Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…

Kommentit (442)

Vierailija
101/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.

Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia. 

Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta

Juurihan itsekin pilkkaat seksistisesti miehiä munattomaksi. Osoitit sen että feministit ovat seksistejä.

Vierailija
102/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?

Kysy Afgaaneilta. Nyt puhutaan Suomesta ja Suomen ongelmista jossa tilanne on päinvastoin.

Eikä ole. Miehet itse haluavat sinne palvelukseen, se on heidän VAPAA TAHTONSA.

Miksi ette kannata sukunimilakia joka pakottaa miehen vaihtamaan nimeä? ;) Ai on vapaata? No miksi sitten nyt yritätte PAKOTTAA naiset asepalvelukseen sen takia että miehet ovat pakottaneet sen itselleen? Miksi mies saa pitää kaikki etunsa?

Ja menepä lukemaan mitä mieltä heterot ova tyttöjen syntymästä ja raiskauksen uhreista ja vikise sen jälkeen. Asepalvelus ei ole mikään ongelma, te miehet itse tutkitusti haluatte sinne. Silti uhriudutte!

Miksi raiskaus on uhrin vika mutta ei ole miehen vika se että hän itse kävelee asepalvelukseen ja kannattaa sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit yrittivät ajaa eteenpäin kaikille tasapuolista varusmiespalvelusta mutta arvatkaa ketkä torppasivat ajatuksen? Alkaa M

Tämä ei edelleenkään ole totta. Tässä on jo monta virhettä pienessä kommentissa.

Vierailija
104/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekee ja hyvin selvästi tekeekin, mm tuomalla sukupuolittuneita yhteiskunnan rakenteita esiin.

Se, että mies ei halua ottaa vastuuta hyvinvoinnistaan ja elämästään on sitten sen yksilön vastuulla. 

Vierailija
105/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät ensin aja naisille tasapuolista työelämää ja palkkausta? Kun tämän saatte kuntoon niin varmasti olen mukana ajamassa tasapuolista asepalvelusta. Se on diili!

Vierailija
106/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup paa taikka kuole taikka Pu ppaa taikka Pu ppaa ja kuole! 🥸🥸🥸🥸

Vierailija
107/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit yrittivät ajaa eteenpäin kaikille tasapuolista varusmiespalvelusta mutta arvatkaa ketkä torppasivat ajatuksen? Alkaa M

Tämä ei edelleenkään ole totta. Tässä on jo monta virhettä pienessä kommentissa.

Olipa hyvä keskustelu. Hienosti korjasit virheet faktoilla :D 

Vierailija
108/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli yhy yhyy vali vali voli voli

Vierailija
109/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?

Kysy Afgaaneilta. Nyt puhutaan Suomesta ja Suomen ongelmista jossa tilanne on päinvastoin.

Juu juu, Suomessa tilanne on päinvastainen. Miehet itkee kun eivät pelkällä olemassaolollaan saa enää parempaa kuin naiset kun ovat historiallisesti siihen tottuneet. Joku armeija on ihan marginaaliasia ja ainoa tämmöinen linnake joka sekin on murtumassa.

Asepalvelus on edelleenkin MIESTEN OMA KEKSINTÖ JA OMA TAHTO, joten se ei ole mikään tasa-arvo-ongelma. Menisikö jakeluun?

Ja miksi miehet kannattaa yhden lapsen politiikkaa, tyttöjen abortointia, raiskauksia ja perheväkivaltaa ja perään vikisevät miten feminismin pitää ajaa miesten asiaa? Miehillä on OMAT MIESASIALIIKKEET jotka ne sortavat naisia, joten miksi kukaan ajaisi asiaanne? TEHKÄÄ SE ITSE.

Ja johan te ihailette Andrew Tatea, paskat. Ihan turha uhriutua. Noloa miten te akat vaihdatte nimenne ja annatte näiden vikistä epätasa-arvosta. Kas kun naiset tekee kiltisti miesten itselleen pakottamat tavat mutta mies vaan uhriutuu! Hopi hopi vaihtamaan nimeä mies! Ai ei? No sitten ei ole tasa-arvoa.

Ette te voi koko ajan hirnua miten naisten nimien syrjintä on vapautta ja sitten perään vaatia miehille tasa-arvoa. Että te heterot olette sekaisin! :D

Miksette vaadi miehiltä tasa-arvoa kun he pitävät tyttöjä paskoina? Miehet kiusaavat LAPSIA! Eipä ketään kiinnosta.

