Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa

Vierailija
06.03.2025 |

Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija

Kommentit (184)

141/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun näköjään muutkin ovat huomanneet saman kuin minä. En ole asian kanssa yksin.

Vierailija
142/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Itsekin hyvätuloisena korkeakoulutettuna suurin piirtein tuota ikäluokkaa edustavana tunnen paljonkin tuollaisia miehiä. Kaikilla tuntuu kyllä aika järjestään olevan suurin piirtein itsensä ikäiset vaimot.

Jos ovat eroneet, uusi naisystävä on kyllä aika järjestään miehen kanssa samaa kaliiperia: menestynyt ja samanikäinen nainen. Ottavat toki sellaisen naisystävän, joka sopii heidän sosiaalisiin ympyröihinsä (eli joka on vähän samankaltainen kuin kavereiden vaimot).

pettääkö nämä teijän manager miehet teitä naisia vaikka olisitte itse joku konsultti tai joku?

Ne taitaa olla ex-miehiä, joiden pettäminen on tullut ilmi.

et

niin mutta meinaatko että pettää salaa ei vaan ole jäänyt kiinni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni menin nuorena naimisiin tällaisen kanssa. Itse olen nyt 44 ja mies 45. Välillä olen miettinyt eroa, kun mies on niin työorientoitunut, mutta taitaa olla aika karu todellisuus sinkkumarkkinoilla. Yksi lapsikin meillä.

Vierailija
144/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ihmiset onkin nykyään sinkkuja. Kas kun nuori, kaunis nainen ei silti himoitse tuplasti vanhempaa jäärää vaan haluaa omanikäisensä viriilin kumppanin. 

60v miehellä on enemmän seksihaluja kuin minkään ikäryhmän naisilla. Lähde: Yle.

Haluja voi olla, mutta se on täysin eri asia kuin kyky. Toki pillereillä voi potenssin saada aikaiseksi, mutta jos muuta kehoa kiusaa sydän- ja verisuonitaudit, nivelrikko, kulumat, sun muut, ei siinä vanhasta ratsusta tule nuorta oria pelkänbhimon voimalla.

Minusta ei tosin pidäkään tulla. Itselläni on 16 vuotta vanhempi mies ja edelleen rakastan ja haluan kovasti, vaikkei urokseni pystykkään siihen tahtiin johon minulla puhti ja libido riittäisi. 

Vierailija
145/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvostani en tiedä, ikäkin vähän alakanttiin.. 

Korkeakoulun olen käynyt ja palkka ylimmässä tulodesiilissä, ikää 42.

En mä oikein ymmärrä että miksi olisin melkein viiskymppisen marinoituneen mimmin, joka on toisella, kolmannella tai ties monennella kierroksella ja lapsiakin on? Jos vaihtoehtona on kikattava kaksikymppinen?

Enhän mä autoakaan osta kehä kolmosen häkkitarhoista, kun uusia saa Hediniltä...

Taitaa useimmin olla lapsi noilla 20v marinoituneilla, koska tekevät lapsen heti, jos haistavat isot elarit.

Oliko miehellä jotain osuutta lapsentekoon vai tekeekö nuo naiset lapsen ominpäin, esim. kasvattavat kukkaruukussa, tilaavat haikaralta...?

Vierailija
146/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan liike-elämässä syvällä oleva, tienaava mies täällä oikeesti kirjoittelisi. Jo ajatuksena huvittava. Exäni on tuollainen ja ei varmasti edes tiedä tällaisten palstojen olemassa olosta. Saati että olisi aikaa kirjoitella tänne. 

Vierailija
147/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa omassa tuttavapiirissäni. 

t. 50 v. 

Vierailija
148/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 45+ ikinä markkina-arvonsa huipulla?

Vierailija
149/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi tuollainen olisi ongelma yhdellekään naiselle. Minkään ikäiselle. Haluaisiko joku nainen muka sellaisen miehen, joka ei halua häntä? En usko hetkeäkään. Halutkoot rauhassa mitä haluavat. Niin me naisetkin saadaan haluta mitä me halutaan. 

Vierailija
150/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä se yhteinen arvopohja ilmestyy sille vanhemmalle naiselle, mitä ei olisi jo nuorempana? Koska näin nelikymppisen miehen näkökulmasta ei se nelikymppisen naisen arvomaailma ole yhtään sen lähempänä omaani, kun nuoremmankaan naisen. Pikemminkin päinvastoin. Vanhemmiten urautuminen on jo niin pitkällä, että kompromissihalukkuutta ei ole vähääkään. Nuorempana olin itsekin kompromissihalukkaampi ja myötäilin enemmän naisen haluja ja sen vuoksi tiedänkin nykyään mitä en ainakaan halua, Ja se on juurikin tällainen kompromissihaluton nainen. 

Täältä sivusta voisin mainita oman kokemuksen - olin deittisovelluksissa kymmenisen vuotta sitten noin 45-vuotiaana ja tapasin paljon omanikäisiä miehiä, jotka etsivät omanikäistä naista. Päädyin yhteen miehen kanssa, joka oli tapaillut aika paljon nuorempaa mutta valitsi minut. Tällä palstalla naisessa merkkaa aino

Kymmenen vuotta pyörit deittisovelluksessa, vaikka olet superkaunis ja virheetön ihminen. 

Vierailija
151/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen markka-arvo. 

