Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…

Kommentit (442)

Vierailija
1/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakoon miehet itse omia asioitaan.

Vierailija
2/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole vähemmistö :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette miehet ikinä tee itse mitään? Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki teidän eteen?

Vierailija
4/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feministien pitää tehdä aina kaikki? 

Vierailija
5/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajakoon miehet itse omia asioitaan.

Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.

Vierailija
6/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusmiesliittoon kuuluu nykyään myös naisia joten miten tämä nyt on miesten syrjintää.

Vierailija
7/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette miehet ikinä tee itse mitään? Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki teidän eteen?

Eihän naisetkaan tehneet. Ei suostumuslaki, äänioikeus yms. Mennyt läpi ilman miesten tukea. Vastaavaa solidaarisuutta naisilta miehille ei löydy.

Vierailija
8/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi kiinnostua ajamaan toisten miesten asioita. Ei aina odottaa naisia hätiin. 

Vierailija
9/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Jos feminismi tarkoittaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, niin ei siinä minun mielestäni voi poimia rusinoita pullasta ja ajaa vain oman sukupuolen asioita. Se olisi toki eri asia, jos feminismi näyttäytyisi rehellisesti naisasialiikkeenä, niin ei siinä silloin tarvitsekaan miehistä piitata, mutta hyveposeeraustahan tämä vaan on. Koko feminismi ei toimisi ilman muiden miesten tukea, niin siksi naisten täytyy esittää olevansa kiinnostuneita myös miesten asioista, vaikka todellisuudessa näin ei ole.

Vierailija
10/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös feminismi olekaan tasa-arvoa kannattava liike? 

Ei ainakaan näytä siltä kun näitä kommentteja lukee.

Vierailija
11/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Feministit jopa haukkuu kaikki miehet. Senkin he osaavat.

Vierailija
12/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi kiinnostua ajamaan toisten miesten asioita. Ei aina odottaa naisia hätiin. 

Niin, että naiset hoitaa naisten asioita ja miehet miesten asioita? Okei. Älkää sitten naiset uhriutuko kaikesta meille miehille, hoitakaa oma tonttinne!

Vierailija
13/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on kaikki valta. Lisäksi vain naisjärjestöt saa valtionapua sillä perusteella kun väittävät ajavansa "tasa-arvoa niin rahojen eteen pitäisi myös tehdä jotain. Jos feministit vaatisi tämän epäkohdan korjaamista niin se menisi eduskunnassa heti läpi kuten kaikki muutkin feministien aloitteet naistenpäivän liputuksesta, suostumuslaista, armeijan naisten korkeammasta päivärahasta yms.

Vierailija
14/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös feminismi olekaan tasa-arvoa kannattava liike? 

Ei ainakaan näytä siltä kun näitä kommentteja lukee.

Tasa-arvo on tavoite, keinot siihen ovat sitten eri juttu. Asioita voi rakentaa eri työkaluilla. 

Vierailija
15/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Feministit jopa haukkuu kaikki miehet. Senkin he osaavat.

Haluat siis, että porukka joka haukkuu miehiä, alkaa ajamaan miesten asiaa? Ei tässä oikein mitään logiikkaa nyt ole. 

Vierailija
16/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan tehneet. Ei suostumuslaki, äänioikeus yms. Mennyt läpi ilman miesten tukea. Vastaavaa solidaarisuutta naisilta miehille ei löydy.

Tiettyjen miesten. Ei kaikkien miesten. Kaikilla miehilläkään ei nimittäin ollut äänioikeutta, vaan saitte sen niiltä tietyiltä miehiltä siinä missä naisetkin. Menkää siis heidän solidaarisuuttaan anomaan nytkin.

Vierailija
17/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on todellinen valta ja etuoikeudet tässä maassa.

Vierailija
18/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Jos feminismi tarkoittaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, niin ei siinä minun mielestäni voi poimia rusinoita pullasta ja ajaa vain oman sukupuolen asioita. Se olisi toki eri asia, jos feminismi näyttäytyisi rehellisesti naisasialiikkeenä, niin ei siinä silloin tarvitsekaan miehistä piitata, mutta hyveposeeraustahan tämä vaan on. Koko feminismi ei toimisi ilman muiden miesten tukea, niin siksi naisten täytyy esittää olevansa kiinnostuneita myös miesten asioista, vaikka todellisuudessa näin ei ole.

Feminismi ei tarkoita sukupuolten välistä tasa-arvoa (en feministinä ymmärrä mistä tämä harhaluulo aina vaan kumpuaa), vaan: 

naisen yhteiskunnallisen aseman parantamiseen ja sukupuoliroolien kyseenalaistamiseen tähtäävä aate, josta on kehittynyt eril. suuntauksia; nais(asia)liike. 

Intersektionaalinen feminismi aatteellinen viitekehys, jossa eriarvoisuutta ja yksilöiden identiteettejä tarkastellaan paitsi sukupuolen myös seksuaalisen suuntautumisen, etnisen alkuperän, yhteiskuntaluokan yms. tekijän yhteisvaikutuksena.

Vierailija
19/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostuvatkin alle 50+ ikäluokassa. Ongelma on yli 50v Kaleveisaa ja myös Marjatoissa jotka kannattaa miesyen sytärjintää. Pitäisikö äänestysoikeuden yläraja olla 50v?

Vierailija
20/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on todellinen valta ja etuoikeudet tässä maassa.

Onko nykyinen hallitus sinusta feministinen? Jos kyllä, mihin perustat väitteesi?