Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa

Vierailija
06.03.2025 |

Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselisin yli 30-vuotiaita naisia? Lapset tehty, joten en halua alistua yli 30-vuotiaan naisen unelmien toteuttajaksi. Kullikarusellista kun vedetty töpseli irti, niin yhtäkkiä nainen haluaakin lapsia, perheen ja talon, ja miehen pitäisi nämä luvata naiselle jo ennen ensimmäisiä treffejä. Eheeii tule kauppoja.

M41

Vierailija
82/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vain miehet vaativampia. Olen vaativimmillani nyt 47 v naisena, ja varaa siihen todella on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä se yhteinen arvopohja ilmestyy sille vanhemmalle naiselle, mitä ei olisi jo nuorempana? Koska näin nelikymppisen miehen näkökulmasta ei se nelikymppisen naisen arvomaailma ole yhtään sen lähempänä omaani, kun nuoremmankaan naisen. Pikemminkin päinvastoin. Vanhemmiten urautuminen on jo niin pitkällä, että kompromissihalukkuutta ei ole vähääkään. Nuorempana olin itsekin kompromissihalukkaampi ja myötäilin enemmän naisen haluja ja sen vuoksi tiedänkin nykyään mitä en ainakaan halua, Ja se on juurikin tällainen kompromissihaluton nainen. 

Täältä sivusta voisin mainita oman kokemuksen - olin deittisovelluksissa kymmenisen vuotta sitten noin 45-vuotiaana ja tapasin paljon omanikäisiä miehiä, jotka etsivät omanikäistä naista. Päädyin yhteen miehen kanssa, joka oli tapaillut aika paljon nuorempaa mutta valitsi minut. Tällä palstalla naisessa merkkaa aino

eli suomeksi sanottuna ei saanut sitä nuorempaa, joten tyytyi varavaihtoehtoon, eli sinuun

Vierailija
84/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ajaa tikanpojan puuhun - tässä tapauksessa menestyvän 45 miehen parikymppisen hedelmällisen neidon luo

Vierailija
85/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet ovat jo usein kamalan näköisiä, enkä suostuisi katsomaan, ja siksi nuorempi mies mielellään. N 45

Vierailija
86/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvostani en tiedä, ikäkin vähän alakanttiin.. 

Korkeakoulun olen käynyt ja palkka ylimmässä tulodesiilissä, ikää 42.

En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?

Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...

Muutenkin kuka hyvätuloinen autoa riesakseen hankkii jos saa kuskin tai tilaa aina taksin. Autoilu on rahvaan hommaa ja se on työ ajaa. Matkustaessa voi aloittaa oikean työn läppärillä. Autoilussa menee vain aikaa hukkaan ja se on yksinkertaisten ihmisten homma ajella päristää ympäriinsä. Fiksu käyttää aikansa muuhun ja palkkaa kuskin itselleen.

Erilaiset merkkiautot on munattomien tapa esitellä miehuuttaan. Tosimies hankkii kuskin ja todistaa miehuutensa tappelukyvyillä. Käymällä kuntosaleilla ja kamppailuareenoilla hankkimassa todellisen todistuksen miehuudelleen.

Ei tarvitse oikeasti olla kuskina, jos on hyvätuloinen.

Vierailija
87/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?

Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...

Et sinä paljoa siellä korkeakoulussa oppinut , jos vertaat naisia autoihin.

autot on luotettavampia, kustannustehokkaampia, ja kaiken lisäksi hyödyllisempiä

Vierailija
88/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ihmiset onkin nykyään sinkkuja. Kas kun nuori, kaunis nainen ei silti himoitse tuplasti vanhempaa jäärää vaan haluaa omanikäisensä viriilin kumppanin. 

60v miehellä on enemmän seksihaluja kuin minkään ikäryhmän naisilla. Lähde: Yle.

Niin 20-vuotiaat haluu mielestäsi kuuskymppisiä?  Kun ei. 

Sitä en tarkoittanut. Vaan että 60v mies on riittävän viriili minkä ikäiselle naiselle tahansa.

Vierailija
89/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin kuka hyvätuloinen autoa riesakseen hankkii jos saa kuskin tai tilaa aina taksin. Autoilu on rahvaan hommaa ja se on työ ajaa. Matkustaessa voi aloittaa oikean työn läppärillä. Autoilussa menee vain aikaa hukkaan ja se on yksinkertaisten ihmisten homma ajella päristää ympäriinsä. Fiksu käyttää aikansa muuhun ja palkkaa kuskin itselleen.

Erilaiset merkkiautot on munattomien tapa esitellä miehuuttaan. Tosimies han

olet tainnut katsella tissiposki-taten sössötyksiä liikaa, joten miksi et kokeilisi taitojasi kadulla?

Vierailija
90/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto ajaa tikanpojan puuhun - tässä tapauksessa menestyvän 45 miehen parikymppisen hedelmällisen neidon luo

Mulla ei ole mitään minkään ikäisiä miehiä vastaan. Silti ajatus siitä, että päätyisin suhteeseen 45-vuotiaan miehen kanssa, kuulostaa jokseenkin per*verssiltä:D Tosin tiedostan myös sen, että saattaisin olla heille jo aivan liian vanha:D

N23

Vierailija
91/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset miehet ovat jo usein kamalan näköisiä, enkä suostuisi katsomaan, ja siksi nuorempi mies mielellään. N 45

Moni autoileva mies on juuri sellainen tuossa iässä kuten kuvailit.

Autoilu edistää heikkohermoisuutta keskittyä pitkäjänteisesti moniin asioihin, koska on kiire ja kaahailu synnyttää lyhytkestoisen ajattelukyvyn. Sama pätee älypuhelinten laajaan käyttöön. Myös muisti heikkenee fyysisen kunnon kanssa autoillessa ruuhkassa. Ne monet ärsykkeet heikentää kongnitiivisia kykyjä.