Vierailija
110/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät ensin aja naisille tasapuolista työelämää ja palkkausta? Kun tämän saatte kuntoon niin varmasti olen mukana ajamassa tasapuolista asepalvelusta. Se on diili!

Yhdessäkään Tessissä ei ole eritelty naisten ja miesten palkkoja. Armeijassa sen sijaan naiset saa isomman päivärahan joten laki suosii sielläkin naisia.

Vierailija
111/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pup paa taikka kuole taikka Pu ppaa taikka Pu ppaa ja kuole! 🥸🥸🥸🥸

Näinhän se menee 🥳🥳

Vierailija
112/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotetaan siis naiset tekemään samanverran ylitöitä. Tämä käy.

Pakotetaan myös naiset tekemään korkeapalkkaisia töitä joita eivät vapaaehtoisesti halua tehdä. Tämäkin käy.

Feminismi on sairas vihaideologia.

Vierailija
113/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä keskustelu. Hienosti korjasit virheet faktoilla :D 

Ne on korjattu tässä ketjussa jo.

Vierailija
114/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkään Tessissä ei ole eritelty naisten ja miesten palkkoja. Armeijassa sen sijaan naiset saa isomman päivärahan joten laki suosii sielläkin naisia.

Yhyy yhyy vttu. Jos sinäkin tarvitsisit kuukautissuojia ja rintsikoita, niin saisit isomman päivärahan. Vtttu, että te nyky"miehet" olette säälittäviä vikisijöitä. 

Vierailija
115/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole eritelty koska se on laitonta, mutta tiesitkö että laittomia asioita silti tapahtuu? Uskomatonta. Tiedät varmaan myös miksi naiset saavat hieman isomman päivärahan? Vai paljonko sinulla menee kuukautissuojiin rahaa? Voin kertoa että se raha ei ihan riitäkään korvaamaan suojia, omia rahoja on pistettävä lisäksi.

Vierailija
116/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ukon järveen en jaksa enää 

Vierailija
117/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin?

Vierailija
118/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis nii o ? Et miehiin syrjitään.....en oo kuullutkaan........mut meitä vammamisia henkilöitä kyllä syrjitään ja kiusataan sitäkin enemmän ! Eikä siihen puututa ollenkaan. Tai sitte liian vähän. Se ei auta, et kiusaaja poistetaan kiusatun läheltä siksi päiväksi ja et kiusaajaa "tarkkaillaan" !!! Kiusaaja on ansainnut täysin potkut. Yksikin kerta..........on liikaa..........

Vierailija
119/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy vttu. Jos sinäkin tarvitsisit kuukautissuojia ja rintsikoita, niin saisit isomman päivärahan. Vtttu, että te nyky"miehet" olette säälittäviä vikisijöitä. 

Ainut kuka tässä vikisee olette te säälittävät feministit. Mieskin joutuu ostamaan partahöylät ja käymään parturissa mutta siitä ei makseta mitään. Lisäksi tämä on pakollista miehille.

Vierailija
120/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miesasialiike aja tasa-arvoa ja naisten asiaa? Miksi naispuolisten pitää olla puheMIEHIÄ, lakiMIEHIÄ, paloMIEHIÄ. Niin? Miksi poikalapsia saa suosia ja se on vapautta, mutta naisena en saa ajaa omaa asiaani? Miksi ajaisin sukupuolen asiaa joka vihaa minua ja haluaa poistaa minut väestöstä? Tajuatteko että miehet haluavat hävittää sukupuolenne ja silti vikisette täällä? Miehet itse vihaavat naisia systemaattisesti ja perään vinkuvat miten naisen pitää ajaa heille tasa-arvoa.

Miksi ette kutsu miehiä kaksinaamaisiksi ja dramaattisiksi? Miksi yritätte viedä valintani ajaa omaa asiaani? Miksi miesasialiike saa olla? :DDDDDD

Ajaako feminismi poikien abortteja? Kiusaako naiset syntyviä poikia epäinhimillistäen heitä? Kiusaako naiset tapettuja ja rai*kattuja lapsia? TÄTÄ KAIKKEA TEKEE MIEHET NAISILLE. Ja ette tee tälle mitään!

Miksi annatte miesten ihailla Tatea joukolla mutta ette anna minun ajaa asiaani?

Perustuslaki sallii uskonnonvapauden joka sortaa vain naisia. Lisäksi naisia syrjivät lait on vapautettu, niitä ei ole pakotettu miehille. Miksi menisin armeijaan jos sukunimeni ei jatku? Minä en halua armeijaan, miehet HALUAVAT. Siitä on TILASTOJA. Menisikö akalle kaaliin?