Vierailija
152/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kelpaisi? Ei kai kukaan oikeasti valitse vanhempaa ja rumempaa naista, jos nuorempi ja kauniimpikin on saatavilla, ihan sama mitä mammat ja miehinä esiintyvät mammat täällä haluaa itselleen uskotella. 

Vierailija
153/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä jos rahkeet riittää ja tarjontaa on. Minusta ei ole mitään sen nolompaa kuin setämiehet jahtaamassa epätoivoisina nuoria naisia. 

Miehille on markkinoitu autoilua vielä nykyaikanakin sellaisena että se on vapautta. Mitä vapautta on se että menettää omaa aikaansa keskittyen tarkkaavaisesti liikenteeseen.

Pahin on perheen isä joka ajaa työpäivän verran autoa yhteisellä hiihtolomalla kohti lomapaikkaa...

Ihan vapaaehtoisesti ajaa ilmaiseksi, kun voisi maksaa siitä että voi ottaa rennosti tuohon kulutetun ajan?

Miehet on saatu huijattua siihen että autoilu on järkevää ja siistiä.

Vähän huvittavaa sinällään kuinka moni tuhlaa elämänsä vuosia pelkästään ajelemiseen ja ilman palkka. He maksavat pitkät pennit koko touhusta.

Keski-ikäiset autoilijat on kenties kaikista kusetetuin lammaslauma maailmalla.

Vierailija
154/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kelpaisi? Ei kai kukaan oikeasti valitse vanhempaa ja rumempaa naista, jos nuorempi ja kauniimpikin on saatavilla, ihan sama mitä mammat ja miehinä esiintyvät mammat täällä haluaa itselleen uskotella. 

Valitsee. Nuorempi oli kauniimpi mutta paska luonne ja lisäksi halusi lapsia. Vanhempi ei ollut yhtä näyttävä mutta kolahti ja halut oli samat. Väitä vain naiseksi jos et pysty ymmärtämään ettei kaikki valitse samalla perusteella kuin sinä.

Vierailija
155/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin viime vuonna hetken erään 28-vuotiaan naisen kanssa, mutta ei siitä lopulta tullut mitään. Hän lähetti minulle joka päivä kuvia syömistään ruuista ja tiktokvideoita, ja niitä olisi pitänyt jaksaa kommentoida. Hirveästi meni energiaa siihen että keksin kommentteja. Lisäksi hän käytti paljon erilaisia nuorisoanglismeja, joita en meinannut ymmärtää. Ihmeellinen sukupolviero, vaikka ei nyt niin hirveästi ikäeroa ollut. Tuntuu että kahdeksankymppiset ymmärtävät minua paremmin kuin minä tuota naista.

M43

Vierailija
156/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekseni menin nuorena naimisiin tällaisen kanssa. Itse olen nyt 44 ja mies 45. Välillä olen miettinyt eroa, kun mies on niin työorientoitunut, mutta taitaa olla aika karu todellisuus sinkkumarkkinoilla. Yksi lapsikin meillä.

Ei todellakaan kannata erota. Et tiedä miten hyvin sinulla on asiat.

Vierailija
157/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan liike-elämässä syvällä oleva, tienaava mies täällä oikeesti kirjoittelisi. Jo ajatuksena huvittava. Exäni on tuollainen ja ei varmasti edes tiedä tällaisten palstojen olemassa olosta. Saati että olisi aikaa kirjoitella tänne. 

Eipä moni exäsi kaltainen tiedä myöskään mitään eri kirjallisuuden klassikoistakaan. Hänellä on omat juntti juttunsa.

Vierailija
158/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä jos rahkeet riittää ja tarjontaa on. Minusta ei ole mitään sen nolompaa kuin setämiehet jahtaamassa epätoivoisina nuoria naisia. 

Miehille on markkinoitu autoilua vielä nykyaikanakin sellaisena että se on vapautta. Mitä vapautta on se että menettää omaa aikaansa keskittyen tarkkaavaisesti liikenteeseen.

Pahin on perheen isä joka ajaa työpäivän verran autoa yhteisellä hiihtolomalla kohti lomapaikkaa...

Ihan vapaaehtoisesti ajaa ilmaiseksi, kun voisi maksaa siitä että voi ottaa rennosti tuohon kulutetun ajan?

Miehet on saatu huijattua siihen että autoilu on järkevää ja siistiä.

Vähän huvittavaa sinällään kuinka moni tuhlaa elämänsä vuosia pelkästään ajelemiseen ja ilman palkka. He maksavat pitkät pennit koko touhusta.

Keski-ikäiset autoilijat on kenties kaikista kusetetuin lammaslauma maailmalla.

Jos mikroaaltouunia verrataan autoon, niin mikro on sellainen että saat vapauden ostaa einesruokaa, jota on kätevä lämmittää sille suunitellussa laatikossa...

Elämäsi ilman mikroa et tiedä mistä jäät paitsi ja et osaa harmitella sen olemassa oloa, mutta kokeiltuasi sen mahtavuutta, et voi elää ilman. Koska onhan se laatikko ihan siisti olla keittiössä. Autoon pätee lähes samat asiat, paitsi sen lisäksi sinä maksat siinä aika suuren hinnan :D

Vierailija
159/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kymmenen vuotta pyörit deittisovelluksessa, vaikka olet superkaunis ja virheetön ihminen. "

Heippa hei, olisiko sinulla hetki aikaa tutustua palstaulin teoriaan kullikaruselllistä ja jännä miehistä?

Vierailija
160/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, annatko percettä? Nieletkö?