Fiksu liikkuu jalan ja välttää autoilemasta itse. Autoileva keski-ikäinen mies on karikatyyristi sarjakuvamainen huumorimielikuvahahmo monille.

Iho roikkuu, vatsaa löytyy ja olemuksesta paisaa väsynyt kärsimättömyys ja kova uho, mutta uhosta ei ole kenellekään uhkaa, koska henkikö on terveydellisesti jo toinen jalka haudassa oleva tapaus. Muistona lähinnä nuoruuden aikainen pölyyntyny ego, joka ei elä nykyajassa.

Siksi nämä tapaukset kompastuu omaan lyöntiinsä.

Vierailija
92/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enemmänkin iso ikäero herättää kysymyksiä ja tunteen, että jotain on naisessa vähän vialla muualla kuin ulkonäössä, jos kokee tarvetta olla isänsä ikäisen miehen kanssa."

Miksi minun pitäisi välittää siitä, mitä muut ajattelevat tyttöystävästäni? Tähän asti se on ollut naisten mielestä hyvä asia miehessä, jos hän on hyväksynyt naisen mt-ongelmista huolimatta.

Vierailija
93/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä paljoa siellä korkeakoulussa oppinut , jos vertaat naisia autoihin.

autot on luotettavampia, kustannustehokkaampia, ja kaiken lisäksi hyödyllisempiä

Ja antavat sinulle seksuaalisen tyydytyksen.

Okei , ei tarvitse kertoa enempää , pakoputken rassaaja.

Vierailija
94/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten he etsivät sellaista, eikö? Ja joo, on kyllä tullut huomattua, että osa miehistä etsii toiveikkaana hyvinkin paljon nuorempaa. Harmillisesti näitä suhteita ei vaan synny. Itse ignooraan täysin liian vanhojen miesten yhteydenotot, ja itselläni deittisovelluksissa ikäasetukset estävät jo liian vanhojen näkymisen itselleni. Se on minulle ihan samantekevää, kuinka moni heistä on swaipannut minut oikealle.

Vierailija
95/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haaveilla ja vaatia ja olla yksin, kun ei kelpuuta. 40+ miehet eivät saa ketään alle 35v. Kukaan nuori ei ala papparaista katselemaan. 

Vierailija
96/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi ottanut nuorena yli 10 v vanhempaa miestä, näin kaikilla tuon ikäisillä kellä varaa valita. Tutkimustenkin mukaan ihmiset yhdessä suunnilleen oman ikäistensä kanssa. Pelkkää miesten fantasiaa tuollaiset pääsääntöisesti. 

Vierailija
97/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v löysin 21v naisen ja alle vuosi sitä odotimme lasta. Nyt kolme lasta ja elämä hymyilee.

Naiset voisivat katsoa peiliin ja kysyä, miksi lapsia ei voi hankkia nuorena? Itse olisin halunnut perheen jo parikymppisenä, mutta yksikään kumppani ei halunnut samaa. Nyt sitten itketään, kun miehet eivät halua nelikymppisiä, jotka eivät voi enää lisääntyä. Mullistava tieto varmasti, mutta miehet haluavat perheen.

Vierailija
98/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni autoileva mies on juuri sellainen tuossa iässä kuten kuvailit.

Autoilu edistää heikkohermoisuutta keskittyä pitkäjänteisesti moniin asioihin, koska on kiire ja kaahailu synnyttää lyhytkestoisen ajattelukyvyn. Sama pätee älypuhelinten laajaan käyttöön. Myös muisti heikkenee fyysisen kunnon kanssa autoillessa ruuhkassa. Ne monet ärsykkeet heikentää kongnitiivisia kykyjä.

Fiksu liikkuu jalan ja välttää autoilemasta itse. Autoileva keski-ikäinen mies on karikatyyristi sarjakuvamainen huumorimielikuvahahmo monille.

Iho roikkuu, vatsaa löytyy ja olemuksesta paisaa väsynyt kärsimättömyys ja kova uho, mutta uhosta ei ole kenellekään uhkaa, koska henkikö on terveydellisesti jo toinen jalka haudassa oleva tapaus. Muistona lähinn

Tieraivojen vallassa meuhkaava mersuperrsu kääntelee risteyksessä hermostuneesti päätään niin että nykäsheltat leuan alla heilahtelee puolelta toiselle. Silmäpussit pyrkii pysymään mukana tahdissa, mutta ne heilahtaa sekunnin jäljessä takaisin lähtökuopillen. Kaasujalka on valmiina valoissa

Mmmmm mmm nnn nnn n minäää, mmmmm mnääää, minäää! Nönöööönnnööönönööööön!

Vierailija
99/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten he etsivät sellaista, eikö? Ja joo, on kyllä tullut huomattua, että osa miehistä etsii toiveikkaana hyvinkin paljon nuorempaa. Harmillisesti näitä suhteita ei vaan synny. Itse ignooraan täysin liian vanhojen miesten yhteydenotot, ja itselläni deittisovelluksissa ikäasetukset estävät jo liian vanhojen näkymisen itselleni. Se on minulle ihan samantekevää, kuinka moni heistä on swaipannut minut oikealle.

Näyttäisikö ne äpit muka minulle sellaisia profiileja, joiden ikäasetuksiin en edes osu? Hirveästi kuluu turhaan energiaa, jos noin on. Yksi lisäsyy olla edes kokeilematta.

Vierailija
100/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45-vuotiaat miehet ovat supernirsoja. Mutta eipä siinä mitään. Jos on itse menestynyt mies, niin kai hän haluaa kumppaniksi jonkun yhtä menestyneen ja fiksun naisen.