Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Miksei lasten liikuntaharrastuksia tukeva taho tue lasten lukuharrastusta? Koska ne ovat eri asioita. Kumpikin tähtää lasten hyvinvoinnin lisäämiseen, mutta fokus on eri. Sama ihminen voi toki haluta kumpaakin, ja yleensä ajaa. Ei ole mitään syytä, miksi miesten asiaa pitäisi ajaa juuri feministissä organisaatioissa, mutta toki olisi toivottavaa että myös feministit kannattavat asioita jotka lisäävät miesten hyvinvointia silloin kun aihetta on.
Olen feministi, mutta tietysti tuen kampanjoita jotka edistävät miesten kivessyöpätietoisuutta tai ympärileikkauskieltoa. En vain halua puhua niistä aiheista silloin kun käsittelen naisten ongelmia siihen tarkoitetussa järjestössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
No olihan noita kaksoisstandardeja sillä yllin kyllin muutenkin.
Perus feministi
Tiedätkö, kuka hoitaa Purran tai Orvon lapset?
Orpon lapset on jo aikuisia. Purrallakin käsittääkseni jo isot lapset. En tiedä miten hoito järjestettiin kun lapset oli vaippaiässä- taaperoita - leikki-ikäisiä.
Mutta ei varmaan ketään lasta lohduta et maailmassa on muitakin vanhempia jotka dumppaa lapsensa ja keskittyy vaan itseensä.
<
Miksi kitisette tasa-arvoa kun sukunimet ei mene tasa-arvoisesti? ;) Haloo! Miksi miehen suosiminen ja miehen ylivalta on aina VALINTA mutta naisen etua ei saa koskaan valita, vaan heti alkaa "tasa-arvomääintä".
Miehet itse UHKAILEE NAISIA KOKO AJAN TAPPAMISELLA. Miksi ajaisin sukupuolen asiaa joka uhkailee henkeäni? :D Olette ihan täysin sekaisin? Miehet itse suoltaa naisvihaa koko taivaan täydeltä. Ihan oma vikanne että käytätte aikanne vihaan. Perään kehtaatte vinkua miten naisten pitää ajaa teidän asiaanne sen jälkeen kun te pässit ihailette ANdrew Tatea.
Koko keskustelu todistaa miten miehillä ei ole yhtäkään ongelmaa. Ihmisryhmä joka olisi heikossa asemassa ei olisi aikaa levittää vihaa ja väkivaltaa tuon tuosta. Nähkää jo tuon miesten kierouden läpi.
En aja miesten asiaa koska miehet itse vihaavat naisia. Kas kun te kannatatte yhden lapsen politiikkaa ja mieslinjaisia sukunimiä mutta määitte miten miesten itsensä keksimä palvelus on nyyh nyyh sortoa.
Voisitteko akat kertoa miksi vaihdatte nimenne kerta TASA-ARVOA HALUATTE ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
Perus feministi
Orpon lapset on jo aikuisia. Purrallakin käsittääkseni jo isot lapset. En tiedä miten hoito järjestettiin kun lapset oli vaippaiässä- taaperoita - leikki-ikäisiä.
Mutta ei varmaan ketään lasta lohduta et maailmassa on muitakin vanhempia jotka dumppaa lapsensa ja keskittyy vaan itseensä.
<
Tämä. Purran ja Orvonkin lapset olivat pieniä, silloin kun Riikkuli ja Petteri aloittelivat uraansa, dumppasivat lapsensa ja kesittyivät vain itseensä. Olisivat edes ottaneet mallia Sanna Marinista, joka pystyi järjestämään lapsensa isän ja isovanhempien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Eipä huolta. Palstauli, jolle tämä miesten armeija-asia on sydämenasia teki jo joulukuussa 2023 kansalaisaloitteen asiasta. Jostain syystä en kuitenkaan sitä aloitetta löydä. Sama tyyppi tekee säännöllisesti palstalle aloituksia asiasta ja samalla haukkuu naisia. Ei kai palstauli valehdellut?
