Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia.
Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta ja eduskunnassa feministeillä on valta.
Erittäin maskuliinista alistua ryhmäpaineen edessä. Kyllä varuskunta-aktiiveista jo sen verran moni tasa-arvoista asepalvelusta kannattaa, että siihen luulisi olevan helppo yhtyä jos on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
No ei vastustaneet. Jos olisivat vastustaneet niin ei olisi mennyt eduskunnassa läpi. Vain Kokoomus vastusti.
No kokoomus on persujen jälkeen miesvaltaisin puolue. Miksi juuri he vastustivat?
Koska lisää valtion menoja. Kokoomuksen mielestä vanhempainvapaa kuuluu vain rikkaille. Myös Kokoomusnaisten mielestä jotka onkin Suomen etuoikeutetuin väestönryhmä.
Se on FEMinismi eikä egalitarismi. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia.
Et sinä ole miestä nähnytkään.. Luepa tilastoja, niin voit lopettas tuon tyhjänpäiväisen mussutuksen.
BtW, Miehet oli senkin uudistuksen takana, että edes KUTSUNNAT ulotetaan koskemaan kaikkia. Naiset eivät saaneet sitäkään vähää aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministien pitää tehdä aina kaikki?
Koska heillä on todellinen valta ja etuoikeudet tässä maassa.
Onko nykyinen hallitus sinusta feministinen? Jos kyllä, mihin perustat väitteesi?
On. Riikka Purra ja Sanni Grahn-Laasonen ovat ainakin feministejä. Lisäksi Orpo tuomitsi vain naisiin kohdistuvan väkivallan mutta hyväksyi sen että nainen saa hakata miestään. Tämän hallituksen leikkaukset kohdistuu lähinnä vain miehiin mm. Ansiosidonnaisen leikkaus ja toimerntulotuen työvelvoite. Lisäksi kuukautissuojista poistettiin vero mutta miesten terveystuotteista ei. Tasa-arvo ohjelmassa on vain naisten asemaa edistäviä asioita. Sivusanalla mainitaa poikien oppimistuloksista mutta isoommasta tasa
Kuka tahansa voi tosiaan sanoa olevansa mitä tahansa, mutta niin naiivi ei pidä olla että uskoo sitä ennemmin kuin tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta ja eduskunnassa feministeillä on valta.
Tai jos vaikka miehet kasvattaisi munat eivätkä pilkkasi toisiaan tai alentuisi pilkan alle? Feministien pitää auttaa, kun miehet on toisilleen niin ilkeitä :D
Jos tasa-arvoa olisi niin minun pitäisi naisena saada titteli armeijan päänä kun en siellä mitään tee. Aivan kuten miehet ovat perheen päitä vaikka lyövät, hakkaavat, jättävät ja hylkäävät. Niin ja kiusaavat syntyviä tyttöjä ;) Kas kun te annatte ukkojen arvottaa tyttöjen alas sukunimen takia ;) EI PALJOA TASA-ARVOA NÄY!
Ette te voi suosia miehiä kaikessa ja sitten vikistä tasa-arvoa, idiootit :D
Miksi naisena joudun maksamaan enemmän kampaamosta JOKAINEN PÄIVÄ, KAIKKIALLA, mutta miehet vikisevät kun naisille on tyynyliina-alennus YHDESSÄ LIIKKEESSÄ, YHDEN PÄIVÄN AJAN.
Huh mitä kaksinaamaisia paskoja nämä ovat. En ikinä ajaisi miehen asiaa, haha! Se on VAPAA VALINTANI.
Vierailija kirjoitti:
Eipä huolta. Palstauli, jolle tämä miesten armeija-asia on sydämenasia teki jo joulukuussa 2023 kansalaisaloitteen asiasta. Jostain syystä en kuitenkaan sitä aloitetta löydä. Sama tyyppi tekee säännöllisesti palstalle aloituksia asiasta ja samalla haukkuu naisia. Ei kai palstauli valehdellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta
Mutta jos nuorena haluaa tasa-arvoista kohtelua ja vastustaa niin joutuu vankilaan. Naisia ei vastaavasti vankilaan pistetä suostumuslakeja yms. Kannattaessa. Mies totaalikieltäytyjänä laitetaan kiven sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
No olihan noita kaksoisstandardeja sillä yllin kyllin muutenkin.
Perus feministi
Tiedätkö, kuka hoitaa Purran tai Orvon lapset?
Orpon lapset on jo aikuisia. Purrallakin käsittääkseni jo isot lapset. En tiedä miten hoito järjestettiin kun lapset oli vaippaiässä- taaperoita - leikki-ikäisiä.
