Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa
Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija
Kommentit (184)
Kyllä kelpaa jos on normaalivartaloinen eikä typerä draama-queen.
Et ole markkina-arvosi huipulla, jos olet jo rupsahtanut 45v ja vasta nyt saamassa urasi käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katselisin yli 30-vuotiaita naisia? Lapset tehty, joten en halua alistua yli 30-vuotiaan naisen unelmien toteuttajaksi. Kullikarusellista kun vedetty töpseli irti, niin yhtäkkiä nainen haluaakin lapsia, perheen ja talon, ja miehen pitäisi nämä luvata naiselle jo ennen ensimmäisiä treffejä. Eheeii tule kauppoja.
M41
"Lapset tehty". Niin, parhaan ikänsä ja voimavaransa taisi lastesi äiti kuluttaa kanssasi..
Näitä lukiessa sitä ymmärtää olevansa onnellisessa avioliitossa hyvän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvostani en tiedä, ikäkin vähän alakanttiin..
Korkeakoulun olen käynyt ja palkka ylimmässä tulodesiilissä, ikää 42.
En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?
Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...
Ehkä se kikattelija on ihan oikein sinulle, jos naista vertaat autoon
No minulla on nuorempi mies itsellä 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi katselisin yli 30-vuotiaita naisia? Lapset tehty, joten en halua alistua yli 30-vuotiaan naisen unelmien toteuttajaksi. Kullikarusellista kun vedetty töpseli irti, niin yhtäkkiä nainen haluaakin lapsia, perheen ja talon, ja miehen pitäisi nämä luvata naiselle jo ennen ensimmäisiä treffejä. Eheeii tule kauppoja.
M41
Miksi kukaan kolmekymppinen nainen huolisi ikäisesi miehen, jolla on jo lapsia? Nuorempiakin ja lapsettomia miehiä on vaikka kuinka paljon. Lapsellisuus on ihan yhtä suuri miinus miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
"Enemmänkin iso ikäero herättää kysymyksiä ja tunteen, että jotain on naisessa vähän vialla muualla kuin ulkonäössä, jos kokee tarvetta olla isänsä ikäisen miehen kanssa."
Miksi minun pitäisi välittää siitä, mitä muut ajattelevat tyttöystävästäni? Tähän asti se on ollut naisten mielestä hyvä asia miehessä, jos hän on hyväksynyt naisen mt-ongelmista huolimatta.
Ei sinun pitäisikään vaan sen naisen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?
Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...
Ei riitä. Pitää olla vähintään 10+ miljoonaa omaisuus, jos 15-25 vuotta nuoremman ja kauniin haluat. Joudut siis tyytymään tasoosi.
Vierailija kirjoitti:
35-45-vuotiaat miehet ovat supernirsoja. Mutta eipä siinä mitään. Jos on itse menestynyt mies, niin kai hän haluaa kumppaniksi jonkun yhtä menestyneen ja fiksun naisen.
Menestynet miehet, kuten kaikki muutkin miehet, haluavat kumppanikseen mahdollisimman nuoren, hoikan ja kauniin neitokaisen, joka ei ole pilattu tatuoinneilla eikä suurella bodycountilla.
Höpönpöpönpööööööööö nyt taas.
Älkää laittako kiilaa miesten ja naisten välille, kiitos. Emme tarvitse tällaista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokaisella rikkaalla ja kuuluisalla miehellä/sedällä ole nuorempi, merkittävästi nuorempi tai vielä nuorempi nainen?
Suomessa heillä itse asiassa on pääsääntöisesti suunnilleen samanikäinen kumppani. Sellainen rikas täti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaassa iässä vähän vanhempana. Tuntee itsensä, omaa elämänkokemusta, on itsevarma ja tietää mitä haluaa. Osaa nauttia elämästä.
Ja rupsahtanut.
Onko tälläset hyvätuloiset miehet niitä jännämiehiä? tai käykö nämä vieraissa? onko muka oikeasti niin ettei oman ikäiset kelpaa??
kyselee mies ja duunari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin kuka hyvätuloinen autoa riesakseen hankkii jos saa kuskin tai tilaa aina taksin. Autoilu on rahvaan hommaa ja se on työ ajaa. Matkustaessa voi aloittaa oikean työn läppärillä. Autoilussa menee vain aikaa hukkaan ja se on yksinkertaisten ihmisten homma ajella päristää ympäriinsä. Fiksu käyttää aikansa muuhun ja palkkaa kuskin itselleen.
Erilaiset merkkiautot on munattomien tapa esitellä miehuuttaan. Tosimies han
Totta että autoilu ajamalla on ihan työ ja työntekoa. En kyllä ymmärrä miksi joku ajaisi ihan ilmaiseksi ajoneuvoa ilman että siitä maksettaisi mitään.
Hölmöjä on monia.
No mikäs siinä jos rahkeet riittää ja tarjontaa on. Minusta ei ole mitään sen nolompaa kuin setämiehet jahtaamassa epätoivoisina nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä jos rahkeet riittää ja tarjontaa on. Minusta ei ole mitään sen nolompaa kuin setämiehet jahtaamassa epätoivoisina nuoria naisia.
Monet hyvätuloiset ei ole miehinä mitään hyviä, haluat vaan nuorempaa paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-45-vuotiaat miehet ovat supernirsoja. Mutta eipä siinä mitään. Jos on itse menestynyt mies, niin kai hän haluaa kumppaniksi jonkun yhtä menestyneen ja fiksun naisen.
Menestynet miehet, kuten kaikki muutkin miehet, haluavat kumppanikseen mahdollisimman nuoren, hoikan ja kauniin neitokaisen, joka ei ole pilattu tatuoinneilla eikä suurella bodycountilla.
Harmi ettei tällaisia ole enää tarjolla tai jos on niin heille riittää muutenkin kysyntää eikä tarvitse ottaa vanhaa miestä.
Minulla on 10 v nuorempi duunarimies joka on ihana sängyssäkin ja olen itse akateeminen nainen, kaikille kateellisille miehille. Parantakaa itseänne. Edes työtön ei ole poissuljettu mutta incel on, life lessons ja hard to swallow pills
Vierailija kirjoitti:
Se on paljon nolompaa, kun kaakattaa sellaisesta jota ei ei ole, ei tapahdu.
Jännä. Itsekin hyvätuloisena korkeakoulutettuna suurin piirtein tuota ikäluokkaa edustavana tunnen paljonkin tuollaisia miehiä. Kaikilla tuntuu kyllä aika järjestään olevan suurin piirtein itsensä ikäiset vaimot.
Jos ovat eroneet, uusi naisystävä on kyllä aika järjestään miehen kanssa samaa kaliiperia: menestynyt ja samanikäinen nainen. Ottavat toki sellaisen naisystävän, joka sopii heidän sosiaalisiin ympyröihinsä (eli joka on vähän samankaltainen kuin kavereiden vaimot).
Minä olen vaativampi kuin sinä, joten miehet ovat vaativampia kuin naiset.
M43