Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?
Eivät naiset Suomessakaan saaneet nykyisiä oikeuksiaan pelkästään nyökyttelemällä, poskiaan kääntelemällä ja uskonnollisten kirjoitusten oppeja tottelemalla. Noin puolet Afganistanin väestöstä on naisia, joten siinä olisi joukkovoimaa aivan tarpeeksi.
Toisella puolella on aseet.
Aseet on tietysti totta, mutta jos he käyttäisivät niitä naisten poistamiseen, heidän kohtalonsa olisi loppuelämän pituinen homous. Olisivatko he siihen valmiita? Myöhemmin koko valtio romahtaisi, koska lapsia ei syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajakoon miehet itse omia asioitaan.
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Outo salaliittoteoria. Johtuneeko siitä, että sulla ei ole yhtään valtaa ja vihaat/pelkäät naisia.
Feministipuolue esitti tasa-arvoista asevelvollisuutta PS:n edellisellä hallituskaudella 2015 tai 2016, mutta puolustusministeri Jussi Niinistö (PS) pyörtyi ja sanoi, ettei riitä rahat rikä resurssit eikä viimeistä mieslinnaketta kyllä naiset valtaa, per ke le 😂
Miten voi esittää kun puolue perustettiin vasta 2017?🤣 Miksi Marin ei korj
Miksi miesjohtoiset puoleet ei ole ajaneet tätä läpi aikoja sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole vähemmistö :(
Naisia on enemmän kuin miehiä niin miehet on vähemmistössä suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tasa-arvo ole juuri sitä ettei sukupuolella ole väliä ja että ihmisiä pitää kohdella samanlaisesti sukupuolesta riippumatta?
Sekoitat tasapäistämisen ja tasa-arvon keskenään.
-eri
Miten niin emme tee? Mista ap mahtaa feministien tekemisiä seurata? Ei niitä kaikkia iltapäivälehdissä uutisoida.
Itse olen kannattanut tasavertaista vanhempainvapaata ja kaikkia niitä työelämän muutoksia, jotka antavat miehillekin mahdollisuuden jäädä lasten kanssa kotiin. Ja eron tullen ei pitäisi olla mikään itsestäänselvyys, että lapset jää äidille. Kannatan myös yhtäläistä asevelvollisuutta sukupuoleen katsomatta. Kovin paljon en itse ehdi nyt tehdä, mutta ainakin päätäni auon, ja äänestyskäyttäytymiseeni tuo vaikuttaa.
Porkkanakakkua 🤤 Sitruunapastaa 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tasa-arvo ole juuri sitä ettei sukupuolella ole väliä ja että ihmisiä pitää kohdella samanlaisesti sukupuolesta riippumatta?
Minusta melko töykeä kommentti oli...
Hitto, miksei kaikki vaan voida olla toistemme tukena?
T: Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Todellinen valta hallituksessa on feministeillä? Kiitos hyvistä nauruista. Eli feministejä on ketkä? Purra? Orpo? Kerro toki tarkemmin.
Purra ainakin on kertonut olevansa feministi ja Orpokin puhuu vain naisten tasa-arvosta esim. Tuomitsee vain naisiin kohdistuvan väkivallan ja kannattaa miesten pakkoarmeijaa. Purra taas leikkaa köyhiltä miehiltä.
Suomessa ei ole miesten pak
Arvaas vaan mikä rangaistus on sotatilassa tarjolla jos ei aseeseen tarttuminen kiinnostele.
Kyllähän miehiä saa syrjiä ja oikeastaan pitääkin syrjiä kun ei sitä ole missään kielletty edes ainoastaan naisien, sekuaalivähemmistöjen ja ulkomaalaisten syrjiminen on kielletty. Siis kaikkien muiden syrjiminen on kielletty paitsi miehien vaikka naisia on enemmän kuin miehiä tässä yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo salaliittoteoria. Johtuneeko siitä, että sulla ei ole yhtään valtaa ja vihaat/pelkäät naisia.
Feministipuolue esitti tasa-arvoista asevelvollisuutta PS:n edellisellä hallituskaudella 2015 tai 2016, mutta puolustusministeri Jussi Niinistö (PS) pyörtyi ja sanoi, ettei riitä rahat rikä resurssit eikä viimeistä mieslinnaketta kyllä naiset valtaa, per ke le 😂
Miten voi esittää kun puo
Tämä saattaa tulla naisaktivistille järkytyksenä.. Ei ole mitään mieskollektiivia, miehet eivät aja muiden miesten asiaa, ainoastaan omaansa. Vain naiset ajavat kollektiivisesti sukupuolensa asiaa.
Ei suomessa edes tasa-arvo valtuusto ole kiinnostunut miesten tasa-arvosta. Jos sinne valtuustoon tekee ilmoituksen miesten epätasa-arvosta niin saa vain vastauksen että miesten pitää kääntyä poliisin puoleen kun tasa-arvo valtuusto keskittyy vain naisten etujen ajamiseen joka ei ole todellakaan tasa-arvoista. Tälle ei löydy muuta selitystä kuin se että koko tasa-arvo valtuusto koostuu pelkästään miehiä vihaavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eli jos jos nainen tienaa samasta työstä vähemmän kuin mies niin se on epätasa-arvoa eli naisen palkkaa pitää nostaa mutta jos mies tienaa samasta työstä vähemmän kuin nainen niin antaa asian olla koska se on tasapäistämistä jos ne tienaa saman verran samasta työstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eli jos jos nainen tienaa samasta työstä vähemmän kuin mies niin se on epätasa-arvoa eli naisen palkkaa pitää nostaa mutta jos mies tienaa samasta työstä vähemmän kuin nainen niin antaa asian olla koska se on tasapäistämistä jos ne tienaa saman verran samasta työstä?
Olet käsittänyt intersektionaalisen feminismin olemuksen.
Poistoon
Poistoon
Poistoon
Poistoon
Tässä ketjussa rikotaan useita lakeja. Poistoon nyt!
Tämä ketju on täynnä laittomuuksia. Poistoon Nyt!
Ketjussa on vihapuhetta, tappouhkauksia ja kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ketju poistoon nyt!
Poistoon
Poistoon
Poistoon
Poistoon
No johan sä kyttäät, käyttääkö tamponeja, siteitä, kuukuppia vai mitä ikinä käyttääkään..