Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa

Vierailija
06.03.2025 |

Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä se yhteinen arvopohja ilmestyy sille vanhemmalle naiselle, mitä ei olisi jo nuorempana? Koska näin nelikymppisen miehen näkökulmasta ei se nelikymppisen naisen arvomaailma ole yhtään sen lähempänä omaani, kun nuoremmankaan naisen. Pikemminkin päinvastoin. Vanhemmiten urautuminen on jo niin pitkällä, että kompromissihalukkuutta ei ole vähääkään. Nuorempana olin itsekin kompromissihalukkaampi ja myötäilin enemmän naisen haluja ja sen vuoksi tiedänkin nykyään mitä en ainakaan halua, Ja se on juurikin tällainen kompromissihaluton nainen. 

Täältä sivusta voisin mainita oman kokemuksen - olin deittisovelluksissa kymmenisen vuotta sitten noin 45-vuotiaana ja tapasin paljon omanikäisiä miehiä, jotka etsivät omanikäistä naista. Päädyin yhteen miehen kanssa, joka oli tapaillut aika paljon nuorempaa mutta valitsi minut. Tällä palstalla naisessa merkkaa ainoastaan nuoruus, joten tämä on tietenkin uskomatonta, mutta näin kävi. Mies sanoi, että olin hauskempi, jutut kävi enemmän yksiin, oli enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita, mulla oli parempi musamaku ja olin rennompi. Mulla ei ole mitään neurooseja, ei masennusta, ei mielenterveysongelmia, olen hoikka, pitkähiuksinen, lapseton, en jaksa ottaa stressiä mistään. Mun oli oikeasti naurettavan helppoa löytää ikäiseni mies, jonka kanssa on yhteinen arvomaailma kun on eletty samanlaisessa menneisyydessä ja ollaan samaa sukupolvea.

Vierailija
62/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa perustaa perheen ei yli 30v naisella tee yhtikäs mitään. Ikävä tosiasia jota feministien kusettamien työelämässä tai eksoottisen kumppanin patjana ikääntyneiden bossladyjen on varmaan vaikea uskoa. Juna meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvostani en tiedä, ikäkin vähän alakanttiin.. 

Korkeakoulun olen käynyt ja palkka ylimmässä tulodesiilissä, ikää 42.

En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?

Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...

Tämän kirjoittaja on  aivoton tyhmä mies, jolla ei ole mitään älyllistä tai henkevää annettavaa naiselle. Kaukaa kierrän näin kuivan miestyypin.

Siis että jollekulle miehelle riittäisi kikattava nuori pimu. Entäs kun se pimu lakkaa kikattamasta ja vanhenee.  Tämä tyyppi jää vielä yksin itkemään,

Vierailija
64/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon koulutettuja, hyvätuloisia 45+ miehiä vauvapalstalla keskellä päivää?

Vaikea uskoa...

Vierailija
65/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?

Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...

Et sinä paljoa siellä korkeakoulussa oppinut , jos vertaat naisia autoihin.

Vierailija
66/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä se yhteinen arvopohja ilmestyy sille vanhemmalle naiselle, mitä ei olisi jo nuorempana? Koska näin nelikymppisen miehen näkökulmasta ei se nelikymppisen naisen arvomaailma ole yhtään sen lähempänä omaani, kun nuoremmankaan naisen. Pikemminkin päinvastoin. Vanhemmiten urautuminen on jo niin pitkällä, että kompromissihalukkuutta ei ole vähääkään. Nuorempana olin itsekin kompromissihalukkaampi ja myötäilin enemmän naisen haluja ja sen vuoksi tiedänkin nykyään mitä en ainakaan halua, Ja se on juurikin tällainen kompromissihaluton nainen. 

Ehkä enemmän kyse yksilöistä. Mutta on tietenkin se tosiasia, mikä usein erilaisista barometreistäkin selviää. Eli arvoja voidaan tarkastella myös sukupolvittain. Ei tarvitse välttämättä puhua edes mistään erityisen poliittisesta asiasta, sukupolvikokemukset muokkaavat usein esimerkiksi sitä miten suhtaudutaan perheeseen, työhön ja arjen tasapainoon. 

Vierailija
67/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harvassa ovat pariskunnat, joissa nainen reilusti miestä nuorempi, saatika tällainen parikymppinen nainen ja yli nelikymppinen mies -versio. Omista tuntemistani ikätovereistani parikymppisenä yksi (1) luokkalaiseni seurusteli yli 10 v vanhemman ukon kanssa. Lopuilla, eli kymmenillä, poikaystävät täsmälleen omasta ikäluokasta. 

Eli kyse on lähinnä miesten fantasiasta ja joidenkin harvinaisten pariskuntien suhteista. Yleensä kun ne sisäiset - eikä ulkoisetkaan - maailmat ei kohtaa kun sukupolviero tulee väliin. 

Vierailija
68/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ihmiset onkin nykyään sinkkuja. Kas kun nuori, kaunis nainen ei silti himoitse tuplasti vanhempaa jäärää vaan haluaa omanikäisensä viriilin kumppanin. 

60v miehellä on enemmän seksihaluja kuin minkään ikäryhmän naisilla. Lähde: Yle.

Niin 20-vuotiaat haluu mielestäsi kuuskymppisiä?  Kun ei. 

Vierailija
69/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ihmiset onkin nykyään sinkkuja. Kas kun nuori, kaunis nainen ei silti himoitse tuplasti vanhempaa jäärää vaan haluaa omanikäisensä viriilin kumppanin. 

