eivät vaikuta mitenkään tässä maailmankaikkeudessa mihinkään muutakuin sinun olotilaasi. Tiedosta tämä ja opi hallitsemaan tunteesi sellaisena kuin ne ovat.

M40 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ap raivoat palstalla joka viikonloppu?

Vierailija
2/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sodat johtuvat?

Vierailija
4/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet tarttuu. Ihmisen keho voi sairastua tukahdutetuista tunteista. Vaaran tunne kertoo vaarasta tai uhkasta. Ilo tuottaa eri hormoneja kuin katkeruus.

Jos pään leikkaa irti, lakkaako tuntemasta?

Vierailija
5/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tunteet tuntuvat osaksi kropassa.

Vierailija
6/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suutun, saan noidannuolen... Ehkä jotkut elää päässään, sieltä on hyvä murtautua ulos... Ilo antaa koko kroppaan voimaa ja mielikin voi kivasti.

Vierailija
7/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni turruta niitä tunteita liikaakin. Pysytään esim. huonossa ihmissuhteessa...

Vierailija
8/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puoliso motkottaa, että olen humalassa. Puolustaudun, että olen sitä vain oman pääni sisällä, ja siten se on yksitysasia, joka ei kuulu muille pätkääkään.

Vierailija
9/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus puoliso motkottaa, että olen humalassa. Puolustaudun, että olen sitä vain oman pääni sisällä, ja siten se on yksitysasia, joka ei kuulu muille pätkääkään.

Psykoosit  skitsofrenia ja humala tapahtuvat vain yhden ihmisen aivojen sisällä.

Ainoastaan humalaa paheksutaan

Vierailija
10/10 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos suututtaa niin tiedosta että nyt on tällainen tunnetila päällä ja kohta taas toisenlainen tunnetila päällä. Älä anna tunteelle valtaa. Eli vaikka riko esineitä suutuspäissään vaan tiedosta se ja rauhoita itsesi 

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme