Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette miehet ikinä tee itse mitään? Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki teidän eteen?
Eihän naisetkaan tehneet. Ei suostumuslaki, äänioikeus yms. Mennyt läpi ilman miesten tukea. Vastaavaa solidaarisuutta naisilta miehille ei löydy.
Miksikähän naiset eivät äänestäneet naisten äänioikeuden puolesta tilanteessa jossa vain miehillä oli äänioikeus. Osaatko arvata?
Ei ollut edes kaikilla miehilläkään tuolloin. Sotilaat sai vasta 1950-luvulla joten oikeastaan kaikki naiset sai äänioikeuden aikaisemmin mitä kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
No olihan noita kaksoisstandardeja sillä yllin kyllin muutenkin.
Perus feministi
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan saatiin tasa-arvoiset vanhempainvapaat lakiin. Naiset sen ajoivat läpi, vaikka miehet vastustivat.
Miehet ei kyllä vastustaneet 😃 Mitä hitto taas?
Mitä yhteistä on Feministeillä ja Trumpilla? Kummatkin valehtelevat ja lietsovat vihaa kansanryhmää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tolkun feministi, ja kannatan tasa-arvoista maanpuolistusvelvollisuutta. Vain miehiä koskeva asevelvollisuus on todellinen tasa-arvo-ongelma miesten kannalta. Jostain syystä monet miehet eivät kuitenkaan itse pidä asiasta meteliä, vaan kannattavat systeemiä. Itsekkäästi ajateltuna ei ole minulta pois, mutta ihmettelen silti passiivisuutta asian edessä.
Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia.
Miehen tarvii vain laittaa peruukki ja mekko ja huutaa isoon ääneen olevansa nainen, niin johan pääsee feministien ykköslemmikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Väärin ajettu. Ei me haluttu.
T:miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vastustaneet. Jos olisivat vastustaneet niin ei olisi mennyt eduskunnassa läpi. Vain Kokoomus vastusti.
No kokoomus on persujen jälkeen miesvaltaisin puolue. Miksi juuri he vastustivat?
Vierailija kirjoitti:
Joukkopaine estää vastustamasta miehiä tuota vaikka sisimmässän haluaisi pakkomallista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei ole totta ollenkaan. Miksi ihmeessä valehtelet? Miehistä suurin osa haluaa tasa-arvoisen systeemin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat PAKOTTAA naiset armeijaan? Eihän se ole tasa-arvoa. Ihan helvetin noloa miten te akat vikisette miesten itsensä keksimästä ja kannattamasta tavasta samalla kun vaihdatte nimenne! Missä tasa-arvoiset sukunimet? NIIN? Mikset tollo pidä tästä meteliä?
Noloa miten te alennutte ajamaan tätä vaikka miehet ITSE haluavat armeijaan! Minä en halua. Mikset ole tasa-arvoisten sukunimien kannalla? Miksi puolustaisin maata jossa sukunimeni ei jatku ja jossa on huiveja?
Tajuatko millainen hyödyllinen idiootti olet? Miehet menevät armeijaan niin kauan kun heidän sukunimiään suositaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Aina kun on miehen kanssa puhunut asiasta, ovat olleet sitä mieltä, että naiset ovat siellä vain tiellä, ja miehet joutuvat kuulemma hoitamaan heidänkin asiansa jos sinne otetaan naisia.
Mikä sattuma että merkittävä osa armeijan käyneistä miehistä ja iso osa kapiaisista on tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varusmiesliittoon kuuluu nykyään myös naisia joten miten tämä nyt on miesten syrjintää.
Naiset saa korkeampaa päivärahaa vaikka ovat siellä vapaaehtoisesti. Taas huomaa kumpi sukupuoli on etuoikeutettu.
Ai tartteetko säkin rintsikoita ja tamponeja?
Niin eihän naisten ole pakko sinne mennä joten miksi ei voi maksaa näitä itse? Miehetkin joutuu leikkamaan tukan ja parran mutta ei miehille makseta parturilaskuja ja partahöyliä. Kantsii tsekata ne etuoikeudet.