En minäkään kumppania halua, mutta välillä tulee tarve siementää nätti opiskelijatytsy kattohuoneistoni porealtaassa merelle katsoen 

M58

Tähän se haukotusemoji

Vierailija
70/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 50-mies joka luulee että naisille on koulutuksella ja varoilla väliä enemmän kuin sillä mikä mies on luonteelta. 

Hän yrittää tämäntästä tartuttaa omaa epävarmuutta ikääntymisestä saman ikäisiin naisiin. Onnistumatta koska naiset näkee kokoajan, miten nuoremmatkin miehet hakee suhteita.

Muutenkaan naisilla ei kiinnosta miehet ja parisuhteet yhtä paljon kuin miehillä. Ilman on parempi kuin huono mies millainen ap:kin on koulutuksesta ja varallisuudesta huolimatta. Manipulaatio, ilkeys, valehtelu jne on hyvin huonoja ominaisuuksia. Naisessa ja miehessä. Ulkoinen ei korvaa mätää sisintä.

Vierailija
71/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kaikkein kauneimmat on sitten näiden Rennyjen ja Dannyjen sylissä ja maailmalla ihan sama juttu?

Ai niinkun Jennifer Lopez, Britney tai Shakira? Ei ku wtf, niillähän onki ollut paljon nuorempia mieskarkkeja kainalossa! 

Vierailija
72/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa perustaa perheen ei yli 30v naisella tee yhtikäs mitään. Ikävä tosiasia jota feministien kusettamien työelämässä tai eksoottisen kumppanin patjana ikääntyneiden bossladyjen on varmaan vaikea uskoa. Juna meni.

Jos haluaa perustaa perheen, niin 40-vuotiaalla miehellä on siihen noin 1% todennäköisyys. Ikävä tosiasia, jota nuorten beibejen kuvien haaveissa eläminen ei muuta, kas kun ne beibet ei ole kiinnostuneita tekemään vauvoja vanhoille ukoille. Juna meni. 

Vierailija
73/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon koulutettuja, hyvätuloisia 45+ miehiä vauvapalstalla keskellä päivää?

Vaikea uskoa...

Etkö muka tunnista ap-miestä joka vastailee itselleen eri alter egoilla. Tuttu suomi24 ja kaks plus-palstalta. 50-vuotias mies jonka elämänsisältö on roikkua naisten palstoilla trollaamassa.

Trollit on tutkimusten mukaan psykopaatteja. Sen verran arvoa kannattaa antaa hänen kirjoituksille. 

Vierailija
74/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa tehokkaaseen urheiluautoon ja nautit ajamisesta, miksi hankkisit yariksen vaikka se fiksu valinta olisikin?

Vierailija
75/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisten sielun ikä laskettaisi lukuun, nuori nainen voisi olla miestä vanhempi? Edellisessä elämässä moni on ollut vanha joskus.

Vierailija
76/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harvassa ovat pariskunnat, joissa nainen reilusti miestä nuorempi, saatika tällainen parikymppinen nainen ja yli nelikymppinen mies -versio. Omista tuntemistani ikätovereistani parikymppisenä yksi (1) luokkalaiseni seurusteli yli 10 v vanhemman ukon kanssa. Lopuilla, eli kymmenillä, poikaystävät täsmälleen omasta ikäluokasta. 

Eli kyse on lähinnä miesten fantasiasta ja joidenkin harvinaisten pariskuntien suht

Ja sanon nyt tän ääneen, vaikka alapeukkuja tulee varmasti: se huomattavasti vanhempi mies ei mitenkään nosta naisen statusta, ei vaikka olisi rikas tai kuuluisa tms. Enemmänkin iso ikäero herättää kysymyksiä ja tunteen, että jotain on naisessa vähän vialla muualla kuin ulkonäössä, jos kokee tarvetta olla isänsä ikäisen miehen kanssa. Vanha mies on naiselle kaikin puolin huono diili. 

Vierailija
77/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kumppania halua, mutta välillä tulee tarve siementää nätti opiskelijatytsy kattohuoneistoni porealtaassa merelle katsoen 

M58

Tähän se haukotusemoji

Kontulalaisessa vuokraluukussa.

Tavallisessa kylpyammeessa , jossa ainoat kuplat tulevat omasta pyllystäsi.

Tuijottaen vuorotellen huonosti laatoitettua seinää ja välillä omaa kättä , jossa on taidokkaasti lakatut kynnet.

Vierailija
78/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kaikkein kauneimmat on sitten näiden Rennyjen ja Dannyjen sylissä ja maailmalla ihan sama juttu?

Ai niinkun Jennifer Lopez, Britney tai Shakira? Ei ku wtf, niillähän onki ollut paljon nuorempia mieskarkkeja kainalossa! 

Tervetuloa 2025 vuoteen ... Lopetzit, britneyt ja sharirat on just niitä vanhoja mimmejä ... Rikkaita tosin ja keskimääräistä nätimpiä niin tietenkin ne hakee toyboyt nuorista uroista kun mahkuja on :/

Ihan sama kuvio kuin niillä rahamiehilläkin.

Vierailija
79/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on varaa tehokkaaseen urheiluautoon ja nautit ajamisesta, miksi hankkisit yariksen vaikka se fiksu valinta olisikin?

Koska ei ole oikeasti varaa. Oot viimeksi saanut joskus 2019.

Vierailija
80/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 50 v. Kaunis, koulutettu, menestynyt ja tietysti minäkin ottaisin 35-40 v miehen mieluummin kuin samanikäisen.

Ihan oikeesti haluaa nuoremman, se on luonnollista. Paitsi että voi päätyä yksinäiseen vanhuuteen