Varusmiesliitto teki kansalaisaloiteen mutta feministoimittajat ei uutisoi tästä. Toista oli suostumus ja aborttilain saama uutisointi ja julkis
Enpä ole nähnyt sovinistitoimittajien uutisointia asiasta. Heitä on kuitenkin enemmän kuin feministitoimittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajakoon miehet itse omia asioitaan.
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Juuri näin. Intersektionaalinen feminismi on kaikkia läntisiä teollisuusmaita hallitseva valtaklikki.
Yhdysvalloissa heitä juuri yritetään kammeta instituutioista ulos instituutioita lakkauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei lasten liikuntaharrastuksia tukeva taho tue lasten lukuharrastusta? Koska ne ovat eri asioita. Kumpikin tähtää lasten hyvinvoinnin lisäämiseen, mutta fokus on eri. Sama ihminen voi toki haluta kumpaakin, ja yleensä ajaa. Ei ole mitään syytä, miksi miesten asiaa pitäisi ajaa juuri feministissä organisaatioissa, mutta toki olisi toivottavaa että myös feministit kannattavat asioita jotka lisäävät miesten hyvinvointia silloin kun aihetta on.
Olen feministi, mutta tietysti tuen kampanjoita jotka edistävät miesten kivessyöpätietoisuutta tai ympärileikkauskieltoa. En vain halua puhua niistä aiheista silloin kun käsittelen naisten ongelmia siihen tarkoitetussa järjestössä.
Minä olen feministi enkä tue mitään noista. Miehet itse ovat sitä mieltä että naisen saa ta**aa ja rai*kata, joten miksi ajaisin miesten hyvinvointia? En todellakaan aja. Tasa-arvoa on se että miehet saavat kokea saman vihan ja syrjinnän mitä naisetkin. Tehän mm. kannatatte uskonnonvapautta, huiveja ja "valinnanvapautta" joka jotenkin kummasti aina suosii miehiä. Eikö olekin jännä että kun pitää valita sukunimi tai lapsen sukupuoli, niin heterot suosii AINA MIEHIÄ. Aika jännä juttu! Ja ketään ei kiinnosta paskaakaan, vapaus vain raikaa.
Tajutkaa jo että miehet ajavat itse oman asiansa, ihan turha vaatia sitä naisilta. Miehet ihailee JOUKOLLA Andrew Tatea ja minun pitäsii ajaa tällaisen nat*siajattelijoiden asiaa?
Lopettakaa miesten uhriuttaminen. Ihan oikeasti tuo on jo noloa. Miehet itse ei halua tyttöjä edes syntyvän, kas kun ei TASA-ARVO kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus feministi
Mut hei, ne on ihan eri asia. Nyt haukutaan Marinia.
Eipä ole haukuttu. Osoitin vaan kaksinaismoralismin toiminnassaan ja noita esimerkkejä riittää vaikka kuinka
Puhe ja teot aivan eri tasolla.
Miten kummassa se on kaksinaismoralistista, että Marinin mies hoiti oman tonttinsa lapsen hoidossa ja Marin ajoi tämän lakiin asti, että miehen pitäisi hoitaa oma tonttinsa? Tiedätkö, mitä kaksinaismoralismi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus feministi
Mut hei, ne on ihan eri asia. Nyt haukutaan Marinia.
Eipä ole haukuttu. Osoitin vaan kaksinaismoralismin toiminnassaan ja noita esimerkkejä riittää vaikka kuinka
Puhe ja teot aivan eri tasolla.
Etpä osoittanut Purran ja Orvon kaksinaismoralismia. Puheet ja teot eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos vain feministit saa valtionapua mutta miesjärjestöt ei niin kyllä sillä etuoikeutetulla puolella olisi velvollisuus auttaa heikompia. 100v sitten miehet auttoi naisia ja nyt olisi naisten vuoro auttaa miehiä. Ilman rahaa on miesten hankala ajaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis melkein kaikki järjestöt ovat tarkoitettu naisten ongelmien käsittelyyn? Miksi kaikkien virastojen ja yhdistysten tulee olla feministisiä?
Mikä on miehen ihmisoikeus?
Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajakoon miehet itse omia asioitaan.
Miehet ei saa ajaa omia asioitaan ilman feministien tukea. Pekka Aittakumpu canceloitiin Kepussa kun yritti ajaa. Samoin Pirkka-Pekka Vihreissä. Todellinen valta Suomessa on feministeillä niin oppositiossa kuin hallituksessa.
Juuri näin. Intersektionaalinen feminismi on kaikkia läntisiä teollisuusmaita hallitseva valtaklikki.
Yhdysvalloissa heitä juuri yritetään kammeta instituutioista ulos instituutioita lakkauttamalla.
Suomeen oma DOGE ohjelma. Harmi vaan kun meidän oikeistokin on aivopesty miesvihan ajamiseen, feminismiin ja sosialismiin. Persutkin pilattiin laittamalla feministi puheenjihtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus feministi
Mutta ei varmaan ketään lasta lohduta et maailmassa on muitakin vanhempia jotka du
Sinä tuskin tiedät mitään tuosta faktaksi. Mutta sen me tiedämme, että Marin ulkoisti lapsen hoidon, on useita haastatteluja todisteena. Asui jo eri paikkakunnalla Emman ollessa vauva tai just ja just 1 v. On se kyllä surullista että tällaista ihannoidaan. Jee! Äitikin saa laiminlyödä lapsiaan nykyään! Mahtavaa tasa-arvoa!
Ja sama tyyppi kertomassa muille miten tasa-arvoisesti perheet pitää PAKOTTAA ja PAINOSTAA järjestämään lapsensa hoito. Pokkaa löytyy kyllä.
No mut sen näkee jo noissa "maailman kunnianhimoisinta ilmastopolitiikkaa" ajavan lentomatkusteluissakin
Ym ym ym.
Jotkut saa vaan tehdä mitä vaan ja moralisoida toisia.
Mitäs aloittaja tekee asian suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?
Kysy Afgaaneilta. Nyt puhutaan Suomesta ja Suomen ongelmista jossa tilanne on päinvastoin.
Miehen mielestä raiskaus ja perheväkivalta on aina naisuhrin vika ja sitten nämä vinkuu kun itse ovat aiheuttaneet itselleen asepalveluksen. Kiero paska!
Miksi ajaisin miehen asiaa? Miksi naisilla ei saisi olla omaa intressiryhmää? Pitäisikö myös mustien ajaa valkoisten asiaa? Miksette ole valittamassa MIESASIALIIKKEISTÄ! Miksi miesasialiike ei aja naisten asiaa, vaan he kannattavat raiskauksia?
Miksi MIESASIALIIKE saa olla! MIKSI? ;) Niin? Niin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs aloittaja tekee asian suhteen?
Mitä voi tehdä? Miesjärjestöt ei saa rahaa ja kaikki puolueet on feministisiä ja ajaa vain naisten etuoikeuksia.
Feministit yrittivät ajaa eteenpäin kaikille tasapuolista varusmiespalvelusta mutta arvatkaa ketkä torppasivat ajatuksen? Alkaa M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy Afgaaneilta. Nyt puhutaan Suomesta ja Suomen ongelmista jossa tilanne on päinvastoin.
Juu juu, Suomessa tilanne on päinvastainen. Miehet itkee kun eivät pelkällä olemassaolollaan saa enää parempaa kuin naiset kun ovat historiallisesti siihen tottuneet. Joku armeija on ihan marginaaliasia ja ainoa tämmöinen linnake joka sekin on murtumassa.
Varusmiesliitto teki kansalaisaloiteen mutta feministoimittajat ei uutisoi tästä. Toista oli suostumus ja aborttilain saama uutisointi ja julkisuus.