Mutta ei varmaan ketään lasta lohduta et maailmassa on muitakin vanhempia jotka dumppaa lapsensa ja keskittyy vaan itseensä.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
Perus feministi
Mut hei, ne on ihan eri asia. Nyt haukutaan Marinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta
Ongelmahan on nimenomaan vanhoissa miehissä ja naisissa jotka on enemmistö äänestäjissä. Järjestelmä muuttuisi heti jos äänestysoikeus poistetaan yli 50 vuotiailta.
Miksi varusMIES, lakiMIES, puheMIES sanat sallitaan mutta feminismiä ei ;) Miksi kuvitteellinen ihminen on aina englanninkielessä HE eikä koskaan SHE?
Miehet ovat kaksinaamaisia paskoja. Itse uhkailevat naisia oikeuksien viemisellä ja pelään pillittävät tasa-arvoa. Nämä poistaa naiset väestöstä ja syyttää raiskauksesta uhria. SEHÄN EI TOKI OLE MIESTEN OMA VIKA ETTÄ HE ITSE HALUAVAT ASEPALVELUKSEEN.
Kenen vika asepalvelus on? Niin? Niin? Itsehän ne miehet sinne kävelee, oma vika. Lällällää! Luuletteko oikeasti että ajaisin paskasukupuolen asemaa? Miehet ovat käärmeitä, taas todistettu.
Hopihopi sukunimenvaihtoon. Ai ei? Sitten ei ole TASA-ARVOA.
Vierailija kirjoitti:
Jos tasa-arvoa olisi niin minun pitäisi naisena saada titteli armeijan päänä kun en siellä mitään tee. Aivan kuten miehet ovat perheen päitä vaikka lyövät, hakkaavat, jättävät ja hylkäävät. Niin ja kiusaavat syntyviä tyttöjä ;) Kas kun te annatte ukkojen arvottaa tyttöjen alas sukunimen takia ;) EI PALJOA TASA-ARVOA NÄY!
Ette te voi suosia miehiä kaikessa ja sitten vikistä tasa-arvoa, idiootit :D
Miksi naisena joudun maksamaan enemmän kampaamosta JOKAINEN PÄIVÄ, KAIKKIALLA, mutta miehet vikisevät kun naisille on tyynyliina-alennus YHDESSÄ LIIKKEESSÄ, YHDEN PÄIVÄN AJAN.
Huh mitä kaksinaamaisia paskoja nämä ovat. En ikinä ajaisi miehen asiaa, haha! Se on VAPAA VALINTANI.
Sukunimihullukin herännyt.
Älä ulise, maailmalla on sullekin sopivia musukulttimaita, joissa saatte miesten kesken tehdä mitä lystäätte samalla kun akoilla ei ole mitään arvoa. Näistä maista löytyy sullekin se oma paratiisi, jossa pääsee laittelemaan omaa 9 vuotiasta lapsivaimoa. Muuttoautoa vaan varaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä huolta. Palstauli, jolle tämä miesten armeija-asia on sydämenasia teki jo joulukuussa 2023 kansalaisaloitteen asiasta. Jostain syystä en kuitenkaan sitä aloitetta löydä. Sama tyyppi tekee säännöllisesti palstalle aloituksia asiasta ja samalla haukkuu naisia. Ei kai palstauli valehdellut?
Laitatteko linkin siihen kansalaisaloitteeseen, jonka palstauli teki. Vai pitääkö sekin feministien tehdä.
Vierailija kirjoitti:
"Tutkimuksessa tasa-arvoisen asevelvollisuuden kannalla ovat erityisesti miehet (67%) sekä kaikki alle 30-vuotiaat vastaajat (yli 70%), eli juuri he, joita epätasa-arvo lain edessä koskee. "
Kuka on yllättynyt et nimenomaan etuoikeutetut naiset ei halua tasa-arvoa tässä
Et se siitä paskanjauhannasta.
Ja kovin yllättävää et alapeukutus alkoi 😄 Ei faktat olleet mieluisia nyt
Vierailija kirjoitti:
Älä ulise, maailmalla on sullekin sopivia musukulttimaita, joissa saatte miesten kesken tehdä mitä lystäätte samalla kun akoilla ei ole mitään arvoa. Näistä maista löytyy sullekin se oma paratiisi, jossa pääsee laittelemaan omaa 9 vuotiasta lapsivaimoa. Muuttoautoa vaan varaamaan!
Suomessahan eletään samoin mutta sukupuolet toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus feministi
Mut hei, ne on ihan eri asia. Nyt haukutaan Marinia.
Eipä ole haukuttu. Osoitin vaan kaksinaismoralismin toiminnassaan ja noita esimerkkejä riittää vaikka kuinka
Puhe ja teot aivan eri tasolla.
Moi Eva, säkin päivystät aaveella.