No käy ne naisetkin partuissa ja ajaa karvojaan. Lisäksi tarvitsevat normaalielämässä kuukautissuojia. Joten onko oikeasti etuoikeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten miehesi valehtee jotta olisi maskuliinisempi. Joukkopaine estää julkisesti miehiä ajamasta asiaa. Siksi naisten kannattaisi ajaa koska heillä ei ole pelkoa saada pilkkaa tästä asiasta ja eduskunnassa feministeillä on valta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette miehet ikinä tee itse mitään? Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki teidän eteen?
Eihän naisetkaan tehneet. Ei suostumuslaki, äänioikeus yms. Mennyt läpi ilman miesten tukea. Vastaavaa solidaarisuutta naisilta miehille ei löydy.
Miksikähän naiset eivät äänestäneet naisten äänioikeuden puolesta tilanteessa jossa vain miehillä oli äänioikeus. Osaatko arvata?
Ei ollut edes kaikilla miehilläkään tuolloin. Sotilaat sai vasta 1950-luvulla joten oikeastaan kaikki naiset sai äänioikeuden aikaisemmin mitä kaikki miehet.
Mutta naisilla ei ollut äänioikeutta ollenkaan, joten kuinka olisivat voineet äänestää? "Ei mennyt läpi ilman miesten tukea".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat PAKOTTAA naiset armeijaan? Eihän se ole tasa-arvoa. Ihan helvetin noloa miten te akat vikisette miesten itsensä keksimästä ja kannattamasta tavasta samalla kun vaihdatte nimenne! Missä tasa-arvoiset sukunimet? NIIN? Mikset tollo pidä tästä meteliä?
Noloa miten te alennutte ajamaan tätä vaikka miehet ITSE haluavat armeijaan! Minä en halua. Mikset ole tasa-arvoisten sukunimien kannalla? Miksi puolustaisin maata jossa sukunimeni ei jatku ja jossa on huiveja?
Tajuatko millainen hyödyllinen idiootti olet?
Oi, sukunimihullu. Onkin ollut ikävä.
Sen takia että miehiä ei syrjitä? Olisi aika paksua että minun pitäisi ehkäistä miesten syrjintä samalla kun miehet JA NAISET syrjivät sukupuoltani. Heterot suosivat absoluuttisesti miehene nimeä, kutsuvat miestä perheen pääksi, toivovat vain poikia, poistavat tytöt väestöstä ja kannattavat naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Aikamoista logiikkaa, että minun pitäisi pitää ongelmana miesten itsensä keksimää rakennetta samalla kun akat itsekin kannattavat huiveja, tyttöjen syrjintää ja mieslinjaisia sukunimiä.
Tyttöjä ei haluta koska sukunimet menee vain poikien kautta. Abortoidaanko poikia armeijan takia? Pilkkaako naiset ringissä kun poika syntyy? Huoritellaanko miesuhreja? Ihan oikeasti se järki käteen.
Minä en miesten asiaa aja. Se on minun VALINTANI. Ette te voi kutsua naisten syrjintää valinnaksi ja sitten estää kun haluan syrjiä miehiä. Missä ne tasa-arvoiset sukunimet ovat kerta haluatte TASA-ARVOA? ;) Ai on valinta? No sittenhän se on valinta syrjiä miehiä ;)
"Tutkimuksessa tasa-arvoisen asevelvollisuuden kannalla ovat erityisesti miehet (67%) sekä kaikki alle 30-vuotiaat vastaajat (yli 70%), eli juuri he, joita epätasa-arvo lain edessä koskee. "
Kuka on yllättynyt et nimenomaan etuoikeutetut naiset ei halua tasa-arvoa tässä
Et se siitä paskanjauhannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista tässä oli se, että Marin ei itse juurikaan omaa lastaan hoitanut. Ja sormeaan heristellen paasasi tasa-arvoisesta vanhemmuudesta.
No olihan noita kaksoisstandardeja sillä yllin kyllin muutenkin.
Perus feministi
Tiedätkö, kuka hoitaa Purran tai Orvon lapset?
No ei vastustaneet. Jos olisivat vastustaneet niin ei olisi mennyt eduskunnassa läpi. Vain Kokoomus